loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 10 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
رایان گیگز فصل گذشته در اواخر فصل هدایت منچستر یونایتد را به عهده گرفت اما معتقد است که هنوز فاصله ی زیادی با سرمربی گری تیمی همچون منچستر دارد.


گیگز در همین رابطه در گفت و گو با thefa.com گفت: " زمانی که اواخر فصل گذشته هدایت یونایتد را پذیرفتم بسیار خوشحال بودم. اما همیشه با خودم فکر می کردم که هنوز آماده ی پذیرش چنین شغل مهمی نیستم. من باید با تجربه ی بیشتری هدایت منچستر را قبول کنم.

امسال این فرصت را دارم تا در کنار یکی از بهترین های دنیا که در کشورهای مختلفی مربی گری کرده تجربه های خودم را افزایش دهم و چیزهای زیادی را از او بیاموزم. فرصت خوبی بود تا در کنار سر آلکس حضور داشته باشم اما این بار این فرصت را دارم تا از افراد دیگری نیز مسائلی را بیاموزم."

گیگز که در چند بازی آخر فصل گذشته از جوانانی همچون لاورنس و ویلسون استفاده کرده بود، اعتقاد دارد فلسفه ی منچستر چیزی جز استفاده از استعداد های باشگاه نیست: " من خودم از طریق همین فلسفه توانستم در باشگاه رشد کنم. بنابراین هیچ گاه نمی توانم خارج از فلسفه ی باشگاه عمل کنم. این جا باشگاهی است که جوانان در آن نقش مهمی را ایفا می کنند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 1,077
  • بازدید کلی : 22,986
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد