loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 12 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

میزبان جام جهانی 2014، در دیدار رده بندی هم رنگی از برزیل رویایی نداشت و با شکست تحقیر آمیز دیگری در برابر هلند، تورنمنت را با ناکامی هر چه تمام تر به پایان رساند.

بیش تر بخوانید...

ADMIN بازدید : 12 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

لوییس فن خال پس از شکست شاگردانش در ضربات پنالتی، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد این بازی و این تورنمنت به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش فوتبال ایتالیا، هلند پس از کسب تساوی 0-0 در برابر آرژانتین در 120 دقیقه بالاخره در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 مغلوب این تیم شد؛ لوییس فن خال نیز در این رابطه گفت:"هلند به خوبی در تورنمنت حاضر شد. هیچکس نمی توانست تصور کند که ما تا اینجا پیش می آییم. آرژانتین مهره های بسیار خوب و با تجربه ای را داشت و البته من بسیار خوشحالم که در برابر آن ها شکست نخوردیم."

فن خال در ادامه در مورد دروازه بان خود، یسپر سیلسن نیز گفت:"اگر می خواستم سیلسن را تعویض کنم، آنگاه باید تا دقیقه 120 صبر می کردم؛ قطعاً در پنالتی ها شانس و دروازه بانان بسیار مهم اند و امشب رومرو فوق العاده بود."

وی در پایان نیز درباره بازی روز یکشنبه هلند در برابر برزیل گفت:"این بازی نباید انجام شود."

ADMIN بازدید : 11 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، در دیداری برابر و متعادل تا پایان وقت معمول مسابقه با نتیجه تساوی0-0 به پایان رسید تا کار به وقت اضافه و احتمالا ضربات پنالتی بکشد و در آن جا با درخشش فوق العاده سرجیو رومرو این آرژآنتینی هاباشند که برای گرفتن انتقام فینال جام جهانی 1990 به مصاف حریف دیرینه خود تیم ملی آلمان بروند.

بیش تر بخوانید...

ADMIN بازدید : 16 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

دیشب ژرمن ها برزیل را در خانه خودشان با نتیجه 7-1 در هم کوبیدند و این شکست تبدیل به سنگین ترین شکست تاریخ برزیل شد.

شما میتوانید در ادامه مطلب تصاویر منتخبی از این بازی خاطره انگیز را مشاهده فرمایید.

 

ADMIN بازدید : 11 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)
فن پرسی از مهم ترین بازیکنان هلند به حساب می آید و غیبتش ضربه ی بزرگی به تیم خواهد بود.

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و هلند  بامداد پنجشنبه از مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به مصاف هم می‌روند.

رابین فن پرسی که بازوبند کاپیتانی نارنجی‌ها را به بازو می‌بندد به دلیل شکم درد نتوانست با گروه اصلی بازیکنان تمرین کند. او به همراه داریل یانمات جدا از سایرین تمرین کرد تا حضورش در دیدار با آرژانتین هم با تردید روبه‌رو شود.

لوییس فان خال در این خصوص گفت: "فن پرسی شکم درد دارد که احتمال می‌رود از روده وی باشد. فکر نمی‌کنم به این بازی برسد. البته تصمیم نهایی را پیش از بازی می‌گیرم."

امیر بازدید : 13 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)


تیم ملی آلمان با پیروزی ۷ بر یک برابر برزیل به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ راه پیدا کرد.


تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آلمان برای برگزاری دیدار نیمه نهایی جام بیستم از 30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه - به وقت ایران) در ورزشگاه مینیرائوی شهر بلو هوریزونته به مصاف هم رفتند که در نهایت آلمان با پیروزی 7 بر یک برابر برزیل به فینال راه پیدا کرد.

برای آلمان در این بازی توماس مولر (11)، میروسلاو کلوزه (23)، تونی کروس (23 و 24)، سامی خدیرا (29) و شورله (69 و 79) هفت گل آلمان را به ثمر رساندند و اسکار در دقیقه 90 تک گل برزیل را زد.

در شرایطی که برزیلی‌های میزبان سعی می‌کردند از همان ابتدای بازی خودشان را به دروازه آلمان نزدیک کنند؛ این ژرمن‌ها بودند که صاحب کرنر شدند و توماس مولر توانست از غفلت مدفعان برزیل استفاده کند و در دقیقه 11  توپ ارسالی کروس را با یک ضربه بغل پا به اولین گل بازی تبدیل کند.

شاگردان لو یک بار دیگر روی یک کار تیمی وارد محوطه جریمه برزیل شدند و توپ را به کلوزه رساندند. ضربه اول این بازیکن از سوی سزار دفع شد اما در برگشت باز هم این بازیکن توانست در دقیقه 23 گل دوم را به ثمر برساند و خودش را هم در جام جهانی 16 گله کند.

یک دقیقه بعد کروس گل سوم آلمان را به ثمر رساند و تنها دو دقیقه بعد، یعنی در دقیقه 26 این بازیکن گل دوم خود و چهارم آلمان را به ثمر رساند تا بغض هواداران برزیلی حاضر در ورزشگاه خیلی زود به اشک تبدیل شود.

اتفاقات عجیب بازی همچنان ادامه داشت و این بار خدیرا با یک بغل پا دروازه سزار را گشود تا در دقیقه 29 پنجمین گل آلمان را به ثمر برساند.

برزیلی‌ها در نیمه دوم به خودشان آمدند و به دروازه آلمان نزدیک شدند اما نویر و مدافعان ژرمن‌ها اجازه ندادند تا گل‌های خورده حریف جبران شود.

شورله که در نیمه دوم به جای کلوزه وارد میدان شده بود در دقیقه 69 ششمین گل ژرمن‌ها را به ثمر رساند. این دومین گل مهاجم تعویضی یواخیم لو در جام بیستم بود. این بازیکن 10 دقیقه بعد با یک ضربه زیر طاق برای هفتمین بار دروازه سزار را باز و کار میزبان جام بیستم را یکسره کرد.

در شرایطی که برزیلی‌ها برای پایان بازی لحظه شماری می‌کردند، اسکار در دقیقه 90 توانست یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کند تا بازی با نتیجه 7 بر یک به سود شاگردان لو خاتمه یابد.

امیر بازدید : 10 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

 بامداد فردا در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014، دو تیم برزیل و آلمان در دیداری حساس و سرنوشت ساز به قضاوت آقای مارکو رودریگز مکزیکی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیش تر بخوانید...

red devil بازدید : 15 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

امیرمنصور رنجبرنیا

شاید یکی از جذابترین اتفاقات جام جهانی 2014، طرفداری بسیاری از هواداران منچستریونایتد از تیم ملی هلند باشد. لویی فن خال سرمربی نارنجی ها پس از پایان جام جهانی، سرمربی سرخ های منچستر خواهد بود و حضور روبین فن پرسی کاپیتان هلند، دلایل محکم یونایتدی ها برای دنبال کردن بازی های تیم ملی هلند است امّا شاید مهم ترین استدلال این باشد که هلند ماکت آینده ی منچستر است و لویی فن خال درحال نمایش سیستم و شیوه ی بازی های آینده ی یونایتد. تصور اینکه اگر هلند با فن خال قهرمان جام جهانی شود، چه اثر روانی بزرگی بر روی شیاطین سرخ و حتی رقبای آنها خواهد گذاشت، خیلی ساده است. رقیبان یونایتد، از کاراکتر مربی قهرمان جهان حساب خواهند برد و این همان چیزیست که پس از فرگوسن، یونایتد نیازمند آن است و دیوید مویز فاقد آن بود. از طرفی شخصیت بزرگ و کاردان فن خال می تواند بر بازار خرید بازیکن توسط منچستری ها نیز تاثیرگذار باشد، زیرا تیمی که فصل آینده در مسابقات اروپایی حاضر نیست، می تواند بخاطر اُتوریته ی بالای مربی خود، بازیکنان بزرگ مورد نظرش را جذب کند و در پایان اینکه ترکیب فن خال + رایان گیگز می تواند سازماندهی و نظم را به تیم منچستریونایتد برگرداند، همانگونه که فن خال، هلند از هم پاشیده و متفرقِ "بِرت فَن مارویک" را تحویل گرفت و اکنون لاله های نارنجی، مدعی قهرمانی جهانند.



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/d8e564e4ec3.jpg


اکنون پرسش این است که چگونه می توان از ساختار تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 به نمایی از آینده ی یونایتد رسید؟ لویی فن خال در این تورنمنت با سیستم همیشگی 3-3-4 خود بازی نکرده و فورمِیشِن قدیمی 2-5-3 را برگزیده. این روش در جام جهانی 1990 توسط فرانس بکن بائر سرمربی وقت آلمان با موفقیت بکار گرفته و باعث قهرمانی ژرمن ها شد اما سه دلیل بزرگ موجب فراموشی این سیستم برای سالیان درازی شد. نخست اینکه برای خط دفاعی در این سیستم نیاز به یک بازیکن دفاعی قدبلند با تکنیک و سرعت بالاست که بعنوان آخرین نفر توپ های حریف را جمع کند و یافتن این نوع مدافع که اصطلاحاً به آن Sweeper یا پاک کننده می گویند، بسیار سخت است. دوم اینکه در این سیستم بدلیل فاصله بین سوییپر با دو مدافع جلویی اش، خطر پُر شدن آفساید زیاد است و بالاخره سوم اینکه اگر این روش بخواهد موفق باشد، باید یک هافبک همه فن حریف چسبیده به خط دفاع بازی کند که در آن سال (1990) نابغه ای به نام لوتار ماتئوس برای آلمانی ها این وظیفه را برعهده داشت. آیا فن خال در هلند و یونایتد می تواند این برنامه را موفقیت آمیز اجرا کند؟

بازی های کنونی تیم ملی هلند در فاز تهاجمی و بویژه ضدّحمله موفق بوده که البته مدیون سرعت فوق تصور آرین روبن است ولی در امور دفاعی با توجه به گل های خورده (چهارگل خورده در چهار بازی)، مشکلات 2-5-3 را یادآور می شویم که پیش از این گفته شد. اما در یونایتد چه خواهد شد؟ شیاطین سرخ سال ها با فورمیشن های 2-4-4 و 1-3-2-4 و گاه دایموند (الماس) بازی کرده اند که استفاده ی سنتی از این سیستم ها بویژه بازیکنان هافبک و دفاعی را به این روش ها عادت داده است و تغییر آن متضمن تعویض بازیکنان قدیمی این خطوط با بازیکنان جدید است و شاید به همین دلیل، نخستین خریدهای فن خال در منچستر، لوک شاو (دفاع چپ) و اَندر اِرِرا (هافبک دفاعی) بوده اند که می توانند در تغییر سیستم بازی یونایتد، یاریگر فن خال باشند. نکته مهم دیگر این است که بدلیل اشکالات گرفته شده به دفاع سه نفره در فورمیشن 2-5-3 ، استفاده از آن در لیگ برتر انگلستان که سرعت گردش توپ بالاست و بسیاری از حملات تیم ها از گوشه های زمین انجام می شود، در درازمدت خطرناک و آسیب پذیر خواهد بود، بنابراین به نظر می رسد فن خال به همان فلسفه ی 3-3-4 و یا حتی ترکیبی از 2-4-4 و 1-3-2-4 روی آورد. از شایعات بازار نقل و انتقالات و نیز تحلیل نیازهای یونایتدِ فن خال با توجه به نکات گفته شده، احتمالا در خط دفاعی حداقل یک خرید دیگر شاهد خواهیم بود که مَتس هومِلز آلمانی و فِرمالِن بلژیکی کاندیداهای اصلی برای جایگزینی دو دفاع باتجربه ی سابق یونایتد یعنی ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ هستند.



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/d8e564e4ec1.jpg


بازسازی خط هافبک با خرید اندر اررا آغاز شده و به نظر می رسد از بین آرتورو ویدال (شیلی – یوونتوس)، تونی کروس (آلمان – بایرن) و ویلیام کاروالیو (پرتغال – اسپورتینگ) یک نفر به یونایتد بپیوندد و حتی بنا به برخی گزارش ها و گمانه زنی ها وین رونی به یک خط عقبتر آورده شود تا هدایت هافبک ها را بر عهده بگیرد. مهاجمان یونایتد کمترین تغییر را خواهند دید، مگر آنکه شایعه ی خرید الکسیس سانچز (شیلی – بارسلونا) توسط یونایتد جدی باشد که در اینصورت آمدن وی یعنی خداحافظی چیچاریتوی مکزیکی از منچستر. به هرحال با توجه به تصمیم فن خال برای عدم استراحت پس از پایان بازی های تیم ملی هلند در جام جهانی و پیوستن بی درنگ به منچستریونایتد، باید ببینیم این استاد دنیای فوتبال که شاگردانی همچون ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا داشته، با جادوی خود لاله های نارنجی هلند و شیاطین سرخ منچستر را به قهرمانی می رساند یا خیر؟ همراه باشید با لاله های سرخ و شیاطین نارنجی!

red devil بازدید : 10 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

رود فن نیستلروی به عنوان کارشناس رقابت های جام جهانی را برای شبکه ی مشهور ESPN آنالیز می کند.

پیروزی هلند و صعود به جمع 4 تیم برتر دنیا بسیاری از مردم این کشور را در سراسر جهان شادمان کرد.

رود فن نیستلروی ماشین گلزنی اسبق باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی هلند نیز که به عنوان کارشناس در شبکه ی ESPN حضور دارد، پس از مهار آخرین پنالتی توسط کرول به ابراز احساسات خاص خودش می پردازد.

ابراز احساساتی که خیلی سریع در شبکه های اجتماعی منعکس می شود.

 

http://giant.gfycat.com/GroundedSatisfiedDoe.gif

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) پس از پایان مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴، گزارشی آماری از ۶۰ دیدار برگزار شده در این جام ارایه کرده است.

به گزارش بیست چهارده، چهار تیم برزیل، آلمان، هلند و آرژانتین در پایان مرحله یک چهارم نهایی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

بدین ترتیب درمرحله نیمه نهایی برزیل باید به مصاف آلمان برود و تیم های هلند و آرژانتین نیز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

بیش تر بخوانید...

ADMIN بازدید : 14 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال هلند با برتری در ضربات پنالتی حریف آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی شد.

به گزارش بیست چهارده،‌ تیم‌های ملی هلند و کاستاریکا از ۳۰ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فونته‌نوای شهر سالوادور به مصاف هم رفتند تا آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کنند که این بازی در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت تیم برنده به ضربات پنالتی کشیده شود.

نیمه نخست این دیدار در شرایطی بدون گل به پایان رسید که روند کُندی را طی می‌کرد و تنها هلند بود که یکی دو موقعیت نسبتا خطرناک به دست آورد و آن‌ هم با مهارهای ناواس دروازه‌بان کارستاریکا همراه بود.

در نیمه دوم هم،‌ این هلند بود که بیشتر بازی در اختیار داشت اما نتوانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند.

در دقیقه ۸۲ اسنایدر پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و شوت او به شکل خطرناکی به تیر دروازه برخورد کرد. در لحظات پایانی هم مدافع کاستاریکا توپ را از روی خط دروازه برگشت داد تا بازی در وقت‌های قانونی بدون گل به پایان برسد و دو تیم در وقت‌های اضافه برای پیروزی تلاش کنند.

در وقت اضافه اسنایدر توپ را به تیر دروازه کاستاریکا زد تا هلند از این نظر در این بازی هت‌تریک کند. در آخرین دقیقه بازی فنخال دست به ریسک بزرگی زد و با تعویض دروازه بان  سیلسن جای خودش رو به تیم کرول داد تا هلند با درخشش وی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در ضربات پنالتی هلند با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و حریف آرژانتین در مرحله نیمه نهایی شد.

بورخس ، گونزالس و بولانیوس پنالتی ها خود را برای کاستاریکا تبدیل به گل کردند اما پنالتی های روئیز و اومانیا رو تیم کرول به زیبایی دفع کرد.

برای هلند هم فن پرسی  ، روبن  ، اسنایدر و کویت پنالتی های خود را گل کردند تا نیازی به زدن پنالتی پنجم نباشه.

بیش تر بخوانید...

امیر بازدید : 11 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال هلند با برتري در ضربات پنالتي حريف آرژانتين در مرحله نيمه‌نهايي جام جهاني شد.


 

تيم‌هاي ملي هلند و کاستاريکا از 30 دقيقه بامداد امروز (يکشنبه) در ورزشگاه فونته‌نواي شهر سالوادور به مصاف هم رفتند تا آخرين ديدار مرحله يک چهارم نهايي را برگزار کنند که اين بازي در وقت‌هاي قانوني و اضافي با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا سرنوشت تيم برنده به ضربات پنالتي کشيده شود.

نيمه نخست اين ديدار در شرايطي بدون گل به پايان رسيد که روند کُندي را طي مي‌کرد و تنها هلند بود که يکي دو موقعيت نسبتا خطرناک به دست آورد و آن‌ هم با مهارهاي ناواس دروازه‌بان کارستاريکا همراه بود.

در نيمه دوم هم،‌ اين هلند بود که بيشتر بازي در اختيار داشت اما نتوانست از موقعيت‌هايش به خوبي استفاده کند.

در دقيقه 82 اسنايدر پشت ضربه ايستگاهي ايستاد و شوت او به شکل خطرناکي به تير دروازه برخورد کرد. در لحظات پاياني هم مدافع کاستاريکا توپ را از روي خط دروازه برگشت داد تا بازي در وقت‌هاي قانوني بدون گل به پايان برسد و دو تيم در وقت‌هاي اضافه براي پيروزي تلاش کنند.

در وقت اضافه اسنايدر توپ را به تير دروازه کاستاريکا زد تا هلند از اين نظر در اين بازي هت‌تريک کند.

در ضربات پنالتي هلند با نتيجه 4 بر 3 به برتري رسيد و حريف آرژانتين در مرحله نيمه نهايي شد.

 

ADMIN بازدید : 13 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

آرژانتین با برتری یک بر صفر برابر بلژیک به مرحله نیمه نهایی جام جهانی راه یافت.

به گزارش بیست چهارده، آرژانتین و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

آرژانتین در نیمه نخست موفق شد در دقیقه ۸ با ضربه گونسالو هیگواین به گل نخست خود دست یابد. البته مصدومیت آنخل دی‌ماریا باعث شد تا انزو پرس به جای او به میدان بیاید.

در نیمه دوم آرژانتین بازی را به دست گرفت و می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند که بی‌دقتی گونسالو هیگواین باعث شد ضربه او به دیرک دروازه اصابت کند.

سرمربی بلژیک نیز در اواسطه نیمه دوم لوکاکو را به میدان آورد تا قدرت هجومی تیمش افزایش یابد اما این تیم نتوانست موقعیت حساسی روی دروازه آرژانتین ایجاد کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان برسد.

به این ترتیب آرژانتین پس از تیم‌های برزیل و آلمان سومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی است. این تیم در مرحله نیمه نهایی باید با برنده دیدار هلند و کاستاریکا دیدار کند.

بیش تر بخوانید...

ADMIN بازدید : 12 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال برزیل با برتری مقابل کلمبیا حریف آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ شد.

به گزارش بیست چهارده، دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بین تیم های برزیل و کلمبیا از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد شنبه در ورزشگاه کاستلائو آغاز شد که در پایان با حساب ۲ بر یک به سود برزیل به پایان رسید تا این تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در نیمه نخست برزیل موفق شد یک بر صف با گل دقیقه ۷ تیاگو سیلوا به رختکن برود.

نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد شد. در دقیقه ۶۹ داوید لوئیز موفق شد گل دوم را وارد دروازه کلمیبا کند تا برزیل‌ها با خیال راحت تری بازی را ادامه دهند، اما کلمبیایی‌ها نا امید نشدند و با حملاتی که داشتند توانستند روی ضربه پنالتی رودریگوئز در دقیقه ۷۸ یکی از گل‌های خورده جبران کنند تا حساب کار ۲ بر یک شود.

بازی در دقایق پایانی حساسیت بالایی داشت و کلمبیا فشار را هر لحظه بیشتر کرده بود و موقعیت‌هایی را خلق کرد اما این حملات نتیجه‌ای برای آنها در برنداشت تا در نهاییت این رقابت حساس و تماشایی با حساب ۲ بر یک به سود برزیل خاتمه پیدا کند.

برزیل در مرحله یک هشتم نهایی، شیلی دیگر تیم آمریکای جنوبی را مغلوب کرده بود.

میزبان جام جهانی با این برد حریف آلمان در مرحله نیمه نهایی شد..

پیش از این هم آلمان با تک گل متس هوملز فرانسه را شکست داد.

امشب هم آرژانتین-بلژیک و هلند-کاستاریکا بازی خواهند کرد.

ADMIN بازدید : 19 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

ایالات متحده 1 - 2 بلژیک؛ ویلموتس شاگردانش را به جمع 8 تیم برتر جهان رساند!

طرفداری - بلژیک موفق شد با تکیه بر درخشش بازیکنان جوانش، با غلبه بر آمریکا، به جمع هشت تیم پایانی جام جهانی 2014 صعود کند.
بیش تر بخوانید...

red devil بازدید : 25 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

به نظر می رسد توماس فرمالن مدافع باشگاه آرسنال و تیم ملی بلژیک در آستانه ی پیوستن به یونایتد قرار گرفته است.

به گزارش تاک اسپورت، توماس فرمالن، مدافع آرسنال، که اکنون در اردوی تیم ملی بلژیک در جام جهانی حضور دارد، به توافقات شخصی و اولیه با یونایتد دست یافته است.

لوئیس فن خال نیز این بازیکن را تایید کرده است و به نظر می رسد که در حال حاضر فرمالن گزینه ی نخست یونایتد در خط دفاعی محسوب شود.

آرسنال قیمت این مدافع را 11 میلیون پوند تخمین زده است و اکنون باید منتظر ماند و دید این دو باشگاه با یکدیگر به توافق می رسند یا خیر. آرسن ونگر سرمربی آرسنال هنوز مجوز خروج این بازیکن را صادر نکرده است.

رابین فن پرسی آخرین بازیکنی محسوب می شود که از آرسنال راهی منچستر یونایتد شده است.

ADMIN بازدید : 16 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (2)

آلمان با برتری برابر الجزایر حریف فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش بیست چهارده، آلمان و الجزایر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک آلمان به پایان رسید.

این دیدار که در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیده بود به وقت اضافه رفت و ژرمن‌ها موفق شدند خیلی زود در نیمه نخست وقت اضافه به گل برسند. آندره شورله موفق شد در دقیقه ۹۲ به زیبایی دروازه الجزایر را باز کند تا تیمش یک بر صفر جلو بیفتد. در ادامه در حالی که بازیکنان دو تیم نای دویدن نداشتند، مسوت اوزیل در دقیقه ۱۱۹ برای بار دوم دروازه الجزایر را باز کرد. اما این پایان کار نبود و جابو در دقیقه ۲ + ۱۲۰ یکی از دو گل ژرمن ها را پاسخ داد تا این دیدار با برتری دو بر یک آلمان به پایان برسد.

آلمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها باید با فرانسه دیدار کند که توانست نیجریه را شکست دهد.

 

reddevil بازدید : 15 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال ، دو تیم شگفتی ساز کاستاریکا و یونان به مصاف هم رفتند که نتیجه آنها در وقت معمول و وقت های اضافه با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم سرنوشتشان را در جام به دست ضربات پنالتی معلوم کردند.

گزارش متنی بازی

دقیقه 1: شوت از راه دور لازاروس، از بالای دروازه کاستاریکا رد شد.

دقیقه 7: حمله کاستاریکا از سمت چپ دروازه یونان، این تیم را در فرصت گلزنی قرار داد اما کریستین بولانیوس توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 11: لازاروس دوباره شانسش را برای باز کردن دروازه کاستاریکا امتحان کرد اما ضربه زمینی وی از کنار دروازه رد شد.

دقیقه 26: یونان به شون های از راه دور، امید زیادی بسته است. این بار کاراگونیس با تجربه شوتی سرکش را راهی دروازه حریف کرد که این توپ با برخورد به زمین، با واکنش کیلور ناواس روبرو شد.

دقیقه 37: پاس زیبای هولباس، سالپینگیدیس را در بهترین موقعیت بازی قرار داد اما او توپ را به ناواس کوبید.

دقیقه 52: سر توپ و پاس ساده بولانیوس با ضربه آرام و متفکرانه برایان رویز همراه بود و این توپ در کمال تعجب وارد دروازه یونان شد. کاستاریکا یه بر صفر از حریف پیش افتاده است!

دقیقه 66: ضربه سر ساماراس با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 70: سانتر رو به جلوی ساماراس می رفت که به موقعیتی خطرناک تبدیل شود اما ناواس بار دیگر، توپ را گرفت.

دقیقه 80: ضربه آزاد کاراگونیس برای رسیدن به دروازه کاستاریکا، زیادی مرتفع بود.

دقیقه 91: یونان به گل رسید! حرکت انفرادی گکاس و شوت وی، ناواس را وادار به واکنش کرد اما سوکراتیس در ریباندف توپ را به تور دروازه چسباند و یونان را به تورنمنت، بازگرداند.

دقیقه 95: شوت محکم جیورجوس کاراگونیس با برخورد به مدافع حریف، بلوکه شد.

دقیقه 103: نفوذ راندال برنس نزدیک بود برای یونانی ها دردسر ساز شود اما خط دفاع آبی پوشان، توپ را دور کرد.

دقیقه 106: شوت برنس با فاصله ای نسبتا زیاد به بیرون رفت. 

دقیقه 112: ضدحمله سریع یونانی ها با شوت خودخواهانه لازاروس، به نتیجه نرسید.

دقیقه 120: آخرین فرصت یونان برای باز کردن دروازه کاستاریکا با از دست دادن این موقعیت توسط میتروگلو و درخشش کیلور ناواس به جایی نرسید.

ضربات پنالتی:

یونان: میتروگلو - لازاروس - هولباس - گکاس

کاستاریکا: بورخس - رویز - گونزالس - کمپل - اومانیا 

بدین ترتیب، شاگردان خوزه مانوئل پینتو توانستند در ضربات پنالتی 5 بر 3 پیروز شوند و برای اولین بار در تاریخ فوتبال خود، به جمع هشت تیم پایانی جام جهانی برسند.

reddevil بازدید : 8 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتبال ، دو تیم مکزیک و هلند در برابر هم صف آرایی کردند.

این بازی در حالی آغاز می شد که نارنجی ها با حذف اسپانیا و شکست دادن شیلی، مقتدرانه به این مرحله صعود کرده بودند و در سویی دیگر، آزتک ها تنها به علت داشتن تفاضل گلی کمتر به عنوان تیم دوم گروه میزبان به این مرحله راه یافته بودند.

گزارش متنی بازی

نیمه اول:

 

دقیقه 2: ضربه میشل  لایون از کنار دروازه هلند به بیرون رفت. 

دقیقه 5: ضربه آرام لایون، بار دیگر با اختلاف از کنار دروازه هلند به بیرون رفت. 

دقیقه 6: رابین فن پرسی با خطای هکتور مورنو متوقف شد. 

دقیقه 9: نایجل دی یونگ به علت مصدومیت، خیلی زود جای خود را به ایندی داد.

دقیقه 17: ضربه خطرناک هکتور هررا با اختلافی میلیمتری از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 20: روی اشتباه کلیسن، دروزاه هلند در آستانه باز شدن قرار داشت. 

دقیقه 24: ضربه راه دور سالسیدو توسط کلیسن راهی کرنر شد. 

دقیقه 27: ضربه رابین فن پرسی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 28:ضربه دوس سانتوس به راحتی در اختیار کلیسن قرار گرفت. 

- در دقیقه 30، دو تیم با تصمیم داور به علت گرمای بیش از حد هوا، آب نوشیدند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

دقیقه 41: ضربه دوسانتوس توسط کلیسن با پا مهار شد. 

- چهار دقیقه زمان تلف شده برای نیمه اول در نظر گرفته شد. 

*نیمه اول با نتیجه 0-0 مساوی به پایان رسید.

نیمه دوم

- در ابتدا نیمه دوم دیگو ریس به جای هکتور مورنو به میدان آمد. مورنو به علت مصدومیت تعویض شد.

دقیقه 48: جیووانی دوسانتوس موفق شد در اولین حمله مکزیک با یک ضربه خوب دروازه هلند را باز کند و اولین گل بازی را به ثمر برساند.

 

دقیقه 52: رابین فن پرسی با خطای مدافعان مکزیک متوقف شد. 

دقیقه 56: ضربه از راه دور پرالتا در اختیار سیلیسن قرار گرفت. 

دقیقه 56: دپای به جای وراگ به میدان آمد.

دقیقه 57: ضربه بازیکنان هلند توسط اوچوآ به خوبی مهار شد. این توپ پس از مهار اوچوآ به تیرک دروازه  برخورد کرد. 

دقیقه 60: ضربه اشنایدر با برخورد به مدافعان مکزیک راهی کرنر شد. 

دقیقه 61: جیووانی دوس سانتوس جای خود را به آکوینو داد. 

دقیقه 65: ضربه دارلی بلیند با اختلاف از کنار دروازه مکزیک به بیرون رفت. 

دقیقه 69: پاول آگوییلار به علت خطا بر روی دپای با کارت زرد جریمه شد. 

دقیقه 73: ضربه آرین روبن به خوبی توسط اوچوآ راهی کرنر شد. 

دقیقه 75: چیچاریتو به چای پرالتا به میدان آمد. 

دقیقه 75: رابین فن پرسی جای خود را به هونتلار داد. 

- در دقیقه سی نیمه دوم نیز بازی باز هم برای نوشیدن آب متوقف شد. 

دقیقه 79: شوت پای راست کایسدو با اختلاف از کنار دروازه هلند به بیرون رفت. 

دقیقه 86: ضربه دپای توسط مدافعان مکزیک برگشت داده شد. 

دقیقه 88: شوت بی نقص وسلی اسنایدر که بسیار پرقدرت زده شد، به زیبایی در کنج دروازه مکزیک جای کشید تا در آخرین دقایق همه چیز به تساوی کشیده شود.

 

- شش دقیقه زمان تلف شده برای نیمه دوم در نظر گرفته شد. 

دقیقه 1+90: رافا مارکز، آرین روبن را در محوطه جریمه متوقف شد و یک پنالتی را تقدیم هلند کرد. 

دقیقه 1+90: رافا مارکز به علت خطای خود با کارت زرد جریمه شد. 

دقیقه 2+90: آندرس گواردادو به علت اعتراض با کارت زرد داور رو به رو شد. 

دقیقه 2+90: هونتلار با گل کردن پنالتی کار مکزیک را تمام کرد.



با این نتیجه، هلند باید منتظر بماند تا در مرحله یک چهارم نهایی، باید به مصاف کاستاریکا برود.


ADMIN بازدید : 16 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

در ادامه هفته دوم رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، امروز از ساعت 20:30 و در اولین بازی گروه ششم این رقابت ها، دو تیم ایران و آرژانتین در ورزشگاه مینیرائو بلو هوریزونته و به قضاوت میلوراد مازیچ به مصاف هم می روند.

بیش تر بخوانید...

ADMIN بازدید : 17 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

دیشب در گروه D ایتالیا 1-0 از کاستاریکا شکست خورد و علاوه بر حذف انگلیس کار خود را نیز به اما و اگر کشاند و با تساوی مقابل اروگوئه میتواند صعود کند. در بازی های گروه E تیم فرانسه 5-2 سوئیس را در هم کوبید و صعودش را قطعی کرد و تیم اکوادر با پیروزی 2-1 مقابل هندوراس کار را به بازی آخر کشاند و هندوراس حذف شد. اما امروز ایران به مصاف آرژانتین خواهد رفت.و بوسنی و نیجریه نیز مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد و در گروهی دیگر آلمان برای صعود به مصاف تیم غنا خواهد رفت.

ADMIN بازدید : 63 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

جمعه، از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران، دو تیم ایتالیا و کاستاریکا در چارچوب مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2014 به قضاوت انریکه اوسس شیلیایی، به مصاف هم خواهند رفت.

ایتالیایی ها به رهبری چزاره پراندلی، می خواهند سنت شکنی کنند و صعودی راحت را به هواداران خود هدیه دهند. لاجوردی پوشان که در گام اول، انگلیس را از پیش رو برداشته اند، در حالی به مصاف کاستاریکا می روند که احتمالا دیگر مصدومی در ترکیب خود ندارند. در آن سوی میدان، کاستاریکا می خواهد با توسل به حرکات انفرادی جوئل کمپل، به درخشش خود در جام جهانی 2014 ادامه دهد.

بیش تر بخوانید...

ADMIN بازدید : 17 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی ایران و آرژانتین را بیش بینی کنید.در قسمت نظرات یک عدد دورقمی بنویسید و نتیجه را پیش بینی کنید.

رقم اول:تعداد گل های آرژانتین

رقم دوم:تعداد گل های ایران

ایران-آرژانتین

ADMIN بازدید : 26 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دروازه بان :
مانوئل نویر ، رومن وایدنفلر ، رابرت زیلر (هانوفر)

دفاع :
ژروم بواتنگ ، اریک دورم ( دورتمند) ، کوین گروس کرویتز ، بندیکت هوودس ، متس هوملس ، مارسل یانسن ، مارسل اشملزر ، فیلیپ لام ، پر مرته ساکر ، شکدوران مصطافی (سمپدوریا)

هافبک:
لارس بندر ، ژولین دراکسلر ، ماتیاس گینتر (فرایبورگ) ، لئون گروتسکا ، ماریو گوتزه ، آندره هان ( آگزبورگ) ، سامی خدیرا ، تونی کروس ، ماکس مایر ، توماس مولر ، مسوت اوزیل ، لوکاس پودلسکی ، مارکو رویس ، آندره شورله ، باستین شوان اشتایگر

مهاجم :
میروسلاو کلوزه ، کوین فولاند (هافنهایم)

ADMIN بازدید : 12 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

اسامی بازیکنان تیم ملی انگلیس برای جام جهانی منتشر شد.

فارستر - بن فاستر - جو هارت - لیتون بینز - گری کیهیل - فیل جاگیلکا - گلن جانسون - فیل جونز - لوک شاو - کریس اسمالینگ - راس بارکلی - استیون جرارد - جوردن هندرسون - آدام لالانا - فرانک لمپارد - جیمز میلنر - چمبرلین - رحیم استرلینگ - جک ویلشر - ریکی لمبرت - وین رونی - دنی ولبک - دنیل استوریج

لیست رزروها:

جان رودی - فلاناگان - جان استونز - مایکل کریک - اندی کارول - تام کلورلی - جرمن دفو

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 22,596
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد