loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 19 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

* منچستر یونایتد که در تابستان گذشته نیز سخت به دنبال خرید سسک فابرگاس بود، به نظر می رسد در فصل نقل و انتقالات جاری هم برای به خدمت گرفتن این هافبم تلاش کند.

منبع: Metro

* منچستر یونایتد و آرسنال با هم رقابت می کنند تا ستاره جوان سوسیداد را به خدمت بگیرند، آنتونیو گریزمان 23 سال مورد توجه اورتون و لیورپول نیز می باشد.

منبع: Daily Mirror

* دو تیم شهر منچستر رقابت سختی را برای به خدمت گرفتن پدرو رودریگز آغاز کرده اند، مبلغ خرید او حدود 25 میلیون یورو می باشد، گفته می شود پدرو از این که در ترکیب ثابت بارسا جای ندارد ناراحت است.

منبع: Daily Star

* باشگاه تاتنهام در حال ارزیابی خرید دنی ولبک مهاجم جوان منچستر یونایتد می باشد، به نظر می رسد مبلغ جدایی او حدود 20 میلیون یورو باشد. باشگاه لندنی همچنین لوکاکو را زیر نظر دارد.

منبع: Daily Mirror

*باشگاه اس رم ایتالیا تلاش می کند تا هافبک برزیلی تاتنهام را به خدمت بگیرد، پائولینیو فصل قبل به لندن رفت.

منبع: Daily Mail

* شنیده می شود باشگاه منچستر سیتی وضعیت لئو مسی ستاره فوتبال جهان را سخت زیر نظر دارد و قصد دارد با ارائه پیشنهادی حدود 250 میلیون یورو بارسلونا را برای فروش این بازکن 26 سال وسوسه کند.

منبع:metro

ADMIN بازدید : 15 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

او که در این فصل بیشتر در پست غیر تخصصی بال راست و چپ بازی کرده است موفق شده 13 گل برای منچستر یونایتد در رقابت های مختلف به ثمر برساند.
 
آی اسپورت - به نظر می رسد دنی ولبک مهاجم تیم منچستر یونایتد قصد دارد پس از تابستان امسال فوتبالش را در جایی به جز منچستر یونایتد ادامه دهد. در حالی که دو سال از قرارداد ولبک با منچستر یونایتد باقی مانده است گفته می شود او به دلیل مشکل قرار نگرفتن در ترکیب اصلی قصد دارد از شیاطین سرخ جدا شود.

تاکنون تاتنهام اسپرز به عنوان اصلی ترین مشتری ولبک 23 ساله معرفی شده است. البته باید گفت مسایل دیگری از جمله حاشیه های ولبک نیز ممکن است منجر به رفتن او از این تیم شود.

حضور او در یک کلوب شبانه آن هم درست ساعاتی پس از شکست برابر بایرن مونیخ هواداران منچستر را شدیدا از دست او ناراحت کرده است. حالا ولبک رابطه ی خود را با سکوهای تیمش مخوش شده می بیند و راه برون رفت از این شرایط را در ترک یونایتد می بیند.

او که در این فصل بیشتر در پست غیر تخصصی بال راست و چپ بازی کرده است موفق شده 13 گل برای منچستر یونایتد در رقابت های مختلف به ثمر برساند.

ADMIN بازدید : 16 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

مربی منچستر یونایتد که در زمستان با مبلغ ۳۷٫۱ میلیون ماتا را از چلسی خرید معتقد است ماتا توانایی های بیشتری دارد.

خوان ماتا اکنون در ترکیب یونایتد بسیار خوب کار می کند اما مویس از ماتا توقع بیشتری دارد و از او می خواهد بازیکنی کلیدی در اولدترافورد بسازد.

او درباره ی ماتا گفت:

“ماتا فوق العادست اما او هر روز بهتر خواهد شد.

واقعا بازیکنی سازگار مثل ماتا کم پیدا می شود. او خیلی زود با نحوه ی بازی اکثر بازیکنان آشنا شد و گویا او چند سال در کنار کاگاوا و رونی و ون پرسی بازی کرده است.

اگر رسانه ای و خبرنگاری از عملکرد او انتقاد کند من فقط می توانم با لبخند از کنارش بگذرم چرا که او واقعا خوب بوده است.”

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ADMIN بازدید : 18 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)
البته به نظر می رسد در صورت اعلام نیاز پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ برای جذب پدرو انتقال این بازیکن به آلیانز آره نا محتمل تر به نظر برسد.
 

آی اسپورت - پدرو مهاجم 26 ساله ی باشگاه بارسلونا که از نیمکت نشینی در این باشگاه ناراضی است مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرارگرفته است.

در طول فصل جاری تاتا مارتینو همواره اصرار به استفاده از نیمار و مسی در ترکیب تیم بارسلونا داشته و در صورت تعویض نیز الکسیس سانچس شیلیایی نسبت و پدرو اولویت داشته است.

حالا فرانکوا گالاردو مدیر برنامه های پدرو از نارضایتی این بازیکن از وضعیتش در این تیم پرده برداشته است.

او می گوید:«پدرو از این شرایط به شدت ناراضی است. او در شرایط دشواری قرار دارد و احتمالا فروخته خواهد شد.»

گفته می شود دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد از مشتریان پر و پا قرص پدروست و قصد دارد با مبلغ 25 میلیون پوند این بازیکن را به اولد ترافورد منتقل کند. همچنین مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی نیز خواهان به خدمت گرفتن پدروست.

البته به نظر می رسد در صورت اعلام نیاز پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ برای جذب پدرو انتقال این بازیکن به آلیانز آره نا محتمل تر به نظر برسد.

پدرو در رقابت های این فصل لالیگا کم تر به صورت فیکس به میدان رفته است و ممکن است شانس حضور در جام جهانی برزیل را از دست بدهد.

ADMIN بازدید : 14 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

ایلکای گوندوغان فاش کرد که چرا تصمیم به ماندن در دورتمندگرفته است.
 منچستریونایتد برای بیش از ۱۸ماه گذشته به شدت به دنبال هافبک میانی دورتمند بود و او با قیمتی حدود ۲۵ میلیون یورو یک انتخاب فوق العاده بود.
اما صرف نظر از علاقه ی باشگاه به امضای قرارداد با او، این امضا هیچگاه به روی کاغذ نیامد چون فصل قبل گوندغان با مشکلات مداوم مصدومیتش سپری شده بود.
اما مصدومیت، دوباره و در همان بازی آغازین فصل برابر آگزبورگ به سراغش آمد. این بدان معنی ست که او در این فصل فقط ۵۷ دقیقه فوتبال بازی کرده است.
هرچند با اینکه امیدواری برای جذب او وجود داشت و تیم هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید هم او را می خواستند، و مشکلی که در ناحیه ی کمر داشت هم رفع شد اما…
گوندوغان به سرعت وضعیت آینده ی خود را با امضای قرارداد جدید با بورسیادورتمند روشن کرد.
با وجود اینکه او اقرار کرده بود بازی در یونایتد برایش یک ” رویا ” ست! قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۶ با دورتمند تمدید کرد. و حالا دلایل ماندنش را تشریح کرده است.
” بله. من معتقدم می دانم که در دورتمند چه جایگاهی دارم.. به خاطر بودن در اینجا بسیار احساس راحتی می کنم و با وجود زمان طولانی مصدومیتم حالا دیگر به ماه های قبل فکر نمی کنم. با وجود غیبتم اینجا همه مرا دوست دارند. این برایم بسیار باارزش و بسیار نزدیک به من است. البته همچنان امیدوارم تا زودتر به میادین بازگردم و درگیر فصل بعد شوم.”
قراردادی که گوندوغان امضا کرده به این معنی نیست که از او دست بکشیم. بلکه مشخصا به این معنی ست که او در این مقطع قصد جدا شدن از تیمش را ندارد. او تمام این فصل را مصدوم بوده و انتقالش در این تابستان جذابیت زیادی ندارد.
همانطور که او می گوید، در سیگنال دونا پارک “راحت” است و این مکان بهترین جا برای اوست تا از دوران ریکاوری خود لذت ببرد.
اما یونایتد باید او را یک جایی در لیست خود نگه دارد.

منبع خبر:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 20 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

آرسن ونگر پیش از اینکه اسمالینگ از فولهام به یونایتد بپیوندد تلاش کرد که این ملی پوش انگلیسی را به خدمت بگیرد و حالا توپچی ها مایلند تا ۱۲ میلیون یورو برای او بپردازند.
 آرسن ونگر درحالی که هنوز قرارداد جدیدش را امضا نکرده، شروع به برنامه ریزی برای فصل بعد کرده است. او همیشه اسمالینگ را تحسین کرده است و در ژانویه ۲۰۱۰ برای خرید او اقدام کرده بود.
با وجود یک سری مصدومیت هایی که پیشرفت او را دچار اخلال کرد، این بازیکن ۲۴ ساله ۱۲۰ بازی را برای شیاطین سرخ انجام داده است البته بدون اینکه جای خود را کاملا در ترکیب اصلی ثابت کند.
اخیرا، اسمالینگ به خاطر اینکه در زمان مصدومیتش در یک پارتی در مرکز شهر منچستر حضور داشته مورد توبیخ باشگاه قرار گرفت. و دیوید مویس هم براین باور است که مدافع بااستعدادش می تواند جزو لیست مازاد باشد.
آرسنالی ها مشتاقند که جلو بیایند و تا ۱۲ میلیون یورو برای او بپردازند. حقوق هفتگی ۵۲۰۰۰ یورویی او به سادگی با ساختار انعطاف ناپذیر حقوق دهی لندنی ها جور در می آید.
توپچی ها اسمالینگ را جایگزینی برای باکاری سانیا درنظر گرفته اند که در تابستان قراردادش به پایان می رسد و با وجود تلاش آرسنال برای نگه داشتن وی، تیم های لیورپول، منچسترسیتی، اینتر و موناکو علاقه به جذب او دارند.
همچنین توماس ورتونگن کاپیتان آرسنال هم به خاطر نمایش خوب مرتساکر و کوشیلنی جایگاه ثابتش را در قلب دفاع از دست داده و احتمالا بعد از جام جهانی جدا خواهد شد.

منبع خبر:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 15 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

دیوید مویس بسیار سرحال به نظر می امد و با قاطعیت درباره ی شانس یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان صحبت می کرد.

او در این باره گفت:

“ما تا پایان هفته سی و هشتم تسلیم نخواهیم شد و امیدوارانه تلاش می کنیم.شاید از لحاظ ریاضی ما شانس زیادی نداشته باشیم ولی منچستر یونایتد از درصد شانس های کمتری هم بارها صددرصد ساخته است<باخنده>.

بازی در خانه ی اورتون همیشه برای تمام تیمها سخت بوده است و بعد از رفتن من هم همانگونه مانده است ولی ما بهترین تیم خارج از خانه هستیم و نمی خواهیم رکورد خود را از دست بدهیم.”

او درباره ی اولین رویارویی با تیم سابقش در خانه ی انها گفت:

“من شناخت خوبی از ان ها دارم و میدانم تا چه حد سخت کوش هستند.ما سالها تلاش کردیم تا این بازیکنان خوب در اورتون جمع شوند.البته مارتینز بسیار خوب کار کرده است ومن به سابقه ی خود در گودیسون پارک افتخار می کنم اما هم اکنون سرمربی یونایتد هستم که بسیار خوشحال کننده است و تمام تلاشم را برای موفقیت یونایتد در این بازی می گذارم”

مویس درباره ی مصدومان گفت:

“ما مروان و وین رونی را با خود به گودیسون پارک می بریم.فلینی بعد از بازی رفت با بایرن مونیخ دیگر بازی نکرده است و شرایط خوبی دارد.اما رافائل نتوانست ما را همراهی کند.ایوانز هم که در تیم زیر ۲۱ ساله ها بازی کرد هنوز کامل از مصدومیت رها نشده و ما نمی توانیم از او استفاده کنیم.

ون پرسی هر روز با ما در تماس است و من انتظار دارم که او را در بازی های پایانی در اختیار داشته باشم”

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 11 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

به گزارش بخش بین المللی گل، رکورد دار خریدهای منچستر یونایتد، خوان ماتا، با دفاع از دیوید بر ضرورت حمایت از دیوید مویس تاکید کرد.

خوان ماتا که در ژانویه گذشته از چلسی به اولدترافورد آمد اعتقاد دارد مشکلات شیاطین سرخ نباید بزرگ شود و مویس فصل سختی را پشت سر می گذارد، وی در این باره گفت:" ما باید متحد باشیم؛ حالا زمان ایراد گرفتن به مویس نیست. الآن نباید به دنبال مقصر بگردیم.
" در این زمان فقط باید با یکدیگر متحد باشیم و به فکر پیشرفت تیم باشیم؛ ما باید از مربی خود حمایت کنیم و به او باور داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. مویس فقط مربی ما نیست، فقط تاکتیک ها را مشخص نمی کند. او همه چیز ماست. زمانی که به او توهین می شود و از او ایراد گرفته می شود مانند این است که به همه ما ایراد گرفته شده است.
" برخی از دوستان من به من می گویند، در این شرایط در باشگاه های اسپانیایی شرایط متفاوت خواهد بود اما در تیم شما همه پشت سر سرمربی هستید."
منابع موثق گل از حضور دیوید در پرتغال خبر داده اند؛ احتمال می رود او برای دیدن بازی جکسون مارتینز، مانگلا، گارای و ... به پرتغال رفته باشد.
ماتا در این باره نیز می گوید:" زمانی که من به اینجا آمدم، برنامه سرمربی و باشگاه برای فصل بعد بود. همه می دانیم که در شرایط سختی قرار گرفته ایم، اما سران باشگاه به دنبال خرید های جدیدی هستند تا بتوانند بازیکنان بزرگی را به باشگاه بیاورند. من یقین دارم که باشگاه به کورس قهرمانی باز خواهد گشت؛ از زمانی که من کودک بودم یونایتد برای قهرمانی می جنگید و حالا هم همه چیز مهیاست که برای قهرمانی بجنگیم.
منبع:منچسترنیوز

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 711
  • بازدید کلی : 22,620
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد