loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 10 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

رسانه های انگلیسی می گویند شانس منچستر برای خرید فرمالن، بیشتر شده است.

به گزارش تلگراف، با وجود اینکه باشگاه بارسلونا دیروز به طور رسمی، پیشنهادی 10 میلیون یورویی را برای خرید توماس فرمالن به آرسنال ارائه داد، این مدافع بیست و هشت ساله ترجیح می دهد به منچستر یونایتد بپیوندد و حتی گفته می شود با سران این باشگاه به صورت شفاهی به توافق رسیده است.

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد فرمالن با توپچی ها باقی مانده، آینده این بازیکن در هفته های اخیر به سوژه بسیاری از رسانه ها تبدیل شده است. او دیگر انتخاب اول ونگر برای دفاع نیست و این سرمربی فرانسوی هفته گذشته اعلام کرد که در مورد آینده فرمالن، نمی تواند با قاطعیت حرف بزند. در هر صورت به نظر می رسد منچستری ها بتوانند با خرید فرمالن، گزینه های فن خال برای داشتن دفاعی مستحکم را بیشتر کنند.

ADMIN بازدید : 13 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

رسانه های ایتالیایی از بالا رفتن احتمال انتقال مروانه فلاینی به ناپولی خبر می دهند.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، مروانه فلاینی از باشگاه منچستر یونایتد خواسته است که با انتقالش به ناپولی موافقت کنند. در همین راستا، طرفین در حال مذاکره بر سر یک انتقال قرضی هستند.

بنا بر گفته شماره امروز روزنامه گاتزا دلو اسپرت، فلاینی به فن خال اعلام کرده است که قصد دارد به ناپولی برود و حالا روند این توافق، سرعت بیشتری به خود گرفته است. هرچند در ادامه بیان شده که دو باشگاه بر سر رقم قرارداد، کمی مشکل دارند. ناپولی با در نظر داشتن حقوق فلاینی و مبلغ انتقال قرضی به منچستر، قصد ندارد بیش از 7 میلیون یورو هزینه کند، در حالی که شیاطین سرخ جدا از 4 میلیون دستمزد این هافبک بلژیکی، 5 میلیون یورو برای رضایت به تحقق این انتقال می خواهند. 

رافا بنیتز در ابتدای هفته، از توافق فلاینی و ناپولی خبر داده بود.

ADMIN بازدید : 14 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

پاری سن ژرمن از صف مشتریان آنخل دی ماریا خارج شد.

به نقل از گل، ناصر الخلیفه انصراف تیمش را از جذب دی ماریا اعلام کرد. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن امروز در کنفرانس خبری به دلیل بالا بودن هزینه انتقال دی ماریا به صورت رسمی اعلام کرد که برای جذب او تلاش نخواهند کرد.

وینگر آرژانتینی رئال مادرید در ماه های اخیر به تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستریونایتد لینک شده بود و باشگاه فرانسوی به دلیل حضور در چمپیونزلیگ شانس بالاتری برای جذب او داشت.

ADMIN بازدید : 20 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئيزفن خال پس از كناره گيرى از سمتش در تيم ملي هلند، بلافاصله هدايت شياطين سرخ را بر عهده گرفته است. نتايج به دست آمده در بازى هاى دوستانه روزهاى اخير،‌ نويد از آينده اى روشن براى منچستريونايتد تحت هدايت فن خال داشته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

ADMIN بازدید : 16 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

اکنون که دو روز از پیروزی 1-3 شیاطین برابر لیورپول می‌گذرد، بسیاری از بازیکنان یونایتد می‌توانند آخرین روزهای ماندن‌شان در این باشگاه را بشمارند.

لوییز فن خال اوایل این هفته اعلام کرد که قصد دارد به بازیکنان‌ش بگوید آیا در برنامه‌های‌ش جای دارند یا خیر. حال آن زمان نزدیک است. پروسه تجدید بازیکنان همین حالا هم در جریان است و اگر چه فن خال تأکید کرده در مورد اخبار نقل و انتقالات با مطبوعات صحبت نخواهد کرد، اما این روزها اخبار به سادگی از یونایتد به بیرون درز می‌کنند. بازیکنانی که تیم را ترک خواهند کرد، به تیم‌های مختلفی لینک می‌شوند، مانند صحبت‌ها پیرامون انتقال کاگاوا و چیچاریتو به اتلتیکو مادرید.

پیروزها و بازنده‌ها در ایالات متحده، اندکی غافل‌گیر کننده بودند. مخصوصاً بن آموس زمان خوبی را سپری نکرد، چرا که بعد از دریافت آن گل فوق العاده از میرالم پیانیچ، فن خال از او شدیداً انتقاد کرد. به طور مشابه، شاید بتوان گفت کریس اسمالینگ می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. اگرچه هیچ اشتباه فاحشی از او شاهد نبودیم، اما اکنون می‌توانیم به طور قطع بگوییم که او گزینه سوم خط دفاعی بعد از فیل جونز و جانی اوانز است. نگرانی او در زمان داشتن توپ در بازی برابر لیورپول واضح بود و با ادامه صحبت‌ها پیرامون تمایل یونایتد به جذب فرمائلن، شاید به زودی اسمالینگ به روی نیمکت فرستاده شود.

بازیکنان دیگری که با خود می‌گویند شاید همه چیز می‌توانست بهتر باشد، نانی و اندرسون هستند. باشگاه مایل است که این دو را در ازای هر قیمتی به فروش برساند. کاگاوا اگرچه با کیفیت است، اما درخششی بسیار کم‌تر از رونی و ماتا داشته. علی رغم انتقاداتی که از رونی در جام جهانی می‌شد، شماره 10 یونایتد نقش کلیدی‌اش در تیم را ثابت کرده است. آمدن فن خال و رابطه کاری نزدیکی که با رابین فن پرسی دارد، رونی را به چالش کشید و او نیز این چالش را پذیرفت. چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، او همچنان مهم‌ترین و خطرناک‌ترین بازیکنان باشگاه است. روند رشد جایگاه رونی طی دو هفته گذشته واقعاً خیره کننده بوده است. در آغاز او به شدت تحت فشار بود اما اکنون غیر قابل فروش است. علاوه بر این‌ها، فن خال اشاره کرده که رونی ممکن است کاپیتان باشد، چرا که رهبری با سبک انگلیسی را ترجیح می‌دهد.

در جای دیگر، اشلی یانگی قرار دارد که فصل پیش قسمت عمده‌ای از هواداران به خاطر دایوینگ‌هایش از او متنفر بودند اما توانسته به آن‌ها یادآوری کند که او نیز می‌تواند فوتبال بازی کند. بازی تهاجمی یانگ از والنسیا متنوع‌تر است و توانایی زدن گل‌های زیبا نیز یکی دیگر از خصوصیات مفید اوست. انعطاف‌پذیری بالای او که قبلاً توسط کسی مورد استفاده قرار نگرفته، اکنون بسیار برای تیم مفید شده و با تغییر روش باشگاه به سیستم وینگ‌بک، او تبدیل به غیر منتظره‌ترین گزینه برای جایگزینی پاتریس اورا شده است.

اکنون دیگر فرصت نمایش دادن برای یونایتدی‌ها تمام شده است. فن خال یک گروه مورد اعتمادش را به منچستر فرستاده بود تا فلایینی و یانوزای را نیز زیر نظر بگیرند و اکنون باید گفت که دیگر فن خال می‌تواند تصمیم بگیرد به چه کسی نیاز دارد و چه کسی را نمی‌خواهد.

اگرچه انجام خریدهای مورد نظر زمان‌بر است، اما بازیکنان در سرتاسر اروپا کاملاً آگاه هستند که یونایتد به تازگی رئال مادرید و لیورپول را شکست داده و مربی جدید آن‌ها در کارش کاملاً جدی است و با کسی شوخی ندارد. اگر اد وودوارد نیز بتواند به همان سادگی و روانی که فن خال اوضاع تیمش را تغییر داده، خریدها را انجام دهد، هواداران یونایتد می‌توانند پیروزی‌های قانع کننده بیش‌تری را در این فصل جشن بگیرند. پس از فصل پیش، آن‌ها مستحق چنین چیزی هستند.

ADMIN بازدید : 21 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

* لوئیز فن خال از مصدومیت طولانی مدت آرتور ویدال از ناحیه زانو نگران است و قصد ندارد 50 میلیون پوند برای خرید این بازیکن خرج کند.

* منچستر یونایتد مایل است تا آرادا توران را به خدمت بگیرد. از طرفی باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال خاوی هرناندز و شینجی کاگاوا است.

* آرتورو ویدال به دوستانش اطلاع داده که می خواهد یووه را ترک و به منچستر یونایتد ملحق شود.

* لوییز ون گال سرمربی منچستر یونایتد تصدیق کرد فعالیت در بازار نقل و انتقالات برای منچستر یونایتد مشکل است. با این حال او اعلام کرد یونایتد هنوز در تلاش است برای خرید بازیکنان جدید است.

* وانیا میلینکوویچ دروازه بان 17 ساله صربستانی به صورت رسمی به منچستر یونایتد منتقل شد.

* رسانه های ایتالیا می گویند آرتور ویدال که هم اکنون در تور تابستانی یوونتوس حضور دارد به دوستان نزدیک خود گفته در این تیم نمی ماند.

* روزنامه شیلیایی ال مرکوریو نوشت آرتور ویدال می خواهد در تور تابستانی یوونتوس لوییز ون گال را از سطح آمادگی و بهبود مصدومیت زانویش مطمئن کند.

* بارسلونا پیشنهاد 10 میلیون پوندی برای جذب توماس ورمالن ارائه کرد. ورمالن مورد توجه منچستر یونایتد نیز قرار دارد.

* دیلی استار می گوید یونایتد آماده است پیشنهادی 32 میلیون پوندی برای جذب خوان کوادرادو به فیورنتینا ارائه دهد.


ADMIN بازدید : 14 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

لوئیز فن خال از احتمال پیشنهاد باشگاه منچستر به خوان کوادرادو بازیکن تیم فیورنتینا خبر داد.

این ملی پوش کلمبیایی در تابستان امسال خواهان زیادی پیدا کرده است که می توان از بارسلونا به عنوان جدی ترین گزینه نام برد.

بنابر گزارش فوتبال ایتالیا، فن خال در هنگام بازگشت از تور آمریکا در مورد شایعات پیشنهاد منچستر برای به خدمت گرفتن کوادرادو به خبرنگاران گفت: " من نمی توانم در مورد کوادرادو صحبت کنم، زیرا اگر چیزی بگویم قیمت او افزایش پیدا می کند."

عصر سه شنبه مطبوعات ایتالیا ادعا کرده اند که منچستر یونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای به خدمت کوادرادو از فیورنتینا هستند.

ADMIN بازدید : 12 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (1)

سرمربی لیورپول معتقد است که لوئیس فن خال در فصل اول حضورش در لیگ جزیره باید منتظر اتفاقات بسیاری باشد.

به گزارش گل، برندن راجرز سرمربی جوان لیورپول باور دارد که تجربه کم فن خال در لیگ برتر، برای او مشکل ساز خواهد بود و وی نخواهد توانست به موفقیتی چشمگیر در فصل اول حضورش در انگلستان برسد. 

راجرز در این مورد می‌گوید: "فکر می‌کنم چیزی که او در اینجا بدست می‌آورد،  با تمام لیگ های دیگری که در آن ها کار کرده است متفاوت خواهد بود. در لیگ های دیگر یک یا دو تیم در رقابت قهرمانی هستند و تنها از آن‌ها انتظار برد را دارید. لیگ جزیره جایی است که تیم های بالای جدول با تیم های قعر جدول مسابقه می‌دهند و هر لحظه ممکن است شکست بخورند. اعتقاد دارم که او بارها غافلگیر خواهد شد و این را مربی های خارجی بسیاری در طی سال‌ها به من گفته اند. من با بازیکنان خارجی بسیاری که وارد لیگ جزیره شده اند کار کرده‌ام و طبیعت فیزیکی این رقابت ها تفاوتی است که با دیگر لیگ ها دارد."

راجرز که به همراه لیورپول فصل قبل را به خوبی تمام کرده بود در مورد آغاز فصل جدید رقابت ها می‌گوید: "یک رقابت بسیار سخت خواهد بود. فصل گذشته عالی بود و چهار یا پنج تیم رقابت نزدیکی در صدر جدول با هم داشتند و در ماه‌هایی نیز این رقابت بسیار حساس می‌شد. تاریخ لیگ جزیره نشان می‌دهد که این رقابت بسیار سخت است. منچستر می‌خواهد به جایگاه قبل خود بازگردد، چلسی قویتر شده  و منچسترسیتی قهرمان دوره قبل است بنابراین این تیم ها مدعیان اصلی هستند. 

تیم هایی مانند تاتنهام نیز چند فصلی است که به دنبال قرار گرفتن در جایگاه های بالایی جدول هستند. وقتی هری ردنب آنجا بود آن ها سهمیه لیگ قهرمانان را نیز گرفتند پس تیم های مدعی زیادی در اینجا هستند و این رقابت را سخت تر خواهد کرد."

ADMIN بازدید : 11 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

بنابر اظهارات خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی شیلی، دلیل عدم علاقه منچستر یونایتد به خریداری آرتورو ویدال، مصدومیت زانوی وی است.

به گزارش فورفورتو، او که با روزنامه شیلیایی ال مرکوریو صحبت می کرد، اظهار داشت که فن خال نگران ریکاوری ویدال پس از جراحی زانو در ماه می است. 

سامپائولی در این باره گفت: "اکنون تنها مشکل بزرگ بر سر انتقال 80 میلیون دلاری (47 میلیون پوندی) او از یوونتوس به منچستر یونایتد، تردید فن خال بر سر بهبود زانوی ویدال است."

ویدال در سال 2011 از بایرلورکوزن به یوونتوس پیوست و یکی از برترین بازیکنان این تیم در طی حضور خود در تورین بوده است. او هم اکنون به همراه یووه در تور پیش فصل آسیا حضور دارد.

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 22,625
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد