loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 17 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

کلورلی عنوان کرد که با دیدن بازی‌های هلند متوجه شده که سبک بازی اش با تفکرات فن خال همخوانی دارد

تام کلورلی، هافبک منچستریونایتد معتقد است که لوئیس فن خال کاملا مناسب منچستریونایتد است.

کلورلی فصل گذشته تنها 22 بازی برای یونایتد انجام داد و هیچگاه موفق نشد به ترکیب اصلی راه پیدا کند. با این حال، هافبک 24 ساله مطمئن است که تحت هدایت فن خال می‌تواند نمایش‌های خوبی در فصل پیش رو داشته باشد.

کلورلی در جمع خبرنگاران گفت: " بازی های هلند را در جام جهانی دیدم و از آنجا متوجه شدم که من بازیکنی هستم که با سبک او تطابق دارد.باید در تمرینات و بازی‌های مهم خودم را نشان دهم. فکر می‌کنم که فضا برای اثباتم وجود داشته باشد. سعی کردم استراحت خوبی داشته باشم و باطری هایم را شارژ کردم.حالا همه بازگشتیم و سعی می‌کنیم نظر سرمربی را جلب کنیم. می‌دانیم که او چه چیزی می‌خواهد- سرعت و پاس‌های دقیق. او شفاف صحبت می‌کند و بازیکنان همه مشتاق همکاری با او هستند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 1,170
  • بازدید کلی : 23,079
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد