loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ronaldo7 بازدید : 21 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (1)
فیل جونز از فردا به تمرینات انگلیس بازخواهد گشت !

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران - مدافع ملی پوش منچستریونایتد ، از روز سه شنبه به تمرینات گروهی تیمش بازمی گردد.

اگرچه  روی هاجسون ، سرمربی «سه شیرها» ، هفته پیش بر روند بهبود فیل جونز اشاره کرده بود ، با این وجود برای او تنها تمرینات فردی را در نظر گرفته بود. اما حالا به نظر میرسد او از فردا (سه شنبه) به تمرینات گروهی تیم ملی انگلیس بپیوندد.

به گزارش خبرگزاری The Express ، فیل جونز 22 ساله بعد از بهبود مصدومیت رباط شانه اش ، که سه هفته پیش و در جریان برد 3-1 یونایتد در مقابل هال سیتی اتفاق افتاده بود ، در طول این هفته به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. البته گزارش ها حاکی از آن است که به نظر نمی رسد این مدافع آینده دار ، در بازی دوستانه انگلیس در مقابل تیم ملی پرو ، که روز جمعه در ورزشگاه ومبلی انجام می شود ، در ترکیب اصلی قرار داشته باشد ، اما می تواند در سه بازی بعدی از انتخابهای اصلی هاجسون برای خط دفاع انگلیس باشد.

لازم به ذکر است که اولین بازی تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2014 ، در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) در مقابل تیم ملی ایتالیا خواهد بود.

ronaldo7 بازدید : 41 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)
چرا فروختن ماتا دیوانگی است

بعد از حدود پنج ماه از ورود خوان ماتا به تئاتر رویاها، حالا او به خروج از منچستریونایتد لینک شده است. در اینجا استدلال می کنیم که چرا نباید او را به هیچ قیمتی از دست داد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران - شماری از طرفداران یونایتد از شنیدن شایعات نقل و انتقالات در این روزها بی نهایت ناراحت هستند.

اگر گزارشات حقیقت داشته باشند، رکورد نقل و انتقالات باشگاه یعنی خوان ماتا، می تواند اولین قربانی دوره ی جدید منچستریونایتد با لوئیز فن خال باشد، چرا که بارسلونا خواستار خرید یا معاوضه ی این هافبک مستعد است.

با آغاز به کار لوئیز انریکه برای پروژه ی بازسازی باشگاه کاتالان، یک پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای این بازیکن اسپانیایی ارائه شده است، بازیکنی که در ژانویه از چلسی به اولدترافورد آمد.

فن خال که به مصمم بودن مشهور است، به نظر می رسد مایل است که به پیشنهادات جدی دراین باره گوش دهد، در حالی که او در حال ارزیابی گزینه های بازی فعلی اش است، اما آیا ماتا واقعاً یک سرمایه ی قابل خرج است؟ با دلیل می توان گفت یقیناً خیر.

آنطور که از سوابق پیداست، سرمربی سابق بایرن مونیخ ترجیح می دهد با یک بازیساز در پشت تک مهاجم بازی کند و بر این اساس، وین رونی در پست شماره ی 10 مورد استفاده قرار خواهد گرفت،در حالی که رابین فن پرسی جایش را در ترکیب اولیه به عنوان مهاجم هدف و احتمالاً کاپیتان خواهد داشت.

ماتا وقتی درست پشتِ سرِ تک مهاجم بازی می کند فوق العاده است و شاید از رونی هم برای “این پست” مناسب تر باشد. بنابراین، او باید مردی باشد که در تیم می ماند و می تواند برای بازی در پستی که هم تیمی انگلیسی اش به ناچار به آن خو گرفته، رقابت کند.

گذشته از این، اگر بارسلونا علاقه مند به امضای قرارداد با این بازیساز است، یقیناً قابلیتی در او وجود دارد که آن ها این رغبت را به او دارند. او دو سال به عنوان بازیکن فصل چلسی انتخاب شد، و در رقابت های باشگاهی اروپا چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ اروپا اعتبار به دست آورده است. او همچنین با اسپانیا در قله ی دنیا قرار گرفته و قهرمان اروپا و جام جهانی شده است.

ماتا بارقه هایی از کیفیتش را از زمان ترک چلسی بعد از کریسمس نشان داده است،اما، درحالی که در تیم تیره و تار دیوید مویس بازی می کرد، او به واقع هرگز با کیفیتی که معمولاً از یک تیم با کلاس جهانی مثل یونایتد انتظار می رود، از سوی تیم حمایت نشده است.

این بازیکن اسپانیایی در مدت حضورش در 15 بازی 6 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. یک شروع آبرومند در اولدترافورد. اضافه شدن تعداد کمی بازیکن باکیفیت در تابستان، می تواند به افزایش شانس او برای موفقیت بیشتر در فصل بعد کمک کند – فصلی که باشگاه امیدوار است تا بتواند برای به دست آوردن عنوان رقابت کند و فصل خجالت آور قبلی اش را جبران کند.

ماتا دو سال از رونی جوان تر است و در حال حاضر یک بازیکن ممتاز محسوب می شود، او استعداد خلاق یونایتد است که بعد از سال ها دیده شد، نهایتاً اینکه، اجازه ی جدایی دادن به او دیوانگی ست.

در مورد گزارشاتی که از خروج ماتا صحبت می کنند چه نظری دارید؟

ronaldo7 بازدید : 34 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

ون در سار:سبک ون خال برای یونایتد عالی است

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ادوین ون در سار یکی از بهترین دروازه بانان 20 سال اخیر و سابق یونایتد ادعا کرد سبک ون خال با یونایتد تطابق دارد و این موفقیت یونایتد را تضمین می کند.

مربی 62 ساله سابق ون در سار در آژاکس با قراردادی سه ساله مربی یونایتد شده است و به نظر می اید ادوین از این موضوع بسیار راضی و خوشحال است چرا که بارها به تمجید از توانایی های ون خال پرداخته است.

sar11

ون در سار هلندی در مصاحبه ای با شبکه باشگاه گفت:

“من در اواسط دهه نود با ون خال بودم و موفقیت های زیادی با او کسب کردم.

او همیشه نیمی از حواسش به تیم های اکادمی می باشد و این دقیقا همان چیزی است که خصوصیت بارز یونایتد می باشد و من امیدوارم با توجه به وجود جوانان خوب در یونایتد او به بهترین شکل انها را پرورش بدهد.

من به طرفداران می گویم که ون خال سبک بازی اش دقیقا همان فلسفه تاریخی یونایتد است.او نتیجه را همراه با فوتبال زیبا بدست می اورد دقیقا مانند منچستریونایتد.

من مطمئنم او تمامی مشکلات را برطرف می کند و یونایتد دوباره مانند همیشه می شود.او سبک بازی یونایتد را درست خواهد کرد.او از لحاظ ذهنی بسیار قوی است و فکر نکنم در برابر فشار کاری در اولدترافورد به مشکل بخورد”

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 1,115
  • بازدید کلی : 23,024
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد