loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 157 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (1)

لطفا با ما همراه باشید...

.

.

1- پست دروازه بان- داوید دخیا: دروازه بان 23 ساله اسپانیایی آینده بسیار درخشانی دارد و میتواند تا چند سال بعد یکی از بهترین دروازه بانان جهان شود.او در سال 2001 به یونایتد پیوست و توانایی او از دو دروازه بان دیگر یونایتد یعنی بن آموس و آندرس لیندگارد بیش تر است و به احتمال زیاد در این فصل در ترکیب اصلی فن خال قرار خواهد گرفت و برای یونایتد بازی خواهد کرد.اسپایدرمن در جام جهانی به تیم ملی اسپانیا دعوت شد ولی نتوانست بازی کند. دخیا سابقه بازی در تیم اتلتیکومادرید را دارد.

2- دفاع راست- رافائل داسیلوا: بازیکن 24 ساله یونایتد که از سال 2008 برای این تیم بازی میکند.او میتواند در پست دفاع راست برای یونایتد فوق العاده باشد.این بازیکن برزیلی فصل قبل مصدوم شد و فقط چند بازی برای شیاطین سرخ انجام داد.او در بازی ها نفوذ های زیادی میکند و با توجه به علاقه فن خال به بازی تهاجمی احتمال دارد در فصل جاری در ترکیب اصلی یونایتد قرار گیرد.او به تیم ملی برزیل در جام جهانی دعوت نشد.او شماره 2 یونایتدی ها است.

3-دفاع وسط- متس هوملز:این بازیکن 26 ساله آلمانی که در تیم بورسیادورتموند بازی میکند به شدت یه یونایتد لینک شده است و گفته میشود فن خال علاقه دارد تا او را بخرد و یونایتد و یونایتد پیشنهادی 30 میلیون پوندی را به مسئولان باشگاه دورتموند ارائه کرده اند.اگر انتقال این بازیکن به شیاطین نهایی شود قطعا فن خال از او فیکس استفاده خواهد کرد.او در این جام جهانی تاکنون موفق شده است در تیم ملی آلمان دو گل به ثمر برساند.او اگر به یونایتد بپیوندد میتواند یک خرید عالی باشد.

4-دفاع وسط- فیل جونز: بازیکن 22 ساله انگلیسی یونایتد که سابقه بازی در بلکبرن راورز را دارد. یکی از مدافعان آینده دار جهان است و قابلیت بازی در پست دفاع راست را هم دارد.او از سال 2011 در یونایتد بازی میکند.او از اسمالینگ و اونز بهتر است و اگر اتفاق خاصی نیفتد در ترکیب اصلی فن خال قرار خواهد گرفت.البته مدافعان دیگری مانند فرمایلن ، میراندا و دی فری به یونایتد لینک شده اند و امکان دارد به یونایتد ملحق شود.فیل جونز در جام جهانی به تیم ملی انگلیس دعوت شد و توانست یک بازی مقابل کاستاریکا انجام دهد.

5- دفاع چپ- لوک شاو: این بازیکن 18 ساله انگلیسی که به تازگی با 30 میلیون پوند به یونایتد پیوسته است آینده بسیار درخشانی خواهد داشت.او در فصل گذشته در ساوتهمپتون بیش ترین دریبل را در بین مدافعان چپ لیگ برتر داشت.او بازیکن بااستعدادی است. با رفتن باتنر و رفتن احتمالی اورا او میتواند فیکس بازی کند و چند سال سمت چپ یونایتد را بیمه کند. او در جام جهانی برای تیم ملی انگلیس یک بازی انجام داد.

6- هافبک وسط- آندر هررا: هافبک 24 ساله اسپانیایی است که او نیز مانند شاو به تازگی به یونایتد پیوسته است.او در تیم اتلتیکوبیلبائو بسیار موفق بود و از او انتظار میرود که در این فصل بازی های خوبی را برای یونایتد انجام دهد.البته ممکن است در برخی بازی ها کریک ، فلینی یا کلورلی به کار گرفته شوند ولی احتمالا در بیش تر بازی ها هررا در ترکیب اصلی فن خال قرار خواهد گرفت.او نتوانست به تیم ملی اسپانیا دعوت شود.

7- مدافع وسط- آرتورو میدال:این هافبک شیلیایی یوونتوس در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های جهان است.او به شدت به یونایتد لینک شده است و  طبق گزارش ها انتقال او نهایی خواهد شد و گفته میشود یونایتد پیشنهادی 46 میلیون پوندی به مسئولان یوونتوس ارائه کرده اند و اگر این انتقال انجام شود او یک خرید بسیار بزرگ خواهد بود و میتواند در یونایتد خوب بدرخشد و این تیم را به اوج برگرداند.او به همراه تیم شیلی در جام جهانی تا مرحله یک هشتم بالا رفتند و در ضربات پنالتی مغلوب برزیل شدند و حذف شدند.

 

8- بال راست- آنخل دیماریا: بازیکن آرژانتینی رئال مادرید است که میتواند یک خرید رویایی برای یونایتد باشد.او در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی داشت و فصل درخشانی را سپری کرد.با این وجود باشگاه رئال میخواهد او را بفروشد و یونایتد و پاری سن ژرمن از اصلی ترین مشتریان دی ماریا میباشند.طبق گزارش ها یونایتد پیشنهادی 60 میلیونی ارائه کرده است و به نظر میرسد این انتقال به زودی نهایی شود.او در سال 2009 اظهار کرده بود: "بازی کردن در یونایتد رویای من است" . او میتواند برای یونایتد بسیار مفید باشد و در سمت های راست و چپ به خصوص راست به خوبی بازی کند و نفوذ های زیادی کند.او به همراه تیم ملی آرژانتین به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رسیده است.

9- بال چپ- عدنان یانوزای: بازیکن 19 ساله بلژیکی است که فصل گذشته با وجود سن کم بسیار خب درخشید و بازی های خوبی برای شیاطین سرخ انجام داد. او به همراه لوک شاو میتواند چندین سال سمت چپ یونایتد را بیمه کند.او آینده درخشانی دارد و به نظر میاید در فصل جدید در ترکیب اصلی فن خال قرار گیرد.وی قابلیت بازی در سمت راست را هم دارد و امکان دارد در بعضی بازی ها در سمت راست بازی کند.البته باید با والنسیا ، اشلی یانگ و نانی رقابت کند.او در جام جهانی توانست یک بازی برای بلژیک انجام دهد.

10- هافبک هجومی- وین رونی: بازیکن بزرگ یونایتد که 28 سال دارد در سال 2004 یه یونایتد پیوست.او نقش مهمی در موفقیت های اخیر یونایتد دارد و شماره 10 یونایتدی هاست.او میتواند در این فصل بازی های درخشانی را انجام دهد و باید با کاگاوا و خوان ماتا رقابت کند. البته در برخی بازی ها او و ماتا یا کاگاوا با هم در ترکیب اصلی یونایتد قرار خواهند گرفت.او در جام جهانی موفق شد یک گل برای تیم ملی انگلیس به ثمر برساند.

11- مهاجم نوک- رابین فن پرسی: بازیکن 30 ساله هلندی اصلی ترین گزینه فن خال برای این پست است و در بیش تر بازی ها در ترکیب یونایتد قرار خواهد گرفت.او سومین سال حضورش در یونایتد را تجربه خواهد کرد و 2 سال پیش موفق شد جام بیستم را با یونایتد کسب کند.او باید با چیچاریتو و ولبک و حتی ویلسون رقابت کند.البته در برخی بازی ها آن ها بازی خواهند کرد.او در جام جهانی برزیل با هلند تا نیمه نهایی رفته است.


نظر شما چیست؟


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ara در تاریخ 1393/04/19 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز این کدیاپ رو که گذاشتی درآمدش کمه بیا مثل سایت من این پاپ آپ رو بذار و در آمد کسب کن،سایتش معتبره و وابسته به یه شرکت معروف در ایرانه که بابت هر آی پی 15 تومن میده و انصافا هر هفته2 بارتصفیه حساب میکنه،به نظر من فعلا ثبت نام کن و یه امتحانی بکن ،مثل من فعلا یه ثبت نام بکن بعدش اگه اطمینان کسب کردی کد پاپ آپ رو بذار.... به امید موفقیت....یا علی...
پاسخ : اوکی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 699
  • بازدید کلی : 22,608
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد