loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 12 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)
شاو که در این تابستان با انتقالی 32 میلیون پوندی از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست، در تمرینات اخیر تیمش، به تنهایی تمرین کرد و در دیدار مقابل اینتر هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت

لوک شاو، مدافع جدید منچستریونایتد، معتقد است که لوئی فن خال، سرمربی جدید شیاطین سرخ، حق داشت که از او انتقاد کند.  

شاو که در این تابستان با انتقالی 32 میلیون پوندی از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست، در تمرینات اخیر تیمش، به تنهایی تمرین کرد و در دیدار مقابل اینتر هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت؛ فن خال هم اعلام کرده بود که او فاقد آمادگی مطلوب است.

این مدافع جوان به خبرنگاران گفت:" کاملا با این مسئله موافق هستم. برای بازی کردن در چینش 3-5-2 باید بسیار آماده بود. آماده هستم اما نه به اندازه ای که انتظارات بالای فن خال برآورده شود. می دانم باید بیشتر از این آماده بود. آمادگی مسئله ای است که می خواهم روی آن کار کنم. در نیمه ای که به میدان رفتم احساس خوبی داشتم. می خواهم به پیشرفت کردن تا قبل از شروع فصل ادامه دهم."

یونایتد بزرگ ترین تیم دنیاست و بازیکنانی این جا حضور دارند که در سطح جهانی فوتبال بازی می کنند. این چیزی است که تلاش مرا افزایش می دهد. این موضوع باعث شده که به تلاش خودم ادامه بدهم چرا که تلاش من می تواند در بلند مدت به من کمک کند. پیش فصل همیشه زمانی برای تمرین کردن و رساندن آمادگی بدن به سطح مطلوب است. هرچه زمان بگذرد آماده و آماده تر خواهم شد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 979
  • بازدید کلی : 22,888
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد