loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل لیورپول قهرمان جام گینس شد.

گل های یونایتد را به ترتیب رونی،ماتا و لینگارد به ثمر رساندند و تک گل لیورپول را جرارد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شما میتوانید در ادامه مطلب تصاویر منتخبی از این بازی را مشاهد نمایید.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برای به دست آوردن قهرمانی گینس کاپ از ساعت 4:30 امروز در میامی ایالات متحده آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

سرمربی منچستریونایتد با خوشحالی از پیروزی برابر رئال مادرید عنوان کرد: این برد روحیه تیمی آنها را بالا برده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول به قهرمانی برسد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بامداد امروز (یکشنبه) موفق شد با برتری سه بر یک برابر رئال مادرید به فینال “گینس کاپ” راه یابد.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد با خوشحالی از صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها، ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول روند رو به رشد خود را حفظ کند و به قهرمانی برسد.

لوئیس فان خال پس از برتری تیمش برابر رئال مادرید، گفت: بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی در این دیدارها روحیه تیم را بالا می‌برد و از نباختن بهتر است. این پیروزی برای فوتبال انگلیس خوب است و در واقع خیلی خوب است که دو تیم از لیگ انگلیس فینال این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال در بازی‌های پیش فصل نمایش خوبی داشته و توانسته نتایج خوبی را کسب کند. آنها بامداد توانستند این تیم اسپانیایی را شکست دهند و به دیدار نهایی راه یابند. آن هم در شرایطی که کریستیانو رونالدو در این دیدار به میدان آمد تا مانع شکست تیمش شود، اما نتوانست کمکی به رئال کند.

فان خال ادامه داد: هواداران زیادی که به ورزشگاه آمدند قطعا از تماشای این دیدار لذت بردند. علاوه بر این تیمم توانست بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذارد و نتیجه‌ خوبی کسب کند. کسب این نتیجه‌ برابر رئال مادرید روحیه تیم ما را بالا می‌برد. فکر نمی‌کنم که این بازی یک دیدار دوستانه بود. رئال مادرید اصلا نمی‌خواهد شکست بخورد. آنها با تمام توان در این دیدار بازی کردند. شما دیدید که آنها رونالدو را نیز به میدان آوردند تا جلوی نتیجه‌ را بگیرد، اما موفق نبودند. ما قطعا شایسته پیروزی بودیم. منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد. خو‌شبختا‌نه در شرایطی که بازیکنانی مثل فان پرسی، یانوزای و فلاینی را در اختیار نداشتیم توانستیم نتیجه‌ خوبی کسب کنیم و رئال مادرید را شکست دهیم.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال فوتبال متفاوتی نسبت به فصل قبل به نمایش می‌گذارد؛ فوتبالی که سبب شده منچستر در هر چهار دیدار پیش فصل خود با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در ادامه درباره سبک جدید بازی این تیم، گفت: خیلی اتفاق خوبی است که بازیکنان منچستریونایتد توانستند با سبک جدید کنار بیایند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. من بازیکنان تیم را می‌شناسم. بازیکنانی مثل ماتا، رونی و ولبک با این سبک بیگانه نیستند. سعی کرده‌ام فضاهای بین ها‌فبک‌های تیم را بیشتر کنم تا مهاجمان تیمم در شرایط بهتری قرار گیرند. بیشترین تغییر را در خط دفاع ایجاد کرده‌ام. ما در نیمه نخست تنها یک فرصت به رئال مادرید دادیم و در نیمه دوم تنها دو فرصت در اختیار آنها گذاشتیم که این نشان می‌دهد دفاع ما شب خوبی را پشت سر گذاشت.

شین جی کاگاوا، یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود به زودی منچستریونایتد را ترک می‌کند. او از آتلتیکو مادرید اسپانیا پیشنهادی جدی دارد و ممکن است به زودی راهی لیگا شود.

لوئیس فان خال با تمجید از بازی شین جی کاگاوا برابر رئال مادرید ، گفت: کاگاوا خیلی خوب با بقیه بازیکنان هماهنگ شده است و برابر رئال مادرید نیز توانست فرصت‌های گل خوبی را ایجاد کند. من از بازی او کاملا راضی هستم و دوست دارم که کاگاوا در تیم حفظ شود.

منچستریونایتد برای قهرمانی در “گینس کاپ” باید از سد لیورپول بگذرد.

ADMIN بازدید : 13 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد موفق شد در اولین بازی خود با هدایت لوییس فن خال، ال. ای گلکسی را در هم بکوبد.

این بازی که از ساعت 7 صبح امروز در ورزشگاه روز بول پاسادنا برگزار می شد، حکم اولین بازی لوییس فن خال در منچستر یونایتد داشت. شیاطین سرخ کار خود را در نیمه اول نیز با دیوید دخیا، کریس اسمالینگ، فیل جونز، جانی اوانز، آنتونیو والنسیا، درن فلتچر، آندر هررا، لوک شاو، خوان ماتا، دنی ولبک و وین رونی آغاز کردند و در همان ابتدای بازی و در دقیقه 13 گل اول توسط دنی ولبک به ثمر رسید. در ادامه نیمه نیز وین رونی در دقایق 42 و 45 دوبار دیگر دروازه گلکسی را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود منچستر یونایتد به پایان برسد. 

در نیمه دوم اما منچستر یونایتد با آندرس لیندگارد، رافائل، نانی، اشلی یانگ، تام کلورلی، درن فلتچر، آندر هررا،  اشلی یانگ، شینجی کاگاوا، ریس جیمز، مایکل کین و تیلر بلاکت کار را آغاز کرد. تنها 17 دقیقه پس از شروع نیمه دوم نیز ریس جیمز، بازیکن جوان منچستر یونایتد موفق شد اختلاف را به چهار گل برساند. این نتیجه تا ده دقیقه پایانی ادامه داشت تا اینکه طوفان شیاطین سرخ به یکباره آغاز شد و ریس جیمز دومین گل خود و پنجمین گل شیاطین سرخ را در دقیقه 84 به ثمر رساند. تنها دو دقیقه بعد اشلی یانگ کلگسی را شش تایی کرد و در دقیقه آخر بازی نیز یانگ گل دوم خود و هفتم شیاطین سرخ را به ثمر رساند تا لوییس فن خال گام اول را در یونایتد محکم بردارد. گفتنی است که هررا، خرید جدید شیاطین سرخ در این بازی سه بار پاس گل داد تا در اولین بازی خود برای یونایتد، خوش بدرخشد.

 در ادامه منچستر یونایتد از فردا در جام بین المللی باشگاه ها به مصاف تیم های رم، اینترمیلان و رئال مادرید خواهد رفت.

ADMIN بازدید : 11 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (4)

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوئیس ون خال اسامی بازیکنان مد نظرش برای تور امریکا را اعلام کرد و دقایقی پیش این خبر بر روی سایت رسمی باشگاه قرار گرفت.

ون خال در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که قصد دارد در این تور تمامی بازیکنان تیم را ارزیابی کند و در مورد ماندن و یا فروش آن ها تصمیم بگیرد.او همچنین جوانان را در این تورنمنت مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

خریدهای جدید باشگاه یعنی آندر هررا و لوک شاو از بازیکنان اعزامی می باسند اما مایکل کریک به علت مصدومیت و جراحی نمی تواند در این تور شرکت کند.

یونایتد در این تور چهار بازی انجام خواهد داد که در جام شورلت در ۲ مرداد به مصاف لس انجلس گلکسی می رود و بعد از آن در جام بین المللی قهرمانان حاضر می شود در اولین بازی ۵ مرداد به مصاف رم می رود.

در ادامه ی این رقابت ها منچستر یونایتد ۹ و ۱۲ به ترتیب به مصاف اینتر و رئال مادرید می رود.

تمامی عکس ها و ویدیئو های تمرینات و بازی ها را می توان در سایت باشگاه دید و همچنین لازم است بدانید شماره ی پیراهنی که بازیکنان بر تن می کنند شماره ی پیراهن اصلی آنها برای رقابت های فصل بعد نخواهد بود.

اسامی بازیکنان:

Tour 2014 squad: De Gea, Lindegaard, Amos, Johnstone, Rafael, Evans, Smalling, Jones, Shaw, Blackett, M Keane, James, Herrera, Cleverley, Fletcher, Young, Zaha, Kagawa, Mata, Valencia, Nani, Lingard, Welbeck, Rooney, W Keane.

امیر بازدید : 12 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال هلند با برتري در ضربات پنالتي حريف آرژانتين در مرحله نيمه‌نهايي جام جهاني شد.


 

تيم‌هاي ملي هلند و کاستاريکا از 30 دقيقه بامداد امروز (يکشنبه) در ورزشگاه فونته‌نواي شهر سالوادور به مصاف هم رفتند تا آخرين ديدار مرحله يک چهارم نهايي را برگزار کنند که اين بازي در وقت‌هاي قانوني و اضافي با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا سرنوشت تيم برنده به ضربات پنالتي کشيده شود.

نيمه نخست اين ديدار در شرايطي بدون گل به پايان رسيد که روند کُندي را طي مي‌کرد و تنها هلند بود که يکي دو موقعيت نسبتا خطرناک به دست آورد و آن‌ هم با مهارهاي ناواس دروازه‌بان کارستاريکا همراه بود.

در نيمه دوم هم،‌ اين هلند بود که بيشتر بازي در اختيار داشت اما نتوانست از موقعيت‌هايش به خوبي استفاده کند.

در دقيقه 82 اسنايدر پشت ضربه ايستگاهي ايستاد و شوت او به شکل خطرناکي به تير دروازه برخورد کرد. در لحظات پاياني هم مدافع کاستاريکا توپ را از روي خط دروازه برگشت داد تا بازي در وقت‌هاي قانوني بدون گل به پايان برسد و دو تيم در وقت‌هاي اضافه براي پيروزي تلاش کنند.

در وقت اضافه اسنايدر توپ را به تير دروازه کاستاريکا زد تا هلند از اين نظر در اين بازي هت‌تريک کند.

در ضربات پنالتي هلند با نتيجه 4 بر 3 به برتري رسيد و حريف آرژانتين در مرحله نيمه نهايي شد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 740
  • بازدید کلی : 22,649
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد