loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




امیر بازدید : 12 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

رئال مادرید گران‌ترین بازیکن و گران‌ترین تیم دنیا را در اختیار دارد. آن‌ها همچنین سنگ عیار سایر تیم‌ها در این فصل هستند، چرا که فصل پیش توانستند به عنوان قهرمانان اروپا شناخته شوند. اما در خانه بزرگ در میشیگان، لوس بلانکوس تسلیم توانایی‌های اشلی یانگ و درن فلچر شد

تغییر شرایطی که یانگ طی 10 ماه گذشته تجربه کرده واقعاً بی‌نظیر است. اگرچه او هنوز راه زیادی را باید طی کند تا به محبوبیتی که تعدادی از هم‌تیمی‌هایش دارند، برسد، اما نمی‌توانیم کمکی که تا اینجا به بازی تاکتیکی یونایتد کرده را نادیده بگیریم. لوییز فن خال اعلام کرده بود که به همه فرصت خواهد داد و به نظر می‌رسد باید به یانگ به خاطر استفاده از فرصتی که به دست آورده، احترام بگذاریم. وی گل اول یونایتد را پس از یک حرکت تیمی بسیار زیبا که شامل بیش از 20 پاس بود، با ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند. این گل به او روحیه داد تا آرام آرام شروع به مغلوب کردن آربلوا کند. در دقیقه 37 بود که ارسال یانگ برای رونی مستقیماً وارد دروازه شد و شیاطین سرخ بار دیگر پیش افتادند. مقابله با سرعت و ارسال‌های مواج یانگ برای مادریدی‌ها بیش از حد دشوار بود و شاید این سرعت و توانایی ارسال او به دو سلاح قدرتمند برای یونایتد در این فصل تبدیل شوند.

مرد دیگری که به نظر دارد از سیستم جدید فن خال بهره می‌برد، درن فلچر است. وی دیشب برای بار سوم به عنوان کاپیتان در تور امریکا پا به میدان گذاشت و عملکردی به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی‌اش به نمایش گذاشت. فلچر در این سیستم عضوی از یک خط میانی فعال و پنج نفره است که این امر به او اجازه می‌دهد بیش‌تر به جلو رفته و در یک‌سوم نهایی موثرتر ظاهر شود. طی سال‌های اخیر فلچر بیش‌تر نقش یک هافبک دفاعی توپ‌گیر را داشته است اما اکنون که فرصت برای جلو رفتن برای او پیش آمده، گویا بار دیگر شاهد فلچر 2009 هستیم.

اگرچه یونایتد می‌تواند از شیوه‌ای که برابر رئال بازی کرده و اغلب بهتر از آن‌ها ظاهر شده دلگرم شود، اما نباید یک سری موضوعات را نیز فراموش کنیم. اول از همه اینکه یونایتد یک هفته بیش‌تر از رئال تمرین کرده و به همین خاطر، تفاوت ریتم بازی بین دو تیم مشهود بود. همچنین یک آقایی به نام کریستیانو رونالدو به علت اینکه در حال ریکاوری از مصدومیت است، روی نیمکت بود و تنها در اواخر بازی به میدان آمد. اما با تمامی این اوصاف، رئالی‌ها تکل‌های سختی هم زدند و مخصوصاً سرخیو راموس جنگندگی همیشگی‌اش را نشان داد که این به معنای میل رئال به بردن بازی بود. علاوه بر این‌ها، گرت بیل رقیب بسیار سرسختی است و بازی برابر او هیچگاه آسان نیست. این مهاجم ولزی دو فرصت در نیمه اول داشت. اولین فرصتش را از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد و در دومین صحنه، ضربه برگردان بسیار زیبایی زد که ده خیا را مجبور به واکنش کرد. مطمئناً این فصل تیم‌های زیادی برای مقابله با او به مشکل خواهند خورد.

به مانند اغلب بازی‌های این تور، نیمه دوم مملو از تعویض‌های فن خال بود و به تبع آن بازی حالت دوستانه‌تری به خود گرفت. اما فن خال و یونایتد حرف خود را زده بودند. آن‌ها مستحق بودن در جمع برترین‌های اروپا هستند و رتبه‌ای بالا در این فصل پرمیر لیگ برای کسب این مهم بسیار حیاتی است. نشانه‌های اولیه این تور زمین تا آسمان با سفر پارسال به آسیا فرق دارند. پویایی بازی یونایتد و شیوه‌ای که بازیکنان بدون توپ حرکت می‌کنند و نحوه به حرکت درآوردن توپ توسط آن‌ها، نشان می‌دهد که بازیکنان از یک برنامه تبعیت می‌کنند. البته با این وجود، تنوعی که در این تحرکات مشاهده می‌شود نیز بسیار هیجان‌انگیز است. علاوه بر این‌ها، در خط دفاعی یک نظم خاصی در مدافعین دیده می‌شود. آن‌ها به سرعت با از دست رفتن توپ فضاها را می‌بندند. عملکرد آن‌ها به قدری خوب بود که در صورت عدم حضور بیل، رئال طی یک ساعت اول به گلی نمی‌رسید.

به نظر می‌رسد که این نسخه از یونایتد، بر اصل نظم تاکتیکی استوار است. اگر بازیکنان به گوش دادن به پیام فن خال ادامه دهند، مطمئناً امسال خواهند توانست در بازی‌های رسمی هم چنین عملکرد درخشانی داشته باشند. بر اساس این بازی، به نظر می‌رسد که درس‌های مربی جدید در حال نتیجه دادن هستند. 

امیر بازدید : 13 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

ستاره منچستر یونایتد اعتراف کرد که دوست دارد بازوبند کاپیتانی تیمش به او برسد. او اطمینان دارد که با آمدن لوئیس فان خال شرایط تیمش بهتر شده و دیگر سناریوی فصل قبل تکرار نخواهد شد.

 

با جدایی نمانیا ویدیچ، ریو فردیناند و پاتریس اورا از منچستر یونایتد این سوال به ذهن می‌رسد که بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را برای فصل بعد چه کسی بر بازو خواهد بست. 

وین رونی و رابین فان پرسی شانس زیادی برای بستن بازوبند کاپیتانی دارند. البته شانس فان پرسی با توجه به رابطه بسیار خوبی که با فان خال دارد بیشتر است اما نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد که فان خال نمی‌خواهد هیچکدام از این دو ستاره را انتخاب کند چرا که در دیدار نخست این تیم با گالاکسی که با پیروزی هفت بر صفر شیاطین سرخ به پایان رسید این درن فلچر بود که بازوبند کاپیتانی را بربازو بست.

 

رونی دوست دارد که بازوبند کاپیتانی شیطان سرخ به او برسد. او گفت: بدون شک دوست دارم بازوبند کاپیتانی تیم بزرگی همچون منچستریونایتد به من برسد. اما این سرمربی تیم است که باید در نهایت تصمیم بگیرد. فان خال دوست دارد که بهترین گزینه را برای رهبری تیمش انتخاب کند. او عاشق کار کردن با بازیکنان منچستر است و من این را به خوبی می توانم درک کنم. اطمینان دارم که او همه چیز را در نظر خواهد گرفت و به زودی تصمیم خود را می‌گیرد.

 

منچستریونایتد فصل قبل با هدایت دیوید مویس نتایج کابوس‌واری گرفت و نتوانست جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که این برای چنین تیم سرشناسی ناکامی بزرگ به شمار می‌آید. رونی درباره این سوال که آیا سناریو فصل قبل با فان خال هم تکرار خواهد شد این گونه پاسخ داد: نه، اصلا تکرار نخواهد شد. الان با آمدن فان خال شرایط تیم بسیار بهتر شده است و می‌توانیم در هر جامی مدعی باشیم. فصل بسیار بدی را پشت سرگذاشتیم و این را به خوبی می‌دانیم اما اطمینان داریم که می‌توانیم دوباره همان تیم قوی سابق شویم؛ همان منچستری که همه انتظار دارند. باید قبل از هر چیزی به این باور برسیم که توان قهرمانی را داریم. در این صورت است که می‌توانیم به راه درست بازگردیم.

امیر بازدید : 13 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

 

دیوید مویس مربی بدی نیست اما برای دانستن تفاوت کلاس کاری او  با مربی همچون فن خال فقط کافی است اولین کنفرانس خبری هر دو مربی را در اولدترافورد تماشا کنید.
نوع نشستن، حرف زدن، ارتباط بر قرار کردن و پاسخ دادن لوئیس فن خال اساسا با دیوید مویس متفاوت بود. مویس در حالی در اولین کنفرانس خبری خود از «کلیات» صحبت می کرد که نابغه هلندی به خوبی از همان ابتدا دانسته بود که وارد چه باشگاهی با چه محیطی می شود. 

«توجه به جزئیات» مهم ترین مسئله ای بود که فن خال در کنفرانس خبری خود آن را نشان داد و دقیقا این مسئله همان نکته گمشده یونایتد بود. مویس تمامی کادر فنی پیشین باشگاه را خالی کرد در حالی که نابغه هلندی در نقطه مقابل او قرار گرفت و تاکید کرد که برای اسکولز، بات و نویل قطعا پستی را پیدا خواهد کرد. وقتی از سایه سر آلکس از او سوال شد همچون مویس سرش را خم نکرد، تاکید کرد که «فلسفه » او دقیقا شبیه به سر آلکس است و ترسی از این مساله ندارد. روز اول حضور در کارینگتون کشف کرد که در بسیاری از مواقع باد می تواند کیفیت تمرین تیم را تحت تاثیر قرار دهد و در همان ساعات اولیه حضورش در یونایتد، اولین تصمیم خودش را گرفت: " باید پوششی در کنار زمین تمرین ایجاد کنیم." نابغه هلندی از تعطیلاتش صرف نظر کرد تا کارش را با چنین جزئیاتی آغاز کند، ماموریت او به قول خودش کاملا مشخص بود: " باید شماره 1 انگلیس را قهرمان کنم."

فن خال کارش را با تیم در ایالات متحده آغاز کرده است. گرچه خودش اعتقاد دارد تصمیمات سریع لزوما بهترین تصمیمات محسوب نمی شوند اما دست کم در این آشفته بازار نقل و انتقالات، گاهی نیاز است که تصمیم هایی سریع گرفته شود:

ادامه مطلب ]

امیر بازدید : 14 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)
ژوزه مورینیو احترام زیادی برای فن خال قائل ست اما نگران رقابت با او نیست.

این دو به مدت سه سال با هم در بارسلونا کار کردند و این فصل به عنوان مربی های منسچتر یونایتد و چلسی به مصاف یکدیگر می روند. در جدال آخر بین این دو نفر، اینتر میلان مورینیو توانست در فینال لیگ قهرمانان سال 2010 از سد بایرن مونیخ فن خال برآید.

به گزارش سایت فیفا، مورینیو در گفتگو با میل آن ساندی گفت: "من نگران بودن او در انگلستان نیستم. من مشتاقانه منتظر دیدار با یونایتدم. هیچ چیز مرا نگران نمی کند. من کنفرانس مطبوعاتی او را تماشا کردم و او خود فن خال بود - صادق و رک، جوری که همیشه بوده است.

"او مربی بسیار بسیار خوبی است، او برای منسچتر یونایتد فوق العاده خواهد بود. ما هر دو مربیان بزرگی هستیم. ما این گونه به دنیا آمده ایم. لوییس بهترین مربی جام جهانی بود و او دوست خوبی است، یک دوست برای تمام زندگی. من احترام عمیقی برای این مرد قائلم. او در بهترین دوران حرفه ایش است. در مربی گری، اگر به شکل درست با برد و باخت برخورد کنید، پیشرفت می کنید. او هر تجربه را تحلیل می کند. او بهتر و بهتر شده است."

امیر بازدید : 17 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

سرمربی جدید منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد این تیم همانند هلندی باشد که او اخیراً در جام جهانی هدایتش را برعهده داشت. 

 

پس از اینکه مأموریت لوئیز فن‌خال با تیم ملی هلند با کسب عنوان سومی جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید او خود را آماده سفر به انگلیس می‌کند تا روز پنجشنبه در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ حضور یافته و روز بعد از آن هم به آمریکا سفر کند جایی که منچستریونایتد تمرینات پیش فصل خودش را برگزار خواهد کرد.

فن‌خال در خصوص برنامه فشرده‌اش گفت: مشکلی برای من نیست و نیازی به تعطیلات ندارم. سرمربیگری تیمی همچون منچستریونایتد چالشی هیجان‌انگیز است. کار کردن روزانه با بازیکنان جوان چیزی است که باعث می‌شود به استراحت کردن فکر نکنم. امیدوارم منچستریونایتد همانند این تیم هلند باشد و بهترین عملکردم را برای شیاطین سرخ داشته باشم.

وی افزود: بی‌صبرانه منتظر شروع کار با بازیکنان منچستر هستم. تاکنون با اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد و دو تن از مالکان این باشگاه ملاقات داشته‌ام ولی می‌خواهم هر چه زودتر با دیگر اعضا و بازیکنان این تیم هم آشنا شوم.

امیر بازدید : 16 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

آرتورو ویدال با اشتباه خواندن مصاحبه در مورد انتقال به تیم دیگر، چنین صحبتی را بی احترامی به یوونتوس قلمداد کرد.

 

شایعات مبنی بر انتقال ویدال به منچستر یونایتد، به تیتر اول بسیاری از روزنامه های انگلیسی تبدیل شده است. اتفاقی که باعث شده مصاحبه های زیادی از زبان وی چاپ شود. در همین راستا، جابجا کردن برخی از کلمات توسط چند وب سایت، موجب مصاحبه جدیدی از ستاره شیلیایی باشگاه یوونتوس شده است. وی در مصاحبه با شبکه فاکس اسپورت گفت:

"در آینده ای نه چندان دور، به ایتالیا سفر خواهم کرد و باید ببینیم چه می شود. مسئله این است که من واقعا نمی دانم چه اتفاقاتی در شرف رخ دادن است، زیرا حتی روزنامه ها را هم نمی خوانم. پس آرامش خود را حفظ و سعی در ریکاوری مناسب زانوی مصدومم خواهم کرد."

"همه چیز خوب پیش می رود و من در یوونتوس خوشحالم. نگران اخباری هستم که به طرفداران منتقل می شود. هر چیز دیگری توسط مدیر برنامه ام پیش می رود. صحبت کردن در مورد تیمی دیگر، کاملا اشتباه است. این را می دانم که منچستر یونایتد یکی از بزرگترین تیم های جهان است اما من کماکان با یوونتوس قرارداد دارم. حرف زدن از منچستر، بی احترامی به یوونتوس و هم تیمی هایم است."

"وضعیت زانویم خوب است. فعلا کار خاصی انجام نمی دهم و در حال استراحت هستم. به خاطر دو ماه دیوانه وار اخیر، باید این کار را انجام می دادم. فکر می کنم شیلی در کوپا آمریکای آینده، حتی بهتر از جام جهانی کار کند. زیرا هم میزبان تورنمنت هستیم و هم در جلوی دیدگان مردم بازی می کنیم. فرصت این خواهد بود که به چیزی مهم دست پیدا کنیم."

امیر بازدید : 14 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

تصویر جدیدی که از سرمربی پیشین هلند منتشر شده است نشان می‌دهد که او شباهت بسیاری به دیکتاتور پیشین آلمان نازی دارد. 


اخیراً عکس جالبی از لوئیز فن‌خال، سرمربی جدید منچستریونایتد در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده که شباهت زیاد او را به آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی نشان می‌دهد. این عکس متعلق به جلد نشریه «بیلد» آلمان است و روی کیوسک روزنامه‌فروشی گرفته شده است.

روزنامه رومانیایی «پرو اسپورت» با انتشار این تصویر به فن‌خال لقب «فن‌هیتلر» داده است.

فن‌خال تیم ملی فوتبال هلند را در جام جهانی 2014 به عنوان سومی رساند. نارنجی‌پوشان در دیدار رده‌بندی جام بیستم با نتیجه 3 بر صفر برزیل میزبان را شکست دادند.

امیر بازدید : 19 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

رابین فن پرسی پس از اتمام جام جهانی به سه هفته استراحت می اندیشد.

 

به نقل از اسکای اسپورتز، فن پرسی اظهار داشت:" به سه هفته استراحت نیاز دارم. جام جهانی خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتم. در هر بازی با همه وجودم بازی کردم. همچون لیمویی هستم که آبم که کاملا چلانده شده ام."

لوئیز فن خال، مربی سابق هلند و مربی آینده باشگاه منچستریونایتد نیز در ستایش از فن پرسی گفت:" اگر به دستاوردها و عملکرد رابین نگاه کنیم، باید بالاترین تمجیدها را از او به عمل بیاوریم."

امیر بازدید : 14 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

سیدورف به تمجید از سرمربی سابق تیم ملی هلند و فعلی یونایتد پرداخت.

 

کلارنس سیدورف، ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند انتخاب گاس هیدینک را به عنوان جانشین فن‌خال تصیم درستی نمی داند. او معتقد است که تیم های فن‌خال بازی های بسیار خوبی را به نمایش می گذارند و قطعا هواداران شیاطین سرخ از حضور او لذت می برند.

تیم ملی فوتبال هلند با هدایت لوئیس فن‌خال نمایش خوبی در برزیل داشت و به جایگاه سوم دست یافت. البته این تیم می توانست در صورت پیروزی در ضربات پنالتی برابر آرژانتین به جایگاه بهتری هم دست یابد.

فن‌خال عملکرد خوبی با لاله های نارنجی داشت اما این سرمربی با تجربه دیگر بعد از جام جهانی در این تیم نمی ماند و باید به انگلیس رود تا هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گیرد. قرار است که گاس هیدینک به عنوان جایگزین فن‌خال انتخاب شود.

کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند انتخاب هیدینک را به عنوان جانشین فن‌خال اشتباه دانست و گفت: سبک بازی تیم های فن‌خال بسیار چشم‌نواز و زیباست. بدون شک هواداران شیاطین سرخ از حضور فن‌خال در تیم خود لذت خواهند برد. این تیم فصل کابوس واری را پشت سرگذاشت و الان دیگر زمان آن فرا رسیده است تا قدرت خود را با فن‌خال بازیابند و همان تیم قدرتمند سابق باشند. بدون شک انتخاب فن‌خال تصمیمی کاملا درست بود اما انتخاب هیدینک به عنوان جایگزین فن‌خال کاملا اشتباه بود. بهتر بود کسی را به عنوان جایگزین فن‌خال انتخاب می کردیم که از فلسفه او پیروی کند. فلسفه این دو مربی کاملا با هم متفاوت است.

سرمربی سابق میلان ادامه داد: هیدینک پیش از این هم چهار سال هدایت هلند را بر عهده داشت اما نتوانست نتایج خوبی را به دست آورد. تنها دستاورد او رساندن هلندن به نیمه نهایی جام جهانی 1998 بود. او همچنین کره جنوبی را هم به نیمه‌نهایی جام‌جهانی رساند. او با روسیه، ترکیه و استرالیا نتوانست هیچ موفقیتی را به دست آورد.

سیدورف درباره دیدار فینال جام جهانی که با پیروزی آلمان به پایان رسید گفت: "برای من هم سخت بود که این بازی را پیش‌بینی کنم. آرژانتین در خط دفاعی، هافبک و حمله بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. این بهترین بازی آنها از آغاز جام‌جهانی بود اما آنها تاوان نبود کارلوس توس را بدجوری دادند. آرژانتین از نبود توس ضرر کرد. او می توانست کمک زیادی به تیم کند. در کل آلمان را شایسته قهرمانی می دانم. این تیم از همان اول با ثبات ظاهر شد و بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت."

سیدروف چند ماه هدایت میلان را بر عهده گرفت و با این تیم نتایج نسبتا خوبی به دست آورد با این حال سران میلان او را از کار برکنار و فیلیپو اینزاگی را به عنوان جانشین او انتخاب کردند

امیر بازدید : 14 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

* رئیس باشگاه موناکو، درهای مذاکره با جیمز رودریگز را باز کرده است، اما وی او را تنها در صورتی به فروش می رساند که پیشنهادی 85 میلیون یورویی ارائه شود.

منبع: L'Equipe

* رئال مادرید با خروج خدیرا و پیوستنش به آرسنال موافقت کرده است، گفته می شود او یک قرارداد به مدت چهار سال با توپچی ها به امضا خواهد رساند؛ مسوت اوزیل نقش زیادی در این انتقال داشته است.

منبع: Sport

* چلسه مذاکراتش را با دروگبا برای بازگشت به لندن آغاز کرده است. مورینیو معتقد است دروگبای با تجریه می تواند حضور مثبتی در کنار جوانان داشته باشد.

منبع: Daily Mail

* بایرن مونیخ و چلسی هم چنان خواهان به خدمت گرفتن مهدی بن عطیه هستند، اگر این بازیکن مراکشی برود، باشگاه رم، فلار را جانشین وی می کند.

منبع: Corriere dello Sport

* میلان قصد دارد کریشیتو را از زنیت به خدمت بگیرد و در ازای او، آباته را به روسیه بفرستد.

منبع: Gazzetta dello Sport

* انتقال مارکوویچ، دوشنبه هفته قبل با مبلغ 25 میلیون یورو به لیورپول نهایی شد، حال مردان راجرز قصد دارند ویلفرد بونی را هم به خدمت بگیرند.

منبع: Daily Telegraph

* آرسنال با اعتماد به نفس کامل از امضای قرارداد با دروازبان تیم ملی کلمبیا، در هفته آینده خبر می دهد؛ انتقال اوسپینا حدود 4 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

منبع: Daily Mirror

* منچستر یونایتد نزدیک به امضای قرارداد با آرتور ویدال می باشد. گفته می شود یونایتد مبلغ 40 میلیون یورو به علاوه پاتریس اورا را به تورین منتقل می کند.

منبع: Marca

* منچستر یونایتد برای خرید هوملس، مانعی سخت به نام بارسلونا را پیش رو دارد؛ لوئیز انریکه از هوملس به عنوان هدف کلیدی نام برده.

منبع: Daily Star

* مدیر برنامه های یحیی توره از علاقه رئال مادرید به موکلش خبر داده است.

منبع: Sport

* بارسا خواهان به خدمت گرفتن مارکینیوس در تابستان است، اما پی اس جی مایل به گوش دادن پیشنهادات نیست.

منبع: Sport

امیر بازدید : 11 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

هافبک 26 سال کلمبیایی تیم فیورنتینا، با تیم ملی کشورش در جام جهانی تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت، او مورد توجه بارسلونا، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و چند باشگاه معتبر دیگر قرار گرفته است.

کوادرادو در سال 2012 از اودینزه به فیورنتینا ملحق شد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فلورانس شد. او در 32 مسابقه فصل گذشته، 11 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

مونتلا به اسکای اسپورت ایتالیا می گوید: "اگر کوادرادو باقی بماند خوب است، در غیر این صورت ما باید به دنبال جایگزین او باشیم. ما باید خواسته های بازیکنان را ارزیابی کنیم، بالاتر از همه، اگر یک باشگاه قادر به پرداخت خواسته های او باشد، با ارزش است."

در همین حال استفان یووتیچ، بازیکن سابق فیورنتینا، عملکرد کوادرادو را مورد ستایش قرار داده و گفته او قادر به بازی در تیم سیتی می باشد.

امیر بازدید : 17 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

 

ادینسون کاوانی ستاره پاریسن ژرمن قصد ترک این تیم را دارد.

منابع اسکای امروز گزارش دادند که ادینسون کاوانی به مدیر برنامه های خود اعلام کرده است که می‌خواهد به لیگ برتر برود. ستاره اروگوئه ای پاریسن ژرمن تابستان گذشته از ناپولی با رقم 63 میلیون یورو به این تیم پیوست و اکنون پس از یکسال دیگر دوست ندارد در جمع آبی پوشان پاریسی حضور داشته باشد.

کاوانی فصل قبل نتوانست آنطور که باید و شاید در ترکیب پاریسن ژرمن بدرخشد و زیر سایه زلاتان فصل را به اتمام رساند. تیم های منچستریونایتد، منچسترسیتی و آرسنال از جمله تیم هایی هستند که به خرید فکر می‌کنند.

امیر بازدید : 18 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)
خروج فن‌خال از کادر مربیگری هلند و پیوستن وی به منچستر یونایتد، در شرایطی که هلند تورنمنت 2014 را فوق‌العاده پشت سر گذاشت، نوید این را می‌دهد که وی برای تغییر سبک فوتبال منچستر یونایتد، و هدایت شیوه بازی این تیم به سبک هلندی، به اولدترافورد آمده است

سرمربی سابق آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ، جانشین دیوید مویسی خواهد شد که پس از کسب نتایج اسف‌بار و رتبه هفتم در لیگ برتر، از سمت خود برکنار شده بود. مویس تنها 10 ماه پس از انتقالش از اورتون به منچستر یونایتد از سمت خود برکنار شد. وی پس از اردوی منچستر یونایتد در آمریکا، باید تیمش را آماده رویارویی با والنسیا کند. این بازی 12 آگوست برگزار خواهد شد.

فن‌خال که تیم تحت هدایت وی، با شکست سه بر صفر میزبان رقابتها، برزیل، به مقام سوم رسید، هفته آینده کار خود را در انگلستان آغاز خواهد کرد. وی در ابتدا با رد تمام شایعات در رابطه با انتقال روبن به منچستر گفت:" او مهره کلیدی تیم من در جام جهانی بود ولی قرار نیست که در منچستر حضور داشته باشد. امیدوارم در منچستر نیز بتوانیم تیمی همانند هلند 2014 را تشکیل دهیم."

سرمربی سابق آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ، جانشین دیوید مویسی خواهد شد که پس از کسب نتایج اسف‌بار و رتبه هفتم در لیگ برتر، از سمت خود برکنار شده بود. مویس تنها 10 ماه پس از انتقالش از اورتون به منچستر یونایتد از سمت خود برکنار شد. وی پس از اردوی منچستر یونایتد در آمریکا، باید تیمش را آماده رویارویی با والنسیا کند. این بازی 12 آگوست برگزار خواهد شد.

وی پس از خداحافظی با کادر فنی و بازیکنان هلند گفت:"هلند 2014 به بخشی از قلب من تبدیل شد. آنها فوق‌العاده بودند و توانستند پس از طی مسیری دشوار به مقام سومی جام جهانی برسند." هلند پس از شکست در ضربات پنالتی، در برابر آرژانتین، با شکست برزیل به مقام سوم رسید. 

فن‌خال درباره شروع کارش در منچستر گفت:"امیدوارم بتوانم عملکرد قابل قبولی را با تیم منچستر داشته باشم. تمام تلاشم را خواهم کرد و با استفاده از حمایت قاطع هواداران یونایتد و این بازیکنان با استعداد، بهترین عملکرد را به عنوان سرمربی این تیم بزرگ داشته باشم."

آرین روبن در باره فن‌خال اذعان داشت:"او یکی از تاثیرگذارترین مربیان تاریخ حرفه ای من است. رابطه بسیار خوب و نزدیکی با او داشتم. هیچگاه تجربه کار با فن‌خال را فراموش نخواهم کرد.  با این حال پیوستن به منچستر در برنامه من نیست و در بایرن‌مونیخ خواهم بود.

امیر بازدید : 19 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

 

سرمربی 62 ساله که هلند را به مقام سومی جهان رساند اعلام کرد که نیازی به تعطیلات ندارد و روز چهارشنبه کارش را در منچستریونایتد آغاز می‌کند.

به گزارش گل، لوئیس فن خال که پس از پایان جام جهانی به عنوان سرمربی منچستریونایتد فعالیت خواهد کرد، به زودی برای شروع کارش به شهر منچستر می‌رود. او در این  مورد می‌گوید:

"کاری که می‌کنم را دوست دارم و به همین دلیل مشکلی با آغاز شغل جدیدم ندارد. مشکلی برای من نیست و من روز چهارشنبه به منچستر خواهم رفت. تجربه ای جدید همراه با افرادی جدید."

فن خال همچنین در مورد خرید لوک شاو و آندر هررا نیز گفت: "من تاکنون فقط دو نفر از منچستریونایتد را ملاقات کردم. مدیر اجرائی و نمایند باشگاه."

امیر بازدید : 13 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)
بر اساس گزارش ها در کشور اسپانیا، لوئیز انریکه از خرید مارکینیوس، مدافع پی اس جی نا امید شده است.

به گزارش دیلی استار از طرفی دیگر، لوئیز فن خال سرمربی جدید منچستر یونایتد دو مدافع اصلی تیمش را دیگر در اختیار ندارد، او نیز خواهان به خدمت گرفتن هوملس است تا وی را جانشین ویدیچ کند. گزینه های خط دفاعی یونایتد، در حال حاضر جونز، اسمالینگ و جانی ایوانز می باشند.

گفته می شود لوئیز انریکه سخت به دنبال آن است که خط دفاعی تیمش را تقویت کند، او پس از خداحافظی کارلس پویول، به دنبال متس هوملس می باشد که وی را جانشین کاپیتان سابق کاتالان ها نماید. هوملس، دیشب در مسابقه فینال جام جهانی به میدان رفت و موفق شد با تیم ملی کشورش قهرمان جهان شود.

به گزارش دیلی استار از طرفی دیگر، لوئیز فن خال سرمربی جدید منچستر یونایتد دو مدافع اصلی تیمش را دیگر در اختیار ندارد، او نیز خواهان به خدمت گرفتن هوملس است تا وی را جانشین ویدیچ کند. گزینه های خط دفاعی یونایتد، در حال حاضر جونز، اسمالینگ و جانی ایوانز می باشند.

بازیکن 25 سال باشگاه دورتمند، در مسابقات جام جهانی درخشان ظاهر شد و تک گل تیمش را برابر فرانسه به ثمر رساند و باعث صعود تیمش شد. یونایتد در حال حاضر، لوک شاو و هررا را به طور رسمی خریداری کرده است و در ادامه نیز نقل و انتقالات گسترده ای خواهد داشت.

 

امیر بازدید : 18 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

با توجه به گزارشی که AS، منتشر کرده است، فلورنتینو پرز و ناصر ال خلیفه روز جمعه نشستی ترتیب داده اند و در مورد آینده دی ماریا مذاکره کرده اند. صحبت ها در شهر مادرید حاکی از آن است که پی اس جی با مبلغ 60 میلیون یورو این انتقال را نهایی کرده و در روزهای آینده این خرید به صورت رسمی اعلام می شود.

گفته می شد منچستر یونایتد نیز علاقمند است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما حال با آمدن پاریسن ژرمن آن ها باید بیشتر به فکر آرتور ویدال باشند. رئال مادرید با پولی که از پاریسن ژرمن دریافت می کند، به سوی انتقال جیمز رودریگز، بازیکن باشگاه موناکو می رود.

امیر بازدید : 15 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

مهاجم تیم ملی هلند فاش کرد که سرمربی این تیم به او پیشنهاد داده است که همراه با وی به شیاطین سرخ ملحق شود.


آرین روبن پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی هلند برابر برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2014 اعتراف کرد که لوئیز فن‌خال، سرمربی لاله‌ها به او پیشنهاد داده که همراه با وی به اولدترافورد برود.

با پایان کار هلند در جام جهانی 2014 قرارداد فن‌خال هم با فدراسیون فوتبال این کشور به پایان رسید و او به زودی به انگلیس سفر می‌کند تا هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد. فن‌خال البته دوست دارد که ستاره تیمش در جام جهانی او را در ماموریت بعدی‌اش نیز همراهی کرده و پیراهن من‌یونایتد را به تن کند.

روبن اظهار داشت: فن‌خال گفت که برای من همیشه در تیم او جایی وجود دارد اما من قصد پیوستن به منچستریونایتد را ندارم و این را به فن‌خال هم گفتم. من از وضعیتم در بایرن مونیخ راضی‌ام اما او گفت که برای من در منچستریونایتد همیشه جایی وجود خواهد داشت.

روبن در ادامه به تمجید از سرمربی لاله‌ها پرداخت و گفت: فن‌خال بهترین سرمربی است که تاکنون داشته‌ام. ما با یکدیگر رابطه بسیار خاصی داریم. او بعد از بازی به من گفت که همراهش به منچستریونایتد بروم اما من این کار را انجام نخواهد داد. بایرن مونیخ برای من مکان مناسبی است، پس دلیلی ندارد که همراه فن‌خال به منچستریونایتد بروم.

روبن در تیم تحت هدایت فن‌خال در جام جهانی 2014 نقش پررنگی ایفا کرد و با سه گل و یک پاس گلی که داشت،‌ در فهرست نامزدهای کسب توپ طلای آدیداس، جایزه بهترین بازیکن جام بیستم قرار گرفته است.
 

امیر بازدید : 17 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)
آرسن ونگر باور دارد که لوئیس فن خال گزینه مناسبی برای نیمکت شیاطین سرخ است و می‌تواند این تیم را به روزهای اوج خودش بازگرداند.

ونگر در مورد لوئیس فن خال هلندی به شبکه beIN Sports گفت: "او به یک مربی فوق العاده در لیگ برتر تبدیل خواهد شد. من تصمیماتی را که در زمان بازی می‌گیرد را دوست دارم، که چگونه در زمان مناسب تصمیم درست را می‌گیرد و از نگاه من همیشه این تصمیمات درست هستند.

به گزارش ESPN، آرسن ونگر سرمربی با تجربه توپچی های لندن به ستایش از رقیب جدید در لیگ برتر پرداخت و گفت که فن خال در جام جهانی خودش را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد چه مربی بزرگی است.

ونگر در مورد لوئیس فن خال هلندی به شبکه beIN Sports گفت: "او به یک مربی فوق العاده در لیگ برتر تبدیل خواهد شد. من تصمیماتی را که در زمان بازی می‌گیرد را دوست دارم، که چگونه در زمان مناسب تصمیم درست را می‌گیرد و از نگاه من همیشه این تصمیمات درست هستند. مطمئن هستم که امسال منچستریونایتد برای قهرمانی خواهد جنگید و این بسیار جذاب خواهد بود. زیرا شاید بتواند آرسنال را شکست دهد ولی احتمالا به چلسی خواهد باخت، پس از آن منچسترسیتی و لیورپول نیز هستند. بنابراین لیگ امسال بسیار جذاب می‌تواند باشد."

امیر بازدید : 15 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)
سایت معتبر گل مدعی شد ویدال و دی ماریا به توافق نهایی با منچستریونایتد رسیده اند و این دو از کار کردن تحت نظر ون خال استقبال می کنند.گل مدعی شد یونایتد حدود ۸۰ میللیون پوند برای جذب این دو ستاره خواهد پرداخت.

این منبع خبری مدعی شد دی ماریا زودتر از ویدال به یونایتد خواهد پیوست و بعد از شاو و هررا سومین خرید #ون خال برای شیاطین سرخ لقب خواهد گرفت.

ون خال تعمیرات اساسی را در یونایتد آغاز کرده است و به نظر می آید به غیر از دی ماریا و ویدال همچنان یونایتد برای خرید مدافعی وسط در سطح جهانی اقدام خواهد کرد و مهم ترین هدف قرمزهای شهر منچستر مت هوملس از دورتموند می باشد.
گل مدعی شد با پایان جام جهانی باید منتظر انجام شدن این انتقال باشیم و برخلاف فرض ها دی ماریا زودتر از #ویدال تکلیفش روشن می شود چرا که باشگاه یوونتوس به غیر از پول بازیکنانی مانند اورا و نانی را می خواهد و این موضوع مذاکرات را طولانی کرده است.
#یونایتد در صورتی که این دو خرید را انجام دهد تا کنون ۱۴۰ میلیون پوند بازیکن خریده است و دیگر هیچ نشانی از خساست در این تیم نمی توان یافت.
وودوارد در صورت تحقق این اخبار بر خلاف سال گذشته هدف های بهتری را برای خریدن تعیین کرده و شاید بتوان گفت یونایتد یکی از بهترین تیم های در تابستان بوده است.
خروج دی ماریا از برنابئو به نظر قطعی می آید و این موضوع را از صحبت های او قبل از شروع جام جهانی هم می توان فهمید و محتمل ترین مثقصد او هم اولدترافورد است. 

امیر بازدید : 9 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)


چلسی و منچستر یونایتد به خرید الکس سانگ، هافبک سابق باشگاه آرسنال علاقمند هستند.

روزنامه الموندو دپورتیوو، ادعا می کند خوزه مورینیو و لوئیز فن خال قصد دارند در تابستان یک هافبک جنگنده را به ترکیب تیمشان اضافه کنند. یکی از اهداف اصلی این دو باشگاه، الکس سانگ بازیکن بارسلونا می باشد.

موندو گزارش می دهد که بارسا مایل است در تابستان سانگ را با قیمت 20 میلیون پوند به فروش برساند. با این حال دیلی استار می نویسد باشگاه چلسی در ارزیابی که انجام داده است به این نتیجه رسیده که ارزش سانگ 20 میلیون پوند نمی باشد، زیرا او تنها در 39 بازی برای بارسا در فصل گذشته به میدان رفته است.

سانگ 26 سال سن دارد و در سال 2012 پس از 7 سال حضور در آرسنال به بارسا پیوست. به نظر می رسد این هافبک جایی در برنامه های لوئیز انریکه ندارد و باید نیوکمپ را ترک کند.
او در فصل گذشته، اغلب به صورت جایگزین به جای بوسکتس به میدان می آمد، حال انریکه خبر داده که ماسکرانو اولین انتخابش برای هافبک است، پس جایی برای سانگ نمی ماند.

امیر بازدید : 16 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

هافبک 24 ساله منچستر یونایتد، به‌به، به قهرمان لیگ پرتغال، بنفیکا، لینک شده است.

به گزارش دیلی میل، این بازیکن فصل گذشته به طور قرضی در لیگ پرتغال حاضر بود و توانست با زدن 13 گل، بهترین بازیکن تیم پاکو ده فررا شود.

وی در مصاحبه‌ای با تلویزیون پرتغال، از بنفیکا به عنوان یک فرصت خوب یاد کرد، اگر فن خال، همانطور که انتظار می‌رود، او را به فروش برساند.

وی در سال 2010 در ازای مبلغ 7 میلیون پوند به شیاطین پیوست. این در حالی است که بعدها سر الکس اعتراف کرد که اصلاً بازی او را ندیده بود. به‌به تا به امروز حتی یک بار هم در پرمیر لیگ برای یونایتد به میدان نرفته است.

امیر بازدید : 22 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

در حالی که تنها یک بازی رده‌بندی برابر برزیل برای تیم ملی هلند باقی مانده است، اکنون افکار لوییز فن خال به سوی تیم باشگاهیش، منچستر یونایتد، معطوف خواهد شد. آندر هررا و لوک شاو خریدهای ارزنده‌ای هستند اما بعید است که آخرین نقل و انتقالات باشگاه در تابستان باشند.

فن خال همان قدر که به خرید بازیکن علاقه خواهد داشت، به فروش بعضی نیز مشتاق خواهد بود. پس از آنکه گزارش یان لِیدی‌مناز دیلی میل از احتمال خروج فلینی خبر داد، سوالاتی مبنی بر اینکه آیا نقشی برای خرید دیگر دیوید مویس؛ یعنی خوان ماتا، در تیم وجود خواهد داشت یا خیر نیز مطرح شده است.

 

بقیه در ادامه ی مطلب

امیر بازدید : 15 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

 لحظاتی پیش کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، اسامی نامزد های برترین بازیکن جوان این رقابت ها را اعلام کرد که بر همین اساس شاگردان دیدیه دشان در تبم ملی فرانسه بیشترین سهمیه را در بین نامزدهای این جایزه در اختیار دارند.

اسامی نامزد های بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2014 برزیل:

ردیف بازیکن تیم
1 پل پوگبا فرانسه
2 رافائل واران فرانسه
3 ممفیس دیپای هلند

 

امیر بازدید : 13 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

لحظاتی پیش کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 اسامی 10 نامزد نهایی کسب توپ طلا با همان برترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد.

لحظاتی پیش کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 اسامی 10 نامزد نهایی کسب توپ طلا با همان برترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد که در آن دو تیم فینالیست آلمان و آرژانتین دارای بیشترین سهمیه در بین این نامزد ها هستند.

اسامی نامزد های توپ طلای جام جهانی 2014 برزیل:

ردیف بازیکن تیم
1 لیونل مسی آرژانتین
2 خاویر ماسچرانو آرژانتین
3 آنخل دی ماریا آرژانتین
4 فیلیپ لام آلمان
5 تونی کروس آلمان
6 توماس مولر آلمان
7 متس هوملس آلمان
8 نیمار برزیل
9 جیمز رودریگز کلمبیا
10 آرین روبن هلند

امیر بازدید : 17 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

 امروز در اقدامی جالب از طرف باشگاه های اینتر میلان و منچستر یونایتد، اسطوره های دو تیم در یکی از شبکه های اجتماعی به گفت و گو در مسائل مختلف پرداختند.

بقیه در ادامه ی مطلب

امیر بازدید : 20 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

باشگاه استون ویلا موفق شد کایرون ریچاردسون را با عقد قراردادی دو ساله به خدمت گیرد.

ریچاردسون که در تیم فولام عضویت داشت، طی دو فصل گذشته در 48 بازی برای فولام 6 گل به ثمر رساند و پس از سقوط این تیم به دسته پایینتر، تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

پیش از وی برد هانگلند، دیمین داف و استیو سیدول نیز فولام را ترک کرده بودند و اکنون ریچاردسون پس از فیلیپ سندروس و جو کول سومین خرید پل لمبرت در فصل جدید می باشد.

گفتنی است ریچاردسون سابقه بیش از 200 بازی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و در تیم های منچستر یونایتد، وست بروم و ساندرلند نیز بازی کرده است.

امیر بازدید : 19 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

 آندرا دلا واله، مالک باشگاه فیورنتینا اذعان کرده است که بعد از یک جام جهانی فوق العاده، حفظ کردن خوان کوادرادو کار سختی خواهد بود.

این باشگاه ماه گذشته مالکیت کامل کوادرادو را از اودینزه خریداری کرد، اما عملکرد این بازیکن 26 ساله به کلمبیا کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یابند، و بدین ترتیب مورد توجه باشگاه هایی چون بارسلونا و منچستر یونایتد قرار گرفته است.

دلا واله امیدوار است که این وینگر سال بعد در فلورانس باقی بماند. اما قبول دارد که برای رسیدن به این خواسته باید بجنگد. وی گفت:

"حفظ کردن کوادرادو سخت است اما غیر ممکن نیست. من به حل کردن چالش های سخت عادت کرده ام. تنها بارسلونا خواهان او نیست؛ تیمهای زیادی به دنبال وی هستند."

امیر بازدید : 12 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

* آنخل دی ماریا به طور شخصی با باشگاه منچستر یونایتد موافقت کرده است، او هفتگی 150 هزار پوند از یونایتد دستمزد خواهد گرفت. دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد فقط باید بر روی هزینه انتقال این بازیکن با هم به توافق برسند.

منبع: Metro

* چلسی موافقت کرده که بند آزاد سازی قرارداد فیلیپه لوئیز را پرداخت کند، این بازیکن برزیلی طی روزهای آینده به لندن خواهد رفت.

منبع: The Sun

* گفته می شود مورینیو، مایل است تا دوباره دیدیه دروگبا را به چلسی باز گرداند. این مهاجم 36 سال ارتباط بسیار صمیمی با مورینیو دارد و همین امر امکان دارد باعث بازگشت او به لندن شود.

منبع: Daily Mail

* منچستر یونایتد هم چنان در حال مذاکره با یوونتوس برای انتقال ویدال می باشد، از طرفی یووه خواهان به خدمت گرفتن پاتریس اورا می باشد. باید دید کی بحث و مذاکره دو باشگاه تکمیل می شود.

منبع: Daily Express

* آنجلوتی قصد دارد سامی خدیرا را در تیمش حفظ کند، اما درخواست این هافبک آلمانی برای دستمزد 10 میلیون یورو سالانه، رئال مادرید را راضی خواهد کرد که وی را به فروش برساند و در های مذاکرات را باز کند.

منبع: Sport

* رئال مادرید و تونی کروس برای مدت 6 سال با هم به توافق رسیدند و پس از جام جهانی این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد. کروس پیشنهادات منچستر یونایتد و چلسی را رد کرد.

منبع: Fichajes.net

* موناکو علاقمند است تا لوئیز گوستاوو را به خدمت بگیرد. آن ها برای انتقال او مبلغ آزادسازی قراردادش را به ولسفبورگ پرداخت خواهد کرد، مبلغ جدایی وی 35 میلیون یورو است.

منبع: Bild

* آرسنال در حال بسته شدن قرارداد با سامی خدیرا، هافبک 27 سال رئال مادرید می باشد. او امضای یک قرارداد جدید با رئال مادرید را رد کرده است و مایل می باشد به مسوت اوزیل در لندن ملحق شود.

منبع: Daily Express

* پوگبا دیروز در لندن حضور داشته و گفته می شود برای مذاکره با چلسی به آن جا سفر کرده است؛ چلسی مدت هاست خواهان به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی می باشد.

منبع: Daily Mail

* منچستر سیتی مذاکراتش را با مانگالا متوقف کرده است، این در حالی بود که پورتو پیشنهاد 40 میلیون یورویی سیتی را پذیرفته بود. چلسی امیدوار است بتواند این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.

امیر بازدید : 20 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

 با ترک یونایتد توسط اورا، این باشگاه باید به دنبال جایگزینی برای وی باشد، هرچند شیاطین سرخ اخیراً لوک شاو را جذب کرده اند اما حضور یک مدافع چپ با تجربه برای آن ها در فصلی که قصد بازگشت به صدر جدول را دارند ضروری است.

بقیه در ادامه ی مطلب

امیر بازدید : 28 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

بنا بر گزارش ها، باید منتظر تغییرات اساسی در ترکیب منچستر یونایتد باشیم.

شیاطین سرخ، تا کنون مبلغ 29 میلیون پوند را برای خرید یک هافبک خرج کرده اند، آن ها آندر هررا را از اتلتیکو بیلبائو خریداری کرده اند، اما لوئیز فن خال هم چنان قصد دارد بازیکنانی در خط هافبک به تیمش اضافه کند.

یونایتد، نشان داده علاقه زیادی به انتقال دی ماریا از رئال مادرید و آرتور ویدال بازیکن یوونتوس دارد.

سه هفته پیش، منچستر یونایتد پیشنهادی 50 میلیون پوندی به ویدال و باشگاه یوونتوس داده است، با این حال دیلی استار فکر می کند انتقال این بازیکن از قهرمان ایتالیا به منچستر یونایتد نزدیک است.

مشابه این داستان برای آنخل دی ماریا وجود دارد، ارزش این بازیکن حدود 48 میلیون یورو می باشد. گفته می شود او از یونایتد وقت خواسته که فکر کند.

استار اسپورت، ادعا می کند که فن خال برای فصل نقل و انتقالات می تواند مبلغی حدود 200 میلیون پوند خرج کند، البته آن ها اذعان می کنند که بعید است همچین اتفاقی رخ دهد.

اما در هر صورت این قابل درک است که لوئیز فن خال قصد دارد تغییرات اساسی در منچستر یونایتد ایجاد کند. در حال حاضر آن ها علاوه بر هررا، لوک شاو را با قیمت 30 میلیون پوند به خدمت گرفته اند.

امیر بازدید : 16 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

فیلیپ نویل فکر می کند که در هفته آینده تصمیمی پیرامون همکاری او با منچستر یونایتد گرفته خواهد شد.

نویل که تابستان گذشته، به عنوان مربی تیم اصلی و جزیی از کادر فنی دیوید مویس به الدترافورد بازگشته بود، پس از اخراج مویس عنوان مشخصی در باشگاه ندارد. او در کادر جدید فن خال نیز هنوز جایی نداشته است.

به گزارش ساکروی، حال، نویل که بیش از 350 بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته است در گفتگو با بی بی سی اسپورت از سرنوشت خود گفته است: "فوتبال به حرکت خود ادامه می دهد و گاهی اوقات تو نیز باید حرکت کنی. آینده من احتمالا در پنج روز آینده مشخص می شود.

"من با مدیر اجرایی صحبت می کنم. هیچ درگیری ای در کار نیست. اگر به عنوان مربی به کار گرفته نشوم، مطمئنم که می توانم به اشکال دیگر نقشی ایفا کنم."

امیر بازدید : 16 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

باشگاه منچستر یونایتد یک گام به جذب آنخل دی ماریا وینگر آرژانتینی رئال مادرید نزدیک شد.

به گزارش Metro، این بازیکن آرژانتینی، موافقت خود را با پیشنهاد دستمزد 150 هزار پوندی در هفته منچستر یونایتد اعلام کرده است.

با توجه به احتمال جذب بازیکنی جدید توسط رئال مادرید، گفته می شود آنخل دی ماریا این تیم را ترک خواهد کرد و دو باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن و موناکو نیز علاقه مند به جذب وی می باشند.

همچنین دو باشگاه ایتالیایی که نامشان فاش نشده است، برای جذب این بازیکن 26 ساله پیشنهاداتی به رئال مادرید ارائه داده اند. با این حال دی ماریا مشتاق است که در لیگ برتر انگلستان بازی کند.

منچستر یونایتد قصد دارد با ارائه پیشنهادی 40 میلیون پوندی وی را از رئال مادرید به خدمت گیرد و خود را برای حضوری هر چه موفقتر در فصل آتی لیگ برتر آماده نماید.

 

امیر بازدید : 18 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

کمپانی نایکی با در اختيار گرفتن حق توليد پيراهن های باشگاه هایی چون یونتوس، اینتر، دو تیم شهر منچستر، بارسلونا و ... سهم عمده ای در بازار تولید پوشاک ورزشی دارد. اما این كمپانی آمريكایی در پیراهن های جدید خود از تکنولوژی های ویژه ای استفاده کرده است که سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی پس از معرفی پیراهن های جدید خود به این نوآوری های نایک اشاره کرده است.

فن آوری خشک کردن عرق

در این فن آوری جدید نایکی، هنگامی که بازیکنان در حین مسابقه عرق می کنند، این عرق به سرعت تبخیر شود. این ویژگی هم در پیراهن ها و هم در شورت های ورزشی بازیکنان مورد استفاده قرار گرفته شده است. این عملیات کمک می کند تا بازیکنان بسیار راحت تر بازی کنند و به نوعی آن ها احساس می کنند که در درون لباس های خود کولر جاگذاری شده است.

از طریق لیزرهای برش دهنده درز های تهویه ای در نقاط کلیدی ایجاد شده است تا گردش هوا در لباس افزایش یابد که این کار درجه حرارت بدن بازیکنان را در طول 90 دقیقه تنظیم  می کند. این لباس از پارچه دو گره جدید تشکیل شده است که از پنبه و پلی استیر بازیافت شده می باشد که باعث حذف عرق می شود و بازیکن هنگام استفاده از این لباس احساس نرمی و راحتی می کنند.

پایداری محیط زیست

نایکی همچنان پایبند به عهد خود مبنی بر حفاظت محیط زیست می باشد و آن را می توان در لباس های جدید این کمپانی مشاهده کرد. در این سال نیز همانند سال های گذشته، آن ها از پلی استر بازیافت شده برای تهیه لباس استفاده کرده اند. تولید این گونه لباس ها هیچ تأثیری در کارایی آن ها ندارد و مزایایی همچون حفاظت از محیط زیست در اولویت آن ها قرار دارد.

این لباس ها از بطری های پلاستیکی بازیافت شده ساخته شده است. شورت ها 100 درصد از پلی استر بازیافت شده ساخته شده اند و تی شرت ها 96 درصد و جوراب ها از 78 درصد از این فناوری ساخته شده اند. به طور متوسط هر لباس از 18 بطری بازیافت شده ساخته شده است و در طول 4 سال گذشته نایکی تقریبا 2 میلیارد از این بطری ها را در ساخت لباس ها به کار برده است.

فناوری جدید FIT PERFECT

نایکی برای ایجاد یک لباس مدرن و به روز از بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا اسکن 3D گرفته است. این تکنولوژی جدید این اجازه را می دهد که حرکات در داخل لباس طبیعی باشد و بنابراین باعث می شود تا بازیکن به راحتی بازی کند و بر عملکرد بازیکنان تأثیر به سزایی خواهد داشت.

جوراب جدید شرکت نایکی که با طراحی سال 2014 ساخته شده است یک جوراب کامل برای بازی فوتبال می باشد. طراحان نایکی با بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا صحبت کرده اند تا نظر آن ها را در مورد آن چه که از یک جوراب برای بازی کردن می خواهند را جویا شوند. در حال حاضر این جوراب ها باعث می شوند که انگشت شست پای بازیکنان در محافظت قرار گیرند و همچنین به گونه ای طراحی شده است تا از قوسی پای بازیکنان در حال بازی محافظت کند تا دچار لغزش نشوند.

امیر بازدید : 13 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

 

با توجه به حضور لوییس فان خال در منچستریونایتد پروژه تکراری انتقال وسلی اسنایدر به این تیم بار دیگر کلید خورد.

  وسلی اسنایدر از آن دسته بازیکنانی است که سن و سال‌دارتر از چهره‌اش به نظر می‌رسد. او که محصول آکادمی فوتبال هلند است 105 بار برای تیم ملی هلند به میدان رفته و از یورو 2004 به فوتبال اروپا معرفی شد.

از آن زمان تاکنون اسنایدر پیراهن شماره 10 رئال مادرید را به تن کرده و ستاره تیم ژوزه مورینیو در قهرمانی سه گانه اینترمیلان در سال 2010 بوده است. او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا گلزنی کرد و پاس گل فینال همان سال را نیز به دیگو میلیتو داد.

اسنایدر اکنون پیراهن گالاتاسرای ترکیه را به تن می‌کند. او فصل گذشته به همراه بازیکنانی چون امانوئل ابوئه و دیدیه دروگبا در این تیم درخشید. او ماه گذشته تولد 30 سالگی‌اش را جشن گرفته و می‌تواند همچنان به عنوان یک بازیکن خوب در ترکیب تیم باشگاهی‌اش بدرخشد.

پس از آنکه لوییس فان خال هلندی که در جام جهانی برزیل روی نیمکت این تیم حضور داشت به عنوان سرمربی فصل آینده منچستریونایتد انتخاب شد، گمانه‌زنی‌هایی در مورد پیوستن اسنایدر به شیاطین سرخ بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد.

اسنایدر پیشتر هم مورد توجه الکس فرگوسن قرار داشت اما انتقال او به اولدترافورد هیچ گاه محقق نشد. اکنون حضور فان خال روی نیمکت شیاطین سرخ می‌تواند اسنایدر را به لیگ برتر انگلیس بکشاند.
 

امیر بازدید : 11 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

 

نایک ماه‌های پایانی قرارداد خود با باشگاه منچستریونایتد را سپری می کند اما مایل به امضا قرارداد جدید با مبلغ هنگفت درخواستی از سوی شیاطین سرخ نیست.


نقل از دیلی میل، کمپانی ورزشی نایک ازسال 2002 تاکنون اسپانسر تیم منچستریونایتد انگلیس بود وعلاوه بر تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز اینتیم، لوگو نایک را نیز بر روی پیراهن بازیکنان منچستر درج کرده بود. 

قرارداد نایک باشیاطین سرخ در سال 2015 به اتمام می رسد و مقامات این کمپانی آمریکایی به دنبال تمدید آن هستند. در حالیکه نایک برای فصل 13 – 2012 مبلغ 38میلیون پوند باشگاه منچستریونایتد داده بود اما حالا با درخواست 60 میلیون پوندی مواجه شده است. ابراز نارضایتی نایک موجب شد کمپانی آلمانی آدیداس هم وارد معرکه شده و پیشنهاد قبول تامین تجهیزات منچستریونایتد را مطرح کند.

مقامات منچستریونایتد معتقدند نایک به قدر کافی از همکاری با این باشگاه سود برده وبه راحتی می تواند مبلغ درخواستی را تامین سازد.

امیر بازدید : 15 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (2)


باشگاه موناکو به منچستر یونایتد اطلاع داد در صورتی که خواستار جذب جیمز رودریگز می باشد، باید 60 میلیون پوند هزینه کند.


به گزارش Express، این ستاره کلمبیایی که در جام جهانی به تیمش کمک کرد راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود و 6 گل به ثمر رساند، علاقه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است و مسئولین منچستر یونایتد قصد دارند وی را جذب نمایند.

لوییس فن خال سرمربی جدید منچستر یونایتد که تیمش تا کنون لوک شاو و آندر هررا را جذب کرده علاقه مند به جذب رودریگز می باشد و گفته می شود با توجه به اینکه برای تقویت تیم 150 میلیون پوند در اختیار دارد، ممکن است وی را جذب نماید.

گفتنی است رئال مادرید نیز به شدت علاقه مند به جذب رودریگز می باشد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 22,624
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد