loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 20 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئيزفن خال پس از كناره گيرى از سمتش در تيم ملي هلند، بلافاصله هدايت شياطين سرخ را بر عهده گرفته است. نتايج به دست آمده در بازى هاى دوستانه روزهاى اخير،‌ نويد از آينده اى روشن براى منچستريونايتد تحت هدايت فن خال داشته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

ADMIN بازدید : 16 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

اکنون که دو روز از پیروزی 1-3 شیاطین برابر لیورپول می‌گذرد، بسیاری از بازیکنان یونایتد می‌توانند آخرین روزهای ماندن‌شان در این باشگاه را بشمارند.

لوییز فن خال اوایل این هفته اعلام کرد که قصد دارد به بازیکنان‌ش بگوید آیا در برنامه‌های‌ش جای دارند یا خیر. حال آن زمان نزدیک است. پروسه تجدید بازیکنان همین حالا هم در جریان است و اگر چه فن خال تأکید کرده در مورد اخبار نقل و انتقالات با مطبوعات صحبت نخواهد کرد، اما این روزها اخبار به سادگی از یونایتد به بیرون درز می‌کنند. بازیکنانی که تیم را ترک خواهند کرد، به تیم‌های مختلفی لینک می‌شوند، مانند صحبت‌ها پیرامون انتقال کاگاوا و چیچاریتو به اتلتیکو مادرید.

پیروزها و بازنده‌ها در ایالات متحده، اندکی غافل‌گیر کننده بودند. مخصوصاً بن آموس زمان خوبی را سپری نکرد، چرا که بعد از دریافت آن گل فوق العاده از میرالم پیانیچ، فن خال از او شدیداً انتقاد کرد. به طور مشابه، شاید بتوان گفت کریس اسمالینگ می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. اگرچه هیچ اشتباه فاحشی از او شاهد نبودیم، اما اکنون می‌توانیم به طور قطع بگوییم که او گزینه سوم خط دفاعی بعد از فیل جونز و جانی اوانز است. نگرانی او در زمان داشتن توپ در بازی برابر لیورپول واضح بود و با ادامه صحبت‌ها پیرامون تمایل یونایتد به جذب فرمائلن، شاید به زودی اسمالینگ به روی نیمکت فرستاده شود.

بازیکنان دیگری که با خود می‌گویند شاید همه چیز می‌توانست بهتر باشد، نانی و اندرسون هستند. باشگاه مایل است که این دو را در ازای هر قیمتی به فروش برساند. کاگاوا اگرچه با کیفیت است، اما درخششی بسیار کم‌تر از رونی و ماتا داشته. علی رغم انتقاداتی که از رونی در جام جهانی می‌شد، شماره 10 یونایتد نقش کلیدی‌اش در تیم را ثابت کرده است. آمدن فن خال و رابطه کاری نزدیکی که با رابین فن پرسی دارد، رونی را به چالش کشید و او نیز این چالش را پذیرفت. چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، او همچنان مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بازیکنان باشگاه است. روند رشد جایگاه رونی طی دو هفته گذشته واقعاً خیره کننده بوده است. در آغاز او به شدت تحت فشار بود اما اکنون غیر قابل فروش است. علاوه بر این‌ها، فن خال اشاره کرده که رونی ممکن است کاپیتان باشد، چرا که رهبری با سبک انگلیسی را ترجیح می‌دهد.

در جای دیگر، اشلی یانگی قرار دارد که فصل پیش قسمت عمده‌ای از هواداران به خاطر دایوینگ‌هایش از او متنفر بودند اما توانسته به آن‌ها یادآوری کند که او نیز می‌تواند فوتبال بازی کند. بازی تهاجمی یانگ از والنسیا متنوع‌تر است و توانایی زدن گل‌های زیبا نیز یکی دیگر از خصوصیات مفید اوست. انعطاف‌پذیری بالای او که قبلاً توسط کسی مورد استفاده قرار نگرفته، اکنون بسیار برای تیم مفید شده و با تغییر روش باشگاه به سیستم وینگ‌بک، او تبدیل به غیر منتظره‌ترین گزینه برای جایگزینی پاتریس اورا شده است.

اکنون دیگر فرصت نمایش دادن برای یونایتدی‌ها تمام شده است. فن خال یک گروه مورد اعتمادش را به منچستر فرستاده بود تا فلایینی و یانوزای را نیز زیر نظر بگیرند و اکنون باید گفت که دیگر فن خال می‌تواند تصمیم بگیرد به چه کسی نیاز دارد و چه کسی را نمی‌خواهد.

اگرچه انجام خریدهای مورد نظر زمان‌بر است، اما بازیکنان در سرتاسر اروپا کاملاً آگاه هستند که یونایتد به تازگی رئال مادرید و لیورپول را شکست داده و مربی جدید آن‌ها در کارش کاملاً جدی است و با کسی شوخی ندارد. اگر اد وودوارد نیز بتواند به همان سادگی و روانی که فن خال اوضاع تیمش را تغییر داده، خریدها را انجام دهد، هواداران یونایتد می‌توانند پیروزی‌های قانع کننده بیش‌تری را در این فصل جشن بگیرند. پس از فصل پیش، آن‌ها مستحق چنین چیزی هستند.

red devil بازدید : 11 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مورینیو معتقد است که حقوق هفته ای 200 هزار یورو برای یک پسر بچه 19 ساله بسیار بالاست و تعادل تیم را به هم خواهد زد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است اگر این باشگاه لوک شاو را با همان قیمتی که منچستریونایتد خرید، به خدمت می گرفت، صدمه ی زیادی به وضعیت مالی و اقتصادی این باشگاه وارد می شد.

مدافع 19 ساله با 37.5 میلیون یورو به یونایتد پیوست و با حقوق هفته ای 200 هزار یورو به گران ترین بازیکن جوان جهان تبدیل شد و همچنین در میان بازیکنان جوان، بیشترین حقوق را می‌گیرد.

به گزارش Goal چلسی و یونایتد بر سر این انتقال رقابت می‌کردند که وقتی چلسی از ارقام پیشنهادی یونایتد مطلع شد، از خرید او منصرف شد.

مورینیو در کنفرانس خبری گفت: " درباره  حقوق دادن به یک پسر بچه 19 ساله صحبت می‌کنیم و اگر لوک شاو در چلسی بود، ما مرده بودیم. برای حفظ تناسب و پایداری اقتصادی و فیرپلی مالی، مطمئنا با چنین ارقامی در رختکن شکست می‌خوردیم.

زیرا وقتی به یک بازیکن 19 ساله انقدر حقوق داده می‌شود – یک بازیکن خوب ، فوق‌العاده- فردا باقی بازیکنان در اتاق شما را می‌زنند.

آنها می‌گویند که چگونه است که من با بیش از 200 بازی و بردن این و آن برای باشگاه، انقدر حقوق می‌گیرم و یک پسر بچه 19 چنین حقوق بالایی دارد.

به سرعت تعادل ما را به هم می‌زد و ما اجازه ی رخ دادن چنین چیزی  را نخواهیم داد."

ADMIN بازدید : 14 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

در این پست مقاله ای را می خوانید که به قلم برایان د فابیو (عضوآکادمی نویسندگان MUFC latest) نوشته شده است. او در این نوشته به نگرش پیشین و کنونی منچستریونایتد نسبت به نقل و انتقالات پرداخته و در چند فاکتور ترکیب یونایتد را با بایرن مونیخ مقایسه کرده است.

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

لطفا به ادامه مطلب مراجعه بکنید...

ADMIN بازدید : 19 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

به نظر می‌رسد که پاتریس اورا به زودی منچستر را به مقصد تورین ترک خواهد گفت.

بانوی پیر از مدتی پیش برای جذب این مدافع باتجربه دست به کار شده بود و گویا بالأخره توانسته رضایت سران یونایتد را برای این انتقال جذب کند. گفته شده که مبلغ این انتقال چیزی در حدود 3-3.5 میلیون یورو خواهد بود و اورا برای دو سال لباس راه‌راه یووه را بر تن خواهد کرد.

اما آیا رفتن اورا به ضرر یونایتد خواهد بود؟

بیش تر بخوانید...

red devil بازدید : 41 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

سخنان نیکی بات در خصوص آندر هررا

"من در سفرهای خودم در فصل گذشته که مسئولیت استعداد یابی را بر عهده داشتم و آندر هررا را نیز زیرنظر داشتم، در یکی از برنامه ها که برای دیدن بازی اتلتیکو بیلبائو به ورزشگاه رفتم آندر اصلا بازی نکرد و این سفر وقت تلف کردن بود، اما در بازی بازیهایی که از آندر دیده بودم من را تحت تاثیر قرار داده بود"

" آندر بازیکن خیلی با استعدادیه که به زبان انگلیسی مسلط است و از عوامل موفقیت در انگلیس زبان است"

"توانایی آندر در پاسکاری و حفظ توپ فوق العادست، شما تکنیک اسپانیایی را در او میتوانید ببینید، آنها کنترل راحتی بر روی توپ دارند، میتوانند در موقعیتی توپ دریافت کنند و توپ را در اختیار بگیرند و با یک بازی ساده جلو بروند و به نظر میاد آندر بازیکن خیلی خوبی برای باشگاه باشه."

"آندر جزء بازیکنانی هست که در تماشای بازی میبایست مدام از بازیش یادداشت برداری کنی و کم بازیکنی در این پست با این مشخصات پیدا میشود."

"شاید خیلی ها درباره پوگبا و تونی کروس و غیره صحبت کنند، اما بدست آوردن بازیکنی مانند آندر خیلی آسان نیست."

"آندر در سطحی هست که بتواند برای باشگاهی مثل یونایتد بازی کند و با گذشت زمان حتی میتواند به ستاره یونایتد تبدیل شود."

"من فکر میکنم آندر میتواند از پس این جایگاه در تیم بربیاد و تاثیر زیادی در خط هافبک تیم بگذارد و شما باید در این خصوصو صبر بخرج دهید، شما نباید چون پول زیادی بابت خرید آندر هزینه شده در ابتدای کار انتظار معجزه از او داشته باشید."

" به او زمان بدهید تا بتواند رشد کند، او میتواند به بازیکن خیلی خوبی تبدیل شود، این قرارداد فوق العاده ای برای باشگاه است و من از این بابت راضی هستم."

امیر بازدید : 22 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

در حالی که تنها یک بازی رده‌بندی برابر برزیل برای تیم ملی هلند باقی مانده است، اکنون افکار لوییز فن خال به سوی تیم باشگاهیش، منچستر یونایتد، معطوف خواهد شد. آندر هررا و لوک شاو خریدهای ارزنده‌ای هستند اما بعید است که آخرین نقل و انتقالات باشگاه در تابستان باشند.

فن خال همان قدر که به خرید بازیکن علاقه خواهد داشت، به فروش بعضی نیز مشتاق خواهد بود. پس از آنکه گزارش یان لِیدی‌مناز دیلی میل از احتمال خروج فلینی خبر داد، سوالاتی مبنی بر اینکه آیا نقشی برای خرید دیگر دیوید مویس؛ یعنی خوان ماتا، در تیم وجود خواهد داشت یا خیر نیز مطرح شده است.

 

بقیه در ادامه ی مطلب

ADMIN بازدید : 158 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (1)

به نام خدا

پس از نتایج ضعیف مویس اخراج شد و فن خال سرمربی جدید یونایتد شد.یونایتد برای اینکه دوباره به اوج برگردد  باشگاه 180 میلیون بودجه در اختیار فن خال قرار گرفته است. و فصل نقل و انتقالات شروع شده و بازیکنان زیادی جذب و لینک شده اند.و برخی بازیکنان یونایتد نیز در فصل قبل خودی نشان داده اند. برخی نیز از تیم جدا شده اند. در این مقاله با توجه به شایعات و استعداد بازیکن ها به ترکیب احتمالی و تا حدودی رویایی یونایتد برای فصل جدید با فن خال می پردازیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

امیر بازدید : 11 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

مطبوعات برزيلي با بي رحم ترين شكل ممكن تيم ملي اين كشور را بعد از شكست مقابل آلمان مورد انتقادات صريح خود قرار داده اند

شكست سنگين برزيل مقابل آلمان در مطبوعات و رسانه هاي برزيلي و بين المللي بازتاب گسترده اي داشته است و انتقادات بسيار بي رحمانه اي در روزنامه هاي برزيلي از عملكرد سلسائو به چشم مي خورد.

برزيل

Lance: بزرگ ترين فاجعه تاريخ، آلمان كاريزماتيك برزيل را قلع و قمع كرد و مورد تشويق ساير اروپاييان قرار گرفت. فاجعه ماراكانا از ديشب به تاريخ پيوسته است.

O  Globo: كشتار آلماني، روياي قهرماني ششم به تحقير تبديل شد.

Gazeta Esportiva: ماسك از چهره افتاد، بدون نيمار برزيل توسط آلمان تحقير شد و كلوزه جاي رونالدو را گرفت.

Estado da Sao Paulo: افتضاح در مينيرو

Folha de Sao Paulo: آلمان برزيل را به كشتن داد

آرژانتين

Ole: 7:1 واقعي است؟ آلمان برزيل را تحقيركرد و به آنها جلوي تماشاگرانشان درس فوتبال داد

La Nacion: تاريك ترين فصل از تاريخ فوتبال برزيل

Clarin: آلمان در يك شب فراموش نشدني به فينال رسيد

اسپانيا

As: آلمان با تحميل سخت ترين باخت تاريخ برزيل به فينال رسيد، عملكرد فوق العاده كروس و خديرا

Marca: فاجعه ابدي، تراژدي ملي در برزيل همانند فاجعه ماراكانا

El Pais: فاجعه ماراكانا در مقابل اتفاق شب گذشته همانند جكي است، تاكييك اسكولاري مجازات شد.

ايتاليا

Gazzetta dello Sport: تحقير تاريخي براي برزيل، مانشافت سلسائو را ويران نمود. برزيل بدون نيمار تياگو افتضاحي تاريخي را تجربه نمود

انگلستان

The Telegraph: آلمان برزيل را نايود و شوكه كرد

Daily Star: رويايي برزيلي از بين رفت، آلمان ها در آسمان هفتم به سر مي برند

Daily Mail: آلمان هاي درخشان، ميزبان را شكنجه كردند

آمريكا

New York Times: يك شكست نابود كننده و گريه برزيل،‌هيچ كس نمي توانست حدس بزند كه قبل از پايان نيمه اول كار تمام مي شود

CNN: ناباوري و اشك، رويايي برزيلي تمام شد، آلمان مزبان را تحقير كرد

NPR: آلمان برزيل را له كرد

USA Today: آلمان در يك جنگ برق آسا برزيل را در هم كوبيد

مكزيك

Reforma: آلمان ميزبان را كشت

Universal: آلمان با تحقير برزيل به فينال رسيد

Milenio: تراژدي برزيلي

La Gonada: ماشين آلماني روياي جام جهاني برزيل را از بين برد

red devil بازدید : 15 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

امیرمنصور رنجبرنیا

شاید یکی از جذابترین اتفاقات جام جهانی 2014، طرفداری بسیاری از هواداران منچستریونایتد از تیم ملی هلند باشد. لویی فن خال سرمربی نارنجی ها پس از پایان جام جهانی، سرمربی سرخ های منچستر خواهد بود و حضور روبین فن پرسی کاپیتان هلند، دلایل محکم یونایتدی ها برای دنبال کردن بازی های تیم ملی هلند است امّا شاید مهم ترین استدلال این باشد که هلند ماکت آینده ی منچستر است و لویی فن خال درحال نمایش سیستم و شیوه ی بازی های آینده ی یونایتد. تصور اینکه اگر هلند با فن خال قهرمان جام جهانی شود، چه اثر روانی بزرگی بر روی شیاطین سرخ و حتی رقبای آنها خواهد گذاشت، خیلی ساده است. رقیبان یونایتد، از کاراکتر مربی قهرمان جهان حساب خواهند برد و این همان چیزیست که پس از فرگوسن، یونایتد نیازمند آن است و دیوید مویز فاقد آن بود. از طرفی شخصیت بزرگ و کاردان فن خال می تواند بر بازار خرید بازیکن توسط منچستری ها نیز تاثیرگذار باشد، زیرا تیمی که فصل آینده در مسابقات اروپایی حاضر نیست، می تواند بخاطر اُتوریته ی بالای مربی خود، بازیکنان بزرگ مورد نظرش را جذب کند و در پایان اینکه ترکیب فن خال + رایان گیگز می تواند سازماندهی و نظم را به تیم منچستریونایتد برگرداند، همانگونه که فن خال، هلند از هم پاشیده و متفرقِ "بِرت فَن مارویک" را تحویل گرفت و اکنون لاله های نارنجی، مدعی قهرمانی جهانند.



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/d8e564e4ec3.jpg


اکنون پرسش این است که چگونه می توان از ساختار تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 به نمایی از آینده ی یونایتد رسید؟ لویی فن خال در این تورنمنت با سیستم همیشگی 3-3-4 خود بازی نکرده و فورمِیشِن قدیمی 2-5-3 را برگزیده. این روش در جام جهانی 1990 توسط فرانس بکن بائر سرمربی وقت آلمان با موفقیت بکار گرفته و باعث قهرمانی ژرمن ها شد اما سه دلیل بزرگ موجب فراموشی این سیستم برای سالیان درازی شد. نخست اینکه برای خط دفاعی در این سیستم نیاز به یک بازیکن دفاعی قدبلند با تکنیک و سرعت بالاست که بعنوان آخرین نفر توپ های حریف را جمع کند و یافتن این نوع مدافع که اصطلاحاً به آن Sweeper یا پاک کننده می گویند، بسیار سخت است. دوم اینکه در این سیستم بدلیل فاصله بین سوییپر با دو مدافع جلویی اش، خطر پُر شدن آفساید زیاد است و بالاخره سوم اینکه اگر این روش بخواهد موفق باشد، باید یک هافبک همه فن حریف چسبیده به خط دفاع بازی کند که در آن سال (1990) نابغه ای به نام لوتار ماتئوس برای آلمانی ها این وظیفه را برعهده داشت. آیا فن خال در هلند و یونایتد می تواند این برنامه را موفقیت آمیز اجرا کند؟

بازی های کنونی تیم ملی هلند در فاز تهاجمی و بویژه ضدّحمله موفق بوده که البته مدیون سرعت فوق تصور آرین روبن است ولی در امور دفاعی با توجه به گل های خورده (چهارگل خورده در چهار بازی)، مشکلات 2-5-3 را یادآور می شویم که پیش از این گفته شد. اما در یونایتد چه خواهد شد؟ شیاطین سرخ سال ها با فورمیشن های 2-4-4 و 1-3-2-4 و گاه دایموند (الماس) بازی کرده اند که استفاده ی سنتی از این سیستم ها بویژه بازیکنان هافبک و دفاعی را به این روش ها عادت داده است و تغییر آن متضمن تعویض بازیکنان قدیمی این خطوط با بازیکنان جدید است و شاید به همین دلیل، نخستین خریدهای فن خال در منچستر، لوک شاو (دفاع چپ) و اَندر اِرِرا (هافبک دفاعی) بوده اند که می توانند در تغییر سیستم بازی یونایتد، یاریگر فن خال باشند. نکته مهم دیگر این است که بدلیل اشکالات گرفته شده به دفاع سه نفره در فورمیشن 2-5-3 ، استفاده از آن در لیگ برتر انگلستان که سرعت گردش توپ بالاست و بسیاری از حملات تیم ها از گوشه های زمین انجام می شود، در درازمدت خطرناک و آسیب پذیر خواهد بود، بنابراین به نظر می رسد فن خال به همان فلسفه ی 3-3-4 و یا حتی ترکیبی از 2-4-4 و 1-3-2-4 روی آورد. از شایعات بازار نقل و انتقالات و نیز تحلیل نیازهای یونایتدِ فن خال با توجه به نکات گفته شده، احتمالا در خط دفاعی حداقل یک خرید دیگر شاهد خواهیم بود که مَتس هومِلز آلمانی و فِرمالِن بلژیکی کاندیداهای اصلی برای جایگزینی دو دفاع باتجربه ی سابق یونایتد یعنی ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ هستند.



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/d8e564e4ec1.jpg


بازسازی خط هافبک با خرید اندر اررا آغاز شده و به نظر می رسد از بین آرتورو ویدال (شیلی – یوونتوس)، تونی کروس (آلمان – بایرن) و ویلیام کاروالیو (پرتغال – اسپورتینگ) یک نفر به یونایتد بپیوندد و حتی بنا به برخی گزارش ها و گمانه زنی ها وین رونی به یک خط عقبتر آورده شود تا هدایت هافبک ها را بر عهده بگیرد. مهاجمان یونایتد کمترین تغییر را خواهند دید، مگر آنکه شایعه ی خرید الکسیس سانچز (شیلی – بارسلونا) توسط یونایتد جدی باشد که در اینصورت آمدن وی یعنی خداحافظی چیچاریتوی مکزیکی از منچستر. به هرحال با توجه به تصمیم فن خال برای عدم استراحت پس از پایان بازی های تیم ملی هلند در جام جهانی و پیوستن بی درنگ به منچستریونایتد، باید ببینیم این استاد دنیای فوتبال که شاگردانی همچون ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا داشته، با جادوی خود لاله های نارنجی هلند و شیاطین سرخ منچستر را به قهرمانی می رساند یا خیر؟ همراه باشید با لاله های سرخ و شیاطین نارنجی!

امیر بازدید : 13 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 


شنبه شب، توجه تمامی اهالی فوتبال به بازی هلند و کاستاریکا معطوف شده بود چرا که ضربات پنالتی به نظر غیر قابل اجتناب می‌نمود.


در حالی که تنها دقایقی تا پایان 120 دقیقه جدال نفس‌گیر این دو تیم باقی مانده بود، تیم کرول، دروازه‌بان ذخیره هلند، کنار خط طولی ایستاده بود تا به بازی بیاید. فن خال تصمیم تاکتیکی بسیار نادری گرفته بود: تعویض دروازه‌بان بدون اینکه اجباری برای آن باشد. کرول در حالی که تنها چند ثانیه به پایان بازی مانده بود وارد زمین شد، مسیر تمامی ضربات بازیکنان کاستاریکا را درست تشخیص داد و در نهایت بلیط صعود نارنجی‌ها به نیمه-نهایی را به دست آورد.

بدون شک این تصمیم، یک حرکت تاکتیکی بی‌نظیر از فن خال بود و واضح است که پیروزی تیم او تقریباً تماماً مرهون آن بود. این یک قمار حساب شده بود ولی بهترین بازیکنان پوکر، همیشه سه کارت از رقبای خود جلوترند. در حالی که هواداران هلندی در سرتاسر دنیا غرق در شادی بودند که فرصت کسب اولین جام جهانی هنوز برای آن‌ها وجود دارد، طرفداران شیاطین سرخ در برابر مردی سر تعظیم فرود آوردند که هنوز حتی برای یک بازی هم بر روی نیمکت هدایت این تیم در اولدترافورد ننشسته است. هفته‌های گذشته، تب داغی را برای شیاطین به ارمغان آورده که بی‌تردید یک سال پیش و با انتخاب دیوید مویس، خبری از آن نبود.

همین حالا یک اعتماد و پیوندی تقریباً آسمانی با فن خال به وجود آمده است – در حالی که هنوز هیچ بازی، برد یا جامی توسط او کسب نشده – امّا یونایتدی‌ها به او به چشم یک شخصیت مسیح-مانند نگاه می‌کنند. این موضوع از دو امر نشأت می‌گیرد. اول دستاوردهای اوست، که با هر مربی شاغل حال حاضر اروپا رقابت می‌کند. دوم فوتبالی که تیم او تا به اینجا بازی کرده است.

گاهی آن‌ها لذّت‌بخش و هیجان‌انگیز بوده‌اند، مانند نابودی اسپانیا با نتیجه 1-5، اما گاهی نیز برای مربی خود با تمام توان جنگیده‌اند تا نتیجه مورد نظر را کسب کنند – خصوصیتی که یونایتد تحت هدایت سر الکس همیشه در DNA خود داشت ولی در دوران حضور مویس، خبری از آن نبود. اکنون در میان تمامی مربیان باقی مانده در جام جهانی، این نام فن خال است که بیش از همه مورد ستایش قرار گرفته و می‌گیرد.

وظیفه کنونی فن خال، آمدن به اولدترافورد و آموزش دادن به گروهی از هوادران دوست داشتنی است که طی 30 سال گذشته فقط شاهد 2-4-4 بوده‌اند. این گذار جذاب خواهد بود اما اکثریت متفق القول هستند که زمان آن رسیده تا سیستمی که آن همه افتخار به ارمغان آورد را به کنار بگذارند. ترجیح LvG به استفاده از 3-3-4 از بازیکنان کنونی یونایتد نهایت بهره را خواهد برد اما با تعدادی بازیکن جدید، این تغییر و تحول می‌تواند آنی و فوق العاده باشد.

آمدن آندر هررا و لوک شاو به شدت به اجرای مناسب سیستم مورد علاقه فن خال کمک خواهد کرد و جوانی و شور و نشاط آن‌ها به هم‌تیمی‌های جدیدشان نیز سرایت خواهد کرد. بزرگ‌ترین چالش پیش روی فن خال اما، یافتن جایی برای وین رونی در ترکیب اصلی خواهد بود.

تصور و احساس عمومی این است که فن خال از فن پرسی به عنوان مهاجم اصلی خود استفاده خواهد کرد اما باز هم این احتمال وجود دارد که حرکتی غیر منتظره را، که فقط از امثال او بر می‌آید، شاهد باشیم. فن پرسی کاملاً به بازی در گوشه‌ها آشنایی دارد چرا که زمانی در آرسنال، که 3-3-4 باب بود، در این پست بازی کرده است. اگر فن خال ببیند که بازی کردن فن پرسی در کناره‌ها و حضور رونی در مرکز می‌تواند مفید باشد، شک نکنید که این کار را خواهد کرد. اگر کسی بتواند این کار را عملی کند، آن شخص فن خال است. سیستم 2-3-5 مورد استفاده تیم ملی هلند در این جهانی نیز مناسب محور رونی/فن پرسی است و به همین دلیل، شاید طی ماه‌های آینده جایی برای وازا در تیم جدید فن خال وجود داشته باشد.

اما هر اتفاقی بیوفتد، هواداران یونایتد همین حالا هم از آمدن مربی جدید خوشحال هستند و جادو و کاریزمای او مانند دارویی برای توده‌ها خواهد بود. همانگونه که هواداران چلسی از آمدن خوزه مورینیو و سبک خاص او هیجان‌زده شدند، طرفداران شیاطین سرخ نیز با رهبری فن خال سرمست خواهند شد. فقط زمان و نتایج همه چیز را مشخص خواهند کرد، ماه عسل نیز زیاد دوام ندارد، اما اگر LvG بتواند شرایط یونایتد را با تأثیر آنی تغییر دهد، استرتفورد اند او را تا آینده‌ای دور دوست خواهد داشت و خواهد پرستید.

red devil بازدید : 15 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

لباس فصل آتی منچستریونایتد امروز پس از مدت طولانی انتظار بالاخره رونمایی شد. در این لباس رنگ سفید,سیاه و قرمز که در سرتاسر دنیا به عنوان رنگ های یونایتد شناخته میشود بار دیگر در کنار یکدیگر استفاده شده اند.

دکمه ای در یقه ی سیاه و سفید پیراهن قرار گرفته .در داخل یقه ی پیراهن عبارات ” جوانی, شجاعت, عظمت ” به عنوان ارزش های باشگاه حک شده است.

در پشت لباس و در زیر یقه شیطانی به رنگ سیاه نقش بسته .همچنین درخشش نام شورلت با رنگ طلایی در جلوی پیراهن منچستریونایتد طرحی جدید را برای پیراهن های یونایتد به ارمغان آورده است. در ادامه میتوانید تصاویر این لباس را مشاهده کنید


ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) پس از پایان مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴، گزارشی آماری از ۶۰ دیدار برگزار شده در این جام ارایه کرده است.

به گزارش بیست چهارده، چهار تیم برزیل، آلمان، هلند و آرژانتین در پایان مرحله یک چهارم نهایی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

بدین ترتیب درمرحله نیمه نهایی برزیل باید به مصاف آلمان برود و تیم های هلند و آرژانتین نیز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

بیش تر بخوانید...

red devil بازدید : 25 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (1)
تاک اسپورت ترکیب رویایی زیر را برای منچستر یونایتد بسیار ایده آل می داند.

آی اسپورت - منچستر یونایتد تا این لحظه فصل نقل و انتقالات شلوغی را سپری کرده است اما مطمئنا آن ها در ادامه نیز روزهای شلوغی را پیش رو خواهند داشت.

هررا و لوک شاو دو تن از استعدادهای جوان فوتبال اروپا خرید های خوبی محسوب می شوند اما یونایتد مطمئنا در ادامه چشم به بازیکنان با تجربه تر و بزرگ تری نیز خواهد داشت.

تاک اسپورت با توجه به گزینه های یونایتد در ادامه ی فصل نقل و انتقالات، ترکیب رویایی زیر را دور از دسترس نمی داند.

 
بر طبق این ترکیب فن خال دست کم 4 خرید طراز اول دیگر انجام خواهد داد. گرچه شاید خرید بازیکنانی همچون دی فری و یا کاروالیو محتمل به نظر برسد، اما کار برای آرتورو ویدال و علی الخصوص هوملس چندان ساده نخواهد بود.

با این حال مسئولان یونایتد این تابستان ثابت کرده اند که هیچ ترسی برای دست به جیب شدن ندارند. باید منتظر ماند و دید چند در صد از این ترکیب رویایی محقق خواهد شد. 

red devil بازدید : 25 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

به نظر می رسد توماس فرمالن مدافع باشگاه آرسنال و تیم ملی بلژیک در آستانه ی پیوستن به یونایتد قرار گرفته است.

به گزارش تاک اسپورت، توماس فرمالن، مدافع آرسنال، که اکنون در اردوی تیم ملی بلژیک در جام جهانی حضور دارد، به توافقات شخصی و اولیه با یونایتد دست یافته است.

لوئیس فن خال نیز این بازیکن را تایید کرده است و به نظر می رسد که در حال حاضر فرمالن گزینه ی نخست یونایتد در خط دفاعی محسوب شود.

آرسنال قیمت این مدافع را 11 میلیون پوند تخمین زده است و اکنون باید منتظر ماند و دید این دو باشگاه با یکدیگر به توافق می رسند یا خیر. آرسن ونگر سرمربی آرسنال هنوز مجوز خروج این بازیکن را صادر نکرده است.

رابین فن پرسی آخرین بازیکنی محسوب می شود که از آرسنال راهی منچستر یونایتد شده است.

red devil بازدید : 13 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (1)

امروز روزنامه گاردین انگلستان گزارش داد که 4 سال پیش زمانی که جیمز رودریگس ستاره تیم کلمبیا تنها 18 سال سن داشت و با 6 میلیون می توانست به یونایتد ملحق شود؛ از طرف سر الکس فرگوسن رد شده و مورد قبول قرار نگرفته بود.

رودریگس که در حال حاضر یکی از ستاره ها و آقای گل فعلی جام جهانی به حساب می آید؛چند برابر آن قیمت ارزشگذاری شده است.

در آن زمان جیمز در بانفیلد آرژانتین توپ می زد و فرگوسن چیچاریتو را به وی ترجیح داد. در نهایت جیمز رودریگس به پورتو پیوست و سال گذشته نیز با قیمتی گزاف به موناکو ملحق شد.

مورد رودریگس را باید موردی مشابه پیکه و پوگبا بدانیم که یونایتد قدرشان را ندانست.

ADMIN بازدید : 23 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

نام کامل:آندر هررا اگرا (Ander Herrera Agüera)

تاریخ تولد:14 آگوست 1989(24 سال سن)

محل تولد:بیلبائو اسپانیا

قد:1.82 متر

پست اصلی:هافبک مرکزی

باشگاه ها:

زاراگوزاB :ده بازی 2 گل

زاراگوزا:82 بازی 6 گل

اتلتیک بیلبائو:94 بازی 7 گل

تیم های ملی:

اسپانیا زیر 20 سال:10 بازی 3 گل

اسپانیا زیر 21 سال:15 بازی 4 گل

اسپانیا زیر 23 سال:5 بازی بدون گل

saeed rooney بازدید : 11 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

طبق اخبار رسیده به احتمال زیاد لوییس فن خال در فصل جدید شیاطین سرخ را با ترکیب 4-3-3 به میدان خواهد فرستاد.

 در این سیستم وظیفه ی هافبک میانی بسیار مهم است و عملکرد او نقش تعیین کننده ای در بازی دارد .

در اینجا احتمالات مختلف در مورد بازیکنی که فن خال در این پست به میدان خواهد فرستاد را بررسی میکنیم : 

 

 

1- باستین شوان اشتایگر:

هافبک 29 ساله بایرن مونیخ یکی از اهداف اصلی باشگاه در فصل نقل و انتقالات است . بازیکنی که به نظر نمیرسد بایرنی ها بخواهند به راحتی او را از دست بدهند و به خاطر تعصبی که خود او دارد تصور او در لباس منچستر دشوار به نظر میرسد اما اگر باشگاه موفق به جذب او شود خیال هواداران از میانه میدان راحت خواهد بود .

2- آندره هررا:

بازیکن اسپانیایی اتلتیک بیلبائو چند روزی است که به شدت به یونایتد لینک شده و شایعه شده که با 28 میلیون پوند به شیاطین سرخ خواهد پیوست . در صورت پیوستن او به منچستر یونایتد احتمالا فن خال از او در این پست استفاده خواهد کرد اما ممکن است او که بازیکنی نسبتا فانتزی است نتواند به خوبی  از پس بازی در لیگ جزیره برآید و به خریدی نا موفق تبدیل شود.

3- کوین استروتمن:

نزدیک یک سال است که منچستر یونایتد به دنبال این هافبک هلندی رم است . با آمدین فن خال و به خاطر علاقه ی او به این بازیکن باشگاه تلاش خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد . استروتمن که بیشتر فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از میادین دور بود معمولا به عنوان هافبک دفاعی مورد استفاده قرار میگرفت اما فن خال او را به خوبی میشناسد و میداند که او توان بازی در این پست را نیز داراست . باشگاه اگر قصد خرید او  در تابستان را دارد باید این رسک را بپذیرد که ممکن است او بعد از مصدومیت نتواند به روز های اوج خود برگردد.

4- تونی کروس:

به نظر میرسد این هافبک آلمانی بایرن مونیخ امسال از این تیم جدا خواهد شد. منچستر برای جذب این بازیکن 24 ساله باید با تیم هایی مانند رئال مادرید ، بارسلونا و چلسی رقابت کند که این کار را برای به خدمت گرفتن او سخت خواهد کرد. این بازیکن مدت هاست به یونایتد لینک شده اما هنوز باشگاه موفق به جذب وی شده است.

5- سامی خدیرا: 

این بازیکن که از او به عنوان یکی از اهداف یونایتد در نقل و انتقالات پیش رو نام برده میشود یک هافبک دفاعی کامل است که بیشتر قدرت تخریبی دارد تا بازیسازی ؛ ضمن این که 6 ماه از میادین دور بوده است و به نظر نمیرسد بازیکن مناسبی برای این پست باشد.

6- آرتور ویدال:

بازیکن شیلیایی تیم یوونتوس توانایی بازی در پست های مختلفی را دارد که به نظر میرسد بتواند برای یونایتد در هافبک وسط بازی کند . منچستر مدتی است برای به خدمت گرفتن این هافبک تکنیکی تلاش میکند اما علاقه ی رئال مادرید به وی و همچنین علاقه ی یووه برای نگه داشتن او در تورین کار را سخت کرده است. 

7- وین رونی : 

با توجه به علاقه ای که فن خال به رابین فن پرسی دارد نباید در قرار گرفتن او در نوک پیکان خط حمله یونایتد تردید داشت . به همین خاطر فن خال  باید از وین رونی به عنوان مهاجم چپ یا هافبک مرکزی استفاده کند . پست هایی که خود وین از بازی کردن در آنها خوشحال نخواهد شد .

با توجه به حضور بازیکنانی مانند خوان ماتا در تیم ، احتمال دارد فن خال از رونی در پست هافبک مرکزی استفاده کند.

8- کریک ، فلچر ، کلورلی یا فلایینی :

اگر باشگاه موفق به جذب هیچیک از اهداف خود در این پست در فصل نقل و انتقالات نشود و فن خال بخواهد از رونی به عنوان مهاجم چپ استفاده کند ، باید منتظر دیدن یکی از این چهار نفر در این پست باشیم . بازیکنانی که با روزهای اوج خود فاصله دارند و به نظر نمیرسد بتوانند این وظیفه ی مهم را به خوبی انجام دهند . در این صورت نباید هوادان انتظار نتایج خوبی را از پرطرفدارترین تیم دنیا در فصل جدید داشته باشند  

   

ADMIN بازدید : 44 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

در این پست و پست بعدی به وقایعی که برای یونایتد در این روز افتاده و در تاریخچه ی باشگاه ثبت شده است نگاهی می اندازیم.

15 سال گذشت!15 سال از بازی تاریخی در نیوکمپ گذشت!

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لطفا به ادامه مطلب بروید

ronaldo7 بازدید : 40 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
چرا فروختن ماتا دیوانگی است

بعد از حدود پنج ماه از ورود خوان ماتا به تئاتر رویاها، حالا او به خروج از منچستریونایتد لینک شده است. در اینجا استدلال می کنیم که چرا نباید او را به هیچ قیمتی از دست داد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران - شماری از طرفداران یونایتد از شنیدن شایعات نقل و انتقالات در این روزها بی نهایت ناراحت هستند.

اگر گزارشات حقیقت داشته باشند، رکورد نقل و انتقالات باشگاه یعنی خوان ماتا، می تواند اولین قربانی دوره ی جدید منچستریونایتد با لوئیز فن خال باشد، چرا که بارسلونا خواستار خرید یا معاوضه ی این هافبک مستعد است.

با آغاز به کار لوئیز انریکه برای پروژه ی بازسازی باشگاه کاتالان، یک پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای این بازیکن اسپانیایی ارائه شده است، بازیکنی که در ژانویه از چلسی به اولدترافورد آمد.

فن خال که به مصمم بودن مشهور است، به نظر می رسد مایل است که به پیشنهادات جدی دراین باره گوش دهد، در حالی که او در حال ارزیابی گزینه های بازی فعلی اش است، اما آیا ماتا واقعاً یک سرمایه ی قابل خرج است؟ با دلیل می توان گفت یقیناً خیر.

آنطور که از سوابق پیداست، سرمربی سابق بایرن مونیخ ترجیح می دهد با یک بازیساز در پشت تک مهاجم بازی کند و بر این اساس، وین رونی در پست شماره ی 10 مورد استفاده قرار خواهد گرفت،در حالی که رابین فن پرسی جایش را در ترکیب اولیه به عنوان مهاجم هدف و احتمالاً کاپیتان خواهد داشت.

ماتا وقتی درست پشتِ سرِ تک مهاجم بازی می کند فوق العاده است و شاید از رونی هم برای “این پست” مناسب تر باشد. بنابراین، او باید مردی باشد که در تیم می ماند و می تواند برای بازی در پستی که هم تیمی انگلیسی اش به ناچار به آن خو گرفته، رقابت کند.

گذشته از این، اگر بارسلونا علاقه مند به امضای قرارداد با این بازیساز است، یقیناً قابلیتی در او وجود دارد که آن ها این رغبت را به او دارند. او دو سال به عنوان بازیکن فصل چلسی انتخاب شد، و در رقابت های باشگاهی اروپا چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ اروپا اعتبار به دست آورده است. او همچنین با اسپانیا در قله ی دنیا قرار گرفته و قهرمان اروپا و جام جهانی شده است.

ماتا بارقه هایی از کیفیتش را از زمان ترک چلسی بعد از کریسمس نشان داده است،اما، درحالی که در تیم تیره و تار دیوید مویس بازی می کرد، او به واقع هرگز با کیفیتی که معمولاً از یک تیم با کلاس جهانی مثل یونایتد انتظار می رود، از سوی تیم حمایت نشده است.

این بازیکن اسپانیایی در مدت حضورش در 15 بازی 6 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. یک شروع آبرومند در اولدترافورد. اضافه شدن تعداد کمی بازیکن باکیفیت در تابستان، می تواند به افزایش شانس او برای موفقیت بیشتر در فصل بعد کمک کند – فصلی که باشگاه امیدوار است تا بتواند برای به دست آوردن عنوان رقابت کند و فصل خجالت آور قبلی اش را جبران کند.

ماتا دو سال از رونی جوان تر است و در حال حاضر یک بازیکن ممتاز محسوب می شود، او استعداد خلاق یونایتد است که بعد از سال ها دیده شد، نهایتاً اینکه، اجازه ی جدایی دادن به او دیوانگی ست.

در مورد گزارشاتی که از خروج ماتا صحبت می کنند چه نظری دارید؟

ADMIN بازدید : 44 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

حالا از زمانی که وین رونی به منچستر یونایتد پیوست 10 سال می گذرد؛ اکنون قصد داریم به 8 رکوردی که او در طی دوران بازی خود به آن دست یافته است اشاره کنیم.

بیش تر بخوانید...

ADMIN بازدید : 21 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
رایان گیگز روز گذشته پس از انجام 963 بازی برای منچستر یونایتد، کسب 13 عنوان قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در اروپا، چهار قهرمانی در جام حذفی و چهار قهرمانی در لیگ کاپ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این مرد ولزی که اکنون کفش هایش را آویخته است به زودی و از فصل آینده در کنار لوییس فن خال بر روی نیمکت منچستر یونایتد خواهد نشست. رایان گیگز روز گذشته با نوشتن نامه ای سرگشاده از تمامی هواداران و کارکنان باشگاه منچستر یونایتد تشکر کرد و بازنشستگی خود را اعلام کرد. خداحافظی ای که هرچند قابل پیش بینی بود اما بسیاری از هواداران یونایتد را در شوک فرو برد. 

رایان گیگز در نامه خود نوشت: "من همیشه آرزوی داشتم که برای منچستر یونایتد به میدان بروم و حالا دیگر نمی توانم پیراهن این تیم را به عنوان بازیکن بر تن کنم. اما به حد کافی خوش شناس بوده ام که توانسته ام با بهترین بازیکنان در این تیم همبازی باشم و تحت نظر سرآلکس فرگوسن کار کنم. گذشته از همه این ها بازی کردن برای بزرگترین باشگاه فوتبال جهان، افتخاری است که نصیب من شد و از همه شما به خاطر حمایت هایتان قدر دانی می کنم."

به همین بهانه قصد داریم دفتر خاطرات رایان گیگز را ورق بزنیم و لحظات به یاد ماندنی او را مرور کنیم:

لطفا به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 26 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

هزاران طرفدار منچستریونایتد در نظرسنجی ای که منچسترایونینگ نیوزانجام داد، بازیکنان تیم محبوبشان را در فصلی که گذشت ارزیابی کردند و براساس میانگین نمرات به دست آمده، بازیکنان رتبه بندی شدند.

بهترین عملکرد در طول فصل : در این ارزیابی وین رونی یکی از معدود ستاره هایی بود که توانست از اعتبارش دفاع کند و به خاطر تلاش هایش نمره ی ۶/۹ رابه دست آورد.

داوید دخیا و عدنان یانوزای با امتیاز ۶/۶ مشترکاً در مکان دوم قرار گرفتند. در حالی که خوان ماتا با میانگین نمره ی ۶/۳ در مکان سوم ایستاد.

بدترین عملکرد در طول فصل : نانی با میانگین نمره ی ۴/۵ از نظر هواداران ضعیف ترین عملکرد را در میان بازیکنان تیم داشته است.

بهترین عملکرد در تک بازی :  ۸/۸ نمره ای بود که رابین فن پرسی و عدنان یانوزای به خاطر عملکرد خوبشان به ترتیب در برابر سوانزی و ساندرلند به دست آوردند.

بدترین عملکرد در تک بازی : بدترین نمایش به تام کلورلی با نمره ی ۲/۲ اختصاص یافت که در شکست ۳ بر صفر برابر سیتی رقم خورد.

بدترین عملکرد تیم : شکست ۳ بر صفر مقابل لیورپول در اولدترافورد از نظر هواداران بدترین نمایش تیم در فصل بود با نمره ی پایین ۳/۷.

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 15 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروز روز مهمی برای هوداران یونایتد بود چرا که بالاخره لوئیس ون خال به عنوان سر مربی یونایتد اعلام شد و باید امیدوار بود در سال های اینده یونایتد با او بسیار خوب کار کند.اما خبر بسیار مهم دیگر خداحافظی مرد تمام نشدنی یونایتد رایان گیگز در ۴۱ سالگی بود.

او در پیامی به هواداران یونایتد به صحبت پرداخته و رسما فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت.

لطفا به ادامه مطلب بروید

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 19 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز ، درصورت آمدن فن خال به یونایتد هیچ کس درباره ی آینده اش در تیم اطمینان نخواهد داشت، چراکه هدف او این است که در اوج به مربیگری اش خاتمه دهد.

لوئیز فن خال می خواهد ” آخرین” دوره ی مربیگری اش، با شکوه در یونایتد به پایان برسد.

این به معنای تحولات بسیار در اولدترافورد است. و چون او به دنبال کمال است هیچ کسی از آینده اش در اولدترافورد مطمئن نخواهد بود.

وین رونی یکی از بازیکنانی ست که پی خواهد برد نه شهرت و نه قرارداد 300000 یورویی در هفته نمی تواند او را از سماجت مربی 62 ساله برای هماهنگ شدن با دیدگاهش در مورد بازی مصون بدارد.

ستاره هایی چون ریوالدو در بارسلونا و لوکا تونی در بایرن مونیخ قربانی فلسفه ی او شدند. فن خال برای هر دو باشگاه افتخار کسب کرد – همان کاری که برای آژاکس و آلکمار کرد. او می خواهد با یونایتد تبدیل به فردی شود که در چهار کشور فاتح جام شده است – اما این مستلزم یک خانه تکانی ای قابل توجه در تیمی ست که عملکردی ناامیدکننده در این فصل داشت.

فن خال آماده می شود تا در 48 ساعت آینده رسماً توسط یونایتد به عنوان سرمربی معرفی شود...

لطفا به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 27 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

امروز یونایتد آخرین بازی فصلش را برگزار خواهد کرد. در این جا از بازیکنانی صحبت می کنیم که احتمال می رود فصل آینده در تیم نباشند.

یونایتد امروز در حالی به مصاف ساوتهمپتون می رود که دو تیم فصل متفاوتی را پشت سر گذاشته اند… در این جا به 6 بازیکنی می پردازیم که گمان می رود آخرین بازی شان را برای یونایتد انجام خواهند داد.

لطفا به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 53 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به نظر می رسد باید ون گال را مربی فصل آینده منچستر یونایتد دانست و از همین رو لیستش به وودوارد داده است که برای تابستان آنها را به اولدترافورد بیاورد اما هنوز به طور رسمی این خبر منتشر نشده است.

میرور گزارش می دهد که ون گال مربی قطعی یونایتد در فصل آینده می باشد و لیست خرید او نیز منتشر شده است و به فکر بهبود یونایتد در فصل آینده می باشد اینطور به نظر می رسد که ون گال می خواهد با 100 میلیون پوند بازیکن های مورد نظر خود را جذب کند و 4 بازیکن نیز در لیست او می باشند و به وودوارد نیز ماموریت داده شده است تا این 4 بازیکن را به خدمت بگیرد و به تئاتر رویاها بیاورد.

در این تابستان بازیکنان زیادی به منچستر یونایتد لینک شده اند و در این لیست می توانید هدف های جدی یونایتد را ببینید و به نظر می رسد هدف های جدی این تیم نیز این 4 بازیکن می باشند.

اما به نظر شما ون گال مربی فصل آینده یونایتد می باشد و آیا می تواند با آمدن به یونایتد  این بازیکن ها را جذب کند؟

لطفا به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 17 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

شاید «گلیزر‌ها» تصمیم بگیرند تا به تبعیت از بارسایی که با گوآردیولای جوان از فرش به عرش رسید، تیم را به گیگز بسپارند تا ۱۱ اسطوره‌ای اولدترافورد از این پس فرمانده بی‌چون و چرای منچستر یونایتد باشد.

تاکید می‌شود همه این‌ها زمانی قابل بحث خواهد شد که پیروزی برابر نوریچ سیتی اتفاقی نبوده باشد.

«منچستر یونایتد ۴ - 0 نوریچ سیتی» طرفداران قرمز‌ها بعد مدت‌ها با خوشحالی اولدترافورد را ترک کردند. منچستری که برای اولین بار در چند دهه اخیر، با صدر و صدرنشین فاصله‌ای ۳۰ امتیازی دارد، در طول ۹۰ دقیقه طوری ظاهر شدند که انگار نه انگار فصل ۲۰۱۳ – ۲۱۰۴ را با ناکامی محض در حال تمام کردن هستند. شاید کمتر کسی باور داشت که آن‌ها بلافاصله باخت برابر اورتون به یکباره آنجنان متحول شوند که ۴ گل بزنند و چند گل نزنند و در طول دقیقه به دقیقه 90 دقیقه آن منچستری باشند که عادت به خلق ۹۰ دقیقه‌های هیجان انگیز دارد.

حالا این سئوال ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده است که آیا رایاین گیگز که قبل از بازی از تحقق رویایش گفته بود و نشستن روی صندلی سرمربیگری اولدترافورد را دلیلی دانسته بود تا از دیروز (شنبه) به عنوان یکی از بهترین روزهای خود اسم ببرد، می‌تواند «صندلیِ مهم» را تا همیشه برای خود حفظ کند.

در تمام روزهایی که دیوید مویس منچستر را به باخت عادت داده بود، نظریه‌ای با این مضمون وجود داشت که منچستر باید توسط یکی از افراد مکتب اولدترافورد هدایت شود و حالا «چهار بر صفر»ی که دیشب رقم خورد، مهر تاییدی بود بر «موفقیت منچستر با منچستری‌ها»

حالا باید دید آیا برتری برای نوریچ سیتی اتفاق بود یا حاصل جو به وجود آمده روحی یا اینکه گیگز که مارادونا روزی گفته بود «در سال ۲۰۰۰ بهترین بازیکن جهان می‌شود» بهترین بازیکن جهان نشدن را با یکی از بهترین مربیان جهان شدن جبران می‌کند.

اگر گیگز بتواند منچستر را در پایان لیگ جزیره ۶۹ امتیازی کند، شاید تاکید می‌شود، شاید «گلیزر‌ها» تصمیم بگیرند تا به تبعیت از بارسایی که با گوآردیولای جوان از فرش به عرش رسید، تیم را به گیگز بسپارند تا ۱۱ اسطوره‌ای اولدترافورد از این پس فرمانده بی‌چون و چرای منچستر یونایتد باشد. تاکید می‌شود همه این‌ها زمانی قابل بحث خواهد شد که پیروزی برابر نوریچ سیتی اتفاقی نبوده باشد.

باید منتظر ماند و دید رایان گیگز می‌تواند گواردیولای اولدترافود باشد یا نه؟

ADMIN بازدید : 24 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فاکتور حس خوب به اولدترافورد برگشته است

بعد از افسردگی و تاریکی که در این فصل اطراف باشگاه موج می زد، لذت رویت ستاره هایی چون گیگز، پل اسکولز، نیکی بات و فیل نویل که سکان تیم اصلی را در دست گرفته اند هواداران را به عرش برده است.

آن ها تا قبل از اینکه تیم ها زمین را ترک کنند می خواندند :  ” رایان گیگز – ارتش سرخ و سفید “  شعاری که به گفته ی خود گیگز باعث شد حس کند ۱۰ گام از زمین جدا شده است.

درست است که بازی های زیادی تا پایان فصل باقی نمانده، اما حداقل این امید به وجود آمد که با خاطره ی خوشی تمام شود.

گیگز هراسی از گرفتن تصمیمات سخت ندارد

اغلب برای بازیکن مربیان، کنترل تیمی که پر از دوستان است می تواند سخت باشد، اما گیگز نشان داد که او از گرفتن تصمیمات دشوار نه خجالت می کشد و نه ترسی دارد.

تصمیم نشاندن ماتای ۳۷٫۱ میلیون یورویی روی نیمکت شجاعانه بود. موضوعی  که استراحت جمعه شب را از گیگز گرفته بود.

اما سرانجام بعد از ورود بازیکن اسپانیایی در نیمه ی دوم و دو گلی که با به ثمر رساندنش پیروزی تیم را آسان کرد، گیگز ثابت کرد که تصمیم درستی گرفته است.

او از بهترین آموخته است

برای مردم طولی نمی کشد که شروع به مقایسه ی گیگز و رئیس سالخورده اش، سر الکس فرگوسن کنند.

بعد از تنها چند دقیقه، گیگز به کنار زمین آمد تا داور، “لی پروبرت” را وادار به جلوگیری از تأخیر نوریچ در بازی کند.

فرگی، که در جایگاه مدیران نشسته بود، بی شک از دیدن این صحنه احساس غرور کرد. شاید این چیزی بود که در گفتگوی روز سه شنبه با گیگز به او گفت.

تام کلورلی هنوز در حال جنگ است

بعد از اینکه فرم خوب هافبک انگلیسی زیر نظر دیوید مویس از بین رفت، گیگز امید دارد که بتواند به کلورلی برای پیدا کردن مجدد خودش کمک کند.

هرچند که برای شروع، او رهایی نیافت.

به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت، جنگید تا تأثیرگذار باشد و نهایتاً در ۲۰ دقیقه ی پایانی از زمین خارج شد.

اگر گیگز امیدوار به کمک برای بازگرداندن اعتماد به نفس این بازیکن ۲۴ ساله است ممکن است زمان زیادی طول بکشد. همچنین آرزوی کلورلی برای قرار گرفتن در ترکیب انگلیس در جام جهانی در حال از بین رفتن است.

گیگز یک مدیر مناسب است

پیش از بازی سوال مبهمی وجود داشت.

گیگز مربی مناسبی ست یا نه ؟

و لحظه ای که قبل از بازی او پایش را با لباس رسمی باشگاه از تونل بیرون گذاشت، نه مثل ” تونی پالیس ” ( سرمربی کریستال پالاس ) با لباس اسکی و کلاه بیس بال، جواب ما را داد.

خوشبختانه او در این تله نیافتاد.

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 20 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به نام خدا
دیروز عصر بود که زمزمه هایی در خبرگذاریهای نامعتبر انگلیس پخش شد: “مویس اخراج شد”
خبری عجیب!!!!!
خبری که خوش بینانه ترین مخالف مویس نیز آن را باور نداشت،نه به خاطر نامعتبر بودن خبرگذاری ها،بلکه به خاطر شناخت از باشگاه مورد علاقه اش.
باشگاهی که همگان آن را به ثبات و آرامش و فرصت دادن برای شکوفایی استعدادها شناخته شده است ناگهان دست به تغییری اساسی در تیم میزند،مویس را اخراج میکند!!!!!
آیا منچستر دیگر باور به فرصت دادن ندارد؟
——————————————————————————————————————————-
ناگهان ظهر امروز خبر همه جا علنی می شود
“مویس از باشگاه رفت”
چه کسی باور دارد؟!!!
حتی مربیان و بازیکنان سابق باشگاه نیز باور ندارند.
اتفاقی که حتی مربی ریال را به واکنش واداشت:
“من کمی شگفت زده شده ام به دلیل اینکه منچستریونایتد معمولا این کار را انجام نمی دهد”
تنها متنی ساده و بدون توضیح از سوی سایت رسمی باشگاه!!!!
این جمله چه معنی می دهد؟
آیا مویس استعفا داده؟آیا کودتایی در باشگاه رخ داده؟آیا کاسه صبر گلیزرها لبریز گشته و برای اولین بار در کارهای مربوط به بحث فنی دخالت کرده اند؟
هنوز هیچ چیز مشخص نیست،فقط یک چیز در مورد این اتفاق می توان گفت:
اگر اخراجی در کار باشد این یعنی حرکتی رو به جلو برای سقوط!!!!
آیا این حرفی گزاف است؟
خیر،مسلما نه،با دلایل مختلف به بررسی و واشکافی موضوع می پردازیم:
منچستر بر خلاف ارزش و اعتبار تجاری خود که از زمان به روی کار آمدن گلیزرها روند کاملا صعودی را داشته ولی از لحاظ بار فنی خود در وضعیت خوبی قرار ندارد.
کافی است به بررسی بازیکنان خارج شده و وارد شده در تیم طی سالهای گذشته بپردازیم:
بازیکنانی چون رونالدو،توز،اسکولز،ون در سار و … هر کدام به نحوی از تیم رفته اند و به عنوان جایگزین بازیکنانی چون اندرسون،کریک،کلورلی،فلچر،یانگ،والنسیا و … به ترکیب تیم تزریق گشته اند را با هم مقایسه کنید.
انتخاب های اشتباه در طی سالیان گذشته منچستر را رو به سقوط کشانده است.
از مهمترین انتخاب ها شاید بتوان به انتخاب سرمربی تیم دانست،انتخابی که پس از یک سال به نظر انتخابی اشتباه می آید.
برای بررسی این موضوع باید به چند نکته دقت کرد:
منچستر از آن دست تیم های فوتبال است که هیجان در آن حرف اول را می زند نه تاکتیک!!!!
شاید تعجب کنید که این حرف یعنی چه؟
با یک بررسی ساده میتوان به این نتیجه رسید که هرگاه منچستر روحیه جاه طلبی و انجام دادن کارهای بزرگ را در خود پرورش داده است به نتایجی فوق توان خود رسیده است،فقط کافیست زمانی را به یاد بیاورید که بچه های بازبی از سری رقابت های اروپایی خوش می درخشیدند و با حذف بزرگانی چون رئال مادرید نمایشی چند برابر توان خود به نمایش گذاشتند.
زمانی که فرگی و تیم او در زمان های خاصی از بازی به نام فرگی تایم نتیجه بازی را تغییر میدادند.
این نتایج همگی از یک چیز سرچشمه میگیرد:”روحیه”
تنها چیزی که در مویس مشاهد نمیشد!!!!
انتخاب اشتباه از همین جا نشات گرفت،به روی کار آوردن مربی بی روحیه بر سر تیمی متکی بر روحیه.
شاید تیمهایی مثل رئال،بارسا و بایرن با تاکتیک ولی در عوض تیم هایی چون اتلتیکو مادرید و دورتموند با مربیان موفق خودشان با اتکا بر عنصری به نام روحیه به نتیجه می رسند.
ولی تیم منچستر طی ۲۶ سال گذشته به وسیله مربی ای اداره میشد که با کاریزمای شخصیتی،تاکتیک و مهم تر از همه بحث روانشناختی بازیکنان به موفقیت دست می یافت.
از بحث فاصله نگیریم،با اخراج مویس گلیزرها با یک تیر دو نشان را هدف رفته اند:
۱-از نتایج ضعیف مویس رهایی پیدا کرده و ارزش سهام باشگاه دیگر کاهش نمی یابد.
۲-از بودجه ۱۵۰-۲۰۰ میلیونی خلاص می شوند.
ولی چه چیز باعث می شود که منچستر در سراشیبی سقوط قرار بگیرد؟
اینکه گلیزرها با خیال باطل خود مربی جدیدی(احتمالا مربی درجه ۲ جدیدی) به روی کار می آورند و انتظار دارند با تیم کنونی نتیجه بگیرد بدون خریدی!!!(با توجه به شناخت از گلیزرها که در خرج کردن بسیار خساست به خرج می دهند)
ولی افسوس و صد افسوس که تیم کنونی از همه لحاظ دچار مشکلات اساسی می باشد و هیچ مربی حتی فرگی هم با تیم کنونی نمیتواند نتیجه بگیرد(فرگی هم به سختی در دوسال گذشته یک جام گرفت)
——————————————————————————————————————————-
تیم کنونی نیاز به مربی با دانش فنی،کاریزما و روحیه جنگندگی بالایی دارد ولی متاسفانه در بین گزینه های مطرح شده برای جانشینی هیچ کس این سه خصیصه را با هم در اختیار ندارد و می توان از هم اکنون پیش بینی کرد که تیم در سال های آتی دچار مشکلات جدید تری خواهد شد.
هرچند امیدوارم سران منچستر از بین گزینه های احتمالی یکی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنند زیرا این گزینه ها هر کدام مربیان درجه یکی می باشند ولی با شناختی که از رویه منچستر در طی سالیان گذشته دارم تقریبا می شود با قاطعیت این را گفت که مربی بعدی به مراتب از سطح پایین تری برخوردار است.
ولی با تمام این حرفها ذکر این نکنه واجب است:

Your job now is to stand by our new manager

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 22 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هیچ راه اسانی برای گفتن این مساله نیست.

از هر زاویه ای که نگاه کنید این یک فصل فاجعه بار برای منچستریونایتد بوده است.

اولین فصل مسئولیت دیوید مویس بدون بدست اوردن هیچ جامی به پایان می رسد، حتی احتمالا بدون کسب سهمیه لیگ قهرمانان.

این یک سناریو کابوس بار است.

اما همه اش غم و یاس نیست.

از زمانی که یونایتد به سه فینال لیگ قهرمانان در طی تنها چهار سال رسید خیلی نمی گذرد. و تنها یازده ماه از زمانی که انها به بیستمین قهرمانی لیگ برترشان رسیدند می گذرد.

زیر ساخت و فونداسیون برای رسیدن مجدد یونایتد به ان سطح سر جایش است.

در اینجا شش دلیل میاوریم که نشان می دهد چرا هنوز اینده یونایتد درخشان است. از طریق کامنت دلیل های خودتان را با ما درمیان بگذارید، یا اینکه این دلایل را به چالش بکشید :

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

لطفا به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 733
  • بازدید کلی : 22,642
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد