loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 87 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (5)

باشگاه منچستر یونایتد انگلیس نرخ خاویر هرناندز مهاجم ملی پوش مکزیکی این تیم را اعلام کرد تا شایعه فروش وی به واقعیت تبدیل شود.

باشگاه منچستر یونایتد انگلیس با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که قیمت فروش هرناندز که باشگاه های زیادی خواهان وی هستند ،مبلغ ۱۵ میلیون یورو است .
تاکنون تیم های تاتنهام انگلیس ،اتلاتیکو مادرید اسپانیا ، یوونتوس و میلان ایتالیا برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده اند.
برخی از نشریات انگلیس گزارش دادند که خاویر هرناندز در ترکیب مورد نظر فان خال مربی جدید منچستر یونایتد جایگاهی ندارد و وی ترجیح می دهد در خط حمله این تیم از وین رونی و فان پرسی استفاده کند. خاویر هرناندز، چندی پیش گفته بود که باشگاه منچستر یونایتد قرار است او را به این دلیل که فرصت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ندارد ، بفروشد.
فوروارد سابق تیم گوادالاخارا مکزیک در سال ۲۰۱۰ با مبلغ ۹٫۷ میلیون یورو به منچستر آمد و به نظر می رسد تاپایان فصل نقل وانتقالات جاری اروپا این تیم راترک کند.

ADMIN بازدید : 49 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (1)

بعد از منچستر سیتی و منچستر یونایتد، اکنون گزارش شده است که باشگاه چلسی نیز خواهان مهدی بن عطیه از رم می باشد.

به نظر می رسد با وجود اینکه ملی پوش مراکشی در اوایل تابستان قراردادی جدید با باشگاه ایتالیایی امضاء کرد، اما اکنون در مسیر جدایی قرار دارد و با اینحال، انتقال به باشگاه های شهر منچستر ظاهراً به تحقق نخواهد پیوست.

بنا به گزارش La Gazzetta dello Sport، چلسی به شدت علاقه خود به جذب این مدافع میانی را ابراز کرده است. بازیکن سابق اودینزه هنوز در مورد ماندن یا رفتن مطمئن نشده است اما رم برای فروش این بازیکن 27 ساله درخواست 35 میلیون یورو (28 میلیون پوند) داشته است.

ADMIN بازدید : 44 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (2)

به گزارش دیلی اکسپرس منچستریونایتد 125 میلیون پوند برای سه بازیکن آنخل دی ماریا،آرتورو ویدال و بن عطیه خرج خواهد کرد .اکسپرس اشاره کرد که منچستریونایتد پیشنهادی معادل 55 میلیون پوند برای دی ماریا به مسئولان باشگاه رئال مادرید ارائه خواهد کرد. همچنین گزارش شده است که ایجنت کوادرادو به انگلستان سفر خواهد کرد تا با مسئولان یونایتد مذاکره کند. یونایتدی ها که درخرید فرمایلن شکست خوردند به دنبال خرید مدافع رم رفته اند و برای خرید بن عطیه باید با چلسی رقابت کند. و گزارش شده است که خاویر هرناندز در ازای خرید ویدال و مبلغی پول به یوونتوس خواهد پیوست.

ADMIN بازدید : 57 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

بارسلونا می تواند یک شانس طلایی برای امضای قرارداد با یکی از ستاره های جام جهانی 2014 برزیل به دست آورده باشد.

بنا به گزارش Sport Mediaset، رئیس باشگاه فیورنتینا، دیگو دلا واله مدعی شده است که وی نمی تواند در قبال تصمیم خوان گیلرمو کوادرادو برای جدایی از باشگاه، کاری انجام دهد و اظهار داشت: "او درخواست جدایی در این تابستان را داشته است."

روز گذشته دلا واله ملاقاتی با کوادرادو داشت تا در مورد آینده بازیکن بحث و گفتگو کنند، و در این میان علاقه تیم هایی چون بارسلونا، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ وجود داشت. بنا به گزارش ها، وینگر کلمبیایی رک و راست گفته است: "می خواهم باشگاه را ترک کنم."

از طرفی رئیس باشگاه فیورنتینا نیز برای حفظ او تلاش کرده است: "برای یک سال دیگر بمان، ما اینجا یک پروژه جدی و برنده داریم." با این حال، کوادرادو می داند که چه می خواهد و از پیشنهاداتی که دارد آگاه است. هر دو طرف به توافق رسیده اند تا طی 7 الی 10 روز آینده این مسئله را نهایی کنند تا هم باشگاه و هم بازیکن سود کنند.

پیش از این منچستر یونایتد تلاش کرده تا در این مسیر بارسلونا را مغلوب کند و بنا به گزارش Daily Express، آنها پیشنهاد 45 میلیون یورویی برای جذب کوادرادو ارسال کرده اند. با این وجود، فیورنتینا می خواهد با باشگاه های خواهان بازیکن مذاکره کند تا مبلغ دریافتی را به 50 میلیون یورو افزایش دهند.

ADMIN بازدید : 18 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ديلي بلايند، ستاره آژاکس و تيم ملي هلند، ميگويد رد کردن پيشنهاد منچستر يونايتد و بارسلونا بسيار سخت است.

به گزارش "ورزش سه"، ديلي بلايند، ستاره آژاکس و تيم ملي هلند، ميگويد رد کردن پيشنهاد منچستر يونايتد و بارسلونا بسيار سخت است. اين بازيکن 24 ساله در فصلي که به قهرماني آژاکس در ليگ هلند و سپس رتبه سومي هلند در جام جهاني منجر شد، نقشي اساسي در موفقيت هر دو تيم داشت و در هفته هاي اخير خبرهاي زيادي درباره علاقه دو غول فوتبال اروپا به او منتشر شده است. او گفت: «واضح است که اين خبرها مايه افتخار است. رد کردن پيشنهاد چنين باشگاه هايي بسيار سخت است.» او در مورد احتمال ترک آژاکس گفت: «در فوتبال هرگز نميتوان قول داد. اگر قول بدهيد بايد پايش بايستيد. بازيکنان بسياري هستند که قول ماندن ميدهند اما بالاخره ميروند. من انتخاب هايم را نگه داشته‌ام. در آمستردام و آژاکس بسيار خوشحالم، اما هيچکس نميداند چه پيش مي‌آيد.»

منچستر يونايتد در روزهاي اخير مشتري جدي تري نشان داده، اما بازيکن 24 سال آژاکس فکر مي‌کند لاليگا براي او بهتر از رقابتهاي فيزيکي ليگ برتر است: «لاليگا با سبک بازي من متناسب تر است. شايد انگلستان هم باشد، اما رقابت در آنجا بسيار فيزيکي است و شايد نتوانم با تمام قوا بازي کنم. از نظر فيزيکي پيشرفت کرده‌ام، اما نبردهاي تک به تک کار من نيست.»

شنيده ميشود لوئيس فان خال علاوه بر ديلي بلايند، به استخدام برخي بازيکنان ديگر تيم ملي هلند مانند نايجل دي يانگ و کوين استروتمن هم علاقمند است.

ADMIN بازدید : 26 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (4)

منچستر یونایتد می تواند از فرصت استفاده کند و از کنار کشیدن پاریسی ها به منظور انتقال دی ماریا، نهایت بهره را ببرند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، دیروز رئیس تیک پی اس جی اعلام کرد که از خرید دی ماریا منصرف شده است. اما روزنامه AS گزارش می دهد که رئال مادرید مشتاق است که این بازیکن آرژانتینی را با قیمت بالا به فروش برساند.

حال با توجه به این اوضاع، منچستر یونایتد می تواند از فرصت نهایت استفاده را ببرد و دی ماریا را به تیمش منتقل کند. دی ماریا هم چنان در ذهن خود ترک کردن مادرید را زیر نظر دارد، در حالی که آنجلوتی چندان مشتاق نیست که او از رئال مادرید جدا شود.
دی ماریا احساس می کند باشگاه رئال مادرید به اندازه ارزش او، دستمزد پرداخت نمی کند. اما او هم چنان بازیکن رئال مادرید است و به تمرینات باز گشته است و می تواند هفته آینده در مسابقه سوپر کاپ اروپا شرکت کند.

ADMIN بازدید : 26 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

در خبر‌ها آمده است که یووه به آرتورو ویدال و منچستریونایتد خبر داده که هر چه سریع تر آینده این بازیکن را مشخص کنند.

 به گزارش فوتبال ایتالیا، ویدال در طول تابستان بار‌ها به منچستر یونایتد لینک شده است اما یووه قصد حفظ این بازیکن ۲۷ ساله را دارد. دیروز حتی خبر از توافق ویدال با یونایتد با دستمزد سالیانه ۱۲ میلیون یورو بود.

خبر‌ها حکایت از آن دارد که کاسه صبر یوونتوس لبریز شده است و دوست ندارند تا آخرین روز تابستان درگیر این پرونده باشند. حالا باشگاه تورینی به بازیکن اهل شیلی اولتیماتوم داده است که هر چه سریع تر آینده خود را مشخص کند. یوونتوس در نظر دارد که اگر ویدال قصد خروج دارد وی را به مبلغی در حدودی ۵۰ میلیون یورو بفروشد.

ADMIN بازدید : 19 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به گزارش ها در کشور انگلیس، انتظار می رود منچستر یونایتد در چند روز آینده انتقال خوان کوادرادو را با مبلغ 36 میلیون پوند نهایی کند.

به گزارش مترو، ستاره کلمبیایی یکی از اهداف اصلی لوئیز فن خال بوده و علیرغم علاقه بارسلونا به این بازیکن، او راهی اولدترافورد خواهد شد.
با توجه به گزارش روزنامه اکسپرس، منچستر یونایتد ابتدا پیشنهاد 32 میلیون پوندی ارائه کرده و سپس در مرحله دوم این مبلغ را به 36 میلیون پوند افزایش داده است.

فن خال، کوادرادو را یکی از ارکان اصلی در سیستم 3-4-3 خود می داند و انتظار می رود در چند روز آینده موفق شود وی را به تیمش اضافه کند.

ADMIN بازدید : 17 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

گزارش های رسانه های کشور ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه منچستر یونایتد به خرید آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یووه نزدیک تر شده است.

گزارش ها همچنین حاکیست باشگاه تورینی در راه این انتقال ممکن است نانی و چیچارتو هرناندز دو بازیکن باشگاه انگلیسی را از آن ها مطالبه کند اما به نظر می رسد تلاش های یووه برای جایگزینی ویدال به همین جا ختم نمی شود.

رسانه های ایتالیایی صبح امروز اعلام کردند یووه در صورت فروش ویدال نیم نگاهی به خرید فردی گوارین هافبک کلمبیایی اینتر و استفان یووتیچ مهاجم مونته نگرویی باشگاه من سیتی خواهد داشت البته ظاهرا مسئولین من یو،قبل از توفق با یووه،خواهان حضور ویدال در انگلستان برای انجام تست های پزشکی و مطمئن شدن از سلامت زانوی هستند.

منچستریونایتد پیشنهاد 12 میلیون یورو در سال را به ویدال داده است.

گفته می شود دستمزد احتمالی ویدال در منچستر یونایتد به احتمال زیاد مبلغی در حدود ۱۸۲۰۰۰ پوند در هفته خواهد بود.

ADMIN بازدید : 19 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" منچستريونايتد با پيشنهادي 32 ميليون پوندي به استقبال خوان کوادرادو، مهاجم کلمبيايي فيورنتينا رفته و اگرچه فيورنتينا حاضر نيست او را به قيمتي کمتر از 36 مييون پوند واگذار کند، طي 24 ساعت اخير احتمال نهايي شدن اين انتقال قوت گرفته است. فيورنتينا پيش تر اعلام کرده بود به کوادرادو قراردادي 5 ساله پيشنهاد مي کند تا بتواند او را در کنار ساير ستارگان تيمش مانند ماريو گومز و جوزپه روسي حفظ کند، اما اگر او مصراً خواهان رفتن باشد با واگذاري اش به قيمت موردنظر مخالفت نخواهد کرد.

ADMIN بازدید : 15 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

منچستر یونایتد در تلاش است تا دی ماریا متقاعد کند که به اولدترافورد بیاید.

باور کنید یا نه، باشگاه پاریسن ژرمن از خرید آنخل دی ماریا منصرف شد و رئیس این باشگاه اعلام کرد: " قیمت او بیش از حد گران است."
ناصر ال خلیه و باشگاهش به علت حکم کمیته مالی یوفا نمی توانند هر چقدر که دوست دارند پول خرج کنند، هر چند که آن ها در اوایل فصل نقل و انتقالات، داوید لوئیز را با قیمت 50 میلیون یورو خریداری کردند؛ حال آن ها از خرید دی ماریا صرف نظر کرده اند.

با توجه به گزارش سایت thescore، آنخل دی ماریا مایل نیست در مادرید بماند و باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد وی را به خدمت بگیرد.

سایت ESPN گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که دی ماریا مایل نیست به تیمی ملحق شود که در لیگ قهرمانان حضور ندارد و به همین دلیل بیشتر علاقمند بوده که راهی پاریسن ژرمن شود.
از طرفی، با آمدن تونی کروس و جیمز رودریگز ترافیک در خط هافیک باشگاه رئال مادرید بیشتر شده و به نظر می رسد دی ماریا مایل نیست در این تیم بماند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولین باشگاه منچستر یونایتد می توانند وینگر رئال مادرید را متقاعد نمایند که به این باشگاه برود یا خیر.

ADMIN بازدید : 16 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

تاک اسپورت می گوید خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی منچستر یونایتد به هدف اول یوونتوس در نقل و انتقالات تبدیل شده است. خاویر هرناندز همچنین مورد توجه اتلتیکو مادرید و اینتر میلان هم قرار دارد.

# اکسپرس می گوید آرسنال در رقابت بر سر خرید مارکو رویس از منچستر یونایتد و لیورپول پیش افتاده است. رویس درخواست تمدید قرارداد با دورتموند را در کرده است. گفته می شود تابستان آینده بند آزادسازی رویس با ۲۰ میلیون پوند فعال می شود.

# پس از پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی بارسلونا برای ورمالن دیلی استار می گوید منچستر یونایتد حالا برای جذب او می خواهد پیشنهادی ۱۲ میلیون پوندی ارائه کند. این در شرایطی است که گفته می شود آرسنال ترجیح می دهد ورمالن را به بارسا بفروشد. مترو هم نوشت منچستر قصد ارائه پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی را دارد.

# ممفیس دیپای ستاره هلندی پی اس وی که گفته میشد مورد توجه منچستر یونایتد هم قرار دارد در آستانه پیوستن به تاتنهام قرار دارد.

# منچستر ایونینگ نیوز می گوید یونایتد هنوز از جذب آنخل دی ماریا ناامید نشده است.

# دیلی میل می گوید ناپولی به دنبال انتقال قرضی مارونه فلینی است

*به گزارش لا استامپا یونایتد پیشنهاد حقوق 182 هزار در هفته را به ویدال داده است و احتمال این انتقال بیش تر شده است.


ADMIN بازدید : 12 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی برا انتقال فرمالن به بارسا یا منچستریونایتد و پیشنهاد این دو تیم برای این بازیکن بلژیکی توپچی ها بوده است.

حالا امروز آرسن ونگر در کنفرانس خبری خود با اظهار جمله:"فرمالن اینجا را ترک خواهخد کرد چون می خواهد که بازی کند. ما در شرایطی هستیم که نمی توانیم باب میل او عمل کنیم." ابتدا خروج او را تائید نموده و از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از باشگاه هایی که به او پیشنهاد داده اند یاد کرد.

ADMIN بازدید : 10 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

رسانه های انگلیسی می گویند شانس منچستر برای خرید فرمالن، بیشتر شده است.

به گزارش تلگراف، با وجود اینکه باشگاه بارسلونا دیروز به طور رسمی، پیشنهادی 10 میلیون یورویی را برای خرید توماس فرمالن به آرسنال ارائه داد، این مدافع بیست و هشت ساله ترجیح می دهد به منچستر یونایتد بپیوندد و حتی گفته می شود با سران این باشگاه به صورت شفاهی به توافق رسیده است.

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد فرمالن با توپچی ها باقی مانده، آینده این بازیکن در هفته های اخیر به سوژه بسیاری از رسانه ها تبدیل شده است. او دیگر انتخاب اول ونگر برای دفاع نیست و این سرمربی فرانسوی هفته گذشته اعلام کرد که در مورد آینده فرمالن، نمی تواند با قاطعیت حرف بزند. در هر صورت به نظر می رسد منچستری ها بتوانند با خرید فرمالن، گزینه های فن خال برای داشتن دفاعی مستحکم را بیشتر کنند.

ADMIN بازدید : 13 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

رسانه های ایتالیایی از بالا رفتن احتمال انتقال مروانه فلاینی به ناپولی خبر می دهند.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، مروانه فلاینی از باشگاه منچستر یونایتد خواسته است که با انتقالش به ناپولی موافقت کنند. در همین راستا، طرفین در حال مذاکره بر سر یک انتقال قرضی هستند.

بنا بر گفته شماره امروز روزنامه گاتزا دلو اسپرت، فلاینی به فن خال اعلام کرده است که قصد دارد به ناپولی برود و حالا روند این توافق، سرعت بیشتری به خود گرفته است. هرچند در ادامه بیان شده که دو باشگاه بر سر رقم قرارداد، کمی مشکل دارند. ناپولی با در نظر داشتن حقوق فلاینی و مبلغ انتقال قرضی به منچستر، قصد ندارد بیش از 7 میلیون یورو هزینه کند، در حالی که شیاطین سرخ جدا از 4 میلیون دستمزد این هافبک بلژیکی، 5 میلیون یورو برای رضایت به تحقق این انتقال می خواهند. 

رافا بنیتز در ابتدای هفته، از توافق فلاینی و ناپولی خبر داده بود.

ADMIN بازدید : 14 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

پاری سن ژرمن از صف مشتریان آنخل دی ماریا خارج شد.

به نقل از گل، ناصر الخلیفه انصراف تیمش را از جذب دی ماریا اعلام کرد. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن امروز در کنفرانس خبری به دلیل بالا بودن هزینه انتقال دی ماریا به صورت رسمی اعلام کرد که برای جذب او تلاش نخواهند کرد.

وینگر آرژانتینی رئال مادرید در ماه های اخیر به تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستریونایتد لینک شده بود و باشگاه فرانسوی به دلیل حضور در چمپیونزلیگ شانس بالاتری برای جذب او داشت.

ADMIN بازدید : 21 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

* لوئیز فن خال از مصدومیت طولانی مدت آرتور ویدال از ناحیه زانو نگران است و قصد ندارد 50 میلیون پوند برای خرید این بازیکن خرج کند.

* منچستر یونایتد مایل است تا آرادا توران را به خدمت بگیرد. از طرفی باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال خاوی هرناندز و شینجی کاگاوا است.

* آرتورو ویدال به دوستانش اطلاع داده که می خواهد یووه را ترک و به منچستر یونایتد ملحق شود.

* لوییز ون گال سرمربی منچستر یونایتد تصدیق کرد فعالیت در بازار نقل و انتقالات برای منچستر یونایتد مشکل است. با این حال او اعلام کرد یونایتد هنوز در تلاش است برای خرید بازیکنان جدید است.

* وانیا میلینکوویچ دروازه بان 17 ساله صربستانی به صورت رسمی به منچستر یونایتد منتقل شد.

* رسانه های ایتالیا می گویند آرتور ویدال که هم اکنون در تور تابستانی یوونتوس حضور دارد به دوستان نزدیک خود گفته در این تیم نمی ماند.

* روزنامه شیلیایی ال مرکوریو نوشت آرتور ویدال می خواهد در تور تابستانی یوونتوس لوییز ون گال را از سطح آمادگی و بهبود مصدومیت زانویش مطمئن کند.

* بارسلونا پیشنهاد 10 میلیون پوندی برای جذب توماس ورمالن ارائه کرد. ورمالن مورد توجه منچستر یونایتد نیز قرار دارد.

* دیلی استار می گوید یونایتد آماده است پیشنهادی 32 میلیون پوندی برای جذب خوان کوادرادو به فیورنتینا ارائه دهد.


ADMIN بازدید : 14 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئیز فن خال از احتمال پیشنهاد باشگاه منچستر به خوان کوادرادو بازیکن تیم فیورنتینا خبر داد.

این ملی پوش کلمبیایی در تابستان امسال خواهان زیادی پیدا کرده است که می توان از بارسلونا به عنوان جدی ترین گزینه نام برد.

بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، فن خال در هنگام بازگشت از تور آمریکا در مورد شایعات پیشنهاد منچستر برای به خدمت گرفتن کوادرادو به خبرنگاران گفت: " من نمی توانم در مورد کوادرادو صحبت کنم، زیرا اگر چیزی بگویم قیمت او افزایش پیدا می کند."

عصر سه شنبه مطبوعات ایتالیا ادعا کرده اند که منچستر یونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای به خدمت کوادرادو از فیورنتینا هستند.

ADMIN بازدید : 10 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید برای تقویت خود به سراغ دو ستاره نیمکت نشین منچستریونایتد رفته است

به گزارش AS دیگو سیمئونه سرمربی تیم مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا پس از خرید ستاره هایی نظیر ماریو مانژوکیچ و آنتونی گریزمان حال برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود قصد دارد با ارائه پیشنهادی به ارزش 32 میلیون یورو، شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی و خاویر هرناندز مهاجم نیمکت نشین و مکزیکی شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد.

گفتنی است وضعیت این دو بازیکن که به تازگی به همراه منچستریونایتد قهرمان رقابت های گینس کاپ در آمریکا شده اند، هنوز از جانب لوئیز فن خال سرمربی هلندی و تازه وارد تیم فوتبال منچستریونایتد مشخص نشده است.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

باشگاه منچستریونایتد انگلیس، به طور رسمی عنوان کرد که وانیا میلنکوویچ، سنگربان جوان صرب‌تبار را از تیم وویودینا به خدمت گرفته است.

شیاطین سرخ، ماه گذشته بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیده بودند و امروز خبر رسمی انتقال این دروازه بان 17 ساله را اعلام کردند. این دروازه بان فصل بعد را هم به طور قرضی در تیم وویوودینا حضور خواهد داشت.

زوران اسکپانوویچ، رئیس باشگاه وویوودینا به خبرنگاران گفت:

" بعد از مذاکرات طولانی که در چند ماه گذشته صورت گرفت، ما سرانجام روز گذشته به توافق رسیدیم و می توانیم به طور رسمی اعلام کنیم که دروازه بان جوان و آینده دار ما به منچستریونایتد خواهد پیوست.  او سال آینده هم برای وویوودینا بازی خواهد کرد و تحت نظارت کارشناسان و مربیان ما خواهد بود تا برای بازی در منچستریونایتد آماده شود."

ADMIN بازدید : 11 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

* منچستر یونایتد به ناپولی اطلاع داده که فلینی را با مبلغ 4 میلیون پوندو به شکل قرضی در اختیارشان قرار می دهد، اما بنیتز قصد ندارد بیش از 1.5 میلیون پوند پول بدهد.

* رئال مادرید در حال برنامه ریزی است که در صورت جدایی خدیرا، لوئیز گوستاوو را جانشین این بازیکن کند. مادریدی ها امیدوارند تا در رقابت با منچستر یونایتد پیروز شود و با پرداخت مبلغ 26 میلیون پوند ( بند آزاد سازی ) این هافبک را به خدمت بگیرند.

*ویدال به شایعات مبنی بر انتقال به یونایتد پایان داد و گفت "من در یوونتوس خوشحالم و دلیلی برای ترک این تیم نمیبینم.

*به گزارش اسکای اسپورت بارسلونا در خرید فرمایلن از یونایتد پیشی گرفته و این بازیکن به زودی به نیوکمپ خواهد رفت.

* اتلتیکو مادرید قصد دارد با پیشنهادی به منچستر یونایتد، خاوی هرناندز و شینجی کاگاوا را به خدمت بگیرد. سیستم 3-5-2 فن خال می تواند جا را برای این بازیکن محدود کند.

# وستهام یونایتد به دنبال جذب ویلفرد زاها وینگر منچستر یونایتد است.

 

# رسانه های ترکیه می گوید منچستر یونایتد قصد دارد برای خرید آردا توران 20 میلیون پوند+شینجی کاگاوا را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد دهد.

 

# توماس ورمالن که مورد توجه من یونایتد، بارسا و ناپولی قرار دارد هیچ تمایلی نسبت به تمدید قرارداد با آرسنال نشان نداده است.

 

# آرسنال هم به جمع علاقه مندان جذب متس هوملز پیوسته است. هوملز مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارد.

 

# روزنامه کاتالونیایی اسپورت می گوید یونایتد برای جذب کوادرادو پیشنهاد 35 میلیون پوندی ارائه کرده است. کوادرادو که بهترین پاسور جام جهانی است مورد توجه یونایتد و بارسلونا قرار دارد.

ADMIN بازدید : 17 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

سرانجام آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس به صحبت آمد و شایعات جدایی اش از یوونتوس را رد کرد.

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یوونتوس در نخستین مصاحبه اش پس از رقابت های جام جهانی، به هرگونه شایعه جدایی از یوونتوس و پیوستن به منچستر پایان داد.

او که با یوونتوس در اردوی آسیا به سر می‌برد گفت:

"کاملاً از حضور در یوونتوس احساس رضایت دارم و دلیلی برای ترک یوونتوس نمی‌بینم."

منچستریونایتد انگلیس، در فصل نقل و انتقالات جاری به شدت به دنبال جذب آرتور ویدال، برای تقویت تیم خود بود که به نظر این انتقال در نهایت صورت نگرفت. 

red devil بازدید : 18 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال به نانی اجازه داده است تا یونایتد را ترک کرده و با تیم های دیگر وارد مذاکره شود

به گزارش دیلی استار دو باشگاه منچستر یونایتد و آرسنال برای انتقال نانی به تیم لندنی در حال مذاکره هستند.

امروز در خبرها داشتیم که فن خال به نانی اجازه داده است تا به تیم دیگری برود و باشگاه یونایتد نیز پیشنهادات در مورد این بازیکن پرتغالی 27 ساله را مورد بررسی قرار می دهد.

در حالیکه باشگاه های اتلتیکو مادرید و میلان برای به خدمت گرفتن نانی ابراز علاقه کرده اند این آرسنالی ها بودند که زودتر از هر تیم دیگری باب مذاکره با شیاطین سرخ را باز کردند.

در هر صورت آنچه مسلم است اینکه نانی در همین تابستان منچستر را ترک خواهد کرد.

red devil بازدید : 14 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

استروتمن که جام جهانی را بخاطر یک مصدومیت بی موقع از دست داد حالا خود را برای یک شروع دیگر آماده می کند.

باشگاه منچستر یونایتد پس از به بن بست رسیدن مذاکرات با ویدال حالا به دنبال خرید کوین استروتمن بازیکن هلندی تیم رم است.

به گزارش دیلی میل، استروتمن یکی از گزینه های اصلی فن خال به حساب می آید و حتی یونایتدی ها حاضرند تا برای او 30 میلیون یورو نیز هزینه کنند.

استروتمن که جام جهانی را بخاطر یک مصدومیت بی موقع از دست داد حالا خود را برای یک شروع دیگر آماده می کند.

هفته گذشته رودی گارسیا در واکنش به شایعاتی در مورد استروتمن عنوان داشته بود که این بازیکن ارزشمند در رم به کار خود ادامه خواهد داد.

کوین استروتمن از محبوبیت زیادی در میان هواداران رم برخوردار است و اگر باشگاه رم راضی به جدایی این بازیکن شود ممکن است که روی سکوها تبعات منفی زیادی برای این تیم به همراه داشته باشد.

red devil بازدید : 15 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال مدعی شد که در رسانه نمی‌توان چنین بحث‌هایی انجام داد.

لوئیس فن خال، سرمربی یونایتد پاسخ صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره ی ضربه ی اقتصادی خرید لوک شاو را داد.

منچستریونایتد 34 میلیون یورو برای مدافع 19 ساله پرداخت کرد و هفته ای 200 هزار یورو به او حقوق می‌دهد که او را در صدر لیست بازیکنان جوان از لحاظ حقوق و قیمت قرارداده است.

مورینیو در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که در صورتی که چلسی شاو را می‌خرید، وضعیت تیم و تناسبی که ایجاد شده به هم می‌خورد.

فن خال چنینی موضوعی را رد کرد و گفت: " من پاسخی ندارم. فکر نمی‌کنم در این رابطه باید در رسانه‌ها صحبتی مطرح شود. باید با ژوزه مستقیما صحبت کنم."

روز یکشنبه یونایتد به مصاف یوونتوس خواهد رفت و فن خال می‌خواهد داور را متقاعد کند تا بین بازی وقت نوشیدن آب به بازیکنان بدهد.

او ادامه داد: " دو ساعت بازی کردن باورنکردنی است. باید با شرایط کنار بیاییم زیرا همه ی بازیکنان به جز تام کلورلی 45 دقیقه بازی می‌کنند."

red devil بازدید : 17 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به گزارش دیلی استار، منچستر یونایتد خود را برای دادن یک پیشنهاد 19 میلیونی برای آردا توران آماده می کند. این 5 شنبه مذاکرات بین دو باشگاه یونایتد و اتلتیکو اغاز خواهد شد.

هدف اصلی یونایتد همچنین وارد کردن نانی به این انتقال است. لوئیس فن خال اصرار زیادی برای به خدمت گرفتن توران دارد و از طرفی چندی پیش به نانی گفته بود که می تواند باشگاه را ترک کند و به دنبال تیم دیگری برای خود باشد.

همچنین موناکو نیز برای جذب توران ابراز علاقه کرده است. با این وجود اتلتیکو ترجیح می دهد تا با یونایتد وارد مذاکره شود.

چندی پیش لیورپول نیز به آردا پیشنهاد داده بود که نهایتا آنها مارکوویچ را به خدمت گرفتند.آردا در سال 2011 تنها با 5 میلیون یورو از گالاتاسرای به اتلتی امده بود.

red devil بازدید : 17 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

کلورلی عنوان کرد که با دیدن بازی‌های هلند متوجه شده که سبک بازی اش با تفکرات فن خال همخوانی دارد

تام کلورلی، هافبک منچستریونایتد معتقد است که لوئیس فن خال کاملا مناسب منچستریونایتد است.

کلورلی فصل گذشته تنها 22 بازی برای یونایتد انجام داد و هیچگاه موفق نشد به ترکیب اصلی راه پیدا کند. با این حال، هافبک 24 ساله مطمئن است که تحت هدایت فن خال می‌تواند نمایش‌های خوبی در فصل پیش رو داشته باشد.

کلورلی در جمع خبرنگاران گفت: " بازی های هلند را در جام جهانی دیدم و از آنجا متوجه شدم که من بازیکنی هستم که با سبک او تطابق دارد.باید در تمرینات و بازی‌های مهم خودم را نشان دهم. فکر می‌کنم که فضا برای اثباتم وجود داشته باشد. سعی کردم استراحت خوبی داشته باشم و باطری هایم را شارژ کردم.حالا همه بازگشتیم و سعی می‌کنیم نظر سرمربی را جلب کنیم. می‌دانیم که او چه چیزی می‌خواهد- سرعت و پاس‌های دقیق. او شفاف صحبت می‌کند و بازیکنان همه مشتاق همکاری با او هستند."

red devil بازدید : 11 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مورینیو معتقد است که حقوق هفته ای 200 هزار یورو برای یک پسر بچه 19 ساله بسیار بالاست و تعادل تیم را به هم خواهد زد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است اگر این باشگاه لوک شاو را با همان قیمتی که منچستریونایتد خرید، به خدمت می گرفت، صدمه ی زیادی به وضعیت مالی و اقتصادی این باشگاه وارد می شد.

مدافع 19 ساله با 37.5 میلیون یورو به یونایتد پیوست و با حقوق هفته ای 200 هزار یورو به گران ترین بازیکن جوان جهان تبدیل شد و همچنین در میان بازیکنان جوان، بیشترین حقوق را می‌گیرد.

به گزارش Goal چلسی و یونایتد بر سر این انتقال رقابت می‌کردند که وقتی چلسی از ارقام پیشنهادی یونایتد مطلع شد، از خرید او منصرف شد.

مورینیو در کنفرانس خبری گفت: " درباره  حقوق دادن به یک پسر بچه 19 ساله صحبت می‌کنیم و اگر لوک شاو در چلسی بود، ما مرده بودیم. برای حفظ تناسب و پایداری اقتصادی و فیرپلی مالی، مطمئنا با چنین ارقامی در رختکن شکست می‌خوردیم.

زیرا وقتی به یک بازیکن 19 ساله انقدر حقوق داده می‌شود – یک بازیکن خوب ، فوق‌العاده- فردا باقی بازیکنان در اتاق شما را می‌زنند.

آنها می‌گویند که چگونه است که من با بیش از 200 بازی و بردن این و آن برای باشگاه، انقدر حقوق می‌گیرم و یک پسر بچه 19 چنین حقوق بالایی دارد.

به سرعت تعادل ما را به هم می‌زد و ما اجازه ی رخ دادن چنین چیزی  را نخواهیم داد."

ADMIN بازدید : 8 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید تا ساعاتی دیگر وضعیت آنخل دی ماریا در رئال مادرید مشخص می شود.

با توجه به گزارش Cadena Cope، رئال مادرید درهای مذاکره را برای انتقال دی ماریا باز می کند، در صورتی که پیشنهادی بیشتر از 50 میلیون یورو به آن ها ارائه شود.

دو باشگاه منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن بازیکن خوش نقش آرژانتینی رئال مادرید هستند. آینده دی ماریا می تواند تا چند ساعت دیگر مشخص شود.

ADMIN بازدید : 16 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

ملی پوش شیلیایی یوونتوس علیرغم تاکید بر نامشخص بودن آینده اش در یوونتوس، اذعان داشت که به منچستر نمی رود و همه چیز پس از صحبت با سرمربی جدید بیانکونری مشخص می شود.

به گزارش بخش بین المللی گل، آرتور ویدال علیرغم رد کردن شایعه پیوستن به منچستر یونایتد، اما همچنان بر آینده نا مشخص خود در یوونتوس تاکید کرد. پیشتر گل متوجه شده بود که منچستر یونایتد با مبلغ 42.5 میلیون یورو به دنبال این بازیکن 27 است.  هرچند ویدال هم اکنون شانس حضور خود در الدترافورد را منتفی می داند، اما حضور او در یوونتوس نیز قطعی نیست.

وی در این باره به اسکای ایتالیا گفت: "نمی دانم که در یوونتوس خواهم ماند یا خیر اما فعلاً در تورین خوشحالم؛ در روز دوشنبه با آلگری صحبت خواهم کرد. اما قطعاً به منچستر نخواهم رفت."

تورینی ها پیشتر اعلام کرده بودند که دو ستاره خود یعنی پل پوگبا و آرتور ویدال را نخواهند فروخت. پاول ندود در این باره به توتو اسپورت گفته بود:

"برنامه ما مشخص است؛ ما می خواهیم بازیکنان برتر خود را حفظ کنیم که در صدر این بازیکنان ویدال و پوگبا قرار دارند. ما قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم، مخصوصاً ویدال. قطعا اگر پیشنهاد بالایی برای آن ها ارائه شود در مورد آن فکر خواهیم کرد اما ما نمی خواهیم قهرمانان خود را به فروش برسانیم. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز رقابت کنیم و تنها بازیکنانی را به فروش می رسانیم که در برنامه ما حضور نداشته باشند."

ADMIN بازدید : 17 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

*بنا به گزارش سان، اینتر میلان می خواهد خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

* لیورپول هم برای انتقال آرتور ویدال ابراز علاقمندی کرد و به منچستر یونایتد و رئال مادرید پیوست. آنفیلدی ها قصد دارند مبلغ 54.5 میلیون یورو به ویدال پیشنهاد دهند و دستمزد هفتگی 250 هزار یورو برای این بازیکن در نظر گرفته اند.

* ارسنال، اینتر و رم خواهان به خدمت گرفتن ناستاسیچ هستند. فرمالن امکان دارد آرسنال را به مقصد منچستر یونایتد ترک کند.

*فن خال مجاز است هر چه قدر که بخواهد بازیکن بخرد و رکورد نقل و انتقالات را بشکند.

طبق گزارشات کاوانی PSG را ترک خواهد کرد و به یکی از دو تیم منچستریونایتد و چلسی ملحق شود.

* خبرگزاری ایندیپندنت می گوید علی رغم مصاحبه یورگن کلوپ که در آن از یونایتد خواسته بود هوملز را فراموش کند، منچستر یونایتد هنوز از جذب مدافع آلمانی ناامید نشده است. ایندیپندنت هم چنین می گوید منچستر هنوز دی ماریا را تحت نظر دارد.

ADMIN بازدید : 19 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

ادینسون کاوانی اذعان کرده که آینده اش در پاریسن ژرمن است، این در حالیست که باشکاه های متعددی به دنبال این بازیکن هستند.

بر اساس گزارش ها در فرانسه، کاوانی در تمرینات تیم پی اس جی شور و شوق آن چنانی از خود نشان نداده و حدس و گمان این است که او پاریس را ترک خواهد کرد. پاریسن ژرمن به سرعت اعلام کرد که مهاجم اروگوئه ای به همراه تیم به تور آسیایی خواهد رفت. با این حال کاوانی 27 سال اعلام کرده در تیمش خواهد ماند و در فصل نقل و انتقالت امسال جایی نخواهد رفت.

کاوانی می گوید: "فوتبال ورزشی است که اعتماد به نفس در آن همه چیز است؛ وقتی یک باشگاه می خواهد شما با آن ها بمانید، پس مشخص است که روی شما حساب باز کرده اند. به این شکل، به شما اعتماد به نفس می دهند، من در پالرمو و ناپولی نیز همین اعتماد به نفس را داشتم."

اکسپرس گزارش می دهد که مدت هاست باشگاه منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است، طبق گزارش هایی که امروز نیز منتشر شد، باشگاه چلسی برای انتقال کاوانی علاقه نشان داده.

آقای اد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه منچستر یونایتد خبر داده که یک خرید بزرگ در تابستان خواهند داشت، اما با صحبت های کاوانی و موضع باشگاه پی اس جی، بعید به نظر می رسد او پایتخت فرانسه را ترک کند.

ADMIN بازدید : 13 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش منچستر ایوینینگ نیوز وودوارد توانسته با برخی از اهداف یونایتد توافق نهایی را بدست بیاورد و باید به زودی منتظر خبر رسمی این بازیکنان باشیم.این منبع معتبر مدعی شد انتقال هوملس و دی فری بسیار محتمل شده است و 90 درصد رخ خواهد داد.

وودوارد خیلی سریع از لس انجلس راهی انگلیس شده است  به نظر می آید دلیل ماندن دو روزه اش با تیم دریافت نظر نهایی ون خال بوده است.

این منبع همچنین اعلام کرد یووه برای جذب لوکاکو 30 میلیون یورو پول نیاز دارد و دوست دارد هر چه سریع تر انتقال ویدال نهایی شود تا بتواند همچنان در بازار نقل و انتقالات بازیکن بخرد.

احتمال خرید بلایند نیز به قوت خود باقی است و یونایتد در حال مذاکره برای جذب این بازیکن می باشد.

نکته ی مهم دیگر موضوع دی ماریا است و همچنان یونایتد این ستاره ی رئال مادرید را مد نظر دارد و با توجه به اینکه تیم پاری سن زرمن نمی تواند بازیکن بخرد مگر اینکه به اندازه ی قیمت دی ماریا بازیکن بفروشد یونایتد می تواند مقصد بعدی دی ماریا باشد.

منچسترایونینگ نیوز مدعی شد اگر چه ون خال گفته است سه تا چهار هفته برای شناخت بازیکنان وقت می خواهد اما او لیستش را بعد از امضای قرارداد یعنی قبل از جام جهانی ارائه داده بود و هم اکنون بعد از چندین جلسه ی تمرینی لیستش را کامل کرده و وودوارد هم اکنون به همین دلیل اردوی تیم را ترک کرده است.

ADMIN بازدید : 20 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

*روزنامه اکسپرس نشان می دهد، که فن خال قصد دارد با مبلغ 17 میلیون پوند، دالی بلیند را به منچستر یونایتد ملحق کند.
بلیند، بازی های بسیار خوبی را در جام جهانی به معرض نمایش گذاشت و به همین دلیل بسیاری از باشگاه های برای به خدمت گرفتن وی اعلام آمادگی کردند.

*با توجه به گزارش منچستر ایوینینگ نیوز ممکن است یونایتد آنخل دی ماریا را نیز به خدمت بگیرد، این باشگاه هم چنان در حال رقابت با پاریسن ژرمن است؛ پاریسی ها سر سخت هستند، آن ها به رئال مادرید پیشنهاد داده اند یک سال دی ماریا را به شکل قرضی به آن ها واگذار کند و پس از یک سال، او را به طور کامل به خدمت بگیرد، این پیشنهاد به آن دلیل است که یوفا به خاطر قوانین فیرپلی مالی، پی اس جی را جریمه کرده است.

*طبق گزارش ها در اسپانیا، منچستری ها نیز سخت خواهان هوملس بودند اما با توجه به مصاحبه یورگن کلوپ، به نظر می رسد انتقال هوملس به باشگاه دیگری منتفی است.
در نهایت، یونایتد برای انتقال ستاره 15 سال، استارلت آکسفورد با دو باشگاه چلسی و آرسنال در حال رقابت است.

* منچستر یونایتد برای خرید ویدال بسیار پا فشاری می کند، از همین رو یوونتوس به دنبال جایگزینی است که اگر هافبکش را از دست داد، بازیکنی را به تیمش ملحق کند، فردی گوارین یکی از آن ها ست که مبلغ خریدش حدود 18 میلیون یورو است.

* مترو نوشت منچستر یونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد 27.7 میلیون پوندی برای خوان کوادرادو وینگر کلمبیایی فیورنتیناست. کوادرادو که با 4 پاس گل عنوان بهترین پاسور جام جهانی را به همراه تونی کروس از آن خود کرده مورد توجه باشگاه بزرگ اروپایی از جمله منچستر یونایتد، بارسا و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

* منچستر یونایتد به اسکار بورگ پدیده 16 ساله وستهام پیشنهاد داد بصورت آزمایشی در تمرینات یونایتد شرکت کند. از اسکار بورگ به عنوان گرت بیل جدید نام برده می شود.

* دیلی استار می گوید منچستر با ادینسون کاوانی وارد مذاکره شده است.

* میرور نوشت ساوت همپتون هم برای جذب استفان دی فری دست به کار شده است. رونالد کومان سرمربی هلندی ساوت همپتون می خواهد مدافع فاینورد را جایگزین دژان لاورن کند که به لیورپول پیوسته است.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

گزارش‌ها از اسپانیا حاکی از آن است که متس هوملس، برای پیوستن به منچستریونایتد پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.

مدافع تیم ملی آلمان که به همراه این تیم قهرمان جهان شد و نمایش‌های خوبی داشت، با 16 میلیون پوند در راه اولد ترافورد است.

روز گذشته بارسلونا پیشنهادی برای او ارائه داد و این مدافع که تصمیم خود برای پیوستن به انقلاب فن خال در یونایتد را گرفته بود، آن را رد کرد.

پس از جدایی ویدیچ، فردیناند و اورا، فن خال قصد دارد با خرید هوملس خط دفاعی خود را تقویت کند.

ADMIN بازدید : 107 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

* منچستر یونایتد و دورتمند برای انتقال هوملس با مبلغ 16 میلیون پوند به توافق رسیده اند!لوییس ون گال هلندی ادعا میکند:متس هوملس به منچستر یونایتد علاقه مند است و دوست دارد به این تیم بپیوندد؛اما باید قبل از دورتمند رضایت متس هوملس را دهد تا او تیم خود را انتخاب کند.

* پاریسن ژرمن به رئال مادرید پیشنهاد داده که آنخل دی ماریا را فعلا به طور قرضی به خدمت بگیرد و سپس در پایان فصل با مبلغ 60 میلیون یورو، وی را بخرد.

* اکسپرس می گوید بعد از اینکه فاینورد پیشنهاد لاتزیو را برای استفان دی فری رد کرد حالا این مدافع هلندی می خواهد به یونایتد بپیوندد. با این حال مارتین ون جیل مدیر ورزشی فاینورد اعلام کرده آنها تا کنون فقط یک پیشنهاد برای دی فری دریافت کرده اند که آن هم از لاتزیو بوده است.

* رودریگز ستاره کلمبیایی موناکو که پیشتر شایعاتی مبنی بر علاقه منچستر به جذب او منتشر شده بود بنا بر گزارش مارکا دیروز بعد از ظهر وارد فرودگاه مادرید شد تا به رئال مادرید بپیوندد.

*منچستریونایتد آماده است که پیشنهاد ۵۴ میلیون یورویی خود را برای آرتورو ویدال در این هفته به تورین بفرستد. یونایتد به خرید این هافبک ۲۷ ساله بسیار امیدوار است. لوئیس فان خال پیش از این در بایرن مونیخ هم به دنبال ویدال بوده است. با رفتن کنته از یوونتس احتمال ترک این هافبک اهل شیلی بالا است.

*بلیند احتمال انتقال به بارسلونا را رد کرد.

*بر اساس گزارشات منتشره در روزنامه اسپانیایی اسپورت، متس هوملز به زودی به منچستر یونایتد منتقل خواهد شد. مبلغ انتقال این مدافع 25 ساله، 28 میلیون دلار اعلام شده است.

*باشگاه ولفسبورگ اخبار پیرامون پیوستن ریکاردو رودریگز به منچستریونایتد را تکذیب کرد.

ADMIN بازدید : 14 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

مدافع فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد دوباره به فوتبال ایتالیا بازگشت.

وب سایت باشگاه یوونتوس دقایقی پیش اعلام کرد که پاتریس اورا به این تیم پیوسته است. بنا بر این بیانیه، این مدافع سی و سه ساله به ازای مبلغ 1.2 میلیون پوند، از منچستر یونایتد خریداری شده است و این مبلغ، در طی دو نوبت، به شیاطین سرخ پرداخت خواهد شد. در صورت راهیابی یوونتوس به لیگ قهرمانان 16-2015، مبلغ سیصد هزار پوند، به این قرارداد اضافه خواهد شد.

اورا بازی برای یونایتد را یک افتخار و رویایی بزرگ دانست که برایش به حقیقت پیوسته است. او گفت :
" بعد از گذراندن سالها در یونایتد و کسب افتخار با این تیم، به این نتیجه رسیدم که زمان جدایی فرا رسیده است، این بزرگترین تصمیم دوران حرفه ایم بود ولی این باشگاه همیشه در یاد و ذهن من باقی میماند"
اورا 379 بازی برای یونایتد انجام داد و 10 گل برای آنها به ثمر رساند. او در طی این مدت پنج لیگ برتر، سه جام اتحادیه، یک لیگ قهرمانان و یک جام باشگاه های جهان با یونایتد به دست آورد.
در بیانیه باشگاه یوونتوس امده است که این بازیکن با قراردادی دو ساله و به مبلغ 1.2 میلیون پوند به این تیم خواهد پیوست. طبق توافق این قرارداد طی دو قسط پرداخت خواهد شد و 0.3 میلیون پوند اضافی در صورت اجرایی شدن بخشی از موفقیت تیمی ، به یونایتد پرداخت خواهد شد.

ADMIN بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

مدافع فاینورد تمایل دارد به جای لاتزیو، راهی یونایتد شود .

استفان دی فری مدافع ملی پوش هلند که به نظر میرسید در طی همین روزها، راهی لاتزیو شود، شاید با تغییر مقصد به منچستریونایتد بپیوندد.

مدافع ملی پوش فاینورد که در تیم ملی هلند با فنخال روزهای خوبی را داشته است، و مورد توجه باشگاه لاتزیو قرار گرفته است، شخصا تمایلی به پیوستن به این تیم ایتالیایی ندارد و ترجیح میدهد با سرباز زدن از رفتن به سری آ، بار دیگر با فنخال همکاری کند.

یونایتد که همچنان به دنبال جذب مدافع است، اولین گزینه اش در این پست، هوملزی است که جذب او از دورتموند به نظر سخت می آید. حالا باید دید با وجود تمایل دی فری ، فنخال بازیکن سابقش در تیم ملی را به یونایتد هم خواهد آورد یا خیر.

یک منبع آگاه در یونایتد گفته است :

"پول برای خرج کردن برای مربی فراهم است، ولی سن هم یک شرط مهم و بزرگ است"

این در حالی است که دی فری، مدافع آینده داری نشان داده است و البته تنها 22 سال دارد.

ADMIN بازدید : 16 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

گزارشات رسیده از رسانه های ایتالیایی حاکی از آن است که ویلای آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس، به تازگی در معرض فروش قرار گرفته است.

بر اساس گزارش کالچیو مرکاتو دات کام، همسایه ویدال گزارش داده که ویلای هافبک شیلیایی یوونتوس در منطقه مونکالیه‌ری تورین به معرض فروش گذاشته شده است.

ویلای آرتورو ویدال که در بالای تپه مونکالیه‌ری قرار دارد اوایل حضور وی در یوونتوس، مورد سرقت قرار گرفت و وسایلی به ارزش 150 هزار یورو از آن سرقت شد. به نظر می‌رسد با وجود صحت این خبر، احتمال جدایی آرتورو ویدال بیش از پیش جدی شده است. منچستر یونایتد جدی ترین مشتری ویدال در روزهای اخیر نشان داده که آخرین پیشنهاد آن‌ها 40 میلیون یورو، گزارش شده است.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی جدایی ویدال، استعفای ناگهانی آنتونیو کنته سرمربی یوونتوس باشد.

ADMIN بازدید : 10 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

گزارش ها حاکی از آن است که آنخل دی ماریا پیش از جام جهانی از مسئولان باشگاه رئال مادرید درخواست دو برابر کردن دستمزدش را داشته است که با مخالفت آنها، شرایط برای جدایی این هافبک آرژانتینی مهیا شده است.

Marca مدعی شده است که دی ماریا به دنبال عملکرد خوب خود در فصل گذشته، که به مادریدی ها کمک کرد تا قهرمان چمپیونزلیگ و کوپا دل ری شوند و سپس در فینال چمپیونزلیگ به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، خواهان قراردادی جدید بود.

مادرید هم تمایل داشت تا برای قراردادی جدید مذاکرات را آغاز کند اما وقتی متوجه شد که دی ماریا خواهان افزایش دستمزد از 4 میلیون یورو به 9 میلیون یورو شده است، تا به یکی از پر درآمد ترین بازیکنان تیم تبدیل شود، عقب نشینی کرد.

بعد از آن پاریسن ژرمن وارد شد و به نظر می رسد که مشکلی با پرداخت دستمزد درخواستی این بازیکن ندارد، هرچند مشکلات مالی باشگاه پاریسن ژرمن که از قانون فیرپلی مالی یوفا نشئت می گیرد، مانع از نهایی شدن این انتقال 60 میلیون یورویی می شود.

 PSG در تابستان امسال بعد از اینکه به خاطر مقررات یوفا جریمه شد، تنها اجازه دارد تا 50 میلیون یورو خرج کند و آنها این مبلغ را پیشتر برای خرید داوید لوئیز صرف کرده اند. اکنون قهرمان لیگ 1 فرانسه باید تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند تا بتواند خرید های مورد نظرش را انجام دهد؛ بنابراین تا اطلاع ثانوی انتقال دی ماریا نهایی نخواهد شد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 729
  • بازدید کلی : 22,638
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد