loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 86 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (5)

باشگاه منچستر یونایتد انگلیس نرخ خاویر هرناندز مهاجم ملی پوش مکزیکی این تیم را اعلام کرد تا شایعه فروش وی به واقعیت تبدیل شود.

باشگاه منچستر یونایتد انگلیس با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت فروش هرناندز که باشگاه های زیادی خواهان وی هستند ،مبلغ ۱۵ میلیون یورو است .
تاکنون تیم های تاتنهام انگلیس ،اتلاتیکو مادرید اسپانیا ، یوونتوس و میلان ایتالیا برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده اند.
برخی از نشریات انگلیس گزارش دادند که خاویر هرناندز در ترکیب مورد نظر فان خال مربی جدید منچستر یونایتد جایگاهی ندارد و وی ترجیح می دهد در خط حمله این تیم از وین رونی و فان پرسی استفاده کند. خاویر هرناندز، چندی پیش گفته بود که باشگاه منچستر یونایتد قرار است او را به این دلیل که فرصت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ندارد ، بفروشد.
فوروارد سابق تیم گوادالاخارا مکزیک در سال ۲۰۱۰ با مبلغ ۹٫۷ میلیون یورو به منچستر آمد و به نظر می رسد تاپایان فصل نقل وانتقالات جاری اروپا این تیم راترک کند.

ADMIN بازدید : 74 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (3)

باشگاه فیورنتینا اعلام کرد گیلرمو کوادرادو، این تیم را در اردوی اسپانیا همراهی خواهد کرد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، بنفش پوشان شهر فلورانس که به تازگی از اردوی آمریکای لاتین برگشته اند، خود را آماده سفر به اسپانیا می کنند. در همین راستا، وینچنزو مونتلا، سرمربی فیورنتینا، اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردوی پیش فصل را اعلام کرد و نام کوادرادو، در این لیست دیده می شود. این هافبک کلمبیایی در طی روزهای اخیر، به شدت مورد توجه دو باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا قرار گرفته است اما ملحق شدن وی به اردوی اسپانیا، شاید از ماندن کوادرادو در فوتبال ایتالیا حکایت دارد.

فیورنتینا در این تور، به مصاف رئال بتیس و مالاگا می رود. اسامی بازیکنان فیورنتینا برای سفر به اسپانیا، به صورت زیر است:

آلونسو، بریلانته، کوادرادو، گومز، حجازی، یاکوونکوف، ایلیچیچ، باباکار، لاتزاری، لزرینی، نتو، پاسکوال، مانچینی، پیچینی، گونزالو، رونکایلیا، روسی، خواکین، ساویچ، تاتاروسانو، توموویچ، بورخا والرو، وارگاس، وچینو، ولسکی، آکوئیلانی، پیزارو

ADMIN بازدید : 75 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (2)

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از علاقه اش به خرید فوق ستاره آرژانتینی باشگاه رئال مادرید اسپانیا سخن گفت.

به گزارش Four Four Two  پس از منتفی شدن انتقال آنخل دی ماریا فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به پاریسن ژرمن، حال لوئیز فن خال سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به صورت رسمی از علاقه اش برای خرید این ستاره 26 ساله خبر داد.

"من تنها هنگامی بازیکن جدید به تیم خواهم آورد که به آن نیاز داشته باشم. ما در حال حاضر در ترکیب تیم چهار بازیکن شماره 10 و پنج بازیکن شماره 9 در اختیار داریم، اما هیچ وینگری در تیم وجود ندارد. شاید اینگونه بهتر باشد که بگویم که هیچ وینگر سطح بالایی در تیم همانند کریستیانو رونالدو و یا آنخل دی ماریا یا بازیکنی با چنین کیفیتی وجود ندارد و ما مسلما در این پست نیاز به تقویت داریم."

وی همچنین پیرامون خرید احتمالی دالی بلیند، شاگرد سابقش در تیم ملی هلند و همچنین خرید بازیکنان هلندی نیز گفت:

"ملیت بازیکنان برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر بازیکنی در سطحی که من می خواهم باشد، آن را خریداری خواهم کرد و فرقی ندارد که هلندی باشد یا نه. البته که بازیکنان هلندی معمولا قیمت ارزان تری دارند و در هلند به خوبی اصول اولیه فوتبال را یاد گرفته اند اما برای بازی در رقابت های شبیه لیگ برتر انگلستان این ها به تنهایی کافی نیست و بازیکن شما باید از مشخصات لازم برای بازی در چنین رقابت هایی برخوردار باشد."

ADMIN بازدید : 48 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

بعد از منچستر سیتی و منچستر یونایتد، اکنون گزارش شده است که باشگاه چلسی نیز خواهان مهدی بن عطیه از رم می باشد.

به نظر می رسد با وجود اینکه ملی پوش مراکشی در اوایل تابستان قراردادی جدید با باشگاه ایتالیایی امضاء کرد، اما اکنون در مسیر جدایی قرار دارد و با اینحال، انتقال به باشگاه های شهر منچستر ظاهراً به تحقق نخواهد پیوست.

بنا به گزارش La Gazzetta dello Sport، چلسی به شدت علاقه خود به جذب این مدافع میانی را ابراز کرده است. بازیکن سابق اودینزه هنوز در مورد ماندن یا رفتن مطمئن نشده است اما رم برای فروش این بازیکن 27 ساله درخواست 35 میلیون یورو (28 میلیون پوند) داشته است.

ADMIN بازدید : 44 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (2)

به گزارش دیلی اکسپرس منچستریونایتد 125 میلیون پوند برای سه بازیکن آنخل دی ماریا،آرتورو ویدال و بن عطیه خرج خواهد کرد .اکسپرس اشاره کرد که منچستریونایتد پیشنهادی معادل 55 میلیون پوند برای دی ماریا به مسئولان باشگاه رئال مادرید ارائه خواهد کرد. همچنین گزارش شده است که ایجنت کوادرادو به انگلستان سفر خواهد کرد تا با مسئولان یونایتد مذاکره کند. یونایتدی ها که درخرید فرمایلن شکست خوردند به دنبال خرید مدافع رم رفته اند و برای خرید بن عطیه باید با چلسی رقابت کند. و گزارش شده است که خاویر هرناندز در ازای خرید ویدال و مبلغی پول به یوونتوس خواهد پیوست.

ADMIN بازدید : 56 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بارسلونا می تواند یک شانس طلایی برای امضای قرارداد با یکی از ستاره های جام جهانی 2014 برزیل به دست آورده باشد.

بنا به گزارش Sport Mediaset، رئیس باشگاه فیورنتینا، دیگو دلا واله مدعی شده است که وی نمی تواند در قبال تصمیم خوان گیلرمو کوادرادو برای جدایی از باشگاه، کاری انجام دهد و اظهار داشت: "او درخواست جدایی در این تابستان را داشته است."

روز گذشته دلا واله ملاقاتی با کوادرادو داشت تا در مورد آینده بازیکن بحث و گفتگو کنند، و در این میان علاقه تیم هایی چون بارسلونا، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ وجود داشت. بنا به گزارش ها، وینگر کلمبیایی رک و راست گفته است: "می خواهم باشگاه را ترک کنم."

از طرفی رئیس باشگاه فیورنتینا نیز برای حفظ او تلاش کرده است: "برای یک سال دیگر بمان، ما اینجا یک پروژه جدی و برنده داریم." با این حال، کوادرادو می داند که چه می خواهد و از پیشنهاداتی که دارد آگاه است. هر دو طرف به توافق رسیده اند تا طی 7 الی 10 روز آینده این مسئله را نهایی کنند تا هم باشگاه و هم بازیکن سود کنند.

پیش از این منچستر یونایتد تلاش کرده تا در این مسیر بارسلونا را مغلوب کند و بنا به گزارش Daily Express، آنها پیشنهاد 45 میلیون یورویی برای جذب کوادرادو ارسال کرده اند. با این وجود، فیورنتینا می خواهد با باشگاه های خواهان بازیکن مذاکره کند تا مبلغ دریافتی را به 50 میلیون یورو افزایش دهند.

ADMIN بازدید : 41 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

فیل نویل دستیار سابق دیوید مویس می‌‌گوید این مربی‌ اسکاتلندی تنها مقصر نتایج بد فصل قبل نبوده است.

به گزارش 2-4-4، نویل می‌‌گوید: "من سال گذشته درگیر ماجرا بودم و باید بگویم که سال بسیار وحشتناکی‌ بود. از هفته اول تا آخر فاجعه بود و ما مسئولیت آن را قبول می‌‌کنیم. نه فقط دیوید مویس که خود من هم به عنوان شخصی‌ که آنجا بوده مسئولیت شکست‌ها را قبول می‌‌کنم."

نویل که در حال مصاحبه با بی‌ بی‌ سی‌ بود در مورد فان خال که 5 برد پشت سر هم در مسابقات پیش فصل داشته است هم می‌‌گوید: "فکر می‌‌کنم ما لیگ را خواهیم برد. مطمئنم که این را فان خال به بازیکنان خواهد گفت زیرا دوم بودن هیچگاه برای یونایتد خوب نیست. برای یونایتد باید همیشه قهرمان لیگ باشید.

قضیه، همان جمع کردن تیم‌ دور هم است و آماده سازی در پیش فصل. خوش شانس هستیم که مسابقات اروپایی هم وجود ندارد و با نهایت تمرکز به میدان می‌‌رویم. تا آنجایی‌ که من بازی‌های پیش فصل را دیدم باید بگویم که باشگاه در حال بزرگتر شدن است. فکر می‌‌کنم دوباره در همان راه درست هستیم."

ADMIN بازدید : 18 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ديلي بلايند، ستاره آژاکس و تيم ملي هلند، ميگويد رد کردن پيشنهاد منچستر يونايتد و بارسلونا بسيار سخت است.

به گزارش "ورزش سه"، ديلي بلايند، ستاره آژاکس و تيم ملي هلند، ميگويد رد کردن پيشنهاد منچستر يونايتد و بارسلونا بسيار سخت است. اين بازيکن 24 ساله در فصلي که به قهرماني آژاکس در ليگ هلند و سپس رتبه سومي هلند در جام جهاني منجر شد، نقشي اساسي در موفقيت هر دو تيم داشت و در هفته هاي اخير خبرهاي زيادي درباره علاقه دو غول فوتبال اروپا به او منتشر شده است. او گفت: «واضح است که اين خبرها مايه افتخار است. رد کردن پيشنهاد چنين باشگاه هايي بسيار سخت است.» او در مورد احتمال ترک آژاکس گفت: «در فوتبال هرگز نميتوان قول داد. اگر قول بدهيد بايد پايش بايستيد. بازيکنان بسياري هستند که قول ماندن ميدهند اما بالاخره ميروند. من انتخاب هايم را نگه داشته‌ام. در آمستردام و آژاکس بسيار خوشحالم، اما هيچکس نميداند چه پيش مي‌آيد.»

منچستر يونايتد در روزهاي اخير مشتري جدي تري نشان داده، اما بازيکن 24 سال آژاکس فکر مي‌کند لاليگا براي او بهتر از رقابتهاي فيزيکي ليگ برتر است: «لاليگا با سبک بازي من متناسب تر است. شايد انگلستان هم باشد، اما رقابت در آنجا بسيار فيزيکي است و شايد نتوانم با تمام قوا بازي کنم. از نظر فيزيکي پيشرفت کرده‌ام، اما نبردهاي تک به تک کار من نيست.»

شنيده ميشود لوئيس فان خال علاوه بر ديلي بلايند، به استخدام برخي بازيکنان ديگر تيم ملي هلند مانند نايجل دي يانگ و کوين استروتمن هم علاقمند است.

ADMIN بازدید : 26 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (4)

منچستر یونایتد می تواند از فرصت استفاده کند و از کنار کشیدن پاریسی ها به منظور انتقال دی ماریا، نهایت بهره را ببرند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، دیروز رئیس تیک پی اس جی اعلام کرد که از خرید دی ماریا منصرف شده است. اما روزنامه AS گزارش می دهد که رئال مادرید مشتاق است که این بازیکن آرژانتینی را با قیمت بالا به فروش برساند.

حال با توجه به این اوضاع، منچستر یونایتد می تواند از فرصت نهایت استفاده را ببرد و دی ماریا را به تیمش منتقل کند. دی ماریا هم چنان در ذهن خود ترک کردن مادرید را زیر نظر دارد، در حالی که آنجلوتی چندان مشتاق نیست که او از رئال مادرید جدا شود.
دی ماریا احساس می کند باشگاه رئال مادرید به اندازه ارزش او، دستمزد پرداخت نمی کند. اما او هم چنان بازیکن رئال مادرید است و به تمرینات باز گشته است و می تواند هفته آینده در مسابقه سوپر کاپ اروپا شرکت کند.

ADMIN بازدید : 26 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

در خبر‌ها آمده است که یووه به آرتورو ویدال و منچستریونایتد خبر داده که هر چه سریع تر آینده این بازیکن را مشخص کنند.

 به گزارش فوتبال ایتالیا، ویدال در طول تابستان بار‌ها به منچستر یونایتد لینک شده است اما یووه قصد حفظ این بازیکن ۲۷ ساله را دارد. دیروز حتی خبر از توافق ویدال با یونایتد با دستمزد سالیانه ۱۲ میلیون یورو بود.

خبر‌ها حکایت از آن دارد که کاسه صبر یوونتوس لبریز شده است و دوست ندارند تا آخرین روز تابستان درگیر این پرونده باشند. حالا باشگاه تورینی به بازیکن اهل شیلی اولتیماتوم داده است که هر چه سریع تر آینده خود را مشخص کند. یوونتوس در نظر دارد که اگر ویدال قصد خروج دارد وی را به مبلغی در حدودی ۵۰ میلیون یورو بفروشد.

ADMIN بازدید : 19 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به گزارش ها در کشور انگلیس، انتظار می رود منچستر یونایتد در چند روز آینده انتقال خوان کوادرادو را با مبلغ 36 میلیون پوند نهایی کند.

به گزارش مترو، ستاره کلمبیایی یکی از اهداف اصلی لوئیز فن خال بوده و علیرغم علاقه بارسلونا به این بازیکن، او راهی اولدترافورد خواهد شد.
با توجه به گزارش روزنامه اکسپرس، منچستر یونایتد ابتدا پیشنهاد 32 میلیون پوندی ارائه کرده و سپس در مرحله دوم این مبلغ را به 36 میلیون پوند افزایش داده است.

فن خال، کوادرادو را یکی از ارکان اصلی در سیستم 3-4-3 خود می داند و انتظار می رود در چند روز آینده موفق شود وی را به تیمش اضافه کند.

ADMIN بازدید : 13 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

شما میتوانید از این پس آخرین اخبار کوتاه مربوط منچستریونایتد و نقل و انتقالات را از چت باکس ( سمت چپ سایت) مشاهده نمایید. چت باکس هر لحظه آپدیت خواهد شد و شما برای مشاهده تمامی اخبار  باید رفرش کنید. شما حتی میتوانید در چت باکس راجع به خبر نظر بدهید.

با تشکر

مدیریت پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 17 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

گزارش های رسانه های کشور ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه منچستر یونایتد به خرید آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یووه نزدیک تر شده است.

گزارش ها همچنین حاکیست باشگاه تورینی در راه این انتقال ممکن است نانی و چیچارتو هرناندز دو بازیکن باشگاه انگلیسی را از آن ها مطالبه کند اما به نظر می رسد تلاش های یووه برای جایگزینی ویدال به همین جا ختم نمی شود.

رسانه های ایتالیایی صبح امروز اعلام کردند یووه در صورت فروش ویدال نیم نگاهی به خرید فردی گوارین هافبک کلمبیایی اینتر و استفان یووتیچ مهاجم مونته نگرویی باشگاه من سیتی خواهد داشت البته ظاهرا مسئولین من یو،قبل از توفق با یووه،خواهان حضور ویدال در انگلستان برای انجام تست های پزشکی و مطمئن شدن از سلامت زانوی هستند.

منچستریونایتد پیشنهاد 12 میلیون یورو در سال را به ویدال داده است.

گفته می شود دستمزد احتمالی ویدال در منچستر یونایتد به احتمال زیاد مبلغی در حدود ۱۸۲۰۰۰ پوند در هفته خواهد بود.

ADMIN بازدید : 19 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" منچستريونايتد با پيشنهادي 32 ميليون پوندي به استقبال خوان کوادرادو، مهاجم کلمبيايي فيورنتينا رفته و اگرچه فيورنتينا حاضر نيست او را به قيمتي کمتر از 36 مييون پوند واگذار کند، طي 24 ساعت اخير احتمال نهايي شدن اين انتقال قوت گرفته است. فيورنتينا پيش تر اعلام کرده بود به کوادرادو قراردادي 5 ساله پيشنهاد مي کند تا بتواند او را در کنار ساير ستارگان تيمش مانند ماريو گومز و جوزپه روسي حفظ کند، اما اگر او مصراً خواهان رفتن باشد با واگذاري اش به قيمت موردنظر مخالفت نخواهد کرد.

ADMIN بازدید : 15 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

منچستر یونایتد در تلاش است تا دی ماریا متقاعد کند که به اولدترافورد بیاید.

باور کنید یا نه، باشگاه پاریسن ژرمن از خرید آنخل دی ماریا منصرف شد و رئیس این باشگاه اعلام کرد: " قیمت او بیش از حد گران است."
ناصر ال خلیه و باشگاهش به علت حکم کمیته مالی یوفا نمی توانند هر چقدر که دوست دارند پول خرج کنند، هر چند که آن ها در اوایل فصل نقل و انتقالات، داوید لوئیز را با قیمت 50 میلیون یورو خریداری کردند؛ حال آن ها از خرید دی ماریا صرف نظر کرده اند.

با توجه به گزارش سایت thescore، آنخل دی ماریا مایل نیست در مادرید بماند و باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد وی را به خدمت بگیرد.

سایت ESPN گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که دی ماریا مایل نیست به تیمی ملحق شود که در لیگ قهرمانان حضور ندارد و به همین دلیل بیشتر علاقمند بوده که راهی پاریسن ژرمن شود.
از طرفی، با آمدن تونی کروس و جیمز رودریگز ترافیک در خط هافیک باشگاه رئال مادرید بیشتر شده و به نظر می رسد دی ماریا مایل نیست در این تیم بماند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولین باشگاه منچستر یونایتد می توانند وینگر رئال مادرید را متقاعد نمایند که به این باشگاه برود یا خیر.

ADMIN بازدید : 16 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

تاک اسپورت می گوید خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی منچستر یونایتد به هدف اول یوونتوس در نقل و انتقالات تبدیل شده است. خاویر هرناندز همچنین مورد توجه اتلتیکو مادرید و اینتر میلان هم قرار دارد.

# اکسپرس می گوید آرسنال در رقابت بر سر خرید مارکو رویس از منچستر یونایتد و لیورپول پیش افتاده است. رویس درخواست تمدید قرارداد با دورتموند را در کرده است. گفته می شود تابستان آینده بند آزادسازی رویس با ۲۰ میلیون پوند فعال می شود.

# پس از پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی بارسلونا برای ورمالن دیلی استار می گوید منچستر یونایتد حالا برای جذب او می خواهد پیشنهادی ۱۲ میلیون پوندی ارائه کند. این در شرایطی است که گفته می شود آرسنال ترجیح می دهد ورمالن را به بارسا بفروشد. مترو هم نوشت منچستر قصد ارائه پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی را دارد.

# ممفیس دیپای ستاره هلندی پی اس وی که گفته میشد مورد توجه منچستر یونایتد هم قرار دارد در آستانه پیوستن به تاتنهام قرار دارد.

# منچستر ایونینگ نیوز می گوید یونایتد هنوز از جذب آنخل دی ماریا ناامید نشده است.

# دیلی میل می گوید ناپولی به دنبال انتقال قرضی مارونه فلینی است

*به گزارش لا استامپا یونایتد پیشنهاد حقوق 182 هزار در هفته را به ویدال داده است و احتمال این انتقال بیش تر شده است.


ADMIN بازدید : 12 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی برا انتقال فرمالن به بارسا یا منچستریونایتد و پیشنهاد این دو تیم برای این بازیکن بلژیکی توپچی ها بوده است.

حالا امروز آرسن ونگر در کنفرانس خبری خود با اظهار جمله:"فرمالن اینجا را ترک خواهخد کرد چون می خواهد که بازی کند. ما در شرایطی هستیم که نمی توانیم باب میل او عمل کنیم." ابتدا خروج او را تائید نموده و از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از باشگاه هایی که به او پیشنهاد داده اند یاد کرد.

ADMIN بازدید : 10 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

رسانه های انگلیسی می گویند شانس منچستر برای خرید فرمالن، بیشتر شده است.

به گزارش تلگراف، با وجود اینکه باشگاه بارسلونا دیروز به طور رسمی، پیشنهادی 10 میلیون یورویی را برای خرید توماس فرمالن به آرسنال ارائه داد، این مدافع بیست و هشت ساله ترجیح می دهد به منچستر یونایتد بپیوندد و حتی گفته می شود با سران این باشگاه به صورت شفاهی به توافق رسیده است.

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد فرمالن با توپچی ها باقی مانده، آینده این بازیکن در هفته های اخیر به سوژه بسیاری از رسانه ها تبدیل شده است. او دیگر انتخاب اول ونگر برای دفاع نیست و این سرمربی فرانسوی هفته گذشته اعلام کرد که در مورد آینده فرمالن، نمی تواند با قاطعیت حرف بزند. در هر صورت به نظر می رسد منچستری ها بتوانند با خرید فرمالن، گزینه های فن خال برای داشتن دفاعی مستحکم را بیشتر کنند.

ADMIN بازدید : 13 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

رسانه های ایتالیایی از بالا رفتن احتمال انتقال مروانه فلاینی به ناپولی خبر می دهند.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، مروانه فلاینی از باشگاه منچستر یونایتد خواسته است که با انتقالش به ناپولی موافقت کنند. در همین راستا، طرفین در حال مذاکره بر سر یک انتقال قرضی هستند.

بنا بر گفته شماره امروز روزنامه گاتزا دلو اسپرت، فلاینی به فن خال اعلام کرده است که قصد دارد به ناپولی برود و حالا روند این توافق، سرعت بیشتری به خود گرفته است. هرچند در ادامه بیان شده که دو باشگاه بر سر رقم قرارداد، کمی مشکل دارند. ناپولی با در نظر داشتن حقوق فلاینی و مبلغ انتقال قرضی به منچستر، قصد ندارد بیش از 7 میلیون یورو هزینه کند، در حالی که شیاطین سرخ جدا از 4 میلیون دستمزد این هافبک بلژیکی، 5 میلیون یورو برای رضایت به تحقق این انتقال می خواهند. 

رافا بنیتز در ابتدای هفته، از توافق فلاینی و ناپولی خبر داده بود.

ADMIN بازدید : 14 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

پاری سن ژرمن از صف مشتریان آنخل دی ماریا خارج شد.

به نقل از گل، ناصر الخلیفه انصراف تیمش را از جذب دی ماریا اعلام کرد. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن امروز در کنفرانس خبری به دلیل بالا بودن هزینه انتقال دی ماریا به صورت رسمی اعلام کرد که برای جذب او تلاش نخواهند کرد.

وینگر آرژانتینی رئال مادرید در ماه های اخیر به تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستریونایتد لینک شده بود و باشگاه فرانسوی به دلیل حضور در چمپیونزلیگ شانس بالاتری برای جذب او داشت.

ADMIN بازدید : 20 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئيزفن خال پس از كناره گيرى از سمتش در تيم ملي هلند، بلافاصله هدايت شياطين سرخ را بر عهده گرفته است. نتايج به دست آمده در بازى هاى دوستانه روزهاى اخير،‌ نويد از آينده اى روشن براى منچستريونايتد تحت هدايت فن خال داشته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

ADMIN بازدید : 16 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

اکنون که دو روز از پیروزی 1-3 شیاطین برابر لیورپول می‌گذرد، بسیاری از بازیکنان یونایتد می‌توانند آخرین روزهای ماندن‌شان در این باشگاه را بشمارند.

لوییز فن خال اوایل این هفته اعلام کرد که قصد دارد به بازیکنان‌ش بگوید آیا در برنامه‌های‌ش جای دارند یا خیر. حال آن زمان نزدیک است. پروسه تجدید بازیکنان همین حالا هم در جریان است و اگر چه فن خال تأکید کرده در مورد اخبار نقل و انتقالات با مطبوعات صحبت نخواهد کرد، اما این روزها اخبار به سادگی از یونایتد به بیرون درز می‌کنند. بازیکنانی که تیم را ترک خواهند کرد، به تیم‌های مختلفی لینک می‌شوند، مانند صحبت‌ها پیرامون انتقال کاگاوا و چیچاریتو به اتلتیکو مادرید.

پیروزها و بازنده‌ها در ایالات متحده، اندکی غافل‌گیر کننده بودند. مخصوصاً بن آموس زمان خوبی را سپری نکرد، چرا که بعد از دریافت آن گل فوق العاده از میرالم پیانیچ، فن خال از او شدیداً انتقاد کرد. به طور مشابه، شاید بتوان گفت کریس اسمالینگ می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. اگرچه هیچ اشتباه فاحشی از او شاهد نبودیم، اما اکنون می‌توانیم به طور قطع بگوییم که او گزینه سوم خط دفاعی بعد از فیل جونز و جانی اوانز است. نگرانی او در زمان داشتن توپ در بازی برابر لیورپول واضح بود و با ادامه صحبت‌ها پیرامون تمایل یونایتد به جذب فرمائلن، شاید به زودی اسمالینگ به روی نیمکت فرستاده شود.

بازیکنان دیگری که با خود می‌گویند شاید همه چیز می‌توانست بهتر باشد، نانی و اندرسون هستند. باشگاه مایل است که این دو را در ازای هر قیمتی به فروش برساند. کاگاوا اگرچه با کیفیت است، اما درخششی بسیار کم‌تر از رونی و ماتا داشته. علی رغم انتقاداتی که از رونی در جام جهانی می‌شد، شماره 10 یونایتد نقش کلیدی‌اش در تیم را ثابت کرده است. آمدن فن خال و رابطه کاری نزدیکی که با رابین فن پرسی دارد، رونی را به چالش کشید و او نیز این چالش را پذیرفت. چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، او همچنان مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بازیکنان باشگاه است. روند رشد جایگاه رونی طی دو هفته گذشته واقعاً خیره کننده بوده است. در آغاز او به شدت تحت فشار بود اما اکنون غیر قابل فروش است. علاوه بر این‌ها، فن خال اشاره کرده که رونی ممکن است کاپیتان باشد، چرا که رهبری با سبک انگلیسی را ترجیح می‌دهد.

در جای دیگر، اشلی یانگی قرار دارد که فصل پیش قسمت عمده‌ای از هواداران به خاطر دایوینگ‌هایش از او متنفر بودند اما توانسته به آن‌ها یادآوری کند که او نیز می‌تواند فوتبال بازی کند. بازی تهاجمی یانگ از والنسیا متنوع‌تر است و توانایی زدن گل‌های زیبا نیز یکی دیگر از خصوصیات مفید اوست. انعطاف‌پذیری بالای او که قبلاً توسط کسی مورد استفاده قرار نگرفته، اکنون بسیار برای تیم مفید شده و با تغییر روش باشگاه به سیستم وینگ‌بک، او تبدیل به غیر منتظره‌ترین گزینه برای جایگزینی پاتریس اورا شده است.

اکنون دیگر فرصت نمایش دادن برای یونایتدی‌ها تمام شده است. فن خال یک گروه مورد اعتمادش را به منچستر فرستاده بود تا فلایینی و یانوزای را نیز زیر نظر بگیرند و اکنون باید گفت که دیگر فن خال می‌تواند تصمیم بگیرد به چه کسی نیاز دارد و چه کسی را نمی‌خواهد.

اگرچه انجام خریدهای مورد نظر زمان‌بر است، اما بازیکنان در سرتاسر اروپا کاملاً آگاه هستند که یونایتد به تازگی رئال مادرید و لیورپول را شکست داده و مربی جدید آن‌ها در کارش کاملاً جدی است و با کسی شوخی ندارد. اگر اد وودوارد نیز بتواند به همان سادگی و روانی که فن خال اوضاع تیمش را تغییر داده، خریدها را انجام دهد، هواداران یونایتد می‌توانند پیروزی‌های قانع کننده بیش‌تری را در این فصل جشن بگیرند. پس از فصل پیش، آن‌ها مستحق چنین چیزی هستند.

ADMIN بازدید : 21 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

* لوئیز فن خال از مصدومیت طولانی مدت آرتور ویدال از ناحیه زانو نگران است و قصد ندارد 50 میلیون پوند برای خرید این بازیکن خرج کند.

* منچستر یونایتد مایل است تا آرادا توران را به خدمت بگیرد. از طرفی باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال خاوی هرناندز و شینجی کاگاوا است.

* آرتورو ویدال به دوستانش اطلاع داده که می خواهد یووه را ترک و به منچستر یونایتد ملحق شود.

* لوییز ون گال سرمربی منچستر یونایتد تصدیق کرد فعالیت در بازار نقل و انتقالات برای منچستر یونایتد مشکل است. با این حال او اعلام کرد یونایتد هنوز در تلاش است برای خرید بازیکنان جدید است.

* وانیا میلینکوویچ دروازه بان 17 ساله صربستانی به صورت رسمی به منچستر یونایتد منتقل شد.

* رسانه های ایتالیا می گویند آرتور ویدال که هم اکنون در تور تابستانی یوونتوس حضور دارد به دوستان نزدیک خود گفته در این تیم نمی ماند.

* روزنامه شیلیایی ال مرکوریو نوشت آرتور ویدال می خواهد در تور تابستانی یوونتوس لوییز ون گال را از سطح آمادگی و بهبود مصدومیت زانویش مطمئن کند.

* بارسلونا پیشنهاد 10 میلیون پوندی برای جذب توماس ورمالن ارائه کرد. ورمالن مورد توجه منچستر یونایتد نیز قرار دارد.

* دیلی استار می گوید یونایتد آماده است پیشنهادی 32 میلیون پوندی برای جذب خوان کوادرادو به فیورنتینا ارائه دهد.


ADMIN بازدید : 14 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئیز فن خال از احتمال پیشنهاد باشگاه منچستر به خوان کوادرادو بازیکن تیم فیورنتینا خبر داد.

این ملی پوش کلمبیایی در تابستان امسال خواهان زیادی پیدا کرده است که می توان از بارسلونا به عنوان جدی ترین گزینه نام برد.

بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، فن خال در هنگام بازگشت از تور آمریکا در مورد شایعات پیشنهاد منچستر برای به خدمت گرفتن کوادرادو به خبرنگاران گفت: " من نمی توانم در مورد کوادرادو صحبت کنم، زیرا اگر چیزی بگویم قیمت او افزایش پیدا می کند."

عصر سه شنبه مطبوعات ایتالیا ادعا کرده اند که منچستر یونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای به خدمت کوادرادو از فیورنتینا هستند.

ADMIN بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (1)

سرمربی لیورپول معتقد است که لوئیس فن خال در فصل اول حضورش در لیگ جزیره باید منتظر اتفاقات بسیاری باشد.

به گزارش گل، برندن راجرز سرمربی جوان لیورپول باور دارد که تجربه کم فن خال در لیگ برتر، برای او مشکل ساز خواهد بود و وی نخواهد توانست به موفقیتی چشمگیر در فصل اول حضورش در انگلستان برسد. 

راجرز در این مورد می‌گوید: "فکر می‌کنم چیزی که او در اینجا بدست می‌آورد،  با تمام لیگ های دیگری که در آن ها کار کرده است متفاوت خواهد بود. در لیگ های دیگر یک یا دو تیم در رقابت قهرمانی هستند و تنها از آن‌ها انتظار برد را دارید. لیگ جزیره جایی است که تیم های بالای جدول با تیم های قعر جدول مسابقه می‌دهند و هر لحظه ممکن است شکست بخورند. اعتقاد دارم که او بارها غافلگیر خواهد شد و این را مربی های خارجی بسیاری در طی سال‌ها به من گفته اند. من با بازیکنان خارجی بسیاری که وارد لیگ جزیره شده اند کار کرده‌ام و طبیعت فیزیکی این رقابت ها تفاوتی است که با دیگر لیگ ها دارد."

راجرز که به همراه لیورپول فصل قبل را به خوبی تمام کرده بود در مورد آغاز فصل جدید رقابت ها می‌گوید: "یک رقابت بسیار سخت خواهد بود. فصل گذشته عالی بود و چهار یا پنج تیم رقابت نزدیکی در صدر جدول با هم داشتند و در ماه‌هایی نیز این رقابت بسیار حساس می‌شد. تاریخ لیگ جزیره نشان می‌دهد که این رقابت بسیار سخت است. منچستر می‌خواهد به جایگاه قبل خود بازگردد، چلسی قویتر شده  و منچسترسیتی قهرمان دوره قبل است بنابراین این تیم ها مدعیان اصلی هستند. 

تیم هایی مانند تاتنهام نیز چند فصلی است که به دنبال قرار گرفتن در جایگاه های بالایی جدول هستند. وقتی هری ردنب آنجا بود آن ها سهمیه لیگ قهرمانان را نیز گرفتند پس تیم های مدعی زیادی در اینجا هستند و این رقابت را سخت تر خواهد کرد."

ADMIN بازدید : 11 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

بنابر اظهارات خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی، دلیل عدم علاقه منچستر یونایتد به خریداری آرتورو ویدال، مصدومیت زانوی وی است.

به گزارش فورفورتو، او که با روزنامه شیلیایی ال مرکوریو صحبت می کرد، اظهار داشت که فن خال نگران ریکاوری ویدال پس از جراحی زانو در ماه می است. 

سامپائولی در این باره گفت: "اکنون تنها مشکل بزرگ بر سر انتقال 80 میلیون دلاری (47 میلیون پوندی) او از یوونتوس به منچستر یونایتد، تردید فن خال بر سر بهبود زانوی ویدال است."

ویدال در سال 2011 از بایرلورکوزن به یوونتوس پیوست و یکی از برترین بازیکنان این تیم در طی حضور خود در تورین بوده است. او هم اکنون به همراه یووه در تور پیش فصل آسیا حضور دارد.

ADMIN بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

پیتر اشمایکل گفته وین رونی بهترین گزینه برای کاپیتانی منچستر یونایتد است.

به گزارش فور فور تو، بعد از ترک یونایتد از سوی بزرگانی چون نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند و بازنشستگی رایان گیگز، هنوز بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ، صاحب جدید خود را نشناخته است. فن خال قرار است انتخاب نهایی اش را از بین رونی و فن پرسی، انجام دهد، ولی فعلا تصمیم اش را اعلام نکرده است. در تور آمریکا، در 3 بازی دارن فلچر تیم را رهبری کرد و کاپیتان تیم در مقابل رم هم تام کلورلی بود، ولی در بازی فینال این وین رونی بود که بازوبند را بست و توانست در پیروزی 3 بر یک منچستر مقابل لیورپول، گلزنی هم بکند.

اکنون پیتر اشمایکل، دروازه بان افسانه ای و کاپیتان سابق یونایتد که پنج قهرمانی لیگ برتر و مدال طلای لیگ قهرمانان را هم در کارنامه دارد، از رونی برای کاپیتانی حمایت کرده است:

"فاکتوری که خیلی در مورد رونی جذب ام می کند، علاقه اش برای حضور در بازی های منچستر است. هر جا که مربی از او بخواهد، از صمیم قلب، می پذیرد. او اهمیت خود برای تیم را می داند و اگر قرار باشد در خط هافبک بازی کند، برای تیم بازی می کند. فقط با تجربه و بلوغ می توان به این نقطه رسید. برای همین فکر می کنم او بهترین گزینه برای کاپیتانی است."

منچستر یونایتد قبل از آغاز بازی هایش در لیگ برتر مقابل سوانسی در 16 آگوست (25 مرداد)، باید چهار روز قبل، در اولدترافورد ه مصاف والنسیا برود.

ADMIN بازدید : 10 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید برای تقویت خود به سراغ دو ستاره نیمکت نشین منچستریونایتد رفته است

به گزارش AS دیگو سیمئونه سرمربی تیم مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا پس از خرید ستاره هایی نظیر ماریو مانژوکیچ و آنتونی گریزمان حال برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود قصد دارد با ارائه پیشنهادی به ارزش 32 میلیون یورو، شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی و خاویر هرناندز مهاجم نیمکت نشین و مکزیکی شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد.

گفتنی است وضعیت این دو بازیکن که به تازگی به همراه منچستریونایتد قهرمان رقابت های گینس کاپ در آمریکا شده اند، هنوز از جانب لوئیز فن خال سرمربی هلندی و تازه وارد تیم فوتبال منچستریونایتد مشخص نشده است.

ADMIN بازدید : 13 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

وین رونی ستاره شیاطین سرخ بر این باور است که مربی جدید لوییس فن خال دید او نسبت به فوتبال را تغییر داده است...او درباره این موضوع میگوید:
"این چند هفته برای ما خیلی خوب بود...ما حالا یک مربی خوب داریم که از ما سبک متفاوتی از فوتبال را میخواهد و ما باید خودمان را با آن وفق دهیم.ما نتایج خوبی در مقابل تیم های بزرگ دنیا گرفتیم و از این بابت میتوانیم به خود افتخار کنیم...سیستم باشگاه الان فقط مناسب من نیست مناسب کل باشگاه است.مربی وارد میشود و نگاهی به بازیکنان ما می اندازد(وضعیت اون هارو بررسی میکنه).او به هر چیز که فکر میکند،سعی میکند تا آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا برای باشگاه مفید باشد.او بسیار سخت گیر است و از وقتی که وارد تیم شد بزرگی خودش را به ما ثابت کرد.او به ما آموخت که با دیدی متفاوت به فوتبال نگاه کنیم که تا حالا هیچ یک از ما آن را تجربه نکرده بود...این برای ما عالیست و امیدوارم ادامه داشته باشد."
او اضافه کرد:"ما میخواستیم بازی ها را ببریم و خوب بازی کنیم،که موفق هم شدیم و جام را هم بردیم."
وین درمورد شکست دادن لیورپول گفت:"این همیشه خوب است که لیورپول را شکست بدهیم.ما از کاری که کردیم خوشحالیم.حالا ما به والنسیا میرویم و بعد لیگ شروع میشود"

مترجم:بنایی نیا

ADMIN بازدید : 14 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستریونایتد با برد مقابل لیورپول اولین جام خود را تحت هدایت لوئیس فن خال به دست آورد. عمر المومنی در جدیدترین کاریکاتور خود ورود فن خال و تلاش او برای کسب قهرمانی در لیگ برتر را به تصویر کشیده است.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

باشگاه منچستریونایتد انگلیس، به طور رسمی عنوان کرد که وانیا میلنکوویچ، سنگربان جوان صرب‌تبار را از تیم وویودینا به خدمت گرفته است.

شیاطین سرخ، ماه گذشته بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیده بودند و امروز خبر رسمی انتقال این دروازه بان 17 ساله را اعلام کردند. این دروازه بان فصل بعد را هم به طور قرضی در تیم وویوودینا حضور خواهد داشت.

زوران اسکپانوویچ، رئیس باشگاه وویوودینا به خبرنگاران گفت:

" بعد از مذاکرات طولانی که در چند ماه گذشته صورت گرفت، ما سرانجام روز گذشته به توافق رسیدیم و می توانیم به طور رسمی اعلام کنیم که دروازه بان جوان و آینده دار ما به منچستریونایتد خواهد پیوست.  او سال آینده هم برای وویوودینا بازی خواهد کرد و تحت نظارت کارشناسان و مربیان ما خواهد بود تا برای بازی در منچستریونایتد آماده شود."

ADMIN بازدید : 11 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

* منچستر یونایتد به ناپولی اطلاع داده که فلینی را با مبلغ 4 میلیون پوندو به شکل قرضی در اختیارشان قرار می دهد، اما بنیتز قصد ندارد بیش از 1.5 میلیون پوند پول بدهد.

* رئال مادرید در حال برنامه ریزی است که در صورت جدایی خدیرا، لوئیز گوستاوو را جانشین این بازیکن کند. مادریدی ها امیدوارند تا در رقابت با منچستر یونایتد پیروز شود و با پرداخت مبلغ 26 میلیون پوند ( بند آزاد سازی ) این هافبک را به خدمت بگیرند.

*ویدال به شایعات مبنی بر انتقال به یونایتد پایان داد و گفت "من در یوونتوس خوشحالم و دلیلی برای ترک این تیم نمیبینم.

*به گزارش اسکای اسپورت بارسلونا در خرید فرمایلن از یونایتد پیشی گرفته و این بازیکن به زودی به نیوکمپ خواهد رفت.

* اتلتیکو مادرید قصد دارد با پیشنهادی به منچستر یونایتد، خاوی هرناندز و شینجی کاگاوا را به خدمت بگیرد. سیستم 3-5-2 فن خال می تواند جا را برای این بازیکن محدود کند.

# وستهام یونایتد به دنبال جذب ویلفرد زاها وینگر منچستر یونایتد است.

 

# رسانه های ترکیه می گوید منچستر یونایتد قصد دارد برای خرید آردا توران 20 میلیون پوند+شینجی کاگاوا را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد دهد.

 

# توماس ورمالن که مورد توجه من یونایتد، بارسا و ناپولی قرار دارد هیچ تمایلی نسبت به تمدید قرارداد با آرسنال نشان نداده است.

 

# آرسنال هم به جمع علاقه مندان جذب متس هوملز پیوسته است. هوملز مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارد.

 

# روزنامه کاتالونیایی اسپورت می گوید یونایتد برای جذب کوادرادو پیشنهاد 35 میلیون پوندی ارائه کرده است. کوادرادو که بهترین پاسور جام جهانی است مورد توجه یونایتد و بارسلونا قرار دارد.

ADMIN بازدید : 17 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

سرانجام آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس به صحبت آمد و شایعات جدایی اش از یوونتوس را رد کرد.

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یوونتوس در نخستین مصاحبه اش پس از رقابت های جام جهانی، به هرگونه شایعه جدایی از یوونتوس و پیوستن به منچستر پایان داد.

او که با یوونتوس در اردوی آسیا به سر می‌برد گفت:

"کاملاً از حضور در یوونتوس احساس رضایت دارم و دلیلی برای ترک یوونتوس نمی‌بینم."

منچستریونایتد انگلیس، در فصل نقل و انتقالات جاری به شدت به دنبال جذب آرتور ویدال، برای تقویت تیم خود بود که به نظر این انتقال در نهایت صورت نگرفت. 

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل لیورپول قهرمان جام گینس شد.

گل های یونایتد را به ترتیب رونی،ماتا و لینگارد به ثمر رساندند و تک گل لیورپول را جرارد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شما میتوانید در ادامه مطلب تصاویر منتخبی از این بازی را مشاهد نمایید.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برای به دست آوردن قهرمانی گینس کاپ از ساعت 4:30 امروز در میامی ایالات متحده آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

امیر بازدید : 11 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

رئال مادرید گران‌ترین بازیکن و گران‌ترین تیم دنیا را در اختیار دارد. آن‌ها همچنین سنگ عیار سایر تیم‌ها در این فصل هستند، چرا که فصل پیش توانستند به عنوان قهرمانان اروپا شناخته شوند. اما در خانه بزرگ در میشیگان، لوس بلانکوس تسلیم توانایی‌های اشلی یانگ و درن فلچر شد

تغییر شرایطی که یانگ طی 10 ماه گذشته تجربه کرده واقعاً بی‌نظیر است. اگرچه او هنوز راه زیادی را باید طی کند تا به محبوبیتی که تعدادی از هم‌تیمی‌هایش دارند، برسد، اما نمی‌توانیم کمکی که تا اینجا به بازی تاکتیکی یونایتد کرده را نادیده بگیریم. لوییز فن خال اعلام کرده بود که به همه فرصت خواهد داد و به نظر می‌رسد باید به یانگ به خاطر استفاده از فرصتی که به دست آورده، احترام بگذاریم. وی گل اول یونایتد را پس از یک حرکت تیمی بسیار زیبا که شامل بیش از 20 پاس بود، با ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند. این گل به او روحیه داد تا آرام آرام شروع به مغلوب کردن آربلوا کند. در دقیقه 37 بود که ارسال یانگ برای رونی مستقیماً وارد دروازه شد و شیاطین سرخ بار دیگر پیش افتادند. مقابله با سرعت و ارسال‌های مواج یانگ برای مادریدی‌ها بیش از حد دشوار بود و شاید این سرعت و توانایی ارسال او به دو سلاح قدرتمند برای یونایتد در این فصل تبدیل شوند.

مرد دیگری که به نظر دارد از سیستم جدید فن خال بهره می‌برد، درن فلچر است. وی دیشب برای بار سوم به عنوان کاپیتان در تور امریکا پا به میدان گذاشت و عملکردی به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی‌اش به نمایش گذاشت. فلچر در این سیستم عضوی از یک خط میانی فعال و پنج نفره است که این امر به او اجازه می‌دهد بیش‌تر به جلو رفته و در یک‌سوم نهایی موثرتر ظاهر شود. طی سال‌های اخیر فلچر بیش‌تر نقش یک هافبک دفاعی توپ‌گیر را داشته است اما اکنون که فرصت برای جلو رفتن برای او پیش آمده، گویا بار دیگر شاهد فلچر 2009 هستیم.

اگرچه یونایتد می‌تواند از شیوه‌ای که برابر رئال بازی کرده و اغلب بهتر از آن‌ها ظاهر شده دلگرم شود، اما نباید یک سری موضوعات را نیز فراموش کنیم. اول از همه اینکه یونایتد یک هفته بیش‌تر از رئال تمرین کرده و به همین خاطر، تفاوت ریتم بازی بین دو تیم مشهود بود. همچنین یک آقایی به نام کریستیانو رونالدو به علت اینکه در حال ریکاوری از مصدومیت است، روی نیمکت بود و تنها در اواخر بازی به میدان آمد. اما با تمامی این اوصاف، رئالی‌ها تکل‌های سختی هم زدند و مخصوصاً سرخیو راموس جنگندگی همیشگی‌اش را نشان داد که این به معنای میل رئال به بردن بازی بود. علاوه بر این‌ها، گرت بیل رقیب بسیار سرسختی است و بازی برابر او هیچگاه آسان نیست. این مهاجم ولزی دو فرصت در نیمه اول داشت. اولین فرصتش را از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد و در دومین صحنه، ضربه برگردان بسیار زیبایی زد که ده خیا را مجبور به واکنش کرد. مطمئناً این فصل تیم‌های زیادی برای مقابله با او به مشکل خواهند خورد.

به مانند اغلب بازی‌های این تور، نیمه دوم مملو از تعویض‌های فن خال بود و به تبع آن بازی حالت دوستانه‌تری به خود گرفت. اما فن خال و یونایتد حرف خود را زده بودند. آن‌ها مستحق بودن در جمع برترین‌های اروپا هستند و رتبه‌ای بالا در این فصل پرمیر لیگ برای کسب این مهم بسیار حیاتی است. نشانه‌های اولیه این تور زمین تا آسمان با سفر پارسال به آسیا فرق دارند. پویایی بازی یونایتد و شیوه‌ای که بازیکنان بدون توپ حرکت می‌کنند و نحوه به حرکت درآوردن توپ توسط آن‌ها، نشان می‌دهد که بازیکنان از یک برنامه تبعیت می‌کنند. البته با این وجود، تنوعی که در این تحرکات مشاهده می‌شود نیز بسیار هیجان‌انگیز است. علاوه بر این‌ها، در خط دفاعی یک نظم خاصی در مدافعین دیده می‌شود. آن‌ها به سرعت با از دست رفتن توپ فضاها را می‌بندند. عملکرد آن‌ها به قدری خوب بود که در صورت عدم حضور بیل، رئال طی یک ساعت اول به گلی نمی‌رسید.

به نظر می‌رسد که این نسخه از یونایتد، بر اصل نظم تاکتیکی استوار است. اگر بازیکنان به گوش دادن به پیام فن خال ادامه دهند، مطمئناً امسال خواهند توانست در بازی‌های رسمی هم چنین عملکرد درخشانی داشته باشند. بر اساس این بازی، به نظر می‌رسد که درس‌های مربی جدید در حال نتیجه دادن هستند. 

ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

سرمربی منچستریونایتد با خوشحالی از پیروزی برابر رئال مادرید عنوان کرد: این برد روحیه تیمی آنها را بالا برده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول به قهرمانی برسد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بامداد امروز (یکشنبه) موفق شد با برتری سه بر یک برابر رئال مادرید به فینال “گینس کاپ” راه یابد.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد با خوشحالی از صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها، ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول روند رو به رشد خود را حفظ کند و به قهرمانی برسد.

لوئیس فان خال پس از برتری تیمش برابر رئال مادرید، گفت: بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی در این دیدارها روحیه تیم را بالا می‌برد و از نباختن بهتر است. این پیروزی برای فوتبال انگلیس خوب است و در واقع خیلی خوب است که دو تیم از لیگ انگلیس فینال این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال در بازی‌های پیش فصل نمایش خوبی داشته و توانسته نتایج خوبی را کسب کند. آنها بامداد توانستند این تیم اسپانیایی را شکست دهند و به دیدار نهایی راه یابند. آن هم در شرایطی که کریستیانو رونالدو در این دیدار به میدان آمد تا مانع شکست تیمش شود، اما نتوانست کمکی به رئال کند.

فان خال ادامه داد: هواداران زیادی که به ورزشگاه آمدند قطعا از تماشای این دیدار لذت بردند. علاوه بر این تیمم توانست بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذارد و نتیجه‌ خوبی کسب کند. کسب این نتیجه‌ برابر رئال مادرید روحیه تیم ما را بالا می‌برد. فکر نمی‌کنم که این بازی یک دیدار دوستانه بود. رئال مادرید اصلا نمی‌خواهد شکست بخورد. آنها با تمام توان در این دیدار بازی کردند. شما دیدید که آنها رونالدو را نیز به میدان آوردند تا جلوی نتیجه‌ را بگیرد، اما موفق نبودند. ما قطعا شایسته پیروزی بودیم. منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد. خو‌شبختا‌نه در شرایطی که بازیکنانی مثل فان پرسی، یانوزای و فلاینی را در اختیار نداشتیم توانستیم نتیجه‌ خوبی کسب کنیم و رئال مادرید را شکست دهیم.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال فوتبال متفاوتی نسبت به فصل قبل به نمایش می‌گذارد؛ فوتبالی که سبب شده منچستر در هر چهار دیدار پیش فصل خود با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در ادامه درباره سبک جدید بازی این تیم، گفت: خیلی اتفاق خوبی است که بازیکنان منچستریونایتد توانستند با سبک جدید کنار بیایند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. من بازیکنان تیم را می‌شناسم. بازیکنانی مثل ماتا، رونی و ولبک با این سبک بیگانه نیستند. سعی کرده‌ام فضاهای بین ها‌فبک‌های تیم را بیشتر کنم تا مهاجمان تیمم در شرایط بهتری قرار گیرند. بیشترین تغییر را در خط دفاع ایجاد کرده‌ام. ما در نیمه نخست تنها یک فرصت به رئال مادرید دادیم و در نیمه دوم تنها دو فرصت در اختیار آنها گذاشتیم که این نشان می‌دهد دفاع ما شب خوبی را پشت سر گذاشت.

شین جی کاگاوا، یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود به زودی منچستریونایتد را ترک می‌کند. او از آتلتیکو مادرید اسپانیا پیشنهادی جدی دارد و ممکن است به زودی راهی لیگا شود.

لوئیس فان خال با تمجید از بازی شین جی کاگاوا برابر رئال مادرید ، گفت: کاگاوا خیلی خوب با بقیه بازیکنان هماهنگ شده است و برابر رئال مادرید نیز توانست فرصت‌های گل خوبی را ایجاد کند. من از بازی او کاملا راضی هستم و دوست دارم که کاگاوا در تیم حفظ شود.

منچستریونایتد برای قهرمانی در “گینس کاپ” باید از سد لیورپول بگذرد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 678
  • بازدید کلی : 22,587
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد