loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 13 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

سرمربی منچستریونایتد با خوشحالی از پیروزی برابر رئال مادرید عنوان کرد: این برد روحیه تیمی آنها را بالا برده است. او همچنین ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول به قهرمانی برسد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بامداد امروز (یکشنبه) موفق شد با برتری سه بر یک برابر رئال مادرید به فینال “گینس کاپ” راه یابد.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد با خوشحالی از صعود تیمش به فینال این رقابت‌ها، ابراز امیدواری کرد تیمش با برتری برابر لیورپول روند رو به رشد خود را حفظ کند و به قهرمانی برسد.

لوئیس فان خال پس از برتری تیمش برابر رئال مادرید، گفت: بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی در این دیدارها روحیه تیم را بالا می‌برد و از نباختن بهتر است. این پیروزی برای فوتبال انگلیس خوب است و در واقع خیلی خوب است که دو تیم از لیگ انگلیس فینال این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال در بازی‌های پیش فصل نمایش خوبی داشته و توانسته نتایج خوبی را کسب کند. آنها بامداد توانستند این تیم اسپانیایی را شکست دهند و به دیدار نهایی راه یابند. آن هم در شرایطی که کریستیانو رونالدو در این دیدار به میدان آمد تا مانع شکست تیمش شود، اما نتوانست کمکی به رئال کند.

فان خال ادامه داد: هواداران زیادی که به ورزشگاه آمدند قطعا از تماشای این دیدار لذت بردند. علاوه بر این تیمم توانست بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذارد و نتیجه‌ خوبی کسب کند. کسب این نتیجه‌ برابر رئال مادرید روحیه تیم ما را بالا می‌برد. فکر نمی‌کنم که این بازی یک دیدار دوستانه بود. رئال مادرید اصلا نمی‌خواهد شکست بخورد. آنها با تمام توان در این دیدار بازی کردند. شما دیدید که آنها رونالدو را نیز به میدان آوردند تا جلوی نتیجه‌ را بگیرد، اما موفق نبودند. ما قطعا شایسته پیروزی بودیم. منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد. خو‌شبختا‌نه در شرایطی که بازیکنانی مثل فان پرسی، یانوزای و فلاینی را در اختیار نداشتیم توانستیم نتیجه‌ خوبی کسب کنیم و رئال مادرید را شکست دهیم.

منچستریونایتد با لوئیس فان خال فوتبال متفاوتی نسبت به فصل قبل به نمایش می‌گذارد؛ فوتبالی که سبب شده منچستر در هر چهار دیدار پیش فصل خود با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در ادامه درباره سبک جدید بازی این تیم، گفت: خیلی اتفاق خوبی است که بازیکنان منچستریونایتد توانستند با سبک جدید کنار بیایند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. من بازیکنان تیم را می‌شناسم. بازیکنانی مثل ماتا، رونی و ولبک با این سبک بیگانه نیستند. سعی کرده‌ام فضاهای بین ها‌فبک‌های تیم را بیشتر کنم تا مهاجمان تیمم در شرایط بهتری قرار گیرند. بیشترین تغییر را در خط دفاع ایجاد کرده‌ام. ما در نیمه نخست تنها یک فرصت به رئال مادرید دادیم و در نیمه دوم تنها دو فرصت در اختیار آنها گذاشتیم که این نشان می‌دهد دفاع ما شب خوبی را پشت سر گذاشت.

شین جی کاگاوا، یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود به زودی منچستریونایتد را ترک می‌کند. او از آتلتیکو مادرید اسپانیا پیشنهادی جدی دارد و ممکن است به زودی راهی لیگا شود.

لوئیس فان خال با تمجید از بازی شین جی کاگاوا برابر رئال مادرید ، گفت: کاگاوا خیلی خوب با بقیه بازیکنان هماهنگ شده است و برابر رئال مادرید نیز توانست فرصت‌های گل خوبی را ایجاد کند. من از بازی او کاملا راضی هستم و دوست دارم که کاگاوا در تیم حفظ شود.

منچستریونایتد برای قهرمانی در “گینس کاپ” باید از سد لیورپول بگذرد.

red devil بازدید : 12 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
شاو که در این تابستان با انتقالی 32 میلیون پوندی از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست، در تمرینات اخیر تیمش، به تنهایی تمرین کرد و در دیدار مقابل اینتر هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت

لوک شاو، مدافع جدید منچستریونایتد، معتقد است که لوئی فن خال، سرمربی جدید شیاطین سرخ، حق داشت که از او انتقاد کند.  

شاو که در این تابستان با انتقالی 32 میلیون پوندی از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست، در تمرینات اخیر تیمش، به تنهایی تمرین کرد و در دیدار مقابل اینتر هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت؛ فن خال هم اعلام کرده بود که او فاقد آمادگی مطلوب است.

این مدافع جوان به خبرنگاران گفت:" کاملا با این مسئله موافق هستم. برای بازی کردن در چینش 3-5-2 باید بسیار آماده بود. آماده هستم اما نه به اندازه ای که انتظارات بالای فن خال برآورده شود. می دانم باید بیشتر از این آماده بود. آمادگی مسئله ای است که می خواهم روی آن کار کنم. در نیمه ای که به میدان رفتم احساس خوبی داشتم. می خواهم به پیشرفت کردن تا قبل از شروع فصل ادامه دهم."

یونایتد بزرگ ترین تیم دنیاست و بازیکنانی این جا حضور دارند که در سطح جهانی فوتبال بازی می کنند. این چیزی است که تلاش مرا افزایش می دهد. این موضوع باعث شده که به تلاش خودم ادامه بدهم چرا که تلاش من می تواند در بلند مدت به من کمک کند. پیش فصل همیشه زمانی برای تمرین کردن و رساندن آمادگی بدن به سطح مطلوب است. هرچه زمان بگذرد آماده و آماده تر خواهم شد."

red devil بازدید : 13 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال :" من خیلی خوشحالم .  فکر میکنم که با اختلاف زیاد بهترین بازیمون در این پش فصل را ارائه دادیم .
ان ها فقط یک شوت به سمت دروازه زدند و ان هم بخاطر ضربه ازادی بود که داور به ان ها داد.ما 6 یا 7 موقعیت خوب خلق کردیم .
از حفظ توپمان بسیار خوشحالم . نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر بود همچنین عقیده دارم که بازیکن ها جایگریهای بهتری کردند . پس من امشب از نمایش بازیکن هایم در هر دو نیمه بسیار راضی هستم .


ما دیروز روی پنالتی ها در تمرین کار کردیم . به همین خاطر هم است که ده خیا در نیمه دوم به میدان رفت چون او بهترین پنالتی گیر ما است .


در بازی اول گل نخوردیم، بازی دوم پیانچی یک گل فوق العاده زد و پنالتی که داور گرفت و امروز هم باز گل نخوردیم . پس ما از نظر دفاعی داریم خوب کار میکنیم ولی به دنبال مدافعان جدید هستیمچون مدافعان زیادی از اینجا رفتند . مما باید برای ان ها جانشین پیدا کنیم ولی من مایکل کین و تایلر بلاکت را دوست دارم .


من شینجی را از زمان حضورش در دورتموند میشناسم و انجا شماره 10 باز میکرد . من در دو باز یاول میخواستم که او را در شماره 6 و 8 امتحان کنم . امروز بهش در بهش در همان شماره 10 بازی دادم چون میخواست که در این پست به میدان برود . در این پست بهتر از دو بازی قبلی کار کرد .


لوک شاو دارد بشدت تلاش میکند ولی امروز خوش شانس بود که به مبدان رفت چون من میخواستم رفیقمان ریس جیمز را به میدان بفرستم ولی او مصدوم بود . من صبح روز بازی یک جلسه تمرین انفرادی سنگین برای شوا ترتیب دادم ولی با این حال خیلی خوب بازی کرد.


من از نمایش زاها هم راضیم ولی باید صبر کنیم و ببینیم . او رقبای زیادی در ان پست دارد . "

red devil بازدید : 12 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)
یونایتدها در دیدار مقابل رم ابتدا با سه گل پیش افتادند اما در نیمه دوم دوبار دروازه شان باز شد تا فن خال در پایان دیدار از شاگردانش عصبانی باشد.

خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، مطمئن است که لوئی فن خال می تواند بار دیگر شیاطین سرخ را به مسیر قهرمانی برگرداند و سرمربی هلندی را دارای ذهنیت و جاه طلبی ای که در این باشگاه وجود دارد، دانست.

منچستریونایتد با هدایت فن خال توانست در دو دیدار ابتدایی اش در تور پیش فصل، مقابل لس آنجلس گلکسی و رم به ترتیب به یپروزی های 7-1 و 3-2 دست پیدا کند؛ دیدارهایی که فن خال نمایش های تیمش در آن را نه چندان خوب توصیف کرد.

یونایتدها در دیدار مقابل رم ابتدا با سه گل پیش افتادند اما در نیمه دوم دوبار دروازه شان باز شد تا فن خال در پایان دیدار از شاگردانش عصبانی باشد.

ماتا به خبرنگاران گفت:" در پایان بازی، وقتی ما دو گل دریافت کردیم، او خیلی راضی نبود. فکر می کنم هر مربی بزرگی چنین احساسی دارد.

او آنچه فکر می کند را گفت و درک روشنی از فوتبال دارد. ما فکر می کنیم که او مربی بزرگی است و ذهنیتی قوی به تیم وارد کرد. منچستریونایتد برای داشتن ذهنیت قهرمانی ساخته شده و فکر می کنم او هم چنین ذهنیتی دارد.

او در کشورهای مختلفی به موفقیت رسید. ما از حضور او در تیم و شیوه کاری او راضی هستیم. همه چیز جدید است اما ما به شیوه کاری او سازگار شده ایم.او حق دارد که از ما چیزهای بیشتری بخواهد. به عوان یک بازیکن، باید به دنبال چنین مربی ای باشید؛ مربی ای که همیشه چیزهای بیشتری می خواهد و می خواهد که در دیدارها، زودتر سرنوشت پیروزی تیم مشخص شود."

red devil بازدید : 19 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

بامداد دیروز در چهارچوب گینس کاپ در شهر اوکلند، دیداری بین تیم های رئال مادرید و اینترمیلان برگزار شد که در نهایت با برتری ایتالیایی ها در ضربات پنالتی همراه بود.

اما عکس جالبی که پیش از شروع بازی و در تونل ورزشگاه شکار شد؛ مربوط می شود به گپ و گفت دوستانه نمانیا ویدیچ و گرت بیل.

ویدیچ به تازگی از منچستر یونایتد راهی اینتر شده و بیل هم که سال گذشته از تاتنهام به رئال پیوسته بود.

این دو که سال ها در لیگ جزیره در مقابل یکدیگر بازی کرده اند؛ مشخص نیست در چه موردی با هم صحبت می کنند. شاید خاطراه ای از گذشته نزدیک را در این فرصت کوتاه مرور می کنند .

 

64.jpg

red devil بازدید : 21 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (1)

یونایتد با دو گل رونی و تک گل ماتا موفق به شکست رم شد .


  

خوشحالم که بردیم ولی خوب بازی نکردیم .

فن خال :" فکر میکنم که بازی خوبی نکردیم . دلیلش را نمیدانم شاید ارتفاع استادیوم و یا هوا تاثیر داشته است . 54 هزار نفر برای تماشای بازی ما امدند ولی میتونستیم نمایش بهتری ارائه کنیم .تمام پاسورهای خوب تیم من امشب ناکام بودند . این طبیعی نیست . شاید هوا تاثیر خودش را گذاشته است . نمیدانم داور برای چه برای ان ها پنالتی گرفت . شما نمیتوانید پنالتی بگیرید وقتیکه توپ از دو متری به دست یا شانه بازیکن میخورد . زاها دارد بشدت کار میکند . مشکلی نیست .

من موقع جام جهانی 94 هم گفتم که در امریکا بازی ها نباید سر ظهر برگزار شود .وقتی 0-3 جلو هستید تنها کاری که باید بکنید حفظ وپ است تا حریف بدود و بدود ولی حفظ توپ در همچین هوایی کار سختی است . ما در حفظ توپ موفق نبودیم و رم به بازی برگشت . بعضی از پاس هایمان خوب نبود و توپ دائما به هوا میرفت . خیلی موقعیت درست نکردیم ولی سه گل تماشایی زدیم . پاس رونی به ماتا باورنکردنی بود. ماتا در زمان درست داشت با مغزش می دوید ."

red devil بازدید : 18 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال به نانی اجازه داده است تا یونایتد را ترک کرده و با تیم های دیگر وارد مذاکره شود

به گزارش دیلی استار دو باشگاه منچستر یونایتد و آرسنال برای انتقال نانی به تیم لندنی در حال مذاکره هستند.

امروز در خبرها داشتیم که فن خال به نانی اجازه داده است تا به تیم دیگری برود و باشگاه یونایتد نیز پیشنهادات در مورد این بازیکن پرتغالی 27 ساله را مورد بررسی قرار می دهد.

در حالیکه باشگاه های اتلتیکو مادرید و میلان برای به خدمت گرفتن نانی ابراز علاقه کرده اند این آرسنالی ها بودند که زودتر از هر تیم دیگری باب مذاکره با شیاطین سرخ را باز کردند.

در هر صورت آنچه مسلم است اینکه نانی در همین تابستان منچستر را ترک خواهد کرد.

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 686
  • بازدید کلی : 22,595
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد