loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




امیر بازدید : 22 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

ماتا در ماه ژانویه از چلسی به جمع شیاطین پیوست. اینکه آیا او دقیقاً بازیکنی بود که قرمزها نیاز داشتند جای بحث دارد، اما شکی نیست که او بازیکنی بود که دیوید مویس برای رفع فضای غمگین و سنگین آن زمان اولدترافورد به آن نیاز داشت.

آیا مربی جدید، جایی برای این اسپانیایی در ترکیب خود پیدا خواهد کرد؟

فن خال تیم جوان و کارگر-مانند هلند را به نزدیکی فینال جام جهانی رساند، نکته‌ای که انتظارات را از او برای تغییر آنی شرایط یونایتد زیاد کرده است. تقریباً بلافاصله پس از عقد قرارداد فن خال با یونایتد، اکسپرس و منابع دیگر گزارش دادند که شیاطین ممکن است بخواهند ماتا را تنها پس از چند ماه حضور در این تیم، بفروشند، چرا که تصور اغلب این بود که او در برنامه‌های فن خال نقشی نخواهد داشت. گزارشات تازه‌تر اما از حضور بازی‌ساز 26 ساله اسپانیایی در برنامه‌های مربی هلندی خبر می‌دهند.

اندی میتن از منچستر ایونینگ نیوز قصه طولانی منچستر یونایتد و سسک فابرگاس در تابستان گذشته را به طور کامل پوشش داد. با در دسترس قرار گرفتن ناگهانی این بازیکن در این تابستان، به نظر می‌رسید که تلاش‌ها برای جذب او مجدداً احیا خواهند شد. اما، طبق گزارش پل هثرینگتون در دیلی استار در ماه گذشته، حضور ماتا در ترکیب باعث شد تا فن خال از خرید سسک صرف نظر کند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، باید نقشی واضح و شفاف برای ماتا تعریف شود.

پاس‌های دقیق و نافذ و توانایی گل‌زنی بالای او، می‌گوید پست طبیعی ماتا شماره 10 است، پشت سر رابین فن پرسی. ولی در منچستر یونایتد، غولی به اسم وین رونی بر سر راه او قرار دارد – و ما قبلاً نیز در این وضعیت بوده‌ایم.

ماتا هنگام بازی در جناح راست، اغلب نمی‌توانست بازی را تحت تأثیر قرار دهد. بازی گرفتن از ماتا در بهترین پستش نیز به این معناست که وین رونی از پست مورد علاقه خودش دست بکشد. صدالبته این پستی است که رونی به مراتب در آن بازی کرده و به لطف بازی نسبتاً کاملی که دارد، بعضی فکر می‌کنند که این بهترین پست برای اوست. با این وجود، در آخرین فصل حضور سر الکس، به نظر می‌رسید که او دوست ندارد در این پست بازی کند و باعث شد که درخواست انتقال بدهد.

قبل از تمدید قراردادش در فصل گذشته، اسکای اسپورتس گزارش داد که رونی گفته "من در گذشته هیچ مشکلی با بازی خارج از پست اصلی‌م نداشته‌ام اما من یک مهاجم هستم و احساس کردم که این حق را دارم که در پست خودم بازی کنم." این لیورپولی هنگامی که مویس او را نزدیک‌تر به دفاع حریف بازی می‌داد، علی رغم فصل اسف‌بار تیم، به نظر خوشحال‌تر می‌نمود.

رابطه رونی با هواداران طی فصل‌های گذشته پرتنش بوده و این چیزی است که بی‌شک نمی‌توان به خوان ماتا نسبت داد. وی از زمانی که به انگلستان آمده، چنان در دل هواداران چلسی نفوذ کرده که تنها تعداد بسیار اندکی هنگام رفتن او به منچستر، به او توهین کرده و او را متهم به بی‌وفایی کردند. به همین شکل، خوشامدگویی بی‌نظیری که ماتا از زمان آمدن به یونایتد دریافت کرده هیچ نشانی از بد بودن روابط ندارد. وبلاگ هفتگی "یک ساعت عقب" (که اکنون به وب‌سایت شخصی‌اش پیوسته) برای ارتباط با هواداران چه در هنگام باخت، چه مساوی و چه برد، و همچنین توییت کردن عکس‌هایی از خودش در حالی که از حضور در موزه باشگاه لذت می‌برد، همه و همه به قوی‌تر شدن رابط‌اش با هواداران کمک کرده است.

هر دو بازیکن در کل تور پیش‌فصل یونایتد در امریکا حاضر خواهند بود. به گزارش دیلی میل، فن خال بدون استراحت مستقیماً به تیم خواهد پیوست و این موضوع به این دو بازیکن این فرصت را می‌دهد تا خود را به او ثابت کنند.

هلند با ترکیبی از تعویض‌های پیش‌بینی نشده و الهام‌بخش، تغییرات تاکتیکی به موقع و کامبک‌های هیجان انگیز، توانست به نیمه-نهایی جام جهانی صعود کند. هر بازیکن در تیم، با تمام توان دستورات مربی را در نقشی کاملاً تعریف شده اجرا کرد.

باید تصمیمی گرفته شود. فن خال بدون شک ترسی از تصمیمات بزرگ ندارد و دیدن اینکه او چگونه با مشکل شماره 10 خود کنار خواهد آمد، جالب خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 556
  • بازدید سال : 1,203
  • بازدید کلی : 23,112
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد