loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

پیتر اشمایکل گفته وین رونی بهترین گزینه برای کاپیتانی منچستر یونایتد است.

به گزارش فور فور تو، بعد از ترک یونایتد از سوی بزرگانی چون نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند و بازنشستگی رایان گیگز، هنوز بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ، صاحب جدید خود را نشناخته است. فن خال قرار است انتخاب نهایی اش را از بین رونی و فن پرسی، انجام دهد، ولی فعلا تصمیم اش را اعلام نکرده است. در تور آمریکا، در 3 بازی دارن فلچر تیم را رهبری کرد و کاپیتان تیم در مقابل رم هم تام کلورلی بود، ولی در بازی فینال این وین رونی بود که بازوبند را بست و توانست در پیروزی 3 بر یک منچستر مقابل لیورپول، گلزنی هم بکند.

اکنون پیتر اشمایکل، دروازه بان افسانه ای و کاپیتان سابق یونایتد که پنج قهرمانی لیگ برتر و مدال طلای لیگ قهرمانان را هم در کارنامه دارد، از رونی برای کاپیتانی حمایت کرده است:

"فاکتوری که خیلی در مورد رونی جذب ام می کند، علاقه اش برای حضور در بازی های منچستر است. هر جا که مربی از او بخواهد، از صمیم قلب، می پذیرد. او اهمیت خود برای تیم را می داند و اگر قرار باشد در خط هافبک بازی کند، برای تیم بازی می کند. فقط با تجربه و بلوغ می توان به این نقطه رسید. برای همین فکر می کنم او بهترین گزینه برای کاپیتانی است."

منچستر یونایتد قبل از آغاز بازی هایش در لیگ برتر مقابل سوانسی در 16 آگوست (25 مرداد)، باید چهار روز قبل، در اولدترافورد ه مصاف والنسیا برود.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برای به دست آوردن قهرمانی گینس کاپ از ساعت 4:30 امروز در میامی ایالات متحده آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

ADMIN بازدید : 10 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

*خوان ماتا پس از کسب نتیجه پرگل در اولین بازی تور تابستانی، به حمایت از هموطن خود پرداخت و به سایت باشگاه گفت: " او عالی کار کرد. من او را از تیم جوانان اسپانیا، خیلی خوب می شناسم و او امشب بسیار خوب بود. من برای او بسیار خوشحالم. ما چه در زمین و چه بیرون از آن رابطه خوبی با هم داریم و فکر می کنم او چیزهای خوب زیادی در این فصل برای ما داشته باشد."

*آندر هررا پس از درخشش در بازی امروز صبح، به سایت باشگاه گفت: "بازی در این لباس سرخ، یک رویا بود. من همیشه این پیراهن را نگه خواهم داشت. امیدوارم این بازی، آغاز بازی های زیادی در پیراهن منچستریونایتد باشد. فقط من در این بازی نبودم. فکر می کنم همه تیم از بازی لذت بردند و خوب کار کردند.. این دیدار، بازی اول ما بود و کارهای خوبی انجام دادیم.قدم خوبی برداشتیم و بسیار خوشحالیم."

*ادینسون کاوانی، مهاجم پاریسن‌ژرمن احتمال انتقالش به منچستریونایتد را تکذیب نکرد.

لوئیس فن خال، سرمربی یونایتد تا به اینجای کار ۵۲.۵ میلیون یورو را با خرید لوک شاو و آندر اره‌را هزینه کرده ولی به دنبال خرید یک مهاجم سطح بالا نیز هست.

مهاجم ۲۷ ساله اروگوئه ای که بارها از حضور در پاریس ابراز ناراحتی کرده، احتمال انتقالش به باشگاه دیگری را رد نکرد.

او در مصاحبه با Ovacion Digital گفت: " من در پاریس هستم، فکر می‌کنم اینجا بمانم ولی هیچ چیز در نقل و انتقالات مشخص نیست.بحثی بین من و لورن بلان در پایان فصل پیش بود و فکر می‌کنم این فصل شاهد تاکتیک‌های متفاوتی باشیم."

# آندر هررا خرید جدید منچستر یونایتد می گوید اریک کانتونا اسطوره فرانسوی الدترافورد یکی از قهرمانان دوران کودکی اش بودهاست. هررا ابراز امیدواری کرد در دوران حضورش در منچستر بتواند به بازیکنی مانند ستاره افسانه ای منچستر تبدیل شود.

*نمانیا ویدیچ، مدافع و هم‌بازی سابق چیچاریتو در منچستر یونایتد، با تایید پیشنهاد ایتر به این مهاجم، ابراز امیدواری کرد که هرناندز نیز برای فصل آینده، به این باشگاه ایتالیایی نقل مکان کند.

*سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تیمش هنوز کامل نشده است و به جذب چهره‌های جدید نیاز دارد. او می‌گوید منچستریونایتد با هدایت لوئیس فان‌خال نتایج خوبی را در فصل جدید به دست خواهد آورد.

ADMIN بازدید : 14 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

در این پست مقاله ای را می خوانید که به قلم برایان د فابیو (عضوآکادمی نویسندگان MUFC latest) نوشته شده است. او در این نوشته به نگرش پیشین و کنونی منچستریونایتد نسبت به نقل و انتقالات پرداخته و در چند فاکتور ترکیب یونایتد را با بایرن مونیخ مقایسه کرده است.

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

لطفا به ادامه مطلب مراجعه بکنید...

ADMIN بازدید : 15 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

اسطوره شیاطین سرخ معتقد است که روبین فن پرسی بازوبند کاپیتانی منچستر یونایتد را بدست خواهد آورد.

به گزارش Goal.com، باجدایی نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند از جمع شیاطین سرخ، لوئیز فن خال باید برای فصل پیش رو کاپیتانی جدید را برای تیم خود انتخاب کند. وین رونی و روبین فن پرسی، کاپیتان تیم ملی هلند، شانس بیشتری را نسبت به دیگر بازیکنان باتجربه برای کسب این عنوان دارند. 

برایان رابسون، باسابقه‌ترین کاپیتان تاریخ باشگاه، بر این باور است که سرمربی هلندی منچستر یونایتد بازوبند را به هموطن خود خواهد داد، چرا که او پیشتر توانایی‌هایش را به عنوان کاپیتان تیم در آرسنال و هلند به اثبات رسانده است. 

وی اظهار داشت: "روبین کاپیتان هلند بود پس بدیهی است که او این عنوان (کاپیتانی منچستر یونایتد) را بدست خواهد آورد. اگر وی (فن خال) بازوبند را به روبین ندهد شگفت زده خواهم شد."

رابسون اظافه کرد: "هواداران و باشگاه فصل گذشته سرخورده بودند اما، هیچ کس به اندازه بازیکنان از این شرایط ضربه نخورد. من این بازیکنان را می‌شناسم. آن‌ها افتخارات زیادی بدست آوردند، من جمله لیگ قهرمانان، و از اتفاقات فصل پیش ناراحت بودند. بنابراین بازیکنانی که در باشگاه باقی مانده‌اند می‌خواهند که با قدرت بازگردند و ارزش‌های خود را به مردم اثبات کنند."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 723
  • بازدید کلی : 22,632
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد