loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 14 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

استروتمن که جام جهانی را بخاطر یک مصدومیت بی موقع از دست داد حالا خود را برای یک شروع دیگر آماده می کند.

باشگاه منچستر یونایتد پس از به بن بست رسیدن مذاکرات با ویدال حالا به دنبال خرید کوین استروتمن بازیکن هلندی تیم رم است.

به گزارش دیلی میل، استروتمن یکی از گزینه های اصلی فن خال به حساب می آید و حتی یونایتدی ها حاضرند تا برای او 30 میلیون یورو نیز هزینه کنند.

استروتمن که جام جهانی را بخاطر یک مصدومیت بی موقع از دست داد حالا خود را برای یک شروع دیگر آماده می کند.

هفته گذشته رودی گارسیا در واکنش به شایعاتی در مورد استروتمن عنوان داشته بود که این بازیکن ارزشمند در رم به کار خود ادامه خواهد داد.

کوین استروتمن از محبوبیت زیادی در میان هواداران رم برخوردار است و اگر باشگاه رم راضی به جدایی این بازیکن شود ممکن است که روی سکوها تبعات منفی زیادی برای این تیم به همراه داشته باشد.

red devil بازدید : 16 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

فن خال مدعی شد که در رسانه نمی‌توان چنین بحث‌هایی انجام داد.

لوئیس فن خال، سرمربی یونایتد پاسخ صحبت‌های ژوزه مورینیو درباره ی ضربه ی اقتصادی خرید لوک شاو را داد.

منچستریونایتد 34 میلیون یورو برای مدافع 19 ساله پرداخت کرد و هفته ای 200 هزار یورو به او حقوق می‌دهد که او را در صدر لیست بازیکنان جوان از لحاظ حقوق و قیمت قرارداده است.

مورینیو در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که در صورتی که چلسی شاو را می‌خرید، وضعیت تیم و تناسبی که ایجاد شده به هم می‌خورد.

فن خال چنینی موضوعی را رد کرد و گفت: " من پاسخی ندارم. فکر نمی‌کنم در این رابطه باید در رسانه‌ها صحبتی مطرح شود. باید با ژوزه مستقیما صحبت کنم."

روز یکشنبه یونایتد به مصاف یوونتوس خواهد رفت و فن خال می‌خواهد داور را متقاعد کند تا بین بازی وقت نوشیدن آب به بازیکنان بدهد.

او ادامه داد: " دو ساعت بازی کردن باورنکردنی است. باید با شرایط کنار بیاییم زیرا همه ی بازیکنان به جز تام کلورلی 45 دقیقه بازی می‌کنند."

red devil بازدید : 17 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به گزارش دیلی استار، منچستر یونایتد خود را برای دادن یک پیشنهاد 19 میلیونی برای آردا توران آماده می کند. این 5 شنبه مذاکرات بین دو باشگاه یونایتد و اتلتیکو اغاز خواهد شد.

هدف اصلی یونایتد همچنین وارد کردن نانی به این انتقال است. لوئیس فن خال اصرار زیادی برای به خدمت گرفتن توران دارد و از طرفی چندی پیش به نانی گفته بود که می تواند باشگاه را ترک کند و به دنبال تیم دیگری برای خود باشد.

همچنین موناکو نیز برای جذب توران ابراز علاقه کرده است. با این وجود اتلتیکو ترجیح می دهد تا با یونایتد وارد مذاکره شود.

چندی پیش لیورپول نیز به آردا پیشنهاد داده بود که نهایتا آنها مارکوویچ را به خدمت گرفتند.آردا در سال 2011 تنها با 5 میلیون یورو از گالاتاسرای به اتلتی امده بود.

red devil بازدید : 17 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

کلورلی عنوان کرد که با دیدن بازی‌های هلند متوجه شده که سبک بازی اش با تفکرات فن خال همخوانی دارد

تام کلورلی، هافبک منچستریونایتد معتقد است که لوئیس فن خال کاملا مناسب منچستریونایتد است.

کلورلی فصل گذشته تنها 22 بازی برای یونایتد انجام داد و هیچگاه موفق نشد به ترکیب اصلی راه پیدا کند. با این حال، هافبک 24 ساله مطمئن است که تحت هدایت فن خال می‌تواند نمایش‌های خوبی در فصل پیش رو داشته باشد.

کلورلی در جمع خبرنگاران گفت: " بازی های هلند را در جام جهانی دیدم و از آنجا متوجه شدم که من بازیکنی هستم که با سبک او تطابق دارد.باید در تمرینات و بازی‌های مهم خودم را نشان دهم. فکر می‌کنم که فضا برای اثباتم وجود داشته باشد. سعی کردم استراحت خوبی داشته باشم و باطری هایم را شارژ کردم.حالا همه بازگشتیم و سعی می‌کنیم نظر سرمربی را جلب کنیم. می‌دانیم که او چه چیزی می‌خواهد- سرعت و پاس‌های دقیق. او شفاف صحبت می‌کند و بازیکنان همه مشتاق همکاری با او هستند."

red devil بازدید : 9 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (1)

ماتا معتقد است که تغییر سیستم تصمیم خطرناکی است ولی فن خال مربی بزرگیست.

خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد معتقد است که برای هماهنگ شدن شیاطین سرخ با تاکتیک‌های جدید فن خال، به زمان احتیاج است.

شیاطین سرخ در اولین دیدار خود مقابل لوس آنجلس گلکسی 7-0 پیروز شدند و فن خال سیستم جدید 2-1-4-3 را به کار گرفت که در آن ماتا در پست جدیدی به کار گرفته شد.

ماتا در جمع خبرنگاران گفت: " واقعیت این است که از سیستم جدیدی استفاده می‌کنیم. نمی‌دانم چقدر طول می‌کشد، یک ماه دو ماه یولی مهم ترین چیز این است که ما به کارمان ایمان داریم.به نظر من، اگر کنار دو مهاجم بازی کنم، بهتر خواهد بود. دنبال توپ خواهم بود و فکرمی‌کنم در چنین پستی راحت تر خواهم بود. تغییر سیستم خطرناک است ولی باید با همکاری رو به جلو حرکت کرد."

با وجود عدم حضور در لیگ قهرمانان، ماتا به قهرمانی در دو جام اصلی باقی مانده امیدوار است. او گفت: " این باشگاه برای پیروزی ایجاد شده است. وقتی من کوچکتر بودم، یونایتد قهرمانی های زیادی کسب می‌کرد  و این کاریست که ما باید به آن ادامه دهیم."

red devil بازدید : 11 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

مورینیو معتقد است که حقوق هفته ای 200 هزار یورو برای یک پسر بچه 19 ساله بسیار بالاست و تعادل تیم را به هم خواهد زد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است اگر این باشگاه لوک شاو را با همان قیمتی که منچستریونایتد خرید، به خدمت می گرفت، صدمه ی زیادی به وضعیت مالی و اقتصادی این باشگاه وارد می شد.

مدافع 19 ساله با 37.5 میلیون یورو به یونایتد پیوست و با حقوق هفته ای 200 هزار یورو به گران ترین بازیکن جوان جهان تبدیل شد و همچنین در میان بازیکنان جوان، بیشترین حقوق را می‌گیرد.

به گزارش Goal چلسی و یونایتد بر سر این انتقال رقابت می‌کردند که وقتی چلسی از ارقام پیشنهادی یونایتد مطلع شد، از خرید او منصرف شد.

مورینیو در کنفرانس خبری گفت: " درباره  حقوق دادن به یک پسر بچه 19 ساله صحبت می‌کنیم و اگر لوک شاو در چلسی بود، ما مرده بودیم. برای حفظ تناسب و پایداری اقتصادی و فیرپلی مالی، مطمئنا با چنین ارقامی در رختکن شکست می‌خوردیم.

زیرا وقتی به یک بازیکن 19 ساله انقدر حقوق داده می‌شود – یک بازیکن خوب ، فوق‌العاده- فردا باقی بازیکنان در اتاق شما را می‌زنند.

آنها می‌گویند که چگونه است که من با بیش از 200 بازی و بردن این و آن برای باشگاه، انقدر حقوق می‌گیرم و یک پسر بچه 19 چنین حقوق بالایی دارد.

به سرعت تعادل ما را به هم می‌زد و ما اجازه ی رخ دادن چنین چیزی  را نخواهیم داد."

امیر بازدید : 13 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

ستاره منچستر یونایتد اعتراف کرد که دوست دارد بازوبند کاپیتانی تیمش به او برسد. او اطمینان دارد که با آمدن لوئیس فان خال شرایط تیمش بهتر شده و دیگر سناریوی فصل قبل تکرار نخواهد شد.

 

با جدایی نمانیا ویدیچ، ریو فردیناند و پاتریس اورا از منچستر یونایتد این سوال به ذهن می‌رسد که بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را برای فصل بعد چه کسی بر بازو خواهد بست. 

وین رونی و رابین فان پرسی شانس زیادی برای بستن بازوبند کاپیتانی دارند. البته شانس فان پرسی با توجه به رابطه بسیار خوبی که با فان خال دارد بیشتر است اما نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد که فان خال نمی‌خواهد هیچکدام از این دو ستاره را انتخاب کند چرا که در دیدار نخست این تیم با گالاکسی که با پیروزی هفت بر صفر شیاطین سرخ به پایان رسید این درن فلچر بود که بازوبند کاپیتانی را بربازو بست.

 

رونی دوست دارد که بازوبند کاپیتانی شیطان سرخ به او برسد. او گفت: بدون شک دوست دارم بازوبند کاپیتانی تیم بزرگی همچون منچستریونایتد به من برسد. اما این سرمربی تیم است که باید در نهایت تصمیم بگیرد. فان خال دوست دارد که بهترین گزینه را برای رهبری تیمش انتخاب کند. او عاشق کار کردن با بازیکنان منچستر است و من این را به خوبی می توانم درک کنم. اطمینان دارم که او همه چیز را در نظر خواهد گرفت و به زودی تصمیم خود را می‌گیرد.

 

منچستریونایتد فصل قبل با هدایت دیوید مویس نتایج کابوس‌واری گرفت و نتوانست جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد که این برای چنین تیم سرشناسی ناکامی بزرگ به شمار می‌آید. رونی درباره این سوال که آیا سناریو فصل قبل با فان خال هم تکرار خواهد شد این گونه پاسخ داد: نه، اصلا تکرار نخواهد شد. الان با آمدن فان خال شرایط تیم بسیار بهتر شده است و می‌توانیم در هر جامی مدعی باشیم. فصل بسیار بدی را پشت سرگذاشتیم و این را به خوبی می‌دانیم اما اطمینان داریم که می‌توانیم دوباره همان تیم قوی سابق شویم؛ همان منچستری که همه انتظار دارند. باید قبل از هر چیزی به این باور برسیم که توان قهرمانی را داریم. در این صورت است که می‌توانیم به راه درست بازگردیم.

ADMIN بازدید : 8 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

شاید تا ساعاتی دیگر وضعیت آنخل دی ماریا در رئال مادرید مشخص می شود.

با توجه به گزارش Cadena Cope، رئال مادرید درهای مذاکره را برای انتقال دی ماریا باز می کند، در صورتی که پیشنهادی بیشتر از 50 میلیون یورو به آن ها ارائه شود.

دو باشگاه منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن بازیکن خوش نقش آرژانتینی رئال مادرید هستند. آینده دی ماریا می تواند تا چند ساعت دیگر مشخص شود.

ADMIN بازدید : 16 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

ملی پوش شیلیایی یوونتوس علیرغم تاکید بر نامشخص بودن آینده اش در یوونتوس، اذعان داشت که به منچستر نمی رود و همه چیز پس از صحبت با سرمربی جدید بیانکونری مشخص می شود.

به گزارش بخش بین المللی گل، آرتور ویدال علیرغم رد کردن شایعه پیوستن به منچستر یونایتد، اما همچنان بر آینده نا مشخص خود در یوونتوس تاکید کرد. پیشتر گل متوجه شده بود که منچستر یونایتد با مبلغ 42.5 میلیون یورو به دنبال این بازیکن 27 است.  هرچند ویدال هم اکنون شانس حضور خود در الدترافورد را منتفی می داند، اما حضور او در یوونتوس نیز قطعی نیست.

وی در این باره به اسکای ایتالیا گفت: "نمی دانم که در یوونتوس خواهم ماند یا خیر اما فعلاً در تورین خوشحالم؛ در روز دوشنبه با آلگری صحبت خواهم کرد. اما قطعاً به منچستر نخواهم رفت."

تورینی ها پیشتر اعلام کرده بودند که دو ستاره خود یعنی پل پوگبا و آرتور ویدال را نخواهند فروخت. پاول ندود در این باره به توتو اسپورت گفته بود:

"برنامه ما مشخص است؛ ما می خواهیم بازیکنان برتر خود را حفظ کنیم که در صدر این بازیکنان ویدال و پوگبا قرار دارند. ما قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم، مخصوصاً ویدال. قطعا اگر پیشنهاد بالایی برای آن ها ارائه شود در مورد آن فکر خواهیم کرد اما ما نمی خواهیم قهرمانان خود را به فروش برسانیم. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز رقابت کنیم و تنها بازیکنانی را به فروش می رسانیم که در برنامه ما حضور نداشته باشند."

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 966
  • بازدید کلی : 22,875
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد