loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 21 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد 1 - 0 منچستر سیتی؛ 4/می/1991

 

اولین گل رایان گیگز در یکی از مهم ترین بازی های یونایتد به ثمر رسید. گیگز هنوز هم مطمئن نیست که آیا او قبل از اینکه توپ به پای کولین هندری، مدافع منچستر سیتی برخورد کند توپ را لمس کرده است یا خیر. به هرحال این گل به نام گیگز ثبت شد و این پسر جوان موفق شد برای اولین بار با پیراهن منچستر یونایتد گل زنی کند.

 

منچستر یونایتد 1 - 1 تاتنهــام؛ 19/سپتامبر/1992

 

اولین باری که گیگز توانایی فوق العاده خود در دریبل زدن را نشان داد. او با یک توپ ربایی فوق العاده توپ را گالوپس گرفت و پس از رد کردن توپ از بین پاهای دین آستین و جا گذاشتن دورازه بان تاتنهام موفق شد با یک ضربه خوب دروازه تاتنهام را باز کند. 

ولــز 1 - 2 رومانی؛ 17/نوامبر/1993

ولز برای رسیدن به بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا به یک پیروزی نیاز داشت. آن ها ابتدا توسط پل بودین از روی نقطه پنالتی پیش افتادند، اما پس از آن گل های هاجی و فلورین باعث شد ولز شکست بخورد و از رسیدن به جام جهانی باز ماند.

 

 

منچستر یونایتد 3 - 2 کویینز پارک رنجرز؛ 5/فوریه/1994

یک توپ ربایی فوق العاده دیگر از گیگز؛ رایان توپ را از رای ویلکینز گرفت و دفاع کویینز پارک رنجرز را بر هم ریخت. هیچکس توان متوقف کردن او را نداشت و درن نهایت با یک ضربه پای چپ، گیگز موفق شد دروازه ستیسکال را باز کند. آندره کانچلسکیس و اریک کانتونا از دیگر گلزنان یونایتد در این بازی بودند.

 

منچستر یونایتد 2 - 1 آرسنال؛ 14/آپریل/1999  

در حالی که کاخ آرزوی های منچستر یونایتد در روز اخراج روی کین در راه رسیدن به سه گانه در حال فرو ریختن بود؛ ابتدا پیتر اشمایکل موفق شد با مهار پنالتی ویرا یونایتد را نجات دهد و تیر آخر را گیگز شلیک کرد. قطع کردن پاس پاتریک ویرا در میانه میدان و جا گذاشتن تمامی مدافعان آرسنال با یک ضربه تمام کننده و نهایی همراه بود و باعث شد منچستر یونایتد آرسنال را شکست دهد و به کسب سه گانه نزدیک تر شود.

 

منچستر یونایتد 3 - 0 یوونتوس؛ 25/فوریه/2003

پس از انتقاد هایی که از اول فصل به گیگز وارد بود، او با نشان دادن کلاس خود علاوه بر ساکت کردن منتقدان یک شب رویایی را برای منچستر یونایتد رقم زد. گیگز با یک توپ ربایی خوب خود را به محوطه جریمه یووه رساند و با یک ضربه تمام کننده جی جی بوفون را تنها به تماشا کردن صحنه گل وادار کرد.

 

منچستر یونایتد 4 - 3 منچستر سیتی؛ 20/سپتامبر/2009  

در حالی که سیتی قدرتمند تر از همیشه بازگشته بود، دربی منچستر در آستانه اتمام با نتیجه 3-3 بود. اما در ششمین دقیقه از وقت های اضافه پاس فوق العاده رایان گیگز برای مایکل اوون، باعث شد تا چهارمین گل وارد دروازه سیتیزن ها شود و منچستر یونایتد فاتح دربی منچستر شود.

 

منچستر یونایتد 2 - 0 شالکه؛ 26/آپریل/2011

گل زدن به شالکه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سخت به نظر می رسید، اما رایان گیگز موفق شد با یک حرکت خوب به راحتی دروازه مانوئل نویر را باز کند و کار را در آلمان تمام کند. یونایتد در آن فصل به فینال رسید و در برابر بارسلونا شکست خورد.

 

بریتانیا 1(4) - (5)1 کره جنوبی؛ 4/آگوست/2012

بریتانیا با تک گل آرون رمسی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و این گل باعث بازی در 120 دقیقه با نتیجه 1-1 به پایان برسد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود. دنیل استاریج اما یکی از پنالتی های بریتانیای کبیر را از دست داد تا این تیم در مرحله یک چهارم نهایی حذف شود و گیگز در تنها تورنمنت بین المللی خود ناکام بماند.

 

منچستر یونایتد 2 - 0 کویینز پارک رنجرز؛ 23/فوریه/2013

سوپر گل رافائل یونایتد را پیش انداخت و گل دوم رایان گیگز، کار را تمام کرد تا منچستر یونایتد به کسب بیستمین عنوان قهرمانی خود نزدیک تر شود. این قهرمانی سیزدهمین قهرمانی رایان گیگز بود و یونایتد موفق شد در نهایت با اختلاف 11 امتیاز به قهرمانی برسد.

 

منچستر یونایتد 1 - 2 رئال مادرید؛ 5/مارس/2013

هزارمین حضور اسطوره در زمین فوتبال (منچستر یونایتد، ولز و بریتانیا)، برای گیگز شیرین نبود. هرچند یونایتد در ابتدا با گل به خودی سرخیو راموس پیش افتاد اما اخراج بحث بر انگیز نانی و گل های کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ باعث شد شاگردان ژوزه مورینیو با عبور از یونایتد به مرحله یک چهارم نهایی برسند.

 

دیگران در مورد او چه می گویند.

سرآلکس فرگوسن: رایان یک موجود استثنائی است. هیچگاه اضافه وزن نداشت، هیچگاه دچار مصدومیت جدی نشد و هیچگاه تمرینات پیش از فصل را از دست نداد. او فوق العاده است.

 

دنیس اسکافیلد، استعداد یاب منچستر سیتی: هرگاه بازی رایان را تماشا می کنم به خودم افتخار می کنم. من اولین نفری بودم که با او کار کردم و او را در منچستر سیتی کشف کردم. در حال رانندگی بودم که بازی این کودکان را دیدم و بازی رایان نظر من را جلب کرد، او از همان ابتدا فوق العاده بود.

 

زمانی که در تیم اصلی قرار گرفت. به بروسی (استیو بروس) و رابو(بریان رابسون) نگاه می کردم. کسانی که 33 و 34 سال سن داشتند و فکر می کردم که رسیدن به جایگاه آن ها امکان پذیر نیست. حالا من 40 ساله شده ام و همچنان برای یونایتد به میدان می روم، هیچگاه فکر نمی کردم به چنین افتخاری برسم.

                                                                                            رایان گیگز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 890
  • بازدید کلی : 22,799
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد