loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 20 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

وين روني هم مثل همه منچستري‌ها، يک فصل کابوس‌وار را در رقابت‌هاي باشگاهي پشت سر گذاشت. هواداران تيم ملي انگليس اميدوارند مهاجم اول تيمشان در جام‌جهاني ناکامي‌هاي اين فصل را جبران کند و با بازي‌هاي خوب خود بتواند به سه‌شيرها براي حضوري موفق در برزيل کمک کند. خود روني هم به اين باور رسيده که مي‌تواند به همراه تيم ملي انگليس حضوري موفق در جام بيستم را تجربه کند:

اين بدترين فصل شما در من‌يونايتد بود، اينطور نيست؟

من سال 2004 به منچستر آمدم و با اين تيم 12 عنوان قهرماني را به دست آوردم. از اولين روز حضورم در اولدترافورد مي‌دانستم که قرار است جام‌جهاني زيادي را تجربه کنم اما اين را هم مي‌دانستم که در فوتبال موفقيت تضمين شده نيست و روزي طعم شکست را هم خواهم چشيد. خوشحالم که اين اتفاق بعد از گذشت 10 سال رخ داد. من سال‌هاي بسيار خوبي را در منچستر تجربه کردم و هيچ‌وقت از کسب عناوين مختلف سير نشدم. مسلما با يک شکست هم نااميد نخواهم شد. ما فصل بدي را سپري کرديم اما قرار نيست اين اتفاق سال آينده هم تکرار شود. منچستر به زودي به روزهاي خوبش بازخواهد گشت.

همه جا صحبت از حضور فن گال در اولدترافورد است، فکر مي‌کنيد او بتواند جانشين مناسبي براي فرگوسن باشد؟

فن گال مربي بزرگي است و هيچ نيازي به معرفي ندارد اما هنوز به عنوان مربي منچستر معرفي نشده. براي پاسخ دادن به اين سوال بهتر است تا معرفي سرمربي جديد باشگاه صبر کنيم.

به نظر شما بهترين بازيکن اين فصل ليگ برتر چه کسي بود؟

لوئيز سوارز. او اين فصل فوق‌العاده بوده. اگر قرار باشد من يک بازيکن را براي من‌يونايتد انتخاب کنم قطعا سوارز را انتخاب مي‌کنم و او را به منچستر مي‌آورم! به نظر من رونالدو بهترين بازيکن جهان است و پس از او سوارز بهترين است.

شما هم کنار رونالدو بازي کرده‌ايد و هم کنار اسکولز، اسکولز کامل‌تر بود يا رونالدو؟

ميان رونالدو و اسکولز شک دارم. رونالدو توانايي تغيير نتيجه را داشت و اسکولز واقعا يک نابغه بود، پاس‌هاي او فوق‌العاده بودند و به خوبي بازي را کنترل مي‌کرد.

مسلما شما و هم‌تيمي‌هايتان در من‌يونايتد به فکر جبران ناکامي‌هاي اين فصل در جام‌جهاني هستيد.

براي حضوري با انگيزه در جام‌جهاني لازم نيست دنبال بهانه باشيد. آرزوي هر فوتباليستي بازي در جام‌جهاني و حضوري موفق در اين تورنمنت بزرگ است. همه سعي مي‌کنند در جام‌جهاني بهترين نمايش ممکن را داشته باشند.

به نظر شما انگليس مي‌تواند حضوري موفق در اين رقابت‌ها را تجربه کند؟

من فکر مي‌کنم که توانايي انجام اين کار را داريم. ما بايد به خودمان باور داشته باشيم. من هم مثل خيلي‌ها انگليس را در بين مدعيان اصلي نمي‌بينم اما در تورنمنت‌هايي مثل جام‌جهاني و ليگ قهرمانان اگر در کنار ديگر فاکتورها خوش‌شانس هم باشيد مي‌توانيد مدعيان اصلي را کنار بزنيد.

و به عنوان سوال آخر، بعد از خداحافظي از فوتبال به عنوان مربي در ورزش حرفه‌اي باقي خواهيد ماند؟

اين سوال را حداقل 4، 5 سال زودتر از موعد پرسيديد! اما در کل مي‌توانم بگويم همه‌چيز به شرايط خانواده‌ام بستگي دارد. اولويت اول آرامش آن‌هاست.

برچسب ها رونی , سوارز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جی تی ای دوست در تاریخ 1393/02/21 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت رو دیدم کارت درسته دمت مذاب... ببین من یه چند ساعت پیش یه وبلاگ در مورد اضافات gta درست کردم که در آن اگر کسی مشکلی داشت یا سوالی من در خدمتم و این که به زودی یه چندین مرحله برای این بازی با دوبله ی فارسی در سایت قرار میدم که جالبن ... به جمع ما بپیوند اگه خواستی عضو شو و یه نظری بده و بی زحمت اگه لینک میکنی نطر بده بگو منم بکنم.
راستی همین الان آموزش ساخت مرحله در gta san رو گذاشتم! مشکلی بود بگو!
Gtadoost.rzb.ir
پاسخ : چشم میام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 905
  • بازدید کلی : 22,814
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد