loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 13 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (1)

منچستریونایتد در دومین بازی تدارکاتی اش در آمریکا، این بار در یک بازی جذاب ، موفق به شکست آ.اس. رم شد. منچستریونایتد و آ.اس . رم امشب در ورزشگاه اتوریتی فیلد دنور از گروه اول رقابت های جام بین المللی آمریکا به مصاف هم رفتند. که در نهایت پیروزی یونایتد آنها را فعلاً در صدر گروه اول این مسابقات قرار داد.

در گروه اول این رقابت ها اینترمیلان، منچستریونایتد، رم و رئال مادرید قرار دارند. در دور بعدی سه روز دیگر، یونایتد با اینترمیلان دیدار خواهد کرد و رئال مادرید با رم دیدار می کند.

در این دیدار برای یونایتد رونی در دقایق 36 و 45+1 و ماتا در دقیقه 39 گلزنی کردند و برای رم، پیانیچ دقیقه 75 و سپس توتی دقیقه 88 گلزنی کردند. اشلی یانگ از یونایتد و کالابرسی و دسترو از رم، کارت زرد گرفتند.54117 نفر نیز بازی را از نزدیک به نظاره نشستند. این بازی به وقت محلی از ساعت 14 و 6 دقیقه آغاز شد و گرمای هوای دنور کاملا بر جریان بازی اثر گذاشته بود، ضمن اینکه داور به دلیل همین گرما، در نیمه اول زمان نوشیدن آب اعلام کرد و دقایقی دو تیم استراحت کردند.

ترکیب اولیه یونایتد در این بازی به این شرح بود :

جانستون، جونز، اوانز، بلکت، جیمز، والنسیا، هررا، کلورلی، ماتا، ولبک و رونی

در بین دو نیمه یونایتد 9 بازیکن جدید وارد زمین کرد و در اواسط نیمه نیز کلورلی که فنخال گفته بود 90 دقیقه بازی خواهد کرد، جایش را به هرناندز داد.اسامی نه بازیکن تعویضی یونایتد به شرح زیر است :

آموس، اسمالینگ، کین، شاو ، یانگ، کاگاوا، لینگارد، نانی، ویلیام کین

به این ترتیب تایلر بلکت جوان تنها بازیکنی بود که در این بازی 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت. و البته زاها تنها بازیکنی است که در این دو بازی اصلاً برای یونایتد به میدان نرفته است.

ترکیب اولیه رم نیز به شرح زیر بود :

اسکورپسکی، امانوئلسن، رامانولی، بن عطیه، کالابرسی، کیتا، فلورنزی، پاردس، اوکان، ایتوربه، دیسترو

در حالی که نیمه اول رم بیشتر شانس گلزنی داشت، اما این یونایتد بود که به گل رسید، منچستریونایتد در 10 دقیقه آخر نیمه اول موفق به زدن سه گل شد. ابتدا رونی روی همکاری خوب با ماتا گل اول را در دقیقه 36 به زیبایی هر چه تمامتر به ثمر رساند. سپس نوبت به ماتا رسید که این بار با همکاری رونی یونایتد را در دقیقه 39 صاحب گل دوم کند.

همکاری خوب هررا و ولبک یونایتد را در وقت های اضافه نیمه اول صاحب ضربه پنالتی کرد، این ضربه با خطای امانوئلسن منجر به اعلام پنالتی از سوی داور شد.  وین رونی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دومش در این بازی و چهارمین گلش در تور تابستانی یونایتد را در آمریکا به ثمر برساند. نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود یونایتد به پایان رسید.

در بین دو نیمه منچستریونایتد دست به نه تعویض زد و فقط از ترکیب نیمه اول تنها کلورلی و بلکت در زمین حضور داشتند. رم نیز به مرور در نیمه دوم ترکیب قدرتمندتری را برعکس یونایتد که بیشتز از جوانهایش استفاده کرد، وارد زمین کرد. در این نیمه ، پیانیچ، بوریلو، بالاسا، توتی، کول  و سانابریا وارد زمین شدند.

رم در دقیقه 75 با گل زیبای پیانیچ که از زمین خودی دروازه آموس را هدف گرفت، به بازی برگشت و اختلاف را کم کرد. سپس دو دقیقه مانده به پایان، خطای هند مایکل کین درون محوطه جریمه، رم را صاحب پنالتی کرد و توتی پشت توپ ایستاد و نتیجه را به حداقل رساند اما در نهایت یونایتد توانست با نتیجه 3-2 ، بازی را به اتمام برساند.

Johnstone (Amos 46), Jones (M. Keane 46), Evans (Smalling 46), Blackett, Valencia (Young 46), Cleverley (Hernandez 70), Herrera (Kagawa 46), James (Shaw 46), Welbeck (W.Keane 46), Mata (Lingard 46), Rooney (Nani 46).

Subs not used: De Gea, Lindegaard, Fletcher, Zaha.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mobina در تاریخ 1393/05/05 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

از وبسایت خود کسب درامد کنید!!!!برای هر ای پی از 100 تا 120 ریال...باور نکردنیه!!!برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنید... http://20popup.com/user/signup/ref:3319 لینک ثبت نام http://20popup.com/ref:3319 لینک صفحه اصلی در ضمن وب سایت خیلی باحالی داری...مطالبت جالب و خوندنیه.به وب سایت منم بیا و اگه موافقی تبادل لینک کنیم.ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 338
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 1,172
  • بازدید کلی : 23,081
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد