loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 15 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروز روز مهمی برای هوداران یونایتد بود چرا که بالاخره لوئیس ون خال به عنوان سر مربی یونایتد اعلام شد و باید امیدوار بود در سال های اینده یونایتد با او بسیار خوب کار کند.اما خبر بسیار مهم دیگر خداحافظی مرد تمام نشدنی یونایتد رایان گیگز در ۴۱ سالگی بود.

او در پیامی به هواداران یونایتد به صحبت پرداخته و رسما فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت.

لطفا به ادامه مطلب بروید

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 17 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

امروز پارک جی سونگ ستاره سابق منچستریونایتد برای همیشه با عشقش خداحافظی کرد.

خداحافظ اسطوره!

دوستت داریم.قلب

ADMIN بازدید : 14 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ریو فردیناند در بیانیه ای از تصمیم خروج از باشگاه منچستر یونایتد پس از 12 سال حضور در اولدترافورد پرده برداشت.


ریو فردیناند یک مدافع درجه یک در سطج جهانیست که در 454 حضور برای باشگاه منچستر یونایتد در کلیه رقابتها، موفق شد 8 گل به ثمر برساند. او در طی 12 سال حضور پرفروغ در یونایتد موفق به کسب 6 جام لیگ برتر، 2 جام اتحادیه، 1 جام لیگ قهرمانان و 1 جام قهرمانی باشگاههای جهان شد.
ریو فردیناند در بیانیه ای رسمی در وب سایت شخصی خود در این باره مینویسد:" من مدت زمان طولانی سخت درباره آینده ام فکر کردم، پس از 12 سال بازی فوق العاده برای آنچه از نظر من بهترین باشگاه جهان تلقی میشود، تصمیم گرفتم که زمان مناسبی برای خروج از باشگاه منچستر یونایتد است".
ریو فردیناند ادامه میدهد:" من به امید به دست آوردن جامها به یونایتد پیوستم و هرگز در رؤیاهای رام نشده ام هم تصور نمیکردم در مدت زمان حضورم بتوانم این همه موفقیت به دست بیاورم. نکات برجسته و مهمی در اینجا وجود داشت، بازی کردم در کنار برخی از بزرگترین بازیکنان که به دوستان خوبی تبدیل شدند، فتح اولین جام لیگ برتر و همچنین برنده شدن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در آن شب فوق العاده در مسکو خاطراتی هستند که همیشه برای من گرامی خواهد بود".
کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس در بخش پایانی بیانیه خود تصریح ساخت:" شرایط اجازه نداد آنگونه که دوست دارم خداحافظی کنم. من میخواهم از این فرصت برای تشکر از هم تیمی هایم، کارکنان و طرفداران باشگاه در طول 12 سال باورنکردنی که هرگز فراموشش نخواهم کرد استفاده کنم. مانند یک بچه فتح جامها در این باشگاه بزرگ رؤیای من بود که به حقیقت پیوست. من احساس میکنم برای چالشی جدید مناسب، سالم و آماده هستم و مشتاقانه در انتظار هرآنچه هستم که در آینده برای من اتفاق خواهد افتاد".

خداحافظ اسطوره{#emotions_dlg.e11}

ADMIN بازدید : 21 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

نمانیا ویدیچ کاپیتان صربستانی منچستر یونایتد روز گذشته برای سیصدمین و آخرین بار با پیراهن منچستر یونایتد به میدان رفت.

این مدافع 32 ساله که در سال 2006 به منچستر یونایتد پیوست، طی هشت فصل حضور در این تیم 300 بار در مسابقات رسمی به میدان رفت و 21 بار نیز برای این تیم گلزنی نمود.

وی به همراه منچستر یونایتد 5 بار فاتح لیگ برتر، 3 بار قهرمان جام اتحادیه، 5 بار قهرمان جام خیریه، یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یک بار قهرمان جام باشگاه های جهان شد.

وی همچنین در فصل 09-2008 برنده جایزه سر مت بازبی که به بهترین بازیکن فصل یونایتد تعلق می گیرد، شد.

ممنون به خاطر 8 سال فرموش نشدني که رقم زدي
ممنون به خاطر اون ضربه سرهايي که زدي
ممنون واسه اون بازي فوق العاده اي که جلو مسي کردي
ممنون واسه اون تکل هايي که رفتي
ممنون واسه پرت کردنات جلو توپ از غيرت و تعصبت با سر هم حتي ميپردي جلو
ممنون واسه جام هايي که بردي بالا سر
ممنون به خاطر اون چند صد باري که بازوبند رو بستي و به تيم روحيه دادي چون ميدونستن پشتشون به ديوار صربي بنده
ممنون واسه اون گلي که به بايرن زدي
اين را بدان کاپيتان تو هميشه در قلب ما خواهي ماند

ADMIN بازدید : 23 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

هافبک بزرگ فوتبال آرژانتین در سن سی و نه سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش sportske، ورون که سابقه حضور در 3 جام جهانی را در کارنامه خود می بیند، با انجام آخرین بازی در استودیانتس، تیمی که اولین بازی دوران حرفه ای اش را در آن انجام داده بود، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این بازیکن که سابقه بازی در تیمهای لاتزیو، پارما، منچستر یونایتد و چلسی را هم دارد، 73 بار در پیراهن تیم ملی آرژانتین در میادین مختلف حاضر شد و توانست 9 گل به ثمر برساند. ورون از سال آینده به کادر مدیریتی باشگاه استودیانتس ملحق می شود. جادوگر کوچک در طی دوران بازیگری فاتح دو اسکودتو، یک لیگ برتر، سه کوپا ایتالیا، یک جام یوفا و یک سوپر کاپ اروپا شد. وی همچنین رکورددار بیشترین پاس گل در جام جهانی 98 محسوب می شود.

ADMIN بازدید : 19 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نمانیا ویدیچ کاپیتان 34 ساله یونایتد اخرین بازی خودش را در تئاتر رویاها انجام داد و از فصل دیگر در ایتالیا توپ می زند چرا که او دوست نداشت در تیمی انگلیسی جز یونایتد بازی کند.

81861902944647490212

نمانیا ویدیچ در صحبت های پایان بازی خد با هواداران با صدایی بغض الود گفت:

“الان صحبت کردن برایم بسیار سخت است و سخت تر از ان ترک منچستر یونایتد و شماهاست اما بدانید هر جا که بروم یونایتد در قلب من جا دارد.

من در اینجا افتخارات زیادی کسب کرده ام و از اینکه جزو یکی از تیمهای یونایتد که اروپا را فتح کرده است بوده ام بسیار خوشحالم و امیدوارم در نبود من نیز یونایتد به روند فتح جامهایش ادامه دهد.

من بسیار عاطفی هستم و فکر نکنم بتوانم بیشتر ادامه دهم و از همه ی شما ممنوم که مرا در بهتر شدنم کمککردید.ممنون.”

ویدیچ در سال 2006 از اسپارتاک مسکو به یونایتد امد و به همراه فردیناند یکی از محکم تریم سد دفاعی های چند سال اخیر را تشکیل دادند.او کاپیتان چند سال اخیر یونایتد بود و در زمین همیشه تا پای جان برای موفقیت یونایتد تلاش می کرد.

ADMIN بازدید : 24 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد در اخرین بازی خانگی خود در فصلی که برای هوادارانش اصلا خوشایند نبود توانست سه بر یک هال سیتی را ببرد.

 با دیدن این بازی هواداران یونایتد باید امیدوار باشند تا سال اینده تیمشان با ستارگانی همچون عدنان و ویلسون بدرخشد و انها بتوانند در کنار بازیکنانی مانند رونی و یا ون پرسی راه رسم ستاره شدن را یاد بگیرند.

 یونایتد در تمام بازی مسلط بود و هال سیتی تنها دو ضربه به سمت دروازه یونایتد داشت که یکی منجر به گل شد و دیگری واکنش دخیا را به همراه داشت در حالی که یونایتد 17 شوت روانه دروازه هال سیتی کرده بود.

 ستاره تیم زیر 21 ساله های یونایتد جیمز ویلسون نشان داد برای بازی در لیگ هیچ مشکلی ندارد و در اولین بازیش برای یونایتد 2 گل به ثمر رساند.گل سوم را رابین ون پرسی با پای راست به ثمر رساند.پاس گیگز در این گل را می توان خلاصه ی فوتبال او دانست.گیگز همچنین در این سن و سال در دقیقه 76 یک استارت 40 متری را نیز زد تا همه باز هم با دیدن از این بازیکن دست نیافتنی یونایتد شگفت زده بشوند.

 گیگز قرار بود در اخر فصل خداحافظی کند اما او هم همچون فرگوسن در یک تصمیم ناباورانه همه را شوکه کرد و با حضورش در اخرین بازی یونایتد در اولدترافورد خداحافظی خود را اعلام کرد.یونایتد شاید تا 100 سال اینده نیز کسی مانند گیگز را در تیمش نبیند.22 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال نشان از استثنایی بودن اوست.

 اخرین رکورد گیگز را می توان بازیکن مربی بودن او دانست چرا که از سال 1927 در اروپا کسی اینگونه کار نکرده بود که گیگز این رکورد را از ان خود کرد.

 امشب شب عجیبی در اولدترافورد بود و می توان ان را تقابل نسل ها نامید چرا که به غیر از گیگز کاپیتان تنومند یونایتد در میان اشک خود و هواداران با تئاتر رویا خداحافظی کرد و راهی اینتر شد.

 درست در شب خداحافظی این دو اسطوره سه جوان زیر 20 سال در تیم یونایتد خودنمایی می کردند.عدنان یانوزای که هر کاری دلش خواست انجام داد و مدافعان هال سیتی را عاصی کرده بود.جیمز ویلسون دو گل به ثمر رساند و لاورنس هم نمایش بدی برای اولین بازی نداشت.

 حال تمامی هواداران یونایتد امیدوارند با پشتیبانی اکادمی و خریدهای خوب سال های خوبی را در ایندذه داشته باشند.

 امشب اخرین جوجه فرگی و اخرین عضو کلاس 92 نیز فوتبال را کنار گذاشت و این نشان می دهد توجه به اکادمی دریونایتد چقدر سودمند است چرا که یونیتد 22 سال از وجو کلاس 92 بهره برده و از هم اکنون به بعد باید منتظر مربی گری انها در یونایتد باشیم.

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 18 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیتو ویلانووا سرمربی سابق بارسلونا در سن 45 سالگی در اثر بیماری سرطان درگذشت.

او امروز در بیمارستان بستری شد و حال او وخیم گزارش شده بود تا اینکه لحظاتی پیش در سن 45 سالگی از دنیا رفتو

روحش شاد و یادش گرامی باد.ناراحتگریه

ADMIN بازدید : 24 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

وین رونی تصویری از خود در صفحه فیسبوکش قرار داد و نوشت: "عکسی از دوران مدرسه من، زمانی که 12 ساله بودم."

قلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 732
  • بازدید کلی : 22,641
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد