loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 19 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

برنده توپ طلا در سال ۲۰۰۵, رونالدینهو در آستانه انتقال به منچستریونایتد در سال ۲۰۰۳ قرار داشت اما ساندرو روسل او را متقاعد کرد تا به بارسلونا ملحق شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران - ستاره سابق تیم ملی برزیل, #رونالدینهو اذعان کرد که تنها ۴۸ ساعت تا امضا قرارداد با #منچستریونایتد در سال ۲۰۰۳ فاصله داشت, اما در نهایت به بارسلونا ملحق شد.

این بازیکن ۳۴ ساله اکنون برای تیم اتلتیکو مینیرو در برزیل بازی می کند. در سال ۲۰۰۳ سر آلکس #فرگوسن قصد داشت او را به خدمت بگیرد و برای انتقال او از پاریسن ژرمن به توافقات اولیه رسیده بود, اما مکالمه این بازیکن با مشاور ارشد مدیر وقت باشگاه بارسلونا, ساندرو روسل منجر به تغییر تصمیمش شد.

پس از سالها این بازیکن باتکنیک برزیلی می گوید آن زمان تصمیم درستی گرفته است. تصمیمی که منجر به کسب توپ طلا تنها دو فصل پس از انتقالش به بارسلونا شد.

او به سایت ۴-۴-۲ گفت:

در آستانه انتقال به یونایتد قرار داشتم.

تنها ۴۸ ساعت زمان باقی مانده بود, اما ساندرو روسل پیش از اینکه من پیشنهاد را دریافت کنم به من گفت: اگر من مدیر بارسلونا بشوم, آیا به اینجا می آیی؟ من هم جواب مثبت دادم.

ما تنها باید بر سر جزئیات با یونایتد به توافق می رسیدیم که روسل تماس گرفت تا بگوید در انتخابات بارسلونا پیروز خواهد شد, من هم به او قول دادم که برای بارسا بازی کنم. مذاکره بسیار سریعی بود. من به زبان انگلیسی گفتم که انتخاب من بارسا خواهد بود.

انتخاب درستی بود. برزیلی ها همیشه عاشق بارسا بوده اند. ما تاریخی در این باشگاه داریم. در بیرون از زمین بازی جو آنجا شبیه هیچ جای دیگری در اروپا نیست, به همین خاطر ما همیشه از اینکه آنجا بازی می کنیم] خوشحال هستیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 1,167
  • بازدید کلی : 23,076
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد