loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

پیتر اشمایکل گفته وین رونی بهترین گزینه برای کاپیتانی منچستر یونایتد است.

به گزارش فور فور تو، بعد از ترک یونایتد از سوی بزرگانی چون نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند و بازنشستگی رایان گیگز، هنوز بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ، صاحب جدید خود را نشناخته است. فن خال قرار است انتخاب نهایی اش را از بین رونی و فن پرسی، انجام دهد، ولی فعلا تصمیم اش را اعلام نکرده است. در تور آمریکا، در 3 بازی دارن فلچر تیم را رهبری کرد و کاپیتان تیم در مقابل رم هم تام کلورلی بود، ولی در بازی فینال این وین رونی بود که بازوبند را بست و توانست در پیروزی 3 بر یک منچستر مقابل لیورپول، گلزنی هم بکند.

اکنون پیتر اشمایکل، دروازه بان افسانه ای و کاپیتان سابق یونایتد که پنج قهرمانی لیگ برتر و مدال طلای لیگ قهرمانان را هم در کارنامه دارد، از رونی برای کاپیتانی حمایت کرده است:

"فاکتوری که خیلی در مورد رونی جذب ام می کند، علاقه اش برای حضور در بازی های منچستر است. هر جا که مربی از او بخواهد، از صمیم قلب، می پذیرد. او اهمیت خود برای تیم را می داند و اگر قرار باشد در خط هافبک بازی کند، برای تیم بازی می کند. فقط با تجربه و بلوغ می توان به این نقطه رسید. برای همین فکر می کنم او بهترین گزینه برای کاپیتانی است."

منچستر یونایتد قبل از آغاز بازی هایش در لیگ برتر مقابل سوانسی در 16 آگوست (25 مرداد)، باید چهار روز قبل، در اولدترافورد ه مصاف والنسیا برود.

ADMIN بازدید : 10 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید برای تقویت خود به سراغ دو ستاره نیمکت نشین منچستریونایتد رفته است

به گزارش AS دیگو سیمئونه سرمربی تیم مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا پس از خرید ستاره هایی نظیر ماریو مانژوکیچ و آنتونی گریزمان حال برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود قصد دارد با ارائه پیشنهادی به ارزش 32 میلیون یورو، شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی و خاویر هرناندز مهاجم نیمکت نشین و مکزیکی شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد.

گفتنی است وضعیت این دو بازیکن که به تازگی به همراه منچستریونایتد قهرمان رقابت های گینس کاپ در آمریکا شده اند، هنوز از جانب لوئیز فن خال سرمربی هلندی و تازه وارد تیم فوتبال منچستریونایتد مشخص نشده است.

ADMIN بازدید : 13 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

وین رونی ستاره شیاطین سرخ بر این باور است که مربی جدید لوییس فن خال دید او نسبت به فوتبال را تغییر داده است...او درباره این موضوع میگوید:
"این چند هفته برای ما خیلی خوب بود...ما حالا یک مربی خوب داریم که از ما سبک متفاوتی از فوتبال را میخواهد و ما باید خودمان را با آن وفق دهیم.ما نتایج خوبی در مقابل تیم های بزرگ دنیا گرفتیم و از این بابت میتوانیم به خود افتخار کنیم...سیستم باشگاه الان فقط مناسب من نیست مناسب کل باشگاه است.مربی وارد میشود و نگاهی به بازیکنان ما می اندازد(وضعیت اون هارو بررسی میکنه).او به هر چیز که فکر میکند،سعی میکند تا آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا برای باشگاه مفید باشد.او بسیار سخت گیر است و از وقتی که وارد تیم شد بزرگی خودش را به ما ثابت کرد.او به ما آموخت که با دیدی متفاوت به فوتبال نگاه کنیم که تا حالا هیچ یک از ما آن را تجربه نکرده بود...این برای ما عالیست و امیدوارم ادامه داشته باشد."
او اضافه کرد:"ما میخواستیم بازی ها را ببریم و خوب بازی کنیم،که موفق هم شدیم و جام را هم بردیم."
وین درمورد شکست دادن لیورپول گفت:"این همیشه خوب است که لیورپول را شکست بدهیم.ما از کاری که کردیم خوشحالیم.حالا ما به والنسیا میرویم و بعد لیگ شروع میشود"

مترجم:بنایی نیا

ADMIN بازدید : 14 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستریونایتد با برد مقابل لیورپول اولین جام خود را تحت هدایت لوئیس فن خال به دست آورد. عمر المومنی در جدیدترین کاریکاتور خود ورود فن خال و تلاش او برای کسب قهرمانی در لیگ برتر را به تصویر کشیده است.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

باشگاه منچستریونایتد انگلیس، به طور رسمی عنوان کرد که وانیا میلنکوویچ، سنگربان جوان صرب‌تبار را از تیم وویودینا به خدمت گرفته است.

شیاطین سرخ، ماه گذشته بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیده بودند و امروز خبر رسمی انتقال این دروازه بان 17 ساله را اعلام کردند. این دروازه بان فصل بعد را هم به طور قرضی در تیم وویوودینا حضور خواهد داشت.

زوران اسکپانوویچ، رئیس باشگاه وویوودینا به خبرنگاران گفت:

" بعد از مذاکرات طولانی که در چند ماه گذشته صورت گرفت، ما سرانجام روز گذشته به توافق رسیدیم و می توانیم به طور رسمی اعلام کنیم که دروازه بان جوان و آینده دار ما به منچستریونایتد خواهد پیوست.  او سال آینده هم برای وویوودینا بازی خواهد کرد و تحت نظارت کارشناسان و مربیان ما خواهد بود تا برای بازی در منچستریونایتد آماده شود."

ADMIN بازدید : 11 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

* منچستر یونایتد به ناپولی اطلاع داده که فلینی را با مبلغ 4 میلیون پوندو به شکل قرضی در اختیارشان قرار می دهد، اما بنیتز قصد ندارد بیش از 1.5 میلیون پوند پول بدهد.

* رئال مادرید در حال برنامه ریزی است که در صورت جدایی خدیرا، لوئیز گوستاوو را جانشین این بازیکن کند. مادریدی ها امیدوارند تا در رقابت با منچستر یونایتد پیروز شود و با پرداخت مبلغ 26 میلیون پوند ( بند آزاد سازی ) این هافبک را به خدمت بگیرند.

*ویدال به شایعات مبنی بر انتقال به یونایتد پایان داد و گفت "من در یوونتوس خوشحالم و دلیلی برای ترک این تیم نمیبینم.

*به گزارش اسکای اسپورت بارسلونا در خرید فرمایلن از یونایتد پیشی گرفته و این بازیکن به زودی به نیوکمپ خواهد رفت.

* اتلتیکو مادرید قصد دارد با پیشنهادی به منچستر یونایتد، خاوی هرناندز و شینجی کاگاوا را به خدمت بگیرد. سیستم 3-5-2 فن خال می تواند جا را برای این بازیکن محدود کند.

# وستهام یونایتد به دنبال جذب ویلفرد زاها وینگر منچستر یونایتد است.

 

# رسانه های ترکیه می گوید منچستر یونایتد قصد دارد برای خرید آردا توران 20 میلیون پوند+شینجی کاگاوا را به اتلتیکو مادرید پیشنهاد دهد.

 

# توماس ورمالن که مورد توجه من یونایتد، بارسا و ناپولی قرار دارد هیچ تمایلی نسبت به تمدید قرارداد با آرسنال نشان نداده است.

 

# آرسنال هم به جمع علاقه مندان جذب متس هوملز پیوسته است. هوملز مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارد.

 

# روزنامه کاتالونیایی اسپورت می گوید یونایتد برای جذب کوادرادو پیشنهاد 35 میلیون پوندی ارائه کرده است. کوادرادو که بهترین پاسور جام جهانی است مورد توجه یونایتد و بارسلونا قرار دارد.

ADMIN بازدید : 17 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

سرانجام آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس به صحبت آمد و شایعات جدایی اش از یوونتوس را رد کرد.

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یوونتوس در نخستین مصاحبه اش پس از رقابت های جام جهانی، به هرگونه شایعه جدایی از یوونتوس و پیوستن به منچستر پایان داد.

او که با یوونتوس در اردوی آسیا به سر می‌برد گفت:

"کاملاً از حضور در یوونتوس احساس رضایت دارم و دلیلی برای ترک یوونتوس نمی‌بینم."

منچستریونایتد انگلیس، در فصل نقل و انتقالات جاری به شدت به دنبال جذب آرتور ویدال، برای تقویت تیم خود بود که به نظر این انتقال در نهایت صورت نگرفت. 

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل لیورپول قهرمان جام گینس شد.

گل های یونایتد را به ترتیب رونی،ماتا و لینگارد به ثمر رساندند و تک گل لیورپول را جرارد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شما میتوانید در ادامه مطلب تصاویر منتخبی از این بازی را مشاهد نمایید.

ADMIN بازدید : 12 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

دو تیم منچستریونایتد و لیورپول برای به دست آوردن قهرمانی گینس کاپ از ساعت 4:30 امروز در میامی ایالات متحده آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند.

لطفا به ادامه مطلب بروید...

امیر بازدید : 12 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

رئال مادرید گران‌ترین بازیکن و گران‌ترین تیم دنیا را در اختیار دارد. آن‌ها همچنین سنگ عیار سایر تیم‌ها در این فصل هستند، چرا که فصل پیش توانستند به عنوان قهرمانان اروپا شناخته شوند. اما در خانه بزرگ در میشیگان، لوس بلانکوس تسلیم توانایی‌های اشلی یانگ و درن فلچر شد

تغییر شرایطی که یانگ طی 10 ماه گذشته تجربه کرده واقعاً بی‌نظیر است. اگرچه او هنوز راه زیادی را باید طی کند تا به محبوبیتی که تعدادی از هم‌تیمی‌هایش دارند، برسد، اما نمی‌توانیم کمکی که تا اینجا به بازی تاکتیکی یونایتد کرده را نادیده بگیریم. لوییز فن خال اعلام کرده بود که به همه فرصت خواهد داد و به نظر می‌رسد باید به یانگ به خاطر استفاده از فرصتی که به دست آورده، احترام بگذاریم. وی گل اول یونایتد را پس از یک حرکت تیمی بسیار زیبا که شامل بیش از 20 پاس بود، با ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند. این گل به او روحیه داد تا آرام آرام شروع به مغلوب کردن آربلوا کند. در دقیقه 37 بود که ارسال یانگ برای رونی مستقیماً وارد دروازه شد و شیاطین سرخ بار دیگر پیش افتادند. مقابله با سرعت و ارسال‌های مواج یانگ برای مادریدی‌ها بیش از حد دشوار بود و شاید این سرعت و توانایی ارسال او به دو سلاح قدرتمند برای یونایتد در این فصل تبدیل شوند.

مرد دیگری که به نظر دارد از سیستم جدید فن خال بهره می‌برد، درن فلچر است. وی دیشب برای بار سوم به عنوان کاپیتان در تور امریکا پا به میدان گذاشت و عملکردی به مراتب بهتر از بازی‌های قبلی‌اش به نمایش گذاشت. فلچر در این سیستم عضوی از یک خط میانی فعال و پنج نفره است که این امر به او اجازه می‌دهد بیش‌تر به جلو رفته و در یک‌سوم نهایی موثرتر ظاهر شود. طی سال‌های اخیر فلچر بیش‌تر نقش یک هافبک دفاعی توپ‌گیر را داشته است اما اکنون که فرصت برای جلو رفتن برای او پیش آمده، گویا بار دیگر شاهد فلچر 2009 هستیم.

اگرچه یونایتد می‌تواند از شیوه‌ای که برابر رئال بازی کرده و اغلب بهتر از آن‌ها ظاهر شده دلگرم شود، اما نباید یک سری موضوعات را نیز فراموش کنیم. اول از همه اینکه یونایتد یک هفته بیش‌تر از رئال تمرین کرده و به همین خاطر، تفاوت ریتم بازی بین دو تیم مشهود بود. همچنین یک آقایی به نام کریستیانو رونالدو به علت اینکه در حال ریکاوری از مصدومیت است، روی نیمکت بود و تنها در اواخر بازی به میدان آمد. اما با تمامی این اوصاف، رئالی‌ها تکل‌های سختی هم زدند و مخصوصاً سرخیو راموس جنگندگی همیشگی‌اش را نشان داد که این به معنای میل رئال به بردن بازی بود. علاوه بر این‌ها، گرت بیل رقیب بسیار سرسختی است و بازی برابر او هیچگاه آسان نیست. این مهاجم ولزی دو فرصت در نیمه اول داشت. اولین فرصتش را از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد و در دومین صحنه، ضربه برگردان بسیار زیبایی زد که ده خیا را مجبور به واکنش کرد. مطمئناً این فصل تیم‌های زیادی برای مقابله با او به مشکل خواهند خورد.

به مانند اغلب بازی‌های این تور، نیمه دوم مملو از تعویض‌های فن خال بود و به تبع آن بازی حالت دوستانه‌تری به خود گرفت. اما فن خال و یونایتد حرف خود را زده بودند. آن‌ها مستحق بودن در جمع برترین‌های اروپا هستند و رتبه‌ای بالا در این فصل پرمیر لیگ برای کسب این مهم بسیار حیاتی است. نشانه‌های اولیه این تور زمین تا آسمان با سفر پارسال به آسیا فرق دارند. پویایی بازی یونایتد و شیوه‌ای که بازیکنان بدون توپ حرکت می‌کنند و نحوه به حرکت درآوردن توپ توسط آن‌ها، نشان می‌دهد که بازیکنان از یک برنامه تبعیت می‌کنند. البته با این وجود، تنوعی که در این تحرکات مشاهده می‌شود نیز بسیار هیجان‌انگیز است. علاوه بر این‌ها، در خط دفاعی یک نظم خاصی در مدافعین دیده می‌شود. آن‌ها به سرعت با از دست رفتن توپ فضاها را می‌بندند. عملکرد آن‌ها به قدری خوب بود که در صورت عدم حضور بیل، رئال طی یک ساعت اول به گلی نمی‌رسید.

به نظر می‌رسد که این نسخه از یونایتد، بر اصل نظم تاکتیکی استوار است. اگر بازیکنان به گوش دادن به پیام فن خال ادامه دهند، مطمئناً امسال خواهند توانست در بازی‌های رسمی هم چنین عملکرد درخشانی داشته باشند. بر اساس این بازی، به نظر می‌رسد که درس‌های مربی جدید در حال نتیجه دادن هستند. 

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 745
  • بازدید کلی : 22,654
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد