loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 41 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

فیل نویل دستیار سابق دیوید مویس می‌‌گوید این مربی‌ اسکاتلندی تنها مقصر نتایج بد فصل قبل نبوده است.

به گزارش 2-4-4، نویل می‌‌گوید: "من سال گذشته درگیر ماجرا بودم و باید بگویم که سال بسیار وحشتناکی‌ بود. از هفته اول تا آخر فاجعه بود و ما مسئولیت آن را قبول می‌‌کنیم. نه فقط دیوید مویس که خود من هم به عنوان شخصی‌ که آنجا بوده مسئولیت شکست‌ها را قبول می‌‌کنم."

نویل که در حال مصاحبه با بی‌ بی‌ سی‌ بود در مورد فان خال که 5 برد پشت سر هم در مسابقات پیش فصل داشته است هم می‌‌گوید: "فکر می‌‌کنم ما لیگ را خواهیم برد. مطمئنم که این را فان خال به بازیکنان خواهد گفت زیرا دوم بودن هیچگاه برای یونایتد خوب نیست. برای یونایتد باید همیشه قهرمان لیگ باشید.

قضیه، همان جمع کردن تیم‌ دور هم است و آماده سازی در پیش فصل. خوش شانس هستیم که مسابقات اروپایی هم وجود ندارد و با نهایت تمرکز به میدان می‌‌رویم. تا آنجایی‌ که من بازی‌های پیش فصل را دیدم باید بگویم که باشگاه در حال بزرگتر شدن است. فکر می‌‌کنم دوباره در همان راه درست هستیم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Atleticomadridiha در تاریخ 1393/05/18 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

ببخشید داره قالب تغییر میکنه بنر شما فردا حتما گذاشته خواهد شد
پاسخ : هر طور شما مایلید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 691
  • بازدید کلی : 22,600
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد