loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 41 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

سخنان نیکی بات در خصوص آندر هررا

"من در سفرهای خودم در فصل گذشته که مسئولیت استعداد یابی را بر عهده داشتم و آندر هررا را نیز زیرنظر داشتم، در یکی از برنامه ها که برای دیدن بازی اتلتیکو بیلبائو به ورزشگاه رفتم آندر اصلا بازی نکرد و این سفر وقت تلف کردن بود، اما در بازی بازیهایی که از آندر دیده بودم من را تحت تاثیر قرار داده بود"

" آندر بازیکن خیلی با استعدادیه که به زبان انگلیسی مسلط است و از عوامل موفقیت در انگلیس زبان است"

"توانایی آندر در پاسکاری و حفظ توپ فوق العادست، شما تکنیک اسپانیایی را در او میتوانید ببینید، آنها کنترل راحتی بر روی توپ دارند، میتوانند در موقعیتی توپ دریافت کنند و توپ را در اختیار بگیرند و با یک بازی ساده جلو بروند و به نظر میاد آندر بازیکن خیلی خوبی برای باشگاه باشه."

"آندر جزء بازیکنانی هست که در تماشای بازی میبایست مدام از بازیش یادداشت برداری کنی و کم بازیکنی در این پست با این مشخصات پیدا میشود."

"شاید خیلی ها درباره پوگبا و تونی کروس و غیره صحبت کنند، اما بدست آوردن بازیکنی مانند آندر خیلی آسان نیست."

"آندر در سطحی هست که بتواند برای باشگاهی مثل یونایتد بازی کند و با گذشت زمان حتی میتواند به ستاره یونایتد تبدیل شود."

"من فکر میکنم آندر میتواند از پس این جایگاه در تیم بربیاد و تاثیر زیادی در خط هافبک تیم بگذارد و شما باید در این خصوصو صبر بخرج دهید، شما نباید چون پول زیادی بابت خرید آندر هزینه شده در ابتدای کار انتظار معجزه از او داشته باشید."

" به او زمان بدهید تا بتواند رشد کند، او میتواند به بازیکن خیلی خوبی تبدیل شود، این قرارداد فوق العاده ای برای باشگاه است و من از این بابت راضی هستم."

red devil بازدید : 16 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)
این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.

 ریو فردیناند، مدافع باتجربه انگلیسی، معتقد است که پل پوگبا می تواند به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شود.

این ستاره فرانسوی که در سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، در دو فصل اخیر یکی از ستاره های اصلی بیانکونری بوده و نقش زیادی در قهرمانی های پیاپی این تیم در سری آ داشت.

پوگبا در جام جهانی هم نمایش های خوبی ارائه داد و اکنون چلسی به دنبال به خدمت گرفتن اوست؛ در چنین شرایطی، فردیناند او را یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در سال های آینده می داند.

او به بی بی سی گفت:" قبل از اینکه پل از منچستریونایتد جدا شود، به من گفت که می خواهد بهترین بازیکن دنیا شود. نمی دانم این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر اما مطمئنم که او می تواند به بهترین هافبک دنیا تبدیل شود.

علاوه بر کیفیت بالای او، نقطه قوت پوگبا، اعتماد به نفس بالایش است. او با جدایی از منچستریونایتد، به یکی از بهترین باشگاه های دنیا رفت. او علی رغم اینکه تنها 19 سال داشت اما به دنبال یک فرصت بزرگ بود. او برای انجام این کار به خودش روحیه داد و این برای بازیکنی در این سن اتفاق بزرگی است. او دیگر به پشت سرش هم نگاه نکرد."

ADMIN بازدید : 22 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)
نیک پاول بهترین بازیکن تاریخ کرو الکساندرا، پیرسون خرسند از عملکردش مقابل هافبک های مجرب تاتنهام هاتسپرز، زیر 21 ساله ها منتظر بازی با نورویچ سیتی در الدترافرد

نیک پاول ستاره جوان منچستر یونایتد توسط هوادران باشگاه سابقش به عنوان بهترین بازیکن کل دوران کرو الکساندرا انتخاب شد. این باشگاه یک نظر سنجی به عمل آورد تا بهترین بازیکن تاریخشان مشخص شود و نیک پاول با کسب 34% آرا به این عنوان رسید.

پاول 20 ساله فقط دو فصل برای تیم اصلی کرو بازی کرد، که طی این دو فصل 64 بار به میدان رفت. او نقش بزرگی در صعود آن ها به لیگ یک داشت، جایی که به عنوان یک هافبک 16 بار گلزنی کرد، که یکی از آن گل ها در فینال به ثمر رسیده بود.
هافبک تیم زیر 21 ساله های منچستر یونایتد بن پیرسون از عملکردش مقابل زیر 21 ساله های تاتنهام خوشحال است، تیمی که شامل دو هافبک تیم اصلی این باشگاه یعنی نبیل بن طالب و موسی دمبله می شد.
و این بازیکن 19 ساله از چالش قرار گرفتن مقابل بازیکنان ثابت تیم اصلی تاتنهام لذت برده است، او به شبکه تلوزیونی باشگاه گفت: "تقریبا یک ساعت قبل از شروع بازی بود که ما متوجه شدیم آن دو بازیکن در این مسابقه حاضر خواهند بود و این اتفاق حقیقتا چالش بازی را بیشتر می کرد. این چیزی است که شما می خواهید برای آن بازی کنید - انتقال از فوتبال پایه به بزرگسالان - این یک محک جدی بود، بنابراین برد خوبی محسوب می شود."
منبع:کارینگتون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 738
  • بازدید کلی : 22,647
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد