loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




امیر بازدید : 20 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (1)

اسطوره ۴۰ ساله دنیای فوتبال و منچستریونایتد از طرف دانشگاه بولتون به پاس افتخاراتی که در دوران حرفه ای بازیگری اش کسب کرده است, درجه دکترای افتخاری این دانشگاه را دریافت کرد.

 اسطوره فوتبال ولز, رایان گیگز دیروز پس از دریافت درجه دکترای_افتخاری دانشگاه بولتون, طی مصاحبه ای اعتراف کرد که از دریافت این عنوان شگفت زده شده است و احساس غرور می کند.

گیگز ۴۰ ساله هم اکنون دستیار سرمربی جدید منچستریونایتد, لوئیز فن خال است. دانشگاه بولتون این عنوان را به پاس یک عمر دستاورد این بازیکن در دنیای ورزش به او اعطا کرد.

گیگز در حین دریافت این عنوان در جمع دانشجویانی که آنها نیز برای دریافت مدرک خود جمع شده بودند, گفت:

هیچگاه در غیرممکن ترین رویاهایم هم فکرش را نمی کردم که اینجا ایستاده باشم و دانشگاهی از من تجلیل کند. من از دریافت این عنوان بسیار مفتخرم.

 

گیگز پیش از این از سوی دانشگاه سالفورد در سال ۲۰۰۸ درجه دکترای افتخاری دریافت کرده بود.

red devil بازدید : 15 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

خرید جدید باشگاه اینتر، نمانیا ویدیچ که امروز به طور رسمی به این تیم ملحق شد و در نشست مطبوعاتی شرکت کرد، می‌گوید تصمیمش برای ترک منچستریونایتد تجربه یک چالش تازه بوده است.

مدافع صربستانی منچستریونایتد بعد از نه سال حضور در این تیم، امروز به طور رسمی به تیم اینترمیلان ملحق شد. وی در نشست مطبوعاتی گفت:

"بعد از نه سال نیاز به یک انگیزه و چالش تازه در زندگی فوتبالی‌ام داشتم. اینجا انگیزه ای مضاعف دارم و می‌توانم جوانب شخصی فوتبالم را توسعه دهم. ایتالیا جای فوق العاده ای برای زندگی کردن است و نزدیک خانه ام است. نمی‌دانم وضعیت آینده چگونه خواهد بود، امّا اکنون سه سال در خدمت تیم اینتر خواهم بود. اکنون تنها به این فکر می‌کنم که خوب تمرین کنم تا بهترین کارایی را برای تیم به همراه داشه باشم."

ویدیچ در خصوص شایعات حضور هرناندز در تیم اینتر گفت: "هرناندز سوالی در مورد اینتر از من نپرسید و من چیزی در این باره نمی‌دانم. دوست دارم شماره 15 را بپوشم، البته هنوز معلوم نیست. البته مشکلی با هیچ شماره ای ندارم. نکته مهم این است که ما به عنوان یک گروه کار کنیم و به اهداف تیم دست پیدا کنیم، این مسئله اساسی است."

وی در ادامه افزود: "اینتر یکی از بزرگترین تیم‌ها دنیاست. تاریخ و سنت بزرگی دارد. آن‌ها پروژه جدیدی را آغاز کرده اند و من فوراً آن را پذیرفتم و خوشحالم که اینجا هستم. می‌توانستم سال‌ها قبل به ایتالیا بیایم، امّا این فرصت اکنون به وجود آمد و فکر نمی‌کنم این یک گام رو به عقب در زندگی من باشد. فوتبال ایتالیا مناسب سبک و سیاق فوتبال من است و اکنون در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا حضور دارم."

ویدیچ با قراردادی سه ساله امروز رسماً به تیم اینترمیلان ایتالیا ملحق شد.

ADMIN بازدید : 17 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جمعه شب مراسم انتخاب بهترين بازيکن سال منچستريونايتد در شهر منچستر برگزار شد و داويد دخيا موفق شد عنوان برترين بازيکن سال يونايتد را به دست آورد. همچنين جايزه دنزيل که به بهترين بازيکن تيم رزرو داده مي‌شود توسط نيکي بات به سيدو يانکو، ستاره جوان يونايتدي‌ها داده شد. جيمز ويلسون نيز جايزه بهترين بازيکن آکادمي را دريافت کرد و پس از دريافت اين جايزه گفت: «کسب اين جايزه باعث افتخار من است و اميدوارم پيشرفت‌هايم ادامه‌دار باشد و روزي بتوانم به عنوان بازيکن ثابت يونايتد به ميدان بروم.» دومين جايزه اهدا شده متعلق به بهترين گل فصل يونايتد بود که طبق انتظارات به وين روني داده شد. روني در ماه مارس از ميانه ميدان دروازه وستهام را باز کرده بود. زماني که از او پرسيده شد آيا اين بهترين گل زندگي‌ات بوده است، پاسخ داد: «هرگز، هيچ گلي جايگزين گل من به منچسترسيتي نمي‌شود.» اما سرانجام نوبت به انتخاب بهترين بازيکن فصل منچستريونايتد رسيد؛ وين روني و داويد دخيا 2 کانديداي اصلي کسب اين عنوان بودند که دخيا در نهايت موفق به کسب اين عنوان شد. وي پس از دريافت اين جايزه از دستان خوان ماتا گفت: «به خوبي نمي‌توانم انگليسي صحبت کنم اما بسيار خوشحالم و به سال آينده اميدوارم، ممنون از همه.» اما آخرين بخش اين مراسم اختصاص به جايزه ويژه‌اي داشت؛ جايزه‌اي که به پاس يک عمـر تلاش رايان گيگز به او داده شد، گيگز بعد از دريافت نشان ويژه منچستر گفت: «من‌يونايتد زندگي من است. با پيراهن منچستر به بزرگ‌ترين آرزوهايم رسيدم و زندگي‌ام بدون منچستر معنا ندارد.» پس از آن در اقدامي جالب افراد مشهور و بزرگي در مورد کسب اين جايزه توسط رايان گيگز صحبت کردند که در ادامه اين صحبت‌ها را  مجددا با يکديگر مرور خواهيم کرد:

پل اسکولز: رايان، کسب اين عنوان را به تو تبريک مي‌گويم.

آلساندرو دل پيرو: رايان، بهت تبريک مي‌گويم، کاملا شايسته کسب اين عنوان بودي. اميدوارم به زودي ببينمت اسطوره.

بابي رابسون: توانايي تو فوق‌العاده بود و هرکاري را که مي‌خواستي انجام مي‌دادي و اين جايزه حق تو بود.

فيل نويل: کسب اين عنوان را به تو تبريک مي‌گويم.

اوله گونار سولشاير: تبريک مي‌گويم رايان؛ کاملا شايسته اين عنوان بودي.

ديويد بکام: گيگزي، کسب اين عنوان را تبريک مي‌گويم؛ کاملا مستحق دريافت اين جايزه بودي.

گري نويل: کارت فوق‌العاده بود. کاري که تو در باشگاه کردي فوق‌العاده و عالي بود و کاملا شايسته کسب اين عنوان بودي.

نيکي بات: رايان، کاملا شايسته کسب اين عنوان بودي؛ تبريک مي‌گويم.

پله: مثل من که تمام عمرم را در سانتوس گذراندم تو هم زندگي خود را در يونايتد گذراندي، اميدوارم روزي تو را ببينم. موفق باشي!

اريک کانتونا: سلام رايان، تو بهترين دوست، هم‌تيمي و بازيکن بودي؛ تو بهتريني.

ميشل پلاتيني: رايان، تبريک مرا پذيرا باش. تو فوق‌العاده‌اي و قطعا شايسته کسب اين عنوان هستي.

سرآلکس فرگوسن: رايان، تبريک مي‌گويم. هيچ‌کس به غير از تو لايق اين جايزه نبود.

کريستيانو رونالدو: سلام رايان، همبازي شدن با تو افتخار بزرگي بود که در 18 سالگي نصيب من شد.

ADMIN بازدید : 19 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شب گذشته در مراسم انتخاب برترین های فصل باشگاه یونایتد در بخش تجلیل از رایان گیگز بزرگان دنیای فوتبال از جمله سر الکس فرگوسن پله دلپیرو برایان رابسون و … در پیام های تصویری از رایان گیگز ستایش کردند.

لطفا به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 741
  • بازدید کلی : 22,650
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد