loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 25 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

عدنان یانوزای ، بازیکن مسلمان بلژیکی تیم منچستر یونایند ، در حساب توییتر خود ، اعتراضش را نسبت به کشتار مردم بیگناه فلسطین اعلام کرد.
تو در توییتر نوشت :
"اسرائیل عزیز ! تو میتوانی مسلمانان را بکشی ! ولی هیچوقت نمی توانی اسلام را بکشی ! اسلام یک روز طغیان خواهد کرد ! این تمام آنچیزی است که باید نوشته می شد.

عدنان دوستت داریمقلب

red devil بازدید : 10 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

رود فن نیستلروی به عنوان کارشناس رقابت های جام جهانی را برای شبکه ی مشهور ESPN آنالیز می کند.

پیروزی هلند و صعود به جمع 4 تیم برتر دنیا بسیاری از مردم این کشور را در سراسر جهان شادمان کرد.

رود فن نیستلروی ماشین گلزنی اسبق باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی هلند نیز که به عنوان کارشناس در شبکه ی ESPN حضور دارد، پس از مهار آخرین پنالتی توسط کرول به ابراز احساسات خاص خودش می پردازد.

ابراز احساساتی که خیلی سریع در شبکه های اجتماعی منعکس می شود.

 

http://giant.gfycat.com/GroundedSatisfiedDoe.gif

امیر بازدید : 13 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.


ریو فردیناند، مدافع باتجربه انگلیسی، معتقد است که پل پوگبا می تواند به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شود.

این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.

پوگبا در جام جهانی هم نمایش های خوبی ارائه داد و اکنون چلسی به دنبال به خدمت گرفتن اوست؛ در چنین شرایطی، فردیناند او را یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در سال های آینده می داند.

او به بی بی سی گفت:" قبل از اینکه پل از منچستریونایتد جدا شود، به من گفت که می خواهد بهترین بازیکن دنیا شود. نمی دانم این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر اما مطمئنم که او می تواند به بهترین هافبک دنیا تبدیل شود.

علاوه بر کیفیت بالای او، نقطه قوت پوگبا، اعتماد به نفس بالایش است. او با جدایی از منچستریونایتد، به یکی از بهترین باشگاه های دنیا رفت. او علی رغم اینکه تنها 19 سال داشت اما به دنبال یک فرصت بزرگ بود. او برای انجام این کار به خودش روحیه داد و این برای بازیکنی در این سن اتفاق بزرگی است. او دیگر به پشت سرش هم نگاه نکرد."

امیر بازدید : 16 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

پزشک و فیزیوتراپیست ارشد باشگاه منچستر یونایتد، راب سوایر Rob Swire، امروز پس از 23 سال کار با شیاطین سرخ، بازنشستگی خود را اعلام کرد. سوایر شغلش در این 23 سال را "خارق العاده" توصیف کرده است و آن را به عنوان "برترین شغل پزشکی فوتبال" معرفی می کند. جانشین او، کمکی خواهد بود که 15 سال قبل به دستیاری سوایر برگزیده شد: نیل هاو Neil Hough.

 

پس از ارتقای شغلش در تابستان 1999، نزدیک به دو دهه و نیم است که هرگاه بازیکنی در میدان با مصدومیت روبرو می شود، سوایر اولین چهره ایست که در زمین بالای سر او حاضر می شود. از آن زمان او نقشی مهم و هرچند کمتر شناخته شده در موفقیتهای یونایتد ایفا کرده است و با سرحال نگه داشتن امثال دیوید بکام، کریستیانو رونالدو و وین رونی در طی این سالها به باشگاه در تعقیب جامهای قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان و جامهای دیگر کمک کرده است. پشت کردن به تمامی این خاطرات و موفقیتها دشوار است ولی راب حس می کند که اکنون زمان مناسب برای کناره گیری از این شغل طاقت فرسا اما لذت بخش است. او می گوید:

"تصمیم آسونی نبود، تصمیم بزرگی بود. من یک سال یا بیشتر هستش که دارم در موردش فکر می کنم، و سبک سنگین می کنم که کی زمان مناسب بازنشستگی خواهد بود."

"مدت زیادیه که درگیر این شغل هستم و ساعات کاریم ایجاب می کرد همیشه کار کنم، من جمله آخر هفته ها و عصرها، با سفرهای زیاد با تیم که این آسون نیست به ویژه وقتی خانواده تون در منزل هستن."

"این شغل شغلی خارق العاده بوده، یک شغل عالی، نمی تونستم چیز بهتری بخوام، ولی بعد 23 سال کار در یونایتد، و در مجموع 30 سال کار در هفت روز هفته، من نمی تونستم تا ابد ادامه ش بدم. باید یک زمانی تصمیم می گرفتم متوقفش کنم و اکنون زمان مناسبش بود."

خدمات طولانی و ممتاز سوایر به باشگاه از سال 1991 آغاز شد. زمانی که طی یک آگهی در نشریۀ پزشکی، به آگهی استخدام پاسخ داد و به سمت دستیاری پزشک وقت یونایتد، جیم مک گرگور منتصب شد. او که دوچرخه سواری مشتاق بود، از زمان 15 سالگی اشتیاق حضور در میدان را داشت، زمانی که مداواهایی روی یک زانوی مصدوم انجام داد و با خود فکر کرد "من می تونم انجامش بدم". ورودش به فوتبال در هالیفاکس تاون محقق شد، تیمی که آن زمان توسط یار سابق یونایتد، جیم مک کالیوگ سرمربیگری میشد، و پس از تنها 18 ماه بود که به منچستر آمد تا اولین بیمار مشهورش را مداوا کند. راب آن خاطره را اینگونه یاد آوری می کند:

"وقتی در اولین روز کاریم در زمین تمرینی کلیف (The Cliff - زمین تمرینی یونایتد قبل کارینگتون) حاضر شدم، تیم در تور به سر می بردند. تنها فردی که آنجا بود برایان رابسون بود که منتظر بود من مداواش کنم. هیچ کس دیگه ای اونجا نبود که حتی من  رو معرفی کنه! ولی برایان محشر بود. من چند روز خوبی رو طی کار با او سپری کردم."

سوایر حس می کند که 3 سال کار با مک گرگور و پس از آن 5 سال کار با دیو فیوره Dave Fevre وی را کاملا برای تصدیگری کامل این شغل در سال 1999 تا به امروز آماده کرد. راب سوایر که باور دارد پزشکی است که طولانی ترین طول خدمت را در یک باشگاه در لیگ برتر داشته است می گوید:

"کار با هردوی این آدمها خوب بود، مردانی خارق العاده در شغلشون بودن، و خیلی خوب من رو آموزش دادن."

"به نظر من این شغل برترین شغل پزشکی فوتباله. شما ممکنه بتونید پزشک تیم ملی هم بشید ولی اونجا کارتون دوره ایه، لذا به نظرم اوج این شغل در کار باشگاهیه چرا که هر روز و هر روز با بازیکنا درگیر هستید."

این مشارکت روزانۀ سوایر به سرخهای منچستر کمک کرده است که سالها پس از سالها از خدمات رایان گیگز استفاده کنند، گیگزی که دوران ورزشیش در یونایتد در زمین بازی درست موازی راب بوده است - از سال 1991 هر دو کار خود را آغاز کردند در باشگاه و تا اکنون که هر دو در سال 2014 بازنشسته خواهند شد. با این حال که پزشک تیم و همکارانش به رایان کمک کرده اند، ولی راب سهم عمدۀ این طول خدمت را محصول دستاورد خود گیگز می داند:

"اولش به خود رایان مربوطه، او با اختلاف خودش بیشترین مقدمات رو انجام داده تا این همه سال رو در زمین بازی حضور داشته باشه. سر الکس فرگوسن نیز از او مراقبت می کرد و در مرحلۀ بعدی من و دیگر پزشکان قرار داریم، و دیگر مربیان و کادر بندسازی، معلمان یوگا و متخصصان تغذیه.... ولی شما فقط می تونید بازیکنا رو زبونی راهنمایی کنید. و خود بازیکنا هستن که باید اینا رو به کار بگیرن و رایان همه چیز رو خوب انجام داد و از اون به سود خودش استفاده کرد."

اکنون رایان نقشی جدید دارد و به عنوان دستیار سرمربی نزدیک به پزشک جدید، نیل هاو کار خواهد کرد، نیل هاو که راب وی را کاملترین گزینه برای تصدیگری این شغل می داند:

"کار با هاو خارق العاده بود، او خیلی خیلی حامی و کمک من بود. شما باید اطرافتون بهترین آدمها باشن و از این نظر نیل عالی بود."

خود راب نیز پس از بازنشستگی به تفریحات و استراحتهایی خواهد پرداخت که در دوران حضورش در یونایتد مجبور بود آنها را کنار بگذارد.

"با توجه به کار 7 روز در هفته، من در طی 25 سال کاری چیزی شبیه به 40 یا 45  سال کار کرده م، لذا می خوام استراحت کنم و بعد این همه دور بودن از خانواده م بیشتر ببینمشون."

"همچنین می خوام به کارهایی بپردازم که مدتهاست نمی تونستم انجامشون بدم. به باغ و باغچه خواهم رفت، با دوچرخه م، و استراحت خواهم کرد."

همۀ اعضای خانوادۀ منچستر یونایتد تشکرات صمیمانۀخود و آرزوهای پر حرارت و تبریکات را نثار راب و بازنشستگیش می کنند

ADMIN بازدید : 19 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ترکیبی از همدردی و انتقاد از این تصمیم، در صحبت‌ها شنیده می‌شد.

آی اسپورت- پس از اخراج دیوید مویس، افراد مشهور فوتبالی و غیرفوتبالی، نظرات مختلفی راجع به این اتفاق و جایگزین‌های احتمالی او در رسانه‌ها مطرح شد.

ترکیبی از همدردی و انتقاد از این تصمیم، در صحبت‌ها شنیده می‌شد.

مایکل اوون، بازیکن سابق لیورپول و منچستریونایتتد در این رابطه گفت: "اخبار عجیبی از اولدترافورد به گوش می‌رسد و با پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی، یونایتد باید 100% تلاشش را انجام دهد. مویس انتخاب درستی بود.

در واقع آنها به او اعتقادی نداشتند، که در این شرایط او بهترین تصمیم‌ها را می‌توانست بگیرد. سوال بزرگ در این شرایط این است که نفر بعدی کیست؟

دوایت یورک، مهاجم سابق یونایتد، معتقد است که گیگز، انتخاب خوبی خواهد بود. او گفت: "فکر می‌کنم که برای نتیجه گرفتن و اتحاد، باید شخصی با برند و مارک یونایتد در صدر کارها باشد. فکر می‌کنم که گیگز انتخاب مناسبی است.

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول نیز در این رابطه گفت: " جایگزینی فرگوسن کار سختی بود ولی خوب پیش نرفت. فصل فاجعه باری برای یونایتد بود.

مک گراث، بازیکن سابق یونایتد در این رابطه گفت: " فکر نمی‌کنم که دیوید مویس انسجام شخصیتی کافی برای این کار را داشت و در مقایسه با فرگی، این موضوع برای او مشکل ساز شد."

گری لینه کر، مفسر فوتبال نیز گفت: " سرمربی گری در یونایتد، همیشه از کارهای بسیار سخت بوده و پس از فرگوسن، این سختی به اوج رسید.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید نیز در این رابطه گفت: "برای مویس ناراحت هستم. در واقع این زندگی یک سرمربی است. بعضی اوقات اوضاع خوب پیش نمی‌رود و از شر شما راحت میشوند. البته این کار یونایتد مرا متعجب کرد زیرا آنها اینگونه نیستند. این اتفاق از هرباشگاهی انتظار می‌رفت ولی از تیمی مثل یونایتد با حضور 26 ساله ی فرگوسن، بعید بود."

ADMIN بازدید : 15 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مسئولان باشگاه منچستریونایتد سرمربی اسکاتلندی خود را در پی کسب نتایج ضعیف در طول فصل جاری اخراج کردند.

تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری با مربیگری دیوید مویس آنقدر فراز و نشیب داشت که نشانی از آن منچستر باصلابت فرگوسن در تیم تحت هدایت او دیده نمی‌شد.

منچستریونایتد آنقدر ضعیف عمل کرد که سرانجام صبر مسئولان این باشگاه تمام شد و حکم اخراج مویس را امضا کردند. شیاطین سرخ در حال حاضر با 57 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و این بدان معناست که آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهند بود.

ظاهراً خانواده گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد که از عملکرد سرمربی اسکاتلندی خود که در ابتدای این فصل جانشین سرالکس فرگوسن پرافتخار شده بود، ناراضی بودند خواهان اخراج او شده‌اند.

اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد صبح امروز (سه‌شنبه) خبر اخراج را به مویس داد. این مربی 50 ساله هم در حالی‌که بازیکنان این تیم حضور نداشتند از کادرفنی تیم به خاطر حمایت از او در این مدت تشکر و قدردانی کرد.

گفته می‌شود فن‌خال یکی از گزینه‌های مربیگری شیاطین سرخ است ولی تا پایان فصل رایان گیگر، بازیکن - مربی سرخپوشان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت و در بازی شنبه منچستر برابر نوریج مربی موقت این تیم خواهد بود.

منچستریونایتد در فصل جاری شانس قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی که در آنها شرکت داشت را از دست داد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 22,626
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد