loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 75 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (2)

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از علاقه اش به خرید فوق ستاره آرژانتینی باشگاه رئال مادرید اسپانیا سخن گفت.

به گزارش Four Four Two  پس از منتفی شدن انتقال آنخل دی ماریا فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به پاریسن ژرمن، حال لوئیز فن خال سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به صورت رسمی از علاقه اش برای خرید این ستاره 26 ساله خبر داد.

"من تنها هنگامی بازیکن جدید به تیم خواهم آورد که به آن نیاز داشته باشم. ما در حال حاضر در ترکیب تیم چهار بازیکن شماره 10 و پنج بازیکن شماره 9 در اختیار داریم، اما هیچ وینگری در تیم وجود ندارد. شاید اینگونه بهتر باشد که بگویم که هیچ وینگر سطح بالایی در تیم همانند کریستیانو رونالدو و یا آنخل دی ماریا یا بازیکنی با چنین کیفیتی وجود ندارد و ما مسلما در این پست نیاز به تقویت داریم."

وی همچنین پیرامون خرید احتمالی دالی بلیند، شاگرد سابقش در تیم ملی هلند و همچنین خرید بازیکنان هلندی نیز گفت:

"ملیت بازیکنان برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر بازیکنی در سطحی که من می خواهم باشد، آن را خریداری خواهم کرد و فرقی ندارد که هلندی باشد یا نه. البته که بازیکنان هلندی معمولا قیمت ارزان تری دارند و در هلند به خوبی اصول اولیه فوتبال را یاد گرفته اند اما برای بازی در رقابت های شبیه لیگ برتر انگلستان این ها به تنهایی کافی نیست و بازیکن شما باید از مشخصات لازم برای بازی در چنین رقابت هایی برخوردار باشد."

ADMIN بازدید : 42 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

فیل نویل دستیار سابق دیوید مویس می‌‌گوید این مربی‌ اسکاتلندی تنها مقصر نتایج بد فصل قبل نبوده است.

به گزارش 2-4-4، نویل می‌‌گوید: "من سال گذشته درگیر ماجرا بودم و باید بگویم که سال بسیار وحشتناکی‌ بود. از هفته اول تا آخر فاجعه بود و ما مسئولیت آن را قبول می‌‌کنیم. نه فقط دیوید مویس که خود من هم به عنوان شخصی‌ که آنجا بوده مسئولیت شکست‌ها را قبول می‌‌کنم."

نویل که در حال مصاحبه با بی‌ بی‌ سی‌ بود در مورد فان خال که 5 برد پشت سر هم در مسابقات پیش فصل داشته است هم می‌‌گوید: "فکر می‌‌کنم ما لیگ را خواهیم برد. مطمئنم که این را فان خال به بازیکنان خواهد گفت زیرا دوم بودن هیچگاه برای یونایتد خوب نیست. برای یونایتد باید همیشه قهرمان لیگ باشید.

قضیه، همان جمع کردن تیم‌ دور هم است و آماده سازی در پیش فصل. خوش شانس هستیم که مسابقات اروپایی هم وجود ندارد و با نهایت تمرکز به میدان می‌‌رویم. تا آنجایی‌ که من بازی‌های پیش فصل را دیدم باید بگویم که باشگاه در حال بزرگتر شدن است. فکر می‌‌کنم دوباره در همان راه درست هستیم."

ADMIN بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (1)

سرمربی لیورپول معتقد است که لوئیس فن خال در فصل اول حضورش در لیگ جزیره باید منتظر اتفاقات بسیاری باشد.

به گزارش گل، برندن راجرز سرمربی جوان لیورپول باور دارد که تجربه کم فن خال در لیگ برتر، برای او مشکل ساز خواهد بود و وی نخواهد توانست به موفقیتی چشمگیر در فصل اول حضورش در انگلستان برسد. 

راجرز در این مورد می‌گوید: "فکر می‌کنم چیزی که او در اینجا بدست می‌آورد،  با تمام لیگ های دیگری که در آن ها کار کرده است متفاوت خواهد بود. در لیگ های دیگر یک یا دو تیم در رقابت قهرمانی هستند و تنها از آن‌ها انتظار برد را دارید. لیگ جزیره جایی است که تیم های بالای جدول با تیم های قعر جدول مسابقه می‌دهند و هر لحظه ممکن است شکست بخورند. اعتقاد دارم که او بارها غافلگیر خواهد شد و این را مربی های خارجی بسیاری در طی سال‌ها به من گفته اند. من با بازیکنان خارجی بسیاری که وارد لیگ جزیره شده اند کار کرده‌ام و طبیعت فیزیکی این رقابت ها تفاوتی است که با دیگر لیگ ها دارد."

راجرز که به همراه لیورپول فصل قبل را به خوبی تمام کرده بود در مورد آغاز فصل جدید رقابت ها می‌گوید: "یک رقابت بسیار سخت خواهد بود. فصل گذشته عالی بود و چهار یا پنج تیم رقابت نزدیکی در صدر جدول با هم داشتند و در ماه‌هایی نیز این رقابت بسیار حساس می‌شد. تاریخ لیگ جزیره نشان می‌دهد که این رقابت بسیار سخت است. منچستر می‌خواهد به جایگاه قبل خود بازگردد، چلسی قویتر شده  و منچسترسیتی قهرمان دوره قبل است بنابراین این تیم ها مدعیان اصلی هستند. 

تیم هایی مانند تاتنهام نیز چند فصلی است که به دنبال قرار گرفتن در جایگاه های بالایی جدول هستند. وقتی هری ردنب آنجا بود آن ها سهمیه لیگ قهرمانان را نیز گرفتند پس تیم های مدعی زیادی در اینجا هستند و این رقابت را سخت تر خواهد کرد."

ADMIN بازدید : 11 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

بنابر اظهارات خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی، دلیل عدم علاقه منچستر یونایتد به خریداری آرتورو ویدال، مصدومیت زانوی وی است.

به گزارش فورفورتو، او که با روزنامه شیلیایی ال مرکوریو صحبت می کرد، اظهار داشت که فن خال نگران ریکاوری ویدال پس از جراحی زانو در ماه می است. 

سامپائولی در این باره گفت: "اکنون تنها مشکل بزرگ بر سر انتقال 80 میلیون دلاری (47 میلیون پوندی) او از یوونتوس به منچستر یونایتد، تردید فن خال بر سر بهبود زانوی ویدال است."

ویدال در سال 2011 از بایرلورکوزن به یوونتوس پیوست و یکی از برترین بازیکنان این تیم در طی حضور خود در تورین بوده است. او هم اکنون به همراه یووه در تور پیش فصل آسیا حضور دارد.

ADMIN بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

پیتر اشمایکل گفته وین رونی بهترین گزینه برای کاپیتانی منچستر یونایتد است.

به گزارش فور فور تو، بعد از ترک یونایتد از سوی بزرگانی چون نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند و بازنشستگی رایان گیگز، هنوز بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ، صاحب جدید خود را نشناخته است. فن خال قرار است انتخاب نهایی اش را از بین رونی و فن پرسی، انجام دهد، ولی فعلا تصمیم اش را اعلام نکرده است. در تور آمریکا، در 3 بازی دارن فلچر تیم را رهبری کرد و کاپیتان تیم در مقابل رم هم تام کلورلی بود، ولی در بازی فینال این وین رونی بود که بازوبند را بست و توانست در پیروزی 3 بر یک منچستر مقابل لیورپول، گلزنی هم بکند.

اکنون پیتر اشمایکل، دروازه بان افسانه ای و کاپیتان سابق یونایتد که پنج قهرمانی لیگ برتر و مدال طلای لیگ قهرمانان را هم در کارنامه دارد، از رونی برای کاپیتانی حمایت کرده است:

"فاکتوری که خیلی در مورد رونی جذب ام می کند، علاقه اش برای حضور در بازی های منچستر است. هر جا که مربی از او بخواهد، از صمیم قلب، می پذیرد. او اهمیت خود برای تیم را می داند و اگر قرار باشد در خط هافبک بازی کند، برای تیم بازی می کند. فقط با تجربه و بلوغ می توان به این نقطه رسید. برای همین فکر می کنم او بهترین گزینه برای کاپیتانی است."

منچستر یونایتد قبل از آغاز بازی هایش در لیگ برتر مقابل سوانسی در 16 آگوست (25 مرداد)، باید چهار روز قبل، در اولدترافورد ه مصاف والنسیا برود.

ADMIN بازدید : 13 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

وین رونی ستاره شیاطین سرخ بر این باور است که مربی جدید لوییس فن خال دید او نسبت به فوتبال را تغییر داده است...او درباره این موضوع میگوید:
"این چند هفته برای ما خیلی خوب بود...ما حالا یک مربی خوب داریم که از ما سبک متفاوتی از فوتبال را میخواهد و ما باید خودمان را با آن وفق دهیم.ما نتایج خوبی در مقابل تیم های بزرگ دنیا گرفتیم و از این بابت میتوانیم به خود افتخار کنیم...سیستم باشگاه الان فقط مناسب من نیست مناسب کل باشگاه است.مربی وارد میشود و نگاهی به بازیکنان ما می اندازد(وضعیت اون هارو بررسی میکنه).او به هر چیز که فکر میکند،سعی میکند تا آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا برای باشگاه مفید باشد.او بسیار سخت گیر است و از وقتی که وارد تیم شد بزرگی خودش را به ما ثابت کرد.او به ما آموخت که با دیدی متفاوت به فوتبال نگاه کنیم که تا حالا هیچ یک از ما آن را تجربه نکرده بود...این برای ما عالیست و امیدوارم ادامه داشته باشد."
او اضافه کرد:"ما میخواستیم بازی ها را ببریم و خوب بازی کنیم،که موفق هم شدیم و جام را هم بردیم."
وین درمورد شکست دادن لیورپول گفت:"این همیشه خوب است که لیورپول را شکست بدهیم.ما از کاری که کردیم خوشحالیم.حالا ما به والنسیا میرویم و بعد لیگ شروع میشود"

مترجم:بنایی نیا

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

سرمربی منچستریونایتد با خوشحالی از پیروزی برابر رئال مادرید عنوان کرد: این برد روحیه تیمی آنها را بالا برده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول به قهرمانی برسد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بامداد امروز (یکشنبه) موفق شد با برتری سه بر یک برابر رئال مادرید به فینال “گینس کاپ” راه یابد.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد با خوشحالی از صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها، ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول روند رو به رشد خود را حفظ کند و به قهرمانی برسد.

لوئیس فان خال پس از برتری تیمش برابر رئال مادرید، گفت: بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی در این دیدارها روحیه تیم را بالا می‌برد و از نباختن بهتر است. این پیروزی برای فوتبال انگلیس خوب است و در واقع خیلی خوب است که دو تیم از لیگ انگلیس فینال این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال در بازی‌های پیش فصل نمایش خوبی داشته و توانسته نتایج خوبی را کسب کند. آنها بامداد توانستند این تیم اسپانیایی را شکست دهند و به دیدار نهایی راه یابند. آن هم در شرایطی که کریستیانو رونالدو در این دیدار به میدان آمد تا مانع شکست تیمش شود، اما نتوانست کمکی به رئال کند.

فان خال ادامه داد: هواداران زیادی که به ورزشگاه آمدند قطعا از تماشای این دیدار لذت بردند. علاوه بر این تیمم توانست بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذارد و نتیجه‌ خوبی کسب کند. کسب این نتیجه‌ برابر رئال مادرید روحیه تیم ما را بالا می‌برد. فکر نمی‌کنم که این بازی یک دیدار دوستانه بود. رئال مادرید اصلا نمی‌خواهد شکست بخورد. آنها با تمام توان در این دیدار بازی کردند. شما دیدید که آنها رونالدو را نیز به میدان آوردند تا جلوی نتیجه‌ را بگیرد، اما موفق نبودند. ما قطعا شایسته پیروزی بودیم. منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد. خو‌شبختا‌نه در شرایطی که بازیکنانی مثل فان پرسی، یانوزای و فلاینی را در اختیار نداشتیم توانستیم نتیجه‌ خوبی کسب کنیم و رئال مادرید را شکست دهیم.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال فوتبال متفاوتی نسبت به فصل قبل به نمایش می‌گذارد؛ فوتبالی که سبب شده منچستر در هر چهار دیدار پیش فصل خود با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در ادامه درباره سبک جدید بازی این تیم، گفت: خیلی اتفاق خوبی است که بازیکنان منچستریونایتد توانستند با سبک جدید کنار بیایند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. من بازیکنان تیم را می‌شناسم. بازیکنانی مثل ماتا، رونی و ولبک با این سبک بیگانه نیستند. سعی کرده‌ام فضاهای بین ها‌فبک‌های تیم را بیشتر کنم تا مهاجمان تیمم در شرایط بهتری قرار گیرند. بیشترین تغییر را در خط دفاع ایجاد کرده‌ام. ما در نیمه نخست تنها یک فرصت به رئال مادرید دادیم و در نیمه دوم تنها دو فرصت در اختیار آنها گذاشتیم که این نشان می‌دهد دفاع ما شب خوبی را پشت سر گذاشت.

شین جی کاگاوا، یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود به زودی منچستریونایتد را ترک می‌کند. او از آتلتیکو مادرید اسپانیا پیشنهادی جدی دارد و ممکن است به زودی راهی لیگا شود.

لوئیس فان خال با تمجید از بازی شین جی کاگاوا برابر رئال مادرید ، گفت: کاگاوا خیلی خوب با بقیه بازیکنان هماهنگ شده است و برابر رئال مادرید نیز توانست فرصت‌های گل خوبی را ایجاد کند. من از بازی او کاملا راضی هستم و دوست دارم که کاگاوا در تیم حفظ شود.

منچستریونایتد برای قهرمانی در “گینس کاپ” باید از سد لیورپول بگذرد.

red devil بازدید : 13 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال :" من خیلی خوشحالم .  فکر میکنم که با اختلاف زیاد بهترین بازیمون در این پش فصل را ارائه دادیم .
ان ها فقط یک شوت به سمت دروازه زدند و ان هم بخاطر ضربه ازادی بود که داور به ان ها داد.ما 6 یا 7 موقعیت خوب خلق کردیم .
از حفظ توپمان بسیار خوشحالم . نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر بود همچنین عقیده دارم که بازیکن ها جایگریهای بهتری کردند . پس من امشب از نمایش بازیکن هایم در هر دو نیمه بسیار راضی هستم .


ما دیروز روی پنالتی ها در تمرین کار کردیم . به همین خاطر هم است که ده خیا در نیمه دوم به میدان رفت چون او بهترین پنالتی گیر ما است .


در بازی اول گل نخوردیم، بازی دوم پیانچی یک گل فوق العاده زد و پنالتی که داور گرفت و امروز هم باز گل نخوردیم . پس ما از نظر دفاعی داریم خوب کار میکنیم ولی به دنبال مدافعان جدید هستیمچون مدافعان زیادی از اینجا رفتند . مما باید برای ان ها جانشین پیدا کنیم ولی من مایکل کین و تایلر بلاکت را دوست دارم .


من شینجی را از زمان حضورش در دورتموند میشناسم و انجا شماره 10 باز میکرد . من در دو باز یاول میخواستم که او را در شماره 6 و 8 امتحان کنم . امروز بهش در بهش در همان شماره 10 بازی دادم چون میخواست که در این پست به میدان برود . در این پست بهتر از دو بازی قبلی کار کرد .


لوک شاو دارد بشدت تلاش میکند ولی امروز خوش شانس بود که به مبدان رفت چون من میخواستم رفیقمان ریس جیمز را به میدان بفرستم ولی او مصدوم بود . من صبح روز بازی یک جلسه تمرین انفرادی سنگین برای شوا ترتیب دادم ولی با این حال خیلی خوب بازی کرد.


من از نمایش زاها هم راضیم ولی باید صبر کنیم و ببینیم . او رقبای زیادی در ان پست دارد . "

red devil بازدید : 15 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال مدعی شد که در رسانه نمی‌توان چنین بحث‌هایی انجام داد.

لوئیس فن خال، سرمربی یونایتد پاسخ صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره ی ضربه ی اقتصادی خرید لوک شاو را داد.

منچستریونایتد 34 میلیون یورو برای مدافع 19 ساله پرداخت کرد و هفته ای 200 هزار یورو به او حقوق می‌دهد که او را در صدر لیست بازیکنان جوان از لحاظ حقوق و قیمت قرارداده است.

مورینیو در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که در صورتی که چلسی شاو را می‌خرید، وضعیت تیم و تناسبی که ایجاد شده به هم می‌خورد.

فن خال چنینی موضوعی را رد کرد و گفت: " من پاسخی ندارم. فکر نمی‌کنم در این رابطه باید در رسانه‌ها صحبتی مطرح شود. باید با ژوزه مستقیما صحبت کنم."

روز یکشنبه یونایتد به مصاف یوونتوس خواهد رفت و فن خال می‌خواهد داور را متقاعد کند تا بین بازی وقت نوشیدن آب به بازیکنان بدهد.

او ادامه داد: " دو ساعت بازی کردن باورنکردنی است. باید با شرایط کنار بیاییم زیرا همه ی بازیکنان به جز تام کلورلی 45 دقیقه بازی می‌کنند."

red devil بازدید : 17 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

کلورلی عنوان کرد که با دیدن بازی‌های هلند متوجه شده که سبک بازی اش با تفکرات فن خال همخوانی دارد

تام کلورلی، هافبک منچستریونایتد معتقد است که لوئیس فن خال کاملا مناسب منچستریونایتد است.

کلورلی فصل گذشته تنها 22 بازی برای یونایتد انجام داد و هیچگاه موفق نشد به ترکیب اصلی راه پیدا کند. با این حال، هافبک 24 ساله مطمئن است که تحت هدایت فن خال می‌تواند نمایش‌های خوبی در فصل پیش رو داشته باشد.

کلورلی در جمع خبرنگاران گفت: " بازی های هلند را در جام جهانی دیدم و از آنجا متوجه شدم که من بازیکنی هستم که با سبک او تطابق دارد.باید در تمرینات و بازی‌های مهم خودم را نشان دهم. فکر می‌کنم که فضا برای اثباتم وجود داشته باشد. سعی کردم استراحت خوبی داشته باشم و باطری هایم را شارژ کردم.حالا همه بازگشتیم و سعی می‌کنیم نظر سرمربی را جلب کنیم. می‌دانیم که او چه چیزی می‌خواهد- سرعت و پاس‌های دقیق. او شفاف صحبت می‌کند و بازیکنان همه مشتاق همکاری با او هستند."

red devil بازدید : 11 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مورینیو معتقد است که حقوق هفته ای 200 هزار یورو برای یک پسر بچه 19 ساله بسیار بالاست و تعادل تیم را به هم خواهد زد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است اگر این باشگاه لوک شاو را با همان قیمتی که منچستریونایتد خرید، به خدمت می گرفت، صدمه ی زیادی به وضعیت مالی و اقتصادی این باشگاه وارد می شد.

مدافع 19 ساله با 37.5 میلیون یورو به یونایتد پیوست و با حقوق هفته ای 200 هزار یورو به گران ترین بازیکن جوان جهان تبدیل شد و همچنین در میان بازیکنان جوان، بیشترین حقوق را می‌گیرد.

به گزارش Goal چلسی و یونایتد بر سر این انتقال رقابت می‌کردند که وقتی چلسی از ارقام پیشنهادی یونایتد مطلع شد، از خرید او منصرف شد.

مورینیو در کنفرانس خبری گفت: " درباره  حقوق دادن به یک پسر بچه 19 ساله صحبت می‌کنیم و اگر لوک شاو در چلسی بود، ما مرده بودیم. برای حفظ تناسب و پایداری اقتصادی و فیرپلی مالی، مطمئنا با چنین ارقامی در رختکن شکست می‌خوردیم.

زیرا وقتی به یک بازیکن 19 ساله انقدر حقوق داده می‌شود – یک بازیکن خوب ، فوق‌العاده- فردا باقی بازیکنان در اتاق شما را می‌زنند.

آنها می‌گویند که چگونه است که من با بیش از 200 بازی و بردن این و آن برای باشگاه، انقدر حقوق می‌گیرم و یک پسر بچه 19 چنین حقوق بالایی دارد.

به سرعت تعادل ما را به هم می‌زد و ما اجازه ی رخ دادن چنین چیزی  را نخواهیم داد."

ADMIN بازدید : 14 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربی منچستر یونایتد، لوییس فن خال تایید کرد که در لیگ برتر نیز از سه بازیکن در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

منچستر یونایتد در اولین بازی دوستانه ی پیش فصل خود موفق شد با 7 گل لس آنجلس گلکسی را در استادیوم روز بوئل در هم بکوبد. وین رونی، ریس جیمز و اشلی یانگ هرکدام دو گل و دنی ولبک نیز یک گل را به ثمر رساندند. اما علاوه بر نتیجه ی خیره کننده، نکات دیگری نیز در بازی منچستر یونایتد قابل مشاهده بود. آن ها در خط دفاع مانند تیم ملی هلند در جام جهانی،  از سه بازیکن (اوانز، جونز و اسمالینگ) استفاده کردند. همچنین لوک شاو و آنتونیو والنسیا نیز یک خط جلوتر و به عنوان هافبک به میدان رفتند. فن خال نیز پس از پایان بازی در این باره گفت:"ما یک سیستم جدید را به کار بردیم که تنها یک یا دو بار در تمرینات با این سیستم تمرین کرده بودیم.

"اما بازیکنان من به خوبی دستورات را اجرا کردند و نمایش فوق العاده ای را به جا گذاشتند. هفته گذشته ده بازیکنی که امشب برای ما به میدان رفتند حتی در تمرینات نیز حضور نداشتند. زمانی که شما می خواهید یک سیستم را عوض کنیم، شما باید به یک باره این کار را انجام دهید. ما زمان نداریم تا ترکیب های مختلف را امتحان کنیم. سیستم دیگری که آن ها می توانند بازی کنند، 3-3-4 است که برای مدت زیادی در این تیم به کار برده شده است. من در صورت عدم کارآمدی می توانم سیستم دفاعی را تغییر دهم؛ با شرایط این بازیکنان، من می توانم با سیستم 3-3-4 نیز بازی کنم و از سه مهاجم استفاده کنم، اما اولویت من هم اکنون بر روی استفاده از دو مهاجم است."

فن خال همچنین باور دارد که عملکردی درخشان در برابر کلگسی باعث می شود که بازیکنان منچستر یونایتد اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیابند و با روحیه ای مضاعف لیگ برتر را شروع کنند. وی در این باره نیز گفت:"در این بازی ما فقط گل نزدیم، بلکه بازی ما نیز زیبا بود. من هیچگاه به عقب بازنمی گردم و همیشه رو به جلو کار خواهم کرد. زمانی که من می بینم که تیمم با سیستم جدید خوب بازی می کند و با نتیجه 7-0 پیروز می شود، قطعاً به سیستم خودم اعتماد می کنم و در زمان شکست نیز سیستم خود را تغییر خواهم داد اما هم اکنون مشکلی را نمی بینم."

مربی هلندی شیاطین سرخ در پایان صحبت های خود نیز در رابطه با نقش بازیکنانی چون ماتا وشینجی کاگاوا نیز گفت:"ما هم اکنون چهار بازیکن شماره 10 (پست شماره 10) را در اختیار داریم و قطعاً انتخاب های من نمی تواند متعادل شود. من تصمیم گرفتم با توجه به کیفیت بازیکنان با این سیستم بازی کنم، اما اگر ما شکست بخوریم، قطعاً سیستم تغییر خواهد کرد."

ADMIN بازدید : 10 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

فن‌خال از هواداران منچستر یونایتد خواست تا در همه شرایط کنار تیم باشند و از آن‌ها حمایت کنند.

 

وی با بیان اینکه به اینجا آمده تا پس از فصل سختی که منچستر با مویس پشت سر گذاشت، شیاطین سرخ را به دوران اوج بازگرداند اذعان داشت که هواداران باید در پستی و بلندی‌ها حامی تیمشان باشند. سرمربی هلند در جام جهانی 2014 روز سه شنبه به طور رسمی اولین کنفرانس خبری خود را برگزار کرد.

وی در پیامی جداگانه پس از کنفرانس خبری، به هواداران یونایتد گفت که از حمایت دست نکشند و در هر شرایطی و چه در هنگام برد و گه در هنگام باخت، از تیمشان حمایت کنند. وی در صفحه فیسبوک منچستر یونایتد نوشت گفت:"مایه افتخار است که در اینجا حضور دارم. امیدوارم بتوانم انتظاراتتان را براورده کنم. امیدوارم همیشه حامی ما باشید، نه فقط در هنگام برد،بلکه در هنگام باخت نیز از ما حمایت کنید. چرا که ما با هم می‌بریم و با هم نیز می‌بازیم."

red devil بازدید : 41 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

سخنان نیکی بات در خصوص آندر هررا

"من در سفرهای خودم در فصل گذشته که مسئولیت استعداد یابی را بر عهده داشتم و آندر هررا را نیز زیرنظر داشتم، در یکی از برنامه ها که برای دیدن بازی اتلتیکو بیلبائو به ورزشگاه رفتم آندر اصلا بازی نکرد و این سفر وقت تلف کردن بود، اما در بازی بازیهایی که از آندر دیده بودم من را تحت تاثیر قرار داده بود"

" آندر بازیکن خیلی با استعدادیه که به زبان انگلیسی مسلط است و از عوامل موفقیت در انگلیس زبان است"

"توانایی آندر در پاسکاری و حفظ توپ فوق العادست، شما تکنیک اسپانیایی را در او میتوانید ببینید، آنها کنترل راحتی بر روی توپ دارند، میتوانند در موقعیتی توپ دریافت کنند و توپ را در اختیار بگیرند و با یک بازی ساده جلو بروند و به نظر میاد آندر بازیکن خیلی خوبی برای باشگاه باشه."

"آندر جزء بازیکنانی هست که در تماشای بازی میبایست مدام از بازیش یادداشت برداری کنی و کم بازیکنی در این پست با این مشخصات پیدا میشود."

"شاید خیلی ها درباره پوگبا و تونی کروس و غیره صحبت کنند، اما بدست آوردن بازیکنی مانند آندر خیلی آسان نیست."

"آندر در سطحی هست که بتواند برای باشگاهی مثل یونایتد بازی کند و با گذشت زمان حتی میتواند به ستاره یونایتد تبدیل شود."

"من فکر میکنم آندر میتواند از پس این جایگاه در تیم بربیاد و تاثیر زیادی در خط هافبک تیم بگذارد و شما باید در این خصوصو صبر بخرج دهید، شما نباید چون پول زیادی بابت خرید آندر هزینه شده در ابتدای کار انتظار معجزه از او داشته باشید."

" به او زمان بدهید تا بتواند رشد کند، او میتواند به بازیکن خیلی خوبی تبدیل شود، این قرارداد فوق العاده ای برای باشگاه است و من از این بابت راضی هستم."

ADMIN بازدید : 11 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

رایان گیگز اعتقاد دارد لوئیس فن خال در پذیرش وظیفه سنگینی که در اولدترافورد به دوشش نهاده شده، مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش Four Four Two، گیگز بعد از اخراج دیوید مویس، هدایت موقت یونایتد را به عهده گرفت و در چهار بازی، دو برد، یک تساوی و یک شکست به نام خود ثبت کرد؛ بعد از آن هم که لوئیس فن خال سرمربی آینده شیاطین سرخ معرفی شد، شماره 11 محبوب اولدترافورد، به عنوان دستیار اول تکنسین هلندی، اعلام شد. مرد ولزی از همین حالا مشتاق به کار با همکار جدیدش است و در نقل قول هایی که روی پایگاه توئیتر باشگاه منتشر شده، گفته است:

"فن خال از قبول مسئولیت ترسی نخواهد داشت و از آن لذت هم خواهد برد. او فلسفه مخصوص به خود را دارد و به آن هم پایبند خواهد ماند. در طی چهار بازی سرمربی گریم، تا حدی جنبه های کار را حس کردم و به شروع کار با لوئیس مشتاقم. او در باشگاه های بزرگی بوده است، ولی به نظرم این بزرگ ترین آنها خواهد بود. قهرمانی در لیگ سخت است، ولی برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد." 

یونایتدی ها در یکی از بازی های پیش فصل شان، در 12 آگوست در ورزشگاه اولدترافورد، مقابل والنسیا قرار خواهند گرفت و گیگز در این باره هم گفته است: "این بازی معرفی خوبی از اولدترافورد برای سرمربی جدید خواهد بود."

گفتنی است اولین حضور فن خال در منچستر یونایتد در آمریکا صورت خواهد گرفت؛ جایی که آنها قرار است به مصاف تیم هایی چون ال ای گلکسی، رم، اینتر میلان و رئال مادرید بروند. 

ADMIN بازدید : 12 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

لوییس فن خال پس از شکست شاگردانش در ضربات پنالتی، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد این بازی و این تورنمنت به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش فوتبال ایتالیا، هلند پس از کسب تساوی 0-0 در برابر آرژانتین در 120 دقیقه بالاخره در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 مغلوب این تیم شد؛ لوییس فن خال نیز در این رابطه گفت:"هلند به خوبی در تورنمنت حاضر شد. هیچکس نمی توانست تصور کند که ما تا اینجا پیش می آییم. آرژانتین مهره های بسیار خوب و با تجربه ای را داشت و البته من بسیار خوشحالم که در برابر آن ها شکست نخوردیم."

فن خال در ادامه در مورد دروازه بان خود، یسپر سیلسن نیز گفت:"اگر می خواستم سیلسن را تعویض کنم، آنگاه باید تا دقیقه 120 صبر می کردم؛ قطعاً در پنالتی ها شانس و دروازه بانان بسیار مهم اند و امشب رومرو فوق العاده بود."

وی در پایان نیز درباره بازی روز یکشنبه هلند در برابر برزیل گفت:"این بازی نباید انجام شود."

ADMIN بازدید : 11 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

توماس فرمایلن کاپیتان توپچی های لندن احتمال جدایی اش از این باشگاه را نکذیب نکرد و گفت ممکن است در تابستان از این تیم جدا شود.

به گزارش گل، دفاع مرکزی آرسنال که فصل گذشته نیمکت نشین کوشیلنی بود، مورد توجه چند باشگاه از جمله منچستریونایتد قرار گرفته است. شیاطین سرخ حاضر هستند برای خرید او 8 میلیون پوند به آرسنال پرداخت کنند و گفته می‌شود این انتقال به زودی انجام خواهد شد.

وی در مورد آینده اش در آرسنال به روزنامه London Evening Standard گفت: "واقعا نمی دانم که قرار است کجا بازی کنم، شاید از آرسنال بروم و شاید بمانم. تمام توجه من معطوف به جام جهانی بود. بعد از صحبت با آرسنال تصمیم خواهم گرفت."

 

ADMIN بازدید : 11 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این تماس ها به ویژه بعد از بازی ایران و آرژانتین و درخشش ملی پوش ها بیشتر بوده است.فرگوسن پس از این مسابقه با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران برای کروش پیامک تبریک ارسال کرده است.او به کروش گفته که بازیکنان ایران مقابل آرژانتین عالی بازی کردند.

حتی بعد از حذف ایران از جام جهانی هم این تماس ها ادامه داشته و فرگوسن تلاش کرده تا به کروش روحیه بدهد.البته این دو مربی از دوستان نزدیک هم به جساب می آیند و معمولا با هم در تماس هستند.حتی فرگوسن برای مهمانی های خصوصی و جشن تولدش هم هر سال او را به خانه اش دعوت می کند.

کروش سال ها دستیار فرگوسن در منچستر بود و توانست کنار این مربی بزرگ تجربیات زیادی را کسب کند.فرگوسن در طول جام جهانی بازی های ایران رابه دلیل حضور کروش روی نیمکت تیم ملی زیر نظر گرفت.

امیر بازدید : 8 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)
ریو فردیناند گفته آلمان در جدال نیمه نهایی جام جهانی، بسیار قوی تر از برزیل میزبان خواهد بود.

به گزارش Four Four Two، سله سائو به دلیل مصدومیت نیمار و محرومیت کاپیتان تیاگو سیلوا، بدون این دو بازیکن مهم اش به مصاف مانشافت خواهد رفت. در همین زمینه، ملی پوش سابق تیم ملی انگلیس، که شایعات پیوستنش به QPR به گوش می رسد، به دیلی میل گفته است:

"برزیل بهترین نمایش اش در جام جهانی را مقابل کلمبیا بروز داد، ولی فکر می کنم آنها نخواهند توانست بیش از این در رقابت ها پیش بروند. در این لحظه و براساس تمام مسائل و شواهدی که در جام جهانی دیده ایم، آلمان مدعی اول فتح این رقابت هاست. آلمان در بازی مقابل فرانسه کاملا منظم و برنامه ریزی شده بازی کرد و منظورم از بیان چنین جمله ای، تحسین آنها است. 

"هوملس توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و در ادامه او و توماس مولر بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاردند. ژرمن ها کاملا راحت و سوار به بازی دیده می شدند و هر چقدر مسابقه پیش می رفت این تسلط شان بیشتر می شد. آرامشی که آنها به نمایش گذاشتند، فقط حاصل تجربه است؛ فاکتوری که از این به بعد حیاتی خواهد بود.

"برزیل در بازی آخرش بهتر از جدال با شیلی ظاهر شد، ولی چیز بیشتری نمی توان گفت. لوییز و سیلوا فوق العاده بودند، ولی اکنون آنها سیلوا و نیمار را  برای نیمه نهایی در اختیار نخواهند داشت و ضربه سختی برایشان خواهد بود. در مورد خط دفاعی آسیب پذیر برزیل، به اندازه کافی نوشته ام که معمولا با قدرت خط حمله شان جبران می شود. 

"این هم همان نقطه ای است که آنها مشکل خواهند داشت. اعتقاد دارم آلمان با بازیکنان دونده اش چون اوزیل، گوتسه و مولر، برزیلی ها را ناکام خواهد کرد. آنها می توانند از فضای پشت مدافعان برزیل و البته خط میانی، استفاده کنند. این بازیکنان می توانند میزبان را خیلی به دردسر بیندازند."

گفتنی است برزیل و آلمان 30 دقیقه بامداد چهارشنبه در بلو هوریزونته به مصاف هم خواهند رفت تا برنده برای جدال قهرمانی به مصاف پیروز دیدار آرژانتین و هلند برود.

ADMIN بازدید : 9 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

 به گزارش ساکروی، روی کین می‌‌گوید:"من گفتم که انگلستان به مشکل می‌‌خورد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی‌ نیست. این فقط نکته‌ای بود که کاملا واضح بود. اگر به بازی‌ها نگاه کنیم بازیکنان به اندازه کافی‌ برای صعود تلاش نکردند. ایرلند برابر کستریکا ماه پیش بازی کرد و اگر آن موقع به من می‌‌گفتیم که کاستاریکا به عنوان سر گروه صعود خواهد کرد، من به شما می‌‌گفتم که دیوانه شده اید.

"وقتی‌ به بازیکنان انگلستان نگاه می‌‌کنی آن تجربه حیاتی و لازم را ندارند. چه در چمپیونزلیگ و چه در تورنمنت‌های ملی‌."

اسطوره فوتبال ایرلند ادامه می‌‌دهد:"خیلی‌ از بازیکنان تا به حال جام بزرگی‌ نبرده اند و با این حال مردم از آنها انتظار قهرمانی در جام جهانی‌ را دارند. مردم شروع به نمره دادن و مقایسه جوانانی کردند که هنوز راه زیادی در پیش دارند. ما تا فردا می‌‌توانیم در مورد نبود تعطیلات زمستانی در انگلستان صحبت کنیم اما حقیقت این است که آنها باید بهتر کار کنند."

کاپیتان سابق شیاطین سرخ از بازی‌های وین رونی در ترکیب سه‌ شیر‌ها هم صحبت می‌‌کند. کین می‌‌گوید:"اگر فکر می‌‌کنید رونی تمام شده، سخت در اشتباهید. فکر می‌‌کنم خوب بود. مطمئنم که وی هم فکر می‌‌کند می‌‌تواند بهتر شود. بازیکنان بزرگ خیلی‌ سریع می‌‌فهمند که عملکرد آنها چطور بوده است."

red devil بازدید : 8 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مهاجم سابق منچستر یونایتد اعتقاد دارد، این باشگاه با از دست دادن پل پوگبا، اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

به گزارش بخش بین المللی گل، مهاجم سابق باشگاه منچستر یونایتد، لوییس ساها احساس می کند که این باشگاه با از دست دادن پل پوگبا، اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. این هافبک فرانسوی در سال 2012، تنها پس از انجام سه بازی برای تیم بزرگ سالان منچستر یونایتد راهی یوونتوس شد. اما پس از انتقال به یوونتوس این بازیکن درخشید و هم اکنون عملکرد وی در جام جهانی، مورد توجه بسیاری از باشگاه ها، از جمله چلسـی قرار گرفته است .

ساها نیز که در مدت حضور خود در لیگ برتر برای منچستر یونایتد در 52 بازی خود در لیگ برتر، 28 گل را به ثمر رسانده است، اعتقاد دارد که سر آلکس فرگوسن، با از دست دادن وی اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. وی در این باره به تاک اسپورت گفت:"انتقاد از منچستر یونایتدِ سرآلکس فرگوسن کار آسان و معمولی نیست. اما او قطعا با از دست دادن ستاره جوان و مستعدی چون پوگبا، اشتباه بزرگی را انجام داده است. 

"نقش او در تیم ملی فرانسه بسیار مهم است و او این موضوع را در پیروزی 2-0 این تیم در برابر نیجریه نشان داد. او به عنوان یک هافبک تمام توانایی های لازم، از جمله گل زدن را دارد. او در محوطه جریمه نیز بسیار خوب عمل می کند. پوگبا یاد آور پاتریک ویرا برای من است."

امیر بازدید : 13 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.


ریو فردیناند، مدافع باتجربه انگلیسی، معتقد است که پل پوگبا می تواند به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شود.

این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.

پوگبا در جام جهانی هم نمایش های خوبی ارائه داد و اکنون چلسی به دنبال به خدمت گرفتن اوست؛ در چنین شرایطی، فردیناند او را یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در سال های آینده می داند.

او به بی بی سی گفت:" قبل از اینکه پل از منچستریونایتد جدا شود، به من گفت که می خواهد بهترین بازیکن دنیا شود. نمی دانم این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر اما مطمئنم که او می تواند به بهترین هافبک دنیا تبدیل شود.

علاوه بر کیفیت بالای او، نقطه قوت پوگبا، اعتماد به نفس بالایش است. او با جدایی از منچستریونایتد، به یکی از بهترین باشگاه های دنیا رفت. او علی رغم اینکه تنها 19 سال داشت اما به دنبال یک فرصت بزرگ بود. او برای انجام این کار به خودش روحیه داد و این برای بازیکنی در این سن اتفاق بزرگی است. او دیگر به پشت سرش هم نگاه نکرد."

red devil بازدید : 15 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

شاو 18 ساله در نخستین مصاحبه اش با شبکه تلویزیونی یونایتد میگوید :" احساس خیلی خوبی است . چندین هفته است که میدانستم یونایتد به من علاقه دارد . امیدوار بودم که کار انتقال قبل از جام جهانی نهایی شود اما اینطور نشد و حالا سرانجام اینجا هستم . خیلی خوشحالم .

لوک شاو میگوید که تصور بردن جام های مختلف او را قانع کرده است که منچستر یونایتد بهترین انتخاب برایش می باشد و این باشگاه را " بزرگترین باشگاه دنیا " توصیف میکند.

منچستریونایتد بزرگترین باشگاه دنیاست و همیشه هم در بین بهترین ها قرار خواهد داشت . فکر کنم که دلیل اصلی امدنم به اینجا بردن جام های مختلف است . به عنوان یک نوجوان بردن جام و کسب موفقیت باعث انگیزه گرفتنم میشود .از اینکه قرار است با پاتریس اورا کار کنم واقعا هیجان زده هستم . او یکی از بهترین دفاع چپ های لیگ در چند سال اخیر بوده و من هم به دنبال دست یافتن به همچین جایگاهی هستم . امیدوارم که بتوانم چیزهای زیادی از وی یاد بگیرم ."

red devil بازدید : 15 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

دخیا می گوید تورهای پیش از شروع فصل به خو گرفتن بازیکنان جدید با زندگی در کنار منچستر یونایتد کمک می کنند.

اولین تجربه حضور این دروازه بان اسپانیایی برای شیاطین سرخ٬ بعد از انتقال از اتلتیکو مادرید و در سفر به آمریکا در سال ۲۰۱۱ شکل گرفت. وی خاطرات شیرینی از آن دوران دارد و معتقد است که تور تابستانی امسال می تواند به سود آندر هررا و لوک شاو باشد.

دخیا گفت: "من از لحظات اولیه تور با منچستر یونایتد٬ خاطرات بسیار خوبی دارم. دیدار با بازیکنان و اولین جلسات تمرینی با آنها و سر الکس را به وضوح به یاد دارم. تجربه ای حقیقتا فراموش نشدنی بود."
"تورها به زندگی و تمرین در کنار بازیکنان بزرگ فوتبال٬ نظیر بازیکنانی که در این باشگاه هستند٬‌کمک می کند. منچستر یونایتد باشگاه بسیار بزرگی است و شما این عظمت را هنگامی درک خواهید کرد که به کشورهایی نظیر آمریکا و یا ژاپن مسافرت کنید. این باشگاه٬ طرفداران بسیار زیادی دارد."

دخیا تحت تاثیر روند رو به رشد فوتبال در آمریکا و اضافه شدن چندین بازیکن با سابقه درخشان نظیر دیوید ویا و کاکا به لیگ فوتبال این کشور قرار گرفته است.

"بازیکنان بزرگ بیشتر و بیشتری به آنجا می روند تا فوتبال بازی کنند. آنها در تلاش برای ساختن یک لیگ قدرتمند تر هستند و دارند به هدفشان می رسند. مردم از بازی ها لذت بیشتری می برند. ما در انتظار سفرمان به آمریکا هستیم. داشتن یک پیش فصل خوب٬ برای دستیابی به سرعت و آمادگی لازم در فصل طولانی پیش رو٬ اهمیت بسیار بالایی دارد."

ADMIN بازدید : 14 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (1)

پایگاه هواداران منچستریونایتد.با توجه به مصاحبه ی آنخل دی ماریا در سال ۲۰۰۹ می توان گفت دی ماریا دوست دارد در الدترافورد بازی کند.

او در این مصاحبه گفته بود:

“از زمانی که من ۱۳ یا ۱۴ ساله بودم به مادر و  پدرم  می گفتم آرزوی من این است که روزی برای منچستریونایتد بازی کنم.

و من تا وقتی که این کار را نکنم متوقف نخواهم شد.زمانی که من رونی و همه ی آن ها(مترجم:بازیکنای یونایتد) در تلوزیون میبینم نمی توانم برای بازی در الدترافورد صبر کنم.

همچنین زمانی که بچه ی کوچکی بودم بازی های آرسنال را تماشا می کردم ولی منچسترینایتد همیشه مرا خیره می کرد.”

حالا نظر شما چیست؟!

ADMIN بازدید : 19 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۵, رونالدینهو در آستانه انتقال به منچستریونایتد در سال ۲۰۰۳ قرار داشت اما ساندرو روسل او را متقاعد کرد تا به بارسلونا ملحق شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران - ستاره سابق تیم ملی برزیل, #رونالدینهو اذعان کرد که تنها ۴۸ ساعت تا امضا قرارداد با #منچستریونایتد در سال ۲۰۰۳ فاصله داشت, اما در نهایت به بارسلونا ملحق شد.

این بازیکن ۳۴ ساله اکنون برای تیم اتلتیکو مینیرو در برزیل بازی می کند. در سال ۲۰۰۳ سر آلکس #فرگوسن قصد داشت او را به خدمت بگیرد و برای انتقال او از پاریسن ژرمن به توافقات اولیه رسیده بود, اما مکالمه این بازیکن با مشاور ارشد مدیر وقت باشگاه بارسلونا, ساندرو روسل منجر به تغییر تصمیمش شد.

پس از سالها این بازیکن باتکنیک برزیلی می گوید آن زمان تصمیم درستی گرفته است. تصمیمی که منجر به کسب توپ طلا تنها دو فصل پس از انتقالش به بارسلونا شد.

او به سایت ۴-۴-۲ گفت:

در آستانه انتقال به یونایتد قرار داشتم.

تنها ۴۸ ساعت زمان باقی مانده بود, اما ساندرو روسل پیش از اینکه من پیشنهاد را دریافت کنم به من گفت: اگر من مدیر بارسلونا بشوم, آیا به اینجا می آیی؟ من هم جواب مثبت دادم.

ما تنها باید بر سر جزئیات با یونایتد به توافق می رسیدیم که روسل تماس گرفت تا بگوید در انتخابات بارسلونا پیروز خواهد شد, من هم به او قول دادم که برای بارسا بازی کنم. مذاکره بسیار سریعی بود. من به زبان انگلیسی گفتم که انتخاب من بارسا خواهد بود.

انتخاب درستی بود. برزیلی ها همیشه عاشق بارسا بوده اند. ما تاریخی در این باشگاه داریم. در بیرون از زمین بازی جو آنجا شبیه هیچ جای دیگری در اروپا نیست, به همین خاطر ما همیشه از اینکه آنجا بازی می کنیم] خوشحال هستیم.

red devil بازدید : 16 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)
این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.

 ریو فردیناند، مدافع باتجربه انگلیسی، معتقد است که پل پوگبا می تواند به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شود.

این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.

پوگبا در جام جهانی هم نمایش های خوبی ارائه داد و اکنون چلسی به دنبال به خدمت گرفتن اوست؛ در چنین شرایطی، فردیناند او را یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در سال های آینده می داند.

او به بی بی سی گفت:" قبل از اینکه پل از منچستریونایتد جدا شود، به من گفت که می خواهد بهترین بازیکن دنیا شود. نمی دانم این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر اما مطمئنم که او می تواند به بهترین هافبک دنیا تبدیل شود.

علاوه بر کیفیت بالای او، نقطه قوت پوگبا، اعتماد به نفس بالایش است. او با جدایی از منچستریونایتد، به یکی از بهترین باشگاه های دنیا رفت. او علی رغم اینکه تنها 19 سال داشت اما به دنبال یک فرصت بزرگ بود. او برای انجام این کار به خودش روحیه داد و این برای بازیکنی در این سن اتفاق بزرگی است. او دیگر به پشت سرش هم نگاه نکرد."

red devil بازدید : 10 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
رایان گیگز فصل گذشته در اواخر فصل هدایت منچستر یونایتد را به عهده گرفت اما معتقد است که هنوز فاصله ی زیادی با سرمربی گری تیمی همچون منچستر دارد.


گیگز در همین رابطه در گفت و گو با thefa.com گفت: " زمانی که اواخر فصل گذشته هدایت یونایتد را پذیرفتم بسیار خوشحال بودم. اما همیشه با خودم فکر می کردم که هنوز آماده ی پذیرش چنین شغل مهمی نیستم. من باید با تجربه ی بیشتری هدایت منچستر را قبول کنم.

امسال این فرصت را دارم تا در کنار یکی از بهترین های دنیا که در کشورهای مختلفی مربی گری کرده تجربه های خودم را افزایش دهم و چیزهای زیادی را از او بیاموزم. فرصت خوبی بود تا در کنار سر آلکس حضور داشته باشم اما این بار این فرصت را دارم تا از افراد دیگری نیز مسائلی را بیاموزم."

گیگز که در چند بازی آخر فصل گذشته از جوانانی همچون لاورنس و ویلسون استفاده کرده بود، اعتقاد دارد فلسفه ی منچستر چیزی جز استفاده از استعداد های باشگاه نیست: " من خودم از طریق همین فلسفه توانستم در باشگاه رشد کنم. بنابراین هیچ گاه نمی توانم خارج از فلسفه ی باشگاه عمل کنم. این جا باشگاهی است که جوانان در آن نقش مهمی را ایفا می کنند."

erfan-januzaj بازدید : 27 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

دنی ولبک، مهاجم منچستریونایتد به تمجید از سرمربی جدید این تیم، لوییس فن خال پرداخت و گفت که به فصل آینده در کنار او امیدوار است.

فن خال هفته ی گذشته به عنوان سرمربی یوناید معرفی شد و پس از جام جهانی، نیمکت هلند را به مقصد اولدترافورد ترک خواهد کرد.

ولبک که به همراه انگلیس در جام جهانی شرکت خواهد داشت به تمجید از سرمربی خود پرداخت.

او گفت: "خبر آمدن فن خال را شنیدم و بسیار خوشحال شدم.

او انسان فوق العاده ای است، همینطور یک سرمربی فوق العاده. نگاه کردن به کارنامه اش به شما می گوید که در چه سطحی قرار دارد."

ولبک که به عنوان یکی از جوان ترین بازیکن های انگلیس در جام جهانی حاضر خواهد بود، درباره ی این تورنومنت گفت: "برای هر کسی که در جام جهانی حضور دارد، هیجان خاصی وجود خواهد داشت. به علاوه برای بازیکنان جوان، حضور در اولین جام جهانیشان بسیار لذت بخش است. از آن دسته لحظاتی است که دوست دارید زودتر رقم بخورد.

باید تمرکزمان را حفظ کنیم ومانند همیشه بازی کنیم.

می خواهم خودم را ثابت کنم. هو به خودم هم به جهان و نشان دهم که چه کارهایی می توانم انجام دهم. نمی توانم تا شروع آن صبر کنم."

منبع خبر : آی اسپورت
ronaldo7 بازدید : 33 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

ون در سار:سبک ون خال برای یونایتد عالی است

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ادوین ون در سار یکی از بهترین دروازه بانان 20 سال اخیر و سابق یونایتد ادعا کرد سبک ون خال با یونایتد تطابق دارد و این موفقیت یونایتد را تضمین می کند.

مربی 62 ساله سابق ون در سار در آژاکس با قراردادی سه ساله مربی یونایتد شده است و به نظر می اید ادوین از این موضوع بسیار راضی و خوشحال است چرا که بارها به تمجید از توانایی های ون خال پرداخته است.

sar11

ون در سار هلندی در مصاحبه ای با شبکه باشگاه گفت:

“من در اواسط دهه نود با ون خال بودم و موفقیت های زیادی با او کسب کردم.

او همیشه نیمی از حواسش به تیم های اکادمی می باشد و این دقیقا همان چیزی است که خصوصیت بارز یونایتد می باشد و من امیدوارم با توجه به وجود جوانان خوب در یونایتد او به بهترین شکل انها را پرورش بدهد.

من به طرفداران می گویم که ون خال سبک بازی اش دقیقا همان فلسفه تاریخی یونایتد است.او نتیجه را همراه با فوتبال زیبا بدست می اورد دقیقا مانند منچستریونایتد.

من مطمئنم او تمامی مشکلات را برطرف می کند و یونایتد دوباره مانند همیشه می شود.او سبک بازی یونایتد را درست خواهد کرد.او از لحاظ ذهنی بسیار قوی است و فکر نکنم در برابر فشار کاری در اولدترافورد به مشکل بخورد”

ADMIN بازدید : 17 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هافبک سابق منچستر یونایتد اعتقاد دارد، سرمربی جدید این باشگاه، لوییس فن خال می تواند با کار کردن بر روی توانایی های بازیکنان جوان، آینده این باشگاه را تضمین کند.

به گزارش بخش بین المللی سایت گل، دیوید بکهام باور دارد لوییس فن خال توانایی فوق العاده ای را در کار کردن با جوانان دارد. این سرمربی سابق بایرن مونیخ، آژاکس و بارسلونا روز دوشنبه به عنوان سرمربی منچستر یونایتد معرفی شد و کار خود در این تیم  را پس از پایان جام جهانی شروع خواهد کرد. 

اما دیوید بکهام، هافبک اسطوره ای باشگاه منچستر یونایتد درباره این انتخاب گفت: "پیشینه کار کردن او با جوانان و آوردن بازیکنان از آکادمی باشگاه روشن است، کاری که او در آژاکس انجام می داد. این عامل برای منچستر یونایتد فوق العاده است و آیـنده این باشگاه را تضمین می کند. به عنوان یک هواداران منچستر یونایتد با این انتخاب موافقم؛ فن خال با بازیکنان بزرگی کار کرده است."

اما در خبری دیگر، رایان گیگز پس از خداحافظی رسمی از دنیای فوتبال به عنوان دستیار اول لوییس فن خال برگزیده شد و همچنان بر روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشت.

دیویـد بکهام در این باره نیز گفت: "حالا نقش او در باشگاه تغییر کرده است. البته دیدن او به عنوان سرمربی باشگاه نیز بسیار لذت بخش و خوب بود. گیگزی بازیکنی است که بازیکنان به او احترام می گذارند و هواداران او را دوست دارند. کار او در باشگاه حالا کاملا تغییر کرده است و من یقین دارم که او موفق خواهد شد، چراکه گیگز به خوبی بر روی کارها تمرکز می کند و چیزی بر روی او تاثیر نمی گذارد. او باشگاه را از تمام افرادی که هم اکنون در منچستر یونایتد هستند بهتر می شناسد."

بکهام در نهایت در مورد دوستان قدیمی اش در کلاس 92 (پل اسکولز، نیکی بات و فیل نویل) که در چهار بازی آخر یونایتد به گیگز کمک کردند نیز اظهار داشت: "اگر بتوانیم اسکولزی، باتی و فیل را روی نیمکت یونایتد ببینیم فوق العاده است. زمانی که می دیدم آن ها بر روی نیمکت نشسته اند بسیار فوق العاده بود و من را احساساتی می کرد. در تمام دوران بازی ام با این بازیکنان فوق العاده هم بازی بودم و قطعا می خواهم با آن ها باشم. حتی تصور نشستن بر روی نیمکت منچستر یونایتد نیز باعث غرور و افتخار من است."

ADMIN بازدید : 18 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مهاجم بلژیکی معتقد است که فن خال هلندی، سرمربی فوق العاده ایست و به آینده ی یونایتد به همراه او خوشبین است.

عدنان یانوزای، مهاجم جوان یونایتد به فصل آینده و حضور فن خال روی نیمکت تیمش بسیار خوشبین است.

فن خال، سرمربی هلند دیروز به صورت رسمی با قراردادی 3 ساله به عنوان سرمربی جدید یونایتد معرفی شد.

یانوزای، که این فصل در 34 بازی برای یونایتد به میدان رفت، به همکاری با این سرمربی هلندی بسیار امیدوار و شگفت زده است.

او گفت: "خوشحالم زیرا او مربی بسیار خوبی است. او جام‌های زیادی برده و به کار کردن با او بسیار امیدوارم.

فکر می‌کنم که آینده ی بسیار خوبی پیش روی ماست."

رایان گیگز پس از اخراج مویس به عنوان سرمربی یونایتد تا پایان فصل روی نیمکت نشست و حالا او به عنوان دستیار فن خال در کنار او خواهد بود.

 و یانوزای، که اولین جام جهانی اش به همراه بلژیک را تجربه می‌کند، به تمجید از اسطوره ی یونایتد پرداخت.

او گفت: "هربار که در زمین بازی می‌کردم، از گیگزی درباره ی اینکه چگونه پیشرفت کنم و بهتر باشم سوال می‌کردم.

او به من کمک بسیاری می‌کرد. او بازیکن فوق‌العاده ای است و برایش احترام زیادی قائلم.بسیار مهم است که در باشگاه چنین افرادی حضور داشته باشند."

ADMIN بازدید : 22 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دروازه بان اسبق من يونايتد پيتر اشمايكل معتقد است كه اگر فن خال به اولدترافورد بيايد به هيچ چيز كمتر از قهرماني راضي نخواهد شد.

پايگاه هواداران منچستريونايتد در ايران اشمايكل يكي از بهترين بازيكنان دوران سر الكس فرگوسن در منچستريونايتد بوده است، و بعد از اينكه در سال 1991 از بروندبي دانمارك به يونايتد آمد تقريباً 400 بازي براي باشگاه انجام داد. آخرين بازي اين مرد دانماركي براي يونايتد، فينال باشگاه هاي اروپا برابر بايرن مونيخ در سال 1999 بود، اما او در سال هاي اخير توجه زيادي به باشگاه داشته و حالا در مورد وضعيت اداره ي باشگاه صحبت مي كند.

يونايتد علاقه مند است تا سكان هدايت تيم را به فن خال هلندي بسپارد. سبك او با فرگوسن مقايسه مي شود و اشمايكل مي گويد كه او شخصيت ديگري در او مي بيند كه باشگاه نياز است براي بازگشتن به افتخارات گذشته آن را در نظر بگيرد. همچنين بر اين باور است كه مربي هلندي به قرار گرفتن در جمع 4 تيم نخست جدول اكتفا نخواهد كرد.

او گفت : ” باشگاه نياز به مردي قوي دارد تا ما را رهبري كند. ما در رتبه ي هفتم به كارمان پايان داديم، پس جزو چهار تيم بودن هدف خوبي براي فصل بعد مي تواند باشد. اما فن خال به قرار گرفتن در جمع چهار تيم راضي نخواهد شد. او تلاش خواهد كرد و ( ليگ را ) خواهد برد. “

با انتصاب فن خال به عنوان سرمربي، او بعد از فصلي شوكه كننده به كار بازسازي يونايتد خواهد پرداخت، و با بودجه ي كلاني كه طبق گزارشات در دست خواهد داشت، اشمايكل معتقد است كه بايد دو بازيكن ملي پوش آلماني را در نظر بگيرد – دفاع بورسيا دورتمند مت هوملز و هافبك بايرن مونيخ توني كروس.

” يونايتد جونر، اسمالينگ و اوانز را دارد اما پيرو چيزهايي كه رسانه ها مي گويند، هوملز يكي از هدف هاست. آوردن او به تيم، يك شروع خوب است. مهارت هاي رهبري خوبي دارد و يك دفاع فوق العاده است. او چند سال است كه مدنظر ما قرار دارد و به شدت به يونايتد لينك شده است.”

او اضافه كرد : ” ما نياز داريم تا براي ميانه ي ميدان بازيكني مثل توني كروس را بياوريم كه مدت هاست از او صحبت مي شود، و او يك خريد عالي خواهد بود. ما به بازيكناني نياز داريم كه بتوانند اعتماد به نفس را به باشگاه و تيم اضافه يا برگردانند.”

ADMIN بازدید : 14 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ریو فردیناند در بیانیه ای از تصمیم خروج از باشگاه منچستر یونایتد پس از 12 سال حضور در اولدترافورد پرده برداشت.


ریو فردیناند یک مدافع درجه یک در سطج جهانیست که در 454 حضور برای باشگاه منچستر یونایتد در کلیه رقابتها، موفق شد 8 گل به ثمر برساند. او در طی 12 سال حضور پرفروغ در یونایتد موفق به کسب 6 جام لیگ برتر، 2 جام اتحادیه، 1 جام لیگ قهرمانان و 1 جام قهرمانی باشگاههای جهان شد.
ریو فردیناند در بیانیه ای رسمی در وب سایت شخصی خود در این باره مینویسد:" من مدت زمان طولانی سخت درباره آینده ام فکر کردم، پس از 12 سال بازی فوق العاده برای آنچه از نظر من بهترین باشگاه جهان تلقی میشود، تصمیم گرفتم که زمان مناسبی برای خروج از باشگاه منچستر یونایتد است".
ریو فردیناند ادامه میدهد:" من به امید به دست آوردن جامها به یونایتد پیوستم و هرگز در رؤیاهای رام نشده ام هم تصور نمیکردم در مدت زمان حضورم بتوانم این همه موفقیت به دست بیاورم. نکات برجسته و مهمی در اینجا وجود داشت، بازی کردم در کنار برخی از بزرگترین بازیکنان که به دوستان خوبی تبدیل شدند، فتح اولین جام لیگ برتر و همچنین برنده شدن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در آن شب فوق العاده در مسکو خاطراتی هستند که همیشه برای من گرامی خواهد بود".
کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس در بخش پایانی بیانیه خود تصریح ساخت:" شرایط اجازه نداد آنگونه که دوست دارم خداحافظی کنم. من میخواهم از این فرصت برای تشکر از هم تیمی هایم، کارکنان و طرفداران باشگاه در طول 12 سال باورنکردنی که هرگز فراموشش نخواهم کرد استفاده کنم. مانند یک بچه فتح جامها در این باشگاه بزرگ رؤیای من بود که به حقیقت پیوست. من احساس میکنم برای چالشی جدید مناسب، سالم و آماده هستم و مشتاقانه در انتظار هرآنچه هستم که در آینده برای من اتفاق خواهد افتاد".

خداحافظ اسطوره{#emotions_dlg.e11}

ADMIN بازدید : 19 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز ، درصورت آمدن فن خال به یونایتد هیچ کس درباره ی آینده اش در تیم اطمینان نخواهد داشت، چراکه هدف او این است که در اوج به مربیگری اش خاتمه دهد.

لوئیز فن خال می خواهد ” آخرین” دوره ی مربیگری اش، با شکوه در یونایتد به پایان برسد.

این به معنای تحولات بسیار در اولدترافورد است. و چون او به دنبال کمال است هیچ کسی از آینده اش در اولدترافورد مطمئن نخواهد بود.

وین رونی یکی از بازیکنانی ست که پی خواهد برد نه شهرت و نه قرارداد 300000 یورویی در هفته نمی تواند او را از سماجت مربی 62 ساله برای هماهنگ شدن با دیدگاهش در مورد بازی مصون بدارد.

ستاره هایی چون ریوالدو در بارسلونا و لوکا تونی در بایرن مونیخ قربانی فلسفه ی او شدند. فن خال برای هر دو باشگاه افتخار کسب کرد – همان کاری که برای آژاکس و آلکمار کرد. او می خواهد با یونایتد تبدیل به فردی شود که در چهار کشور فاتح جام شده است – اما این مستلزم یک خانه تکانی ای قابل توجه در تیمی ست که عملکردی ناامیدکننده در این فصل داشت.

فن خال آماده می شود تا در 48 ساعت آینده رسماً توسط یونایتد به عنوان سرمربی معرفی شود...

لطفا به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 20 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر یک سال در رقابت های لیگ ناکام بودیم، سال بعد می توانیم این ناکامی را جبران کنیم.

خوان ماتا، هافبک تیم منچستر یونایتد عقیده دارد، غیبت تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده می تواند، به آن ها کمک کند تا در آرامش، برای قهرمانی در لیگ برتر آماده شوند.

سال آینده، پس از 19 سال، منچستر یونایتد در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. در حال حاضر آن ها 13 امتیاز از محدوده ی صعود به رقابت های لیگ قهرمانان دور هستند.

خوان ماتا اعتقاد دارد، تیمش می تواند از مدل موفقیت امسال لیورپول در لیگ برتر کپی برداری کند.

"غیبت ما در رقابت های لیگ قهرمانان می تواند، در لیگ داخلی برایمان یک مزیت محسوب شود. البته من ترجیح می دهم در لیگ قهرمانان بازی کنم، اما اگر منچستر، لیورپول این فصل را، الگوی خود در فصل آینده قرار دهد، می تواند در رقابت های فصل آینده راحت تر برای قهرمانی برنامه ریزی کند؛ اگر یک سال در رقابت های لیگ ناکام بودیم، سال بعد می توانیم این ناکامی را جبران کنیم."

از چند هفته ی پیش زمزمه هایی مبنی بر حضور لوئی فن خال سرمربی کنونی تیم ملی هلند، در اردوی منچستر یونایتد به گوش می رسد و ماتا در اینباره می گوید: "تا کنون او را ملاقات نکرده ام. فکر نمی کنم درست باشد در مورد مربی ای صحبت کنیم که در تیم ما سمتی ندارد."

ADMIN بازدید : 19 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گیگز از احترام مربی به سرمربی موقت نقل مکان کرد و ادای احترام شگفت انگیزی توسط برخی از بزرگترین نامها در فوتبال زمانی که جمع آوری جایزه دستاورد تمام عمر خود را در مراسم سالانه این باشگاه در اولدترافورد به او شده است.هرناندز MUTV گفت: این باور نکردنی ، اشاره به ستایش از مانند پله ، پلاتینی ، کانتونا ، دل پیرو و بسیاری دیگر. " هیچ کلمه ای برای توصیف او وجود دارد. مانند تمام شخصیت در این مصاحبه گفت ، مردم بسیار مهم برای بازی ، آنها واقعا خوب در مورد او صحبت کرد. آنچه را که [ در بازی ] انجام داده است باور نکردنی است." به در یک باشگاه برای 26 سال است ، در سطح بسیار بالا باشد برای همه کسانی که سال ها باور نکردنی است. او کمک کرد تا بسیاری از جوانان ، همانطور که مردم دیگر به او کمک کرد . این یک امتیاز به با او باشد." من خودم را ابراز زمانی که سر آلکس در اینجا بود - من یک بازیکن برای سر الکس فرگوسن بود من قصد دارم به یکی از بازیکنان برای Giggsy شما هیچ وقت نمی دانید اگر او را به ماندن در سال آینده و یا اگر ما در مدیر دیگری را اما ، اگر Giggsy باقی می ماند یا نه، آن را غیر قابل باور بوده است که برای او بازی کند. کلمات به اندازه کافی برای توصیف آن وجود ندارد."

منبع:یونایتد فنز

ADMIN بازدید : 20 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

وين روني هم مثل همه منچستري‌ها، يک فصل کابوس‌وار را در رقابت‌هاي باشگاهي پشت سر گذاشت. هواداران تيم ملي انگليس اميدوارند مهاجم اول تيمشان در جام‌جهاني ناکامي‌هاي اين فصل را جبران کند و با بازي‌هاي خوب خود بتواند به سه‌شيرها براي حضوري موفق در برزيل کمک کند. خود روني هم به اين باور رسيده که مي‌تواند به همراه تيم ملي انگليس حضوري موفق در جام بيستم را تجربه کند:

اين بدترين فصل شما در من‌يونايتد بود، اينطور نيست؟

من سال 2004 به منچستر آمدم و با اين تيم 12 عنوان قهرماني را به دست آوردم. از اولين روز حضورم در اولدترافورد مي‌دانستم که قرار است جام‌جهاني زيادي را تجربه کنم اما اين را هم مي‌دانستم که در فوتبال موفقيت تضمين شده نيست و روزي طعم شکست را هم خواهم چشيد. خوشحالم که اين اتفاق بعد از گذشت 10 سال رخ داد. من سال‌هاي بسيار خوبي را در منچستر تجربه کردم و هيچ‌وقت از کسب عناوين مختلف سير نشدم. مسلما با يک شکست هم نااميد نخواهم شد. ما فصل بدي را سپري کرديم اما قرار نيست اين اتفاق سال آينده هم تکرار شود. منچستر به زودي به روزهاي خوبش بازخواهد گشت.

همه جا صحبت از حضور فن گال در اولدترافورد است، فکر مي‌کنيد او بتواند جانشين مناسبي براي فرگوسن باشد؟

فن گال مربي بزرگي است و هيچ نيازي به معرفي ندارد اما هنوز به عنوان مربي منچستر معرفي نشده. براي پاسخ دادن به اين سوال بهتر است تا معرفي سرمربي جديد باشگاه صبر کنيم.

به نظر شما بهترين بازيکن اين فصل ليگ برتر چه کسي بود؟

لوئيز سوارز. او اين فصل فوق‌العاده بوده. اگر قرار باشد من يک بازيکن را براي من‌يونايتد انتخاب کنم قطعا سوارز را انتخاب مي‌کنم و او را به منچستر مي‌آورم! به نظر من رونالدو بهترين بازيکن جهان است و پس از او سوارز بهترين است.

شما هم کنار رونالدو بازي کرده‌ايد و هم کنار اسکولز، اسکولز کامل‌تر بود يا رونالدو؟

ميان رونالدو و اسکولز شک دارم. رونالدو توانايي تغيير نتيجه را داشت و اسکولز واقعا يک نابغه بود، پاس‌هاي او فوق‌العاده بودند و به خوبي بازي را کنترل مي‌کرد.

مسلما شما و هم‌تيمي‌هايتان در من‌يونايتد به فکر جبران ناکامي‌هاي اين فصل در جام‌جهاني هستيد.

براي حضوري با انگيزه در جام‌جهاني لازم نيست دنبال بهانه باشيد. آرزوي هر فوتباليستي بازي در جام‌جهاني و حضوري موفق در اين تورنمنت بزرگ است. همه سعي مي‌کنند در جام‌جهاني بهترين نمايش ممکن را داشته باشند.

به نظر شما انگليس مي‌تواند حضوري موفق در اين رقابت‌ها را تجربه کند؟

من فکر مي‌کنم که توانايي انجام اين کار را داريم. ما بايد به خودمان باور داشته باشيم. من هم مثل خيلي‌ها انگليس را در بين مدعيان اصلي نمي‌بينم اما در تورنمنت‌هايي مثل جام‌جهاني و ليگ قهرمانان اگر در کنار ديگر فاکتورها خوش‌شانس هم باشيد مي‌توانيد مدعيان اصلي را کنار بزنيد.

و به عنوان سوال آخر، بعد از خداحافظي از فوتبال به عنوان مربي در ورزش حرفه‌اي باقي خواهيد ماند؟

اين سوال را حداقل 4، 5 سال زودتر از موعد پرسيديد! اما در کل مي‌توانم بگويم همه‌چيز به شرايط خانواده‌ام بستگي دارد. اولويت اول آرامش آن‌هاست.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 707
  • بازدید کلی : 22,616
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد