loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 11 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (1)

به گفته “گاتزلادلااسپرت”یوونتوس در صدد است با شکست رقبای خود مانند دورتموند بتواند شینجی کاگاوا را جذب کند.

هافبک اسیایی یونایتد همیشه سعی داشته است بتواند بهتر کار کند اما نتواتسته  بازی که در دورتموند ارائه می داد را در انگلیس به نمایش بگذارد و احتمال جدایی او می باشد.

یوونتوس قصد دارد به کاگاوا پیشنهاد ثابت بازی کردن را نیز بدهد چییزی که در یونایتد به ان دست پیدا نکرد.یووه در فصل اینده لیگ قهرمانان حضور دارد و شاید این موضوع کاگاوا را ترغیب کند به تورین برود.

کاگاوا در دورتموند شهرت پیدا کرده است و شاید دوباره به وستفالن برگردد ولی اخباری از علاقه اتلتیکو نیز به او مطرح شده است.یوونتوس اماده است پیشنهاد ۱۸ میلیون پوندی را به یونایتد برای کاگاوا ارائه دهد و باید ببینیم مویس اجازه خروج او را می دهد.

دیگر هدف یووه از بین شیاطین سرخ نانی می باشد.وینگر پرتغالی ۲۷ ساله افول کرده یونایتد فصل کابوس واری را داشته است.به نظر می اید فروش نانی قطعی است چرا که  نیمی از نانی گذشته هم نیست.

یووه از تابستان گذشته دنبال نانی بود ولی مویس با او تا ۵ سال دیگر تمدید کرد ولی با این شرایط حتماخود مویس هم به فروش او علاقه دارد.

شما با فروش کدام یک موافقید؟؟

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 17 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

پیش از انتقال این مدافع انگلیسی به شیاطین سرخ، آرسن ونگر تلاش کرد او را به آرسنال بیاورد و حالا نیز، قصد دارد برای انتقال او به تیمش، 12 میلیون پوند هزینه کند.

به گزارش سایت گل، آرسنال قصد دارد در تابستان پیش رو، کریس اسمالینگ، مدافع منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

با وجود اینکه آرسن ونگر هنوز قراردادی برای فصل بعدش امضا نکرده، ولی لیست بازیکنان مورد نظرش را در اختیار مدیران آرسنال قرار داده که اسمالینگ جزء آنهاست.

پیش از آنکه در سال 2010، اسمالینگ از فولام به یونایتد بپیوندد، ونگر او را تحت نظر داشته ولی در آن مقطع نتوانست او را به آرسنال ببرد.

با وجود مصدومیت‌های متعدد، اسمالینگ 24 ساله تا به حال، 120 بازی برای یونایتد انجام داده ولی هیچگاه نتوانسته خود را به عنوان بازیکن اصلی این تیم معرفی کند و در ترکیب اصلی جایی برای خود پیدا کند.

به تازگی اسمالینگ توسط باشگاه یونایتد جریمه نیز شده است. وی در حالی که مصدوم بود، در یک مهمانی شرکت کرده بود و مویس که در حال حاضر به پرتغال سفر کرده، معتقد است که این مدافع ممکن است در لیست مازاد یونایتد قرار بگیرد.

آرسنال قصد دارد برای خرید او، 12 میلیون پوند هزینه کند و همچنین حقوق هفته ای 52 هزار پوندی او، مشکلی برای لندنی ها ایجاد نخواهد کرد.

توپچی‌ها قصد دارند این مدافع انگلیسی را جایگزین باکاری سانیایی کنند که در پایان فصل قراردادش با آرسنال به پایان می‌رسد و از لیورپول، سیتی و موناکو پیشنهاداتی دارد.

همچنین توماس فرمائلن، کاپیتان آرسنال، پس از اینکه جایگاهش را به دلیل بازی‌های خوب کوشیلنی و مرته‌ساکر از دست داد، بعد از جام‌جهانی برای ماندنش در آرسنال تصمیم گیری خواهد گرفت و در صورت جدایی، اسمالینگ می‌تواند جایگزین خوبی برای او باشد.

ADMIN بازدید : 20 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

این بازیکن اسپانیایی به حمایت از سرمربی خود پرداخت و گفت که وقتی به یونایتد می‌آمده، مویس به او اطمینان داده تا بازیکنان خوب دیگری را نیز خریداری کنند.

آی اسپورت- خوان ماتا، گران‌ترین بازیکن تاریخ یونایتد به حمایت از سرمربی خود که به شدت زیر تیغ انتقادات است، پرداخت.

مدافع عنوان قهرمانی، فصل بسیار ضعیفی را پشت سر گذاشت. از لیگ قهرمانان توسط بایرن حذف شد و در لیگ برتر، در رده ی هفتم جدول قرار گرفته و شانسی برای صعود به رقابت‌های اروپایی ندارد.

ولی ماتا، که در نقل و انتقالات زمستان از چلسی به یونایتد پیوست، معتقد است که نباید مقصر تمام مشکلات شیاطین سرخ را دیوید مویس دانست

او در مصاحبه با  Daily Mirror گفت:" باید در کنار هم باشیم. زمان آن نیست که از همه انتقاد کنیم و همه را مقصر بدانیم.

باید با یکدیگر باشیم- در کنار مربی و دستیاران، بازیکنان و مدیریت. باید ادامه بدهیم و در کنار مربی باشیم. باید به او ایمان داشته باشیم و پیشرفت کنیم.

تنها تقصیر سرمربی نیست. مشکل تنها از تاکتیک‌ها نیست. مقصر همه ی ما هستیم. نباید یک نفر را مقصر دانست. همه ی ما در این موضوع کنار هم هستیم.

بعضی از دوستانم به من می‌گویند، اگر چنین شرایطی در یک باشگاه اسپانیایی رخ می‌داد، اوضاع فرق می‌کرد ولی بازیکنان و باشگاه پشت مربی هستند.

باید در رختکن، قوی باشیم و سخت تلاش کنیم. باید پیشرفت کنیم.به این موضوع آگاه هستیم ولی باید در کنار هم آن را انجام دهیم."

ADMIN بازدید : 62 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

«وقتی من در دورتموند بازی می کردم، مارکو می خواست به من یونایتد برود، حالا نیز چیزی عوض نشده است!».

این اظهارنظر در روزهای اخیر سر و صدای زیادی در رسانه های انگلیسی به پا کرد و هواداران یونایتد را به این امیدواری پیوند زد که به زودی صاحب یک وینگر بزرگ خواهند شد. چند روز پس از داغ شدن این جمله، رسانه های آلمانی با تکذیب ماجرا از بیخ و بن، آن را یک خبر «فیک» ساده دانستند.

جالب است که در اولین انتشار این اخیر، نام منبع روزنامه مونشن لوکال است. روزنامه ای که اصلا در کشور آلمان وجود خارجی ندارد!

ADMIN بازدید : 22 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)
نیک پاول بهترین بازیکن تاریخ کرو الکساندرا، پیرسون خرسند از عملکردش مقابل هافبک های مجرب تاتنهام هاتسپرز، زیر 21 ساله ها منتظر بازی با نورویچ سیتی در الدترافرد

نیک پاول ستاره جوان منچستر یونایتد توسط هوادران باشگاه سابقش به عنوان بهترین بازیکن کل دوران کرو الکساندرا انتخاب شد. این باشگاه یک نظر سنجی به عمل آورد تا بهترین بازیکن تاریخشان مشخص شود و نیک پاول با کسب 34% آرا به این عنوان رسید.

پاول 20 ساله فقط دو فصل برای تیم اصلی کرو بازی کرد، که طی این دو فصل 64 بار به میدان رفت. او نقش بزرگی در صعود آن ها به لیگ یک داشت، جایی که به عنوان یک هافبک 16 بار گلزنی کرد، که یکی از آن گل ها در فینال به ثمر رسیده بود.
هافبک تیم زیر 21 ساله های منچستر یونایتد بن پیرسون از عملکردش مقابل زیر 21 ساله های تاتنهام خوشحال است، تیمی که شامل دو هافبک تیم اصلی این باشگاه یعنی نبیل بن طالب و موسی دمبله می شد.
و این بازیکن 19 ساله از چالش قرار گرفتن مقابل بازیکنان ثابت تیم اصلی تاتنهام لذت برده است، او به شبکه تلوزیونی باشگاه گفت: "تقریبا یک ساعت قبل از شروع بازی بود که ما متوجه شدیم آن دو بازیکن در این مسابقه حاضر خواهند بود و این اتفاق حقیقتا چالش بازی را بیشتر می کرد. این چیزی است که شما می خواهید برای آن بازی کنید - انتقال از فوتبال پایه به بزرگسالان - این یک محک جدی بود، بنابراین برد خوبی محسوب می شود."
منبع:کارینگتون
ADMIN بازدید : 18 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

خاویر هرناندز که از ابتدای فصل به فرصت بازی کم خود اعتراض داشت احتملا تابستان از یونایتد جدا شود وبه نظر نمی اید مویس بااین موضوع مخالف باشد.

چیچاریتو در این فصل تنها ۵ بازی از ابتدا بوده است و چندی پیش خود او اعلام کرد که به پیشنهادات گوش می کند چرا که با وجود ون پرسی و رونی و اضافه شدن ماتا و اعتقاد مویس به ولبک دیگر جایی برای او نیست.

بازیکن ۲۵ ساله یونایتد مهم ترین مشتریش اتلتیکو مادرید می باشد که به دنبال جایگزین احتمالی کاستا می باشد که شاید به چلسی برود.

ناراحتی هرناندز دوباره زمانی شدت گرفت که رونی با درد بازی می کرد ولی مویس به او اجازه بازی نداد.

او در مقابل نیوکاسل ۹۰ دقیقه بازی کرد و بسیار خوب بود و توقع داشت مقابل بایرن فرصت بیشتری داشته باشد.

هرناندز ۳۱ حضور در این فصل داشته است که ۲۰ بار ان به عنوان جانشین بوده است و توانسته ۹ گل به ثمر برساند.

او که نگران امادگی خود در جام جهانی است برای بازی بیشتر مجبور به ترک یونایتد می باشد.او سال ۲۰۱۰ با ۸ میلیون پوند به یونایتد پیوست.

احتمال زیاد چیچاریتو هم مانند چند بازیکن دیگر یونایتد اخرین فصل حضورشان را در اولدترافورد را تجربه می کنند.

ADMIN بازدید : 18 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

اعلام شده است رونی کاملا آماده است و می تواند در بازی برابر اورتون به میدان برود.

آخرین اخبار از اردوی شیاطین سرخ حاکی از این است که وین رونی برای دیدار این تیم برابر اورتون در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد. حضور وین رونی در بازی منچستر یونایتد برابر اورتون می تواند یک وزنه ی روحی برای شاگردان دیوید مویس باشد.

رونی در دیدار هفته ی گذشته ی تیمش برابر بایرن مونیخ در حالی به میدان رفت که از ناحیه ی انگشت پا دچار مصدومیت بود و حتی نمی توانست توپ را درست شوت کند.

در حالی که 56 روز تا آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده است هواداران تیم ملی انگلیس هنوز در مورد رسیدن یا نرسیدن وین رونی به این مسابقات تردید دارند. حالا اعلام شده است رونی کاملا آماده است و می تواند در بازی برابر اورتون به میدان برود.

شاگردان مویس در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند به حضور در رقابت های فصل آینده ی لیگ اروپا امیدوار شوند.

ADMIN بازدید : 29 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

منچستر اونینگ نیوزاز طرفداران یونایتد خواست که نظرشان را نسبت به تمدید پنج بازیکنی که همین تابستان قراردادشان پایان می یابد ( به جز ویدیچ که تایید کرده به اینتر خواهد رفت ) بعلاوه ی ۷ نفری که تابستان ۲۰۱۵ قراردادشان تمام خواهد شد بگویند. از بازیکنانی مثل گیگز و فردیناند که روزهای آخر دوران بازی خود را سپری می کنند تا پسربچه ای مثل جسی لینگارد.
دیوید مویس می خواهد ترکیب یونایتد را دوباره بسازد اما کدام بازیکنان را نگه خواهد داشت؟
بیش از ۴۰۰۰ نفر در این نظرسنجی ۲۴ ساعته شرکت کردند و نتیجه برای بیشتر این دوازده نفر خوب نبود.
طرفداران گفتند آنها قرارداد ۷ تن از این ۱۲ نفر را تمدید نخواهند کرد از جمله کلورلی، بن آموس و ببه .
آن ها راجع به فدریکو ماکدا قاطع تر بودند – ۸۴ % گفتند که آن ها با او در این تابستان قطع همکاری خواهند کرد.
آن هایی که از این گلچین کردن جان سالم به در بردند ، کریک و فلچر بودند که شایسته ی تمدید یکساله تا سال ۲۰۱۶ شناخته شدند.
طبق آمار یکی از دو نفر فکر می کند که اورا می تواند یک فصل دیگر ادامه دهد.
طولانی ترین قرارداد برای جسی لینگارد درنظر گرفته شده است. جوان ۲۱ ساله ای که هیچ بازی ای برای یونایتد به میدان نرفته است اما بازی های خوب او به صورت قرضی در بیرمنگام و برایتون ۵۲ % از طرفداران را به اندازه ی کافی متقاعد به این کرد که رای به تمدید حداقل ۳ساله ی او بدهند.

لطفا به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 24 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

وین رونی تصویری از خود در صفحه فیسبوکش قرار داد و نوشت: "عکسی از دوران مدرسه من، زمانی که 12 ساله بودم."

قلب

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 677
  • بازدید کلی : 22,586
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد