loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 14 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ریو فردیناند در بیانیه ای از تصمیم خروج از باشگاه منچستر یونایتد پس از 12 سال حضور در اولدترافورد پرده برداشت.


ریو فردیناند یک مدافع درجه یک در سطج جهانیست که در 454 حضور برای باشگاه منچستر یونایتد در کلیه رقابتها، موفق شد 8 گل به ثمر برساند. او در طی 12 سال حضور پرفروغ در یونایتد موفق به کسب 6 جام لیگ برتر، 2 جام اتحادیه، 1 جام لیگ قهرمانان و 1 جام قهرمانی باشگاههای جهان شد.
ریو فردیناند در بیانیه ای رسمی در وب سایت شخصی خود در این باره مینویسد:" من مدت زمان طولانی سخت درباره آینده ام فکر کردم، پس از 12 سال بازی فوق العاده برای آنچه از نظر من بهترین باشگاه جهان تلقی میشود، تصمیم گرفتم که زمان مناسبی برای خروج از باشگاه منچستر یونایتد است".
ریو فردیناند ادامه میدهد:" من به امید به دست آوردن جامها به یونایتد پیوستم و هرگز در رؤیاهای رام نشده ام هم تصور نمیکردم در مدت زمان حضورم بتوانم این همه موفقیت به دست بیاورم. نکات برجسته و مهمی در اینجا وجود داشت، بازی کردم در کنار برخی از بزرگترین بازیکنان که به دوستان خوبی تبدیل شدند، فتح اولین جام لیگ برتر و همچنین برنده شدن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در آن شب فوق العاده در مسکو خاطراتی هستند که همیشه برای من گرامی خواهد بود".
کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس در بخش پایانی بیانیه خود تصریح ساخت:" شرایط اجازه نداد آنگونه که دوست دارم خداحافظی کنم. من میخواهم از این فرصت برای تشکر از هم تیمی هایم، کارکنان و طرفداران باشگاه در طول 12 سال باورنکردنی که هرگز فراموشش نخواهم کرد استفاده کنم. مانند یک بچه فتح جامها در این باشگاه بزرگ رؤیای من بود که به حقیقت پیوست. من احساس میکنم برای چالشی جدید مناسب، سالم و آماده هستم و مشتاقانه در انتظار هرآنچه هستم که در آینده برای من اتفاق خواهد افتاد".

خداحافظ اسطوره{#emotions_dlg.e11}

برچسب ها فردیناند ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 982
  • بازدید کلی : 22,891
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد