loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 13 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال :" من خیلی خوشحالم .  فکر میکنم که با اختلاف زیاد بهترین بازیمون در این پش فصل را ارائه دادیم .
ان ها فقط یک شوت به سمت دروازه زدند و ان هم بخاطر ضربه ازادی بود که داور به ان ها داد.ما 6 یا 7 موقعیت خوب خلق کردیم .
از حفظ توپمان بسیار خوشحالم . نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر بود همچنین عقیده دارم که بازیکن ها جایگریهای بهتری کردند . پس من امشب از نمایش بازیکن هایم در هر دو نیمه بسیار راضی هستم .


ما دیروز روی پنالتی ها در تمرین کار کردیم . به همین خاطر هم است که ده خیا در نیمه دوم به میدان رفت چون او بهترین پنالتی گیر ما است .


در بازی اول گل نخوردیم، بازی دوم پیانچی یک گل فوق العاده زد و پنالتی که داور گرفت و امروز هم باز گل نخوردیم . پس ما از نظر دفاعی داریم خوب کار میکنیم ولی به دنبال مدافعان جدید هستیمچون مدافعان زیادی از اینجا رفتند . مما باید برای ان ها جانشین پیدا کنیم ولی من مایکل کین و تایلر بلاکت را دوست دارم .


من شینجی را از زمان حضورش در دورتموند میشناسم و انجا شماره 10 باز میکرد . من در دو باز یاول میخواستم که او را در شماره 6 و 8 امتحان کنم . امروز بهش در بهش در همان شماره 10 بازی دادم چون میخواست که در این پست به میدان برود . در این پست بهتر از دو بازی قبلی کار کرد .


لوک شاو دارد بشدت تلاش میکند ولی امروز خوش شانس بود که به مبدان رفت چون من میخواستم رفیقمان ریس جیمز را به میدان بفرستم ولی او مصدوم بود . من صبح روز بازی یک جلسه تمرین انفرادی سنگین برای شوا ترتیب دادم ولی با این حال خیلی خوب بازی کرد.


من از نمایش زاها هم راضیم ولی باید صبر کنیم و ببینیم . او رقبای زیادی در ان پست دارد . "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 843
  • بازدید کلی : 22,752
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد