loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 18 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

ديلي بلايند، ستاره آژاکس و تيم ملي هلند، ميگويد رد کردن پيشنهاد منچستر يونايتد و بارسلونا بسيار سخت است.

به گزارش "ورزش سه"، ديلي بلايند، ستاره آژاکس و تيم ملي هلند، ميگويد رد کردن پيشنهاد منچستر يونايتد و بارسلونا بسيار سخت است. اين بازيکن 24 ساله در فصلي که به قهرماني آژاکس در ليگ هلند و سپس رتبه سومي هلند در جام جهاني منجر شد، نقشي اساسي در موفقيت هر دو تيم داشت و در هفته هاي اخير خبرهاي زيادي درباره علاقه دو غول فوتبال اروپا به او منتشر شده است. او گفت: «واضح است که اين خبرها مايه افتخار است. رد کردن پيشنهاد چنين باشگاه هايي بسيار سخت است.» او در مورد احتمال ترک آژاکس گفت: «در فوتبال هرگز نميتوان قول داد. اگر قول بدهيد بايد پايش بايستيد. بازيکنان بسياري هستند که قول ماندن ميدهند اما بالاخره ميروند. من انتخاب هايم را نگه داشته‌ام. در آمستردام و آژاکس بسيار خوشحالم، اما هيچکس نميداند چه پيش مي‌آيد.»

منچستر يونايتد در روزهاي اخير مشتري جدي تري نشان داده، اما بازيکن 24 سال آژاکس فکر مي‌کند لاليگا براي او بهتر از رقابتهاي فيزيکي ليگ برتر است: «لاليگا با سبک بازي من متناسب تر است. شايد انگلستان هم باشد، اما رقابت در آنجا بسيار فيزيکي است و شايد نتوانم با تمام قوا بازي کنم. از نظر فيزيکي پيشرفت کرده‌ام، اما نبردهاي تک به تک کار من نيست.»

شنيده ميشود لوئيس فان خال علاوه بر ديلي بلايند، به استخدام برخي بازيکنان ديگر تيم ملي هلند مانند نايجل دي يانگ و کوين استروتمن هم علاقمند است.

ADMIN بازدید : 26 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (4)

منچستر یونایتد می تواند از فرصت استفاده کند و از کنار کشیدن پاریسی ها به منظور انتقال دی ماریا، نهایت بهره را ببرند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، دیروز رئیس تیک پی اس جی اعلام کرد که از خرید دی ماریا منصرف شده است. اما روزنامه AS گزارش می دهد که رئال مادرید مشتاق است که این بازیکن آرژانتینی را با قیمت بالا به فروش برساند.

حال با توجه به این اوضاع، منچستر یونایتد می تواند از فرصت نهایت استفاده را ببرد و دی ماریا را به تیمش منتقل کند. دی ماریا هم چنان در ذهن خود ترک کردن مادرید را زیر نظر دارد، در حالی که آنجلوتی چندان مشتاق نیست که او از رئال مادرید جدا شود.
دی ماریا احساس می کند باشگاه رئال مادرید به اندازه ارزش او، دستمزد پرداخت نمی کند. اما او هم چنان بازیکن رئال مادرید است و به تمرینات باز گشته است و می تواند هفته آینده در مسابقه سوپر کاپ اروپا شرکت کند.

ADMIN بازدید : 26 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

در خبر‌ها آمده است که یووه به آرتورو ویدال و منچستریونایتد خبر داده که هر چه سریع تر آینده این بازیکن را مشخص کنند.

 به گزارش فوتبال ایتالیا، ویدال در طول تابستان بار‌ها به منچستر یونایتد لینک شده است اما یووه قصد حفظ این بازیکن ۲۷ ساله را دارد. دیروز حتی خبر از توافق ویدال با یونایتد با دستمزد سالیانه ۱۲ میلیون یورو بود.

خبر‌ها حکایت از آن دارد که کاسه صبر یوونتوس لبریز شده است و دوست ندارند تا آخرین روز تابستان درگیر این پرونده باشند. حالا باشگاه تورینی به بازیکن اهل شیلی اولتیماتوم داده است که هر چه سریع تر آینده خود را مشخص کند. یوونتوس در نظر دارد که اگر ویدال قصد خروج دارد وی را به مبلغی در حدودی ۵۰ میلیون یورو بفروشد.

ADMIN بازدید : 19 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

با توجه به گزارش ها در کشور انگلیس، انتظار می رود منچستر یونایتد در چند روز آینده انتقال خوان کوادرادو را با مبلغ 36 میلیون پوند نهایی کند.

به گزارش مترو، ستاره کلمبیایی یکی از اهداف اصلی لوئیز فن خال بوده و علیرغم علاقه بارسلونا به این بازیکن، او راهی اولدترافورد خواهد شد.
با توجه به گزارش روزنامه اکسپرس، منچستر یونایتد ابتدا پیشنهاد 32 میلیون پوندی ارائه کرده و سپس در مرحله دوم این مبلغ را به 36 میلیون پوند افزایش داده است.

فن خال، کوادرادو را یکی از ارکان اصلی در سیستم 3-4-3 خود می داند و انتظار می رود در چند روز آینده موفق شود وی را به تیمش اضافه کند.

ADMIN بازدید : 13 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

شما میتوانید از این پس آخرین اخبار کوتاه مربوط منچستریونایتد و نقل و انتقالات را از چت باکس ( سمت چپ سایت) مشاهده نمایید. چت باکس هر لحظه آپدیت خواهد شد و شما برای مشاهده تمامی اخبار  باید رفرش کنید. شما حتی میتوانید در چت باکس راجع به خبر نظر بدهید.

با تشکر

مدیریت پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 17 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

گزارش های رسانه های کشور ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه منچستر یونایتد به خرید آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یووه نزدیک تر شده است.

گزارش ها همچنین حاکیست باشگاه تورینی در راه این انتقال ممکن است نانی و چیچارتو هرناندز دو بازیکن باشگاه انگلیسی را از آن ها مطالبه کند اما به نظر می رسد تلاش های یووه برای جایگزینی ویدال به همین جا ختم نمی شود.

رسانه های ایتالیایی صبح امروز اعلام کردند یووه در صورت فروش ویدال نیم نگاهی به خرید فردی گوارین هافبک کلمبیایی اینتر و استفان یووتیچ مهاجم مونته نگرویی باشگاه من سیتی خواهد داشت البته ظاهرا مسئولین من یو،قبل از توفق با یووه،خواهان حضور ویدال در انگلستان برای انجام تست های پزشکی و مطمئن شدن از سلامت زانوی هستند.

منچستریونایتد پیشنهاد 12 میلیون یورو در سال را به ویدال داده است.

گفته می شود دستمزد احتمالی ویدال در منچستر یونایتد به احتمال زیاد مبلغی در حدود ۱۸۲۰۰۰ پوند در هفته خواهد بود.

ADMIN بازدید : 19 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" منچستريونايتد با پيشنهادي 32 ميليون پوندي به استقبال خوان کوادرادو، مهاجم کلمبيايي فيورنتينا رفته و اگرچه فيورنتينا حاضر نيست او را به قيمتي کمتر از 36 مييون پوند واگذار کند، طي 24 ساعت اخير احتمال نهايي شدن اين انتقال قوت گرفته است. فيورنتينا پيش تر اعلام کرده بود به کوادرادو قراردادي 5 ساله پيشنهاد مي کند تا بتواند او را در کنار ساير ستارگان تيمش مانند ماريو گومز و جوزپه روسي حفظ کند، اما اگر او مصراً خواهان رفتن باشد با واگذاري اش به قيمت موردنظر مخالفت نخواهد کرد.

ADMIN بازدید : 15 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

منچستر یونایتد در تلاش است تا دی ماریا متقاعد کند که به اولدترافورد بیاید.

باور کنید یا نه، باشگاه پاریسن ژرمن از خرید آنخل دی ماریا منصرف شد و رئیس این باشگاه اعلام کرد: " قیمت او بیش از حد گران است."
ناصر ال خلیه و باشگاهش به علت حکم کمیته مالی یوفا نمی توانند هر چقدر که دوست دارند پول خرج کنند، هر چند که آن ها در اوایل فصل نقل و انتقالات، داوید لوئیز را با قیمت 50 میلیون یورو خریداری کردند؛ حال آن ها از خرید دی ماریا صرف نظر کرده اند.

با توجه به گزارش سایت thescore، آنخل دی ماریا مایل نیست در مادرید بماند و باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد وی را به خدمت بگیرد.

سایت ESPN گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که دی ماریا مایل نیست به تیمی ملحق شود که در لیگ قهرمانان حضور ندارد و به همین دلیل بیشتر علاقمند بوده که راهی پاریسن ژرمن شود.
از طرفی، با آمدن تونی کروس و جیمز رودریگز ترافیک در خط هافیک باشگاه رئال مادرید بیشتر شده و به نظر می رسد دی ماریا مایل نیست در این تیم بماند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولین باشگاه منچستر یونایتد می توانند وینگر رئال مادرید را متقاعد نمایند که به این باشگاه برود یا خیر.

ADMIN بازدید : 16 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (1)

تاک اسپورت می گوید خاویر هرناندز مهاجم مکزیکی منچستر یونایتد به هدف اول یوونتوس در نقل و انتقالات تبدیل شده است. خاویر هرناندز همچنین مورد توجه اتلتیکو مادرید و اینتر میلان هم قرار دارد.

# اکسپرس می گوید آرسنال در رقابت بر سر خرید مارکو رویس از منچستر یونایتد و لیورپول پیش افتاده است. رویس درخواست تمدید قرارداد با دورتموند را در کرده است. گفته می شود تابستان آینده بند آزادسازی رویس با ۲۰ میلیون پوند فعال می شود.

# پس از پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی بارسلونا برای ورمالن دیلی استار می گوید منچستر یونایتد حالا برای جذب او می خواهد پیشنهادی ۱۲ میلیون پوندی ارائه کند. این در شرایطی است که گفته می شود آرسنال ترجیح می دهد ورمالن را به بارسا بفروشد. مترو هم نوشت منچستر قصد ارائه پیشنهاد ۱۵ میلیون پوندی را دارد.

# ممفیس دیپای ستاره هلندی پی اس وی که گفته میشد مورد توجه منچستر یونایتد هم قرار دارد در آستانه پیوستن به تاتنهام قرار دارد.

# منچستر ایونینگ نیوز می گوید یونایتد هنوز از جذب آنخل دی ماریا ناامید نشده است.

# دیلی میل می گوید ناپولی به دنبال انتقال قرضی مارونه فلینی است

*به گزارش لا استامپا یونایتد پیشنهاد حقوق 182 هزار در هفته را به ویدال داده است و احتمال این انتقال بیش تر شده است.


ADMIN بازدید : 12 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی برا انتقال فرمالن به بارسا یا منچستریونایتد و پیشنهاد این دو تیم برای این بازیکن بلژیکی توپچی ها بوده است.

حالا امروز آرسن ونگر در کنفرانس خبری خود با اظهار جمله:"فرمالن اینجا را ترک خواهخد کرد چون می خواهد که بازی کند. ما در شرایطی هستیم که نمی توانیم باب میل او عمل کنیم." ابتدا خروج او را تائید نموده و از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از باشگاه هایی که به او پیشنهاد داده اند یاد کرد.

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 713
  • بازدید کلی : 22,622
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد