loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 14 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

سرمربی منچستر یونایتد، لوییس فن خال تایید کرد که در لیگ برتر نیز از سه بازیکن در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.

منچستر یونایتد در اولین بازی دوستانه ی پیش فصل خود موفق شد با 7 گل لس آنجلس گلکسی را در استادیوم روز بوئل در هم بکوبد. وین رونی، ریس جیمز و اشلی یانگ هرکدام دو گل و دنی ولبک نیز یک گل را به ثمر رساندند. اما علاوه بر نتیجه ی خیره کننده، نکات دیگری نیز در بازی منچستر یونایتد قابل مشاهده بود. آن ها در خط دفاع مانند تیم ملی هلند در جام جهانی،  از سه بازیکن (اوانز، جونز و اسمالینگ) استفاده کردند. همچنین لوک شاو و آنتونیو والنسیا نیز یک خط جلوتر و به عنوان هافبک به میدان رفتند. فن خال نیز پس از پایان بازی در این باره گفت:"ما یک سیستم جدید را به کار بردیم که تنها یک یا دو بار در تمرینات با این سیستم تمرین کرده بودیم.

"اما بازیکنان من به خوبی دستورات را اجرا کردند و نمایش فوق العاده ای را به جا گذاشتند. هفته گذشته ده بازیکنی که امشب برای ما به میدان رفتند حتی در تمرینات نیز حضور نداشتند. زمانی که شما می خواهید یک سیستم را عوض کنیم، شما باید به یک باره این کار را انجام دهید. ما زمان نداریم تا ترکیب های مختلف را امتحان کنیم. سیستم دیگری که آن ها می توانند بازی کنند، 3-3-4 است که برای مدت زیادی در این تیم به کار برده شده است. من در صورت عدم کارآمدی می توانم سیستم دفاعی را تغییر دهم؛ با شرایط این بازیکنان، من می توانم با سیستم 3-3-4 نیز بازی کنم و از سه مهاجم استفاده کنم، اما اولویت من هم اکنون بر روی استفاده از دو مهاجم است."

فن خال همچنین باور دارد که عملکردی درخشان در برابر کلگسی باعث می شود که بازیکنان منچستر یونایتد اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیابند و با روحیه ای مضاعف لیگ برتر را شروع کنند. وی در این باره نیز گفت:"در این بازی ما فقط گل نزدیم، بلکه بازی ما نیز زیبا بود. من هیچگاه به عقب بازنمی گردم و همیشه رو به جلو کار خواهم کرد. زمانی که من می بینم که تیمم با سیستم جدید خوب بازی می کند و با نتیجه 7-0 پیروز می شود، قطعاً به سیستم خودم اعتماد می کنم و در زمان شکست نیز سیستم خود را تغییر خواهم داد اما هم اکنون مشکلی را نمی بینم."

مربی هلندی شیاطین سرخ در پایان صحبت های خود نیز در رابطه با نقش بازیکنانی چون ماتا وشینجی کاگاوا نیز گفت:"ما هم اکنون چهار بازیکن شماره 10 (پست شماره 10) را در اختیار داریم و قطعاً انتخاب های من نمی تواند متعادل شود. من تصمیم گرفتم با توجه به کیفیت بازیکنان با این سیستم بازی کنم، اما اگر ما شکست بخوریم، قطعاً سیستم تغییر خواهد کرد."

برچسب ها فن خال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 535
  • بازدید سال : 1,182
  • بازدید کلی : 23,091
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد