loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 17 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در نظرسنجی که سایت «میرر» انجام داده است مشخص شد سرمربی دورتموند محبوب‌ترین گزینه سرمربیگری شیاطین سرخ در نزد هواداران این تیم است.

پس از اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری منچستریونایتد شایعات بسیاری در خصوص انتخاب جانشین این مربی اسکاتلندی مطرح شده است.

در این بین نام چندین مربی سرشناس که می‌توانند گزینه هدایت سرخپوشان اولدترافورد باشند، مطرح شده که از آن جمله می‌توان به لوئیز فن‌خال هلندی، یورگن کلوپ آلمانی، دیه‌گو سیمئونه آرژانتینی، کارلوس کی‌روش پرتغالی، آنتونیو کونته ایتالیایی و حتی سرالکس فرگوسن اسکاتلندی اشاره کرد.

به همین خاطر سایت روزنامه «دیلی‌میرر» انگلیس یک نظرسنجی را از کاربران خود با عنوان اینکه «دوست دارید مربی بعدی منچستریونایتد چه کسی باشد؟» انجام داده که بر این اساس یورگن کلوپ، سرمربی بورسیا دورتموند بیشترین درصد آرا را در این بین به خود اختصاص داده است و لوئیز فن‌خال و سرالکس فرگوسن در رده‌های دوم و سوم این نظرسنجی قرار دارند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان هم در نظرسنجی برای انتخاب مربی بعدی منچستریونایتد با اختصاص تنها 3 درصد آرا جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد هواداران منچستریونایتد تمایل ندارند دستیار پیشین سرالکس هدایت این تیم را در فصل آینده بر عهده بگیرد.

نتیجه نظرسنجی «میرر» تا ساعت 5 بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به شرح زیر است:

1- یورگن کلوپ با 49 درصد آرا
2- لوئیز فن‌خال با 11 درصد آرا
3- سرالکس فرگوسن با 10 درصد آرا
4- پپ گواردیولا با 9 درصد آرا
4- رایان گیگز با 9 درصد آرا
5- دیه‌گو سیمئونه با 5 درصد آرا
6- کارلوس کی‌روش با 3 درصد آرا
7- فابیو کاپلو با 2 درصد آرا
8- آنتونیو کونته با یک درصد آرا
8- فرانک دی‌بوئر با یک درصد آرا

گفته می‌شود سرمربی جدید شیاطین سرخ پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل مشخص خواهد شد و تا آن زمان رایان گیگز به عنوان مربی موقت هدایت سرخپوشان منچستر را بر عهده خواهد داشت.

ADMIN بازدید : 15 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


گفته می شود او به دوستانش گفته که دوست دارد بعد از جام جهانی و پایان همکاری اش با تیم ملی هلند، هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد.

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، لوئی فن خال، سرمربی فعلی تیم ملی هلند، تمایل زیادی برای برعهده گرفتن هدایت منچستریونایتد دارد.

گفته می شود او به دوستانش گفته که دوست دارد بعد از جام جهانی و پایان همکاری اش با تیم ملی هلند، هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد.

به گزارش سایت گل، فن خال هفته گذشته با مدیران باشگاه منچستریونایتد دیدار داشت و انتظار می رود گفتگوهای بیشتر، بعد از آغاز شده پروسه یافتن جانشین دائمی مویس آغاز شود.

پیش از این، از یورگن کلوپ به عنوان جدی ترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد نام برده می شد اما این مربی آلمانی خیلی زود با رد شایعات، اعلام کرد که می خواهد تا پایان قراردادش در دورتموند بماند.

فن خال در تابستان آینده 63 ساله خواهد شد و سابقه کار در باشگاه های آژاکس، بارسا و بایرن را دارد.

او تاکنون در لیگ برتر انگلیس مربیگری نکرده و به همین دلیل بسیار علاقه مند است تا هدایت یک تیم انگلیسی را برعهده بگیرد. پیش از این از باشگاه تاتنهام به عنوان مقصد احتمالی او بعد از جام جهانی یاد می شد اما به نظر می رسد فن خال مایل است از موقعیت به دست آمده استفاده کند.

ADMIN بازدید : 11 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

سرمربی سابق چلسی کارلو آنچلوتی حمایت خود را از سرمربی اخراج شده منچستریونایتد اعلام کرد.

مویس پس از حرف و حدیث های فراوان پیرامون شغلش در الدترافورد امروز صبح اخراج شد.

رایان گیگز به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل انتخاب شد.

نام لوئیس ون خال به عنوان گزینه ی محتمل سرمربیگری شیاطین سرخ مطرح می شود و همچنین کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید نیز به عنوان گزینه ی جایگزینی مویس مطرح می شود.

و در آستانه ی بازی رفت رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ آنچلوتی حمایت خود را از مرد اسکاتلندی اعلام کرد.

آنچلوتی گفت:

“من برای دیوید مویس متاسفم،اما این زندگی یک سرمربی فوتبال است؛گاهی اوقات شرایط برای شما خوب پیش نمی رود و اخراج می شوید.”

“من مطمئنم که مویس هدایت تیم دیگری را بر عهده خواهد گرفت و فرصت دیگری بدست خواهد آورد اما من همیشه وقتی سرمربی ای اخراج می شود ناراحت می شوم.”

“من کمی شگفت زده شده ام به دلیل اینکه منچستریونایتد معمولا این کار را انجام نمی دهد.”

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 16 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مسئولان باشگاه منچستریونایتد سرمربی اسکاتلندی خود را در پی کسب نتایج ضعیف در طول فصل جاری اخراج کردند.

تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری با مربیگری دیوید مویس آنقدر فراز و نشیب داشت که نشانی از آن منچستر باصلابت فرگوسن در تیم تحت هدایت او دیده نمی‌شد.

منچستریونایتد آنقدر ضعیف عمل کرد که سرانجام صبر مسئولان این باشگاه تمام شد و حکم اخراج مویس را امضا کردند. شیاطین سرخ در حال حاضر با 57 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و این بدان معناست که آنها فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهند بود.

ظاهراً خانواده گلیزر، مالک باشگاه منچستریونایتد که از عملکرد سرمربی اسکاتلندی خود که در ابتدای این فصل جانشین سرالکس فرگوسن پرافتخار شده بود، ناراضی بودند خواهان اخراج او شده‌اند.

اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد صبح امروز (سه‌شنبه) خبر اخراج را به مویس داد. این مربی 50 ساله هم در حالی‌که بازیکنان این تیم حضور نداشتند از کادرفنی تیم به خاطر حمایت از او در این مدت تشکر و قدردانی کرد.

گفته می‌شود فن‌خال یکی از گزینه‌های مربیگری شیاطین سرخ است ولی تا پایان فصل رایان گیگر، بازیکن - مربی سرخپوشان هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت و در بازی شنبه منچستر برابر نوریج مربی موقت این تیم خواهد بود.

منچستریونایتد در فصل جاری شانس قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی که در آنها شرکت داشت را از دست داد.

ADMIN بازدید : 22 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هیچ راه اسانی برای گفتن این مساله نیست.

از هر زاویه ای که نگاه کنید این یک فصل فاجعه بار برای منچستریونایتد بوده است.

اولین فصل مسئولیت دیوید مویس بدون بدست اوردن هیچ جامی به پایان می رسد، حتی احتمالا بدون کسب سهمیه لیگ قهرمانان.

این یک سناریو کابوس بار است.

اما همه اش غم و یاس نیست.

از زمانی که یونایتد به سه فینال لیگ قهرمانان در طی تنها چهار سال رسید خیلی نمی گذرد. و تنها یازده ماه از زمانی که انها به بیستمین قهرمانی لیگ برترشان رسیدند می گذرد.

زیر ساخت و فونداسیون برای رسیدن مجدد یونایتد به ان سطح سر جایش است.

در اینجا شش دلیل میاوریم که نشان می دهد چرا هنوز اینده یونایتد درخشان است. از طریق کامنت دلیل های خودتان را با ما درمیان بگذارید، یا اینکه این دلایل را به چالش بکشید :

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

لطفا به ادامه مطلب بروید

ADMIN بازدید : 18 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
از سرمربی آلمانی به عنوان محتمل ترین گزینه برای جایگزینی مویس در فصل آینده یاد می‌شود.
 

به گزارش Goal، منچستریونایتد قصد دارد یورگن کلوپ را جاگیزین دیوید مویس کند.

شایعات زیادی مبنی بر اخراج مویس پس از 11 ماه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد شنیده می‌شود و از این سرمربی آلمانی به عنوان محتمل ترین گزینه یاد می‌شود.

Goal گزارش می‌دهد که کلوپ از انتخاب‌های مورد علاقه ی مدیرا ن یونایتد است.  این سرمربی آلمانی، از علاقه ی خود برای حضور در لیگ برتر صحبت کرده و به نظر می‌رسد حضور او در اولدترافورد، دور از ذهن نباشد.

همچنین منابع Goal معتقددند که لوییس فن خال نیز یکی دیگر از گزینه های یونایتد است که پس از جام جهانی قصد دارد هدایت تیمی انگلیسی را در دست بگیرد.

پس از نمایش های ضعیف یونایتد تحت هدایت مویس، بسیاری معتقدتد که فن خال می‌تواند بهترین بازی را از بازیکنان این تیم بگیرد و آنها را به اوج بازگرداند.

به نظر می‌رسد که مویس مقابل نوریچ در بازی روز شنبه روی نیمکت نخواهد بود و جای او را رایان گیگز تا پایان فصل خواهد گرفت  با این حال، این بازیکن 40 ساله که گفته می‌شد، جایگزین مویس در پایان فصل خواهد شد، به احتمال زیاد، فصل بعد به عنوان سرمربی یونایتد فعالیت نخوهاد کرد.

کلوپ، که تا 2018 با دورتموند قرار داد دارد، پس از اینکه در 6 سال، دورتموند را به یکی از قطب‌های اروپا تبدیل کرد، یکی از گزینه‌های محبوب مدیران یونایتد است.

همچنین کلوپ سال 2011 و 2012 به همراه دورتموند قهرمان آلمان شد و سال گذشته، توانست نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

یونایتدی ها معتقد‌اند که کلوپ می‌تواند، پرستیژ و شخصیت یونایتد را به این تیم بازگرداند.

ADMIN بازدید : 22 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ که در ابتدای فصل با امیدهای زیادی به اولدترافورد قدم گذاشت حالا در آستانه اخراج از منچستر یونایتد است.

به گزارش بخش بین المللی گل، دیوید مویس حالا بیشتر از هر زمان دیگری پایان خود در اولدترافورد را نزدیک می بیند. باخت یکشنبه شب آن ها در برابر اورتون به این معنا بود که شیاطین سرخ پس از 19 سال باید با لیگ قهرمانان اروپا به شکل قطعی خداحافظی کنند. 

هم چنین یونایتد برای اولین بار پس از حدود 44 سال در برابر اورتون دبل شد و در دو بازی رفت و برگشت در برابر این تیم شکست خورد.

در ادامه 14 رکورد شکسته شده در دوران کوتاه مدت مویس را با یکدیگر مرور می کنیم:

1) یونایتد فصل را با کمترین امتیاز ممکن نسبت به سال های قبل به پایان می رساند. ( در لیگ برتر)

2) یونایتد پس از سال 1995 بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا حاضر نخواهد بود.

3) بدترین فصل خانگی منچستر یونایتد در اولدترافورد

4) پذیرش سه شکست متوالی از سال 2001 به بعد

5) حذف در مرحله سوم جام حذفی. ( چیزی که تنها یک بار در زمان فرگوسن  رخ داده بود.)

6) باخت به سوانسی برای اولین بار در خانه 

7) باخت به نیوکاسل در خانه پس از 42 سال 

8) باخت به وست برمویچ در خانه پس از 36 سال

9) باخت به استوک پس از 30 سال

10) گل خوردن در دقیقه 1 برای اولین بار در تاریخ یونایتد ( گل دقیقه 1 ادین ژکو در دربی شهر منچستر)

11) دبل شدن در برابر تیم های لیورپول، سیتی در یک فصل ( در لیگ برتر)

12) دبل شدن در برابر تیم های لیورپول، سیتی و اورتون ( در لیگ برتر)

13) دبل شدن در برابر اورتون پس از 44 سال 

14) دبل شدن در برابر دو تیم شهر لیورپول ( لیورپول و اورتون) برای اولین بار در تاریخ یونایتد.

 هم چنین بنا بر نظر سنجی سایت گل، هواداران یونایتد ضعیف ترین عملکرد این تیم را، شکست 3-0 یونایتد در برابر لیورپول می دانند.

ADMIN بازدید : 17 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آی اسپورت- به گزارش رسانه های بریتانیایی، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی شان، را تا ساعاتی دیگر برکنار کنند.

مویس در تابستان گذشته جانشین سرالکس فرگوسن در الدترافورد شد و قراردادی شش ساله با این باشگاه امضا کرد اما کمتر از یک سال بعد از برعهده گرفتن این پست، زمزمه های اخراجش به شدت قوت گرفته است.

منچستریونایتد روز گذشته در گودیسون پارک 2-0 مغلوب اورتون شد تا امیدهایش برای حضور در رقابت های فصل آینده لیگ اروپا هم به شدت کاهش پیدا کند.

هواداران منچستریونایتد از چند هفته قبل انتقادهای شان از مویس را به شدت افزایش دادند و حتی در دیدار مقابل استون ویلا، یک بالن عبارت "آقای اشتباهی- مویس بیرون" را برفراز الدترافورد به نمایش گذاشتند.

 

گفته می شود بازیکنانی مانند روبین فن پرسی، نمانیا ویدیچ، ریو فردیناند، دنی ولبک و خاویر ارناندز و رایان گیگز نیز از شیوه کاری مویس و کادر فنی او راضی نیستند.

شایعات مختلفی در مورد جانشین مویس شنیده می شود؛ از بازگشت سرالکس فرگوسن تا سپردن هدایت تیم به یکی از ستاره های قدیمی باشگاه.

بعضی از رسانه ها از رایان گیگز به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی مویس نام می برند اما تنها باید منتظر ماند و دید که مدیران باشگاه منچستریونایتد چه تصمیمی می گیرند؟

ADMIN بازدید : 18 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بنا بر ادعای یکی از آژانس های نقل انتقالات فوتبال در اسپانیا، منچستر یونایتد در صدد به خدمت گیری ستاره جوان بایرن مونیخ است.

به گزارش وب سایت sportwitness آژانس خبری نقل و انتقالات اسپانیایی Fichajas در خبری جنجالی از پیشنهاد 40 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای به خدمت گیری ماریو گوتزه، ستاره باشگاه بایرن مونیخ خبر داده است.

به گزارش این خبرگزاری، بسیاری در ابتدا بر این تصور بودند که این آژانس نام کروس را به اشتباه گوتزه نوشته است اما در ادامه خبر وقتی به سود باشگاه مونیخی در ازای رقم 37 میلیون یورویی خرید گوتزه از دورتموند اشاره کردند مشخص شد اشتباهی در کار نبوده است.

ماریو گوتزه در این فصل و پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در بیش از نیمی از بازی هایی که از ابتدا در ترکیب بایرن قرار گرفته است تعویض شده و نتوانسته تبدیل به بازیکنی ثابت برای گواردویلا شود و علاقه گواردیولا به بازی دادن تیاگو آلکانتارا می تواند یکی از دلایل نارضایتی این ستاره آلمانی باشد.
در این بین برخی نشریات بریتانیایی این احتمال را هم مطرح کرده اند که شاید گوتزه همان جاسوس رختکن بایرن باشد که پیش تر رومنیگه و گواردیولا از اخراج او در صورت یافتنش سخن گفته بودند.
گوتزه در انتهای فصل گذشته و با قراردادی 37.5 میلیون یورویی و جنجالی از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ منتقل شد.
ADMIN بازدید : 20 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

منچستریونایتد امشب در چارچوب لیگ برتر انگلیس شکست تلخی از اورتون خورد و امیدهایش برای صعود از بین رفت.

در این بازی دقیقه 23 لیتون بینز دفاع چپ اورتون از روی نقطه پنالتی و میرالاس دقیقه 43 دروازه یونایتد را باز کردند و فاصله یک امتیازیشان را با آسنال حفظ کردند. دقیقه 86 تیم هاوارد تک به تکی فوق العاده از وین رونی گرفت و در دو بازی رفت و کلین شیت کرد. یونایتد دیگر باید برای فصل آینده اش برنامه ریزی کند تا بتواند در فصل پیش رو به اوج برگردند.هنور هم باید به مویس فرصت داد.

رابین فن پرسی بزرگ ترین مصدوم یونایتد در این بازی بود.

یکی دیگر از نکات جالب این بازی بازگشت مویس به گودیسون پارک بود.

در دیگر بازی ها لیورپول 3-2 نوریچ و آرسنال 3-0 هال سیتی را شکست دادند.دیشب نیز چلسی 2-1 به ساندرلند باخت.

موقعیت های خطرناک:

دقیقه 9: ارسال کولمن برای میرایاس در میانه راه توسط اسمالینگ قطع می شود اما ضربه بعدی که توسط بارکلی زده می شود، از بالای دروازه به بیرون می رود

دقیقه 19: کولمن در داخل محوطه جریمه یونایتد یک موقعیت خوب برای نای اسمیت ایجاد می کند اما ضربه او به دست اورا می خورد؛ داور اعتقادی به پنالتی ندارد

دقیقه 23: پاس لوکاکو برای نای اسمیت اما باز هم ضربه این بازیکن در چهارچوب نیست

دقیقه 35: پاس میرایاس، یک موقعیت خوب برای لوکاکو ایجاد می کند اما ضربه او در چهارچوب نیست

دقیقه 49: شوت دیدنی کاگاوا می توانست به گل اول یونایتد تبدیل شود اما هاوارد توپ را مهار کرد

دقیقه 53: ضربه آزاد برای یونایتد به دلیل خطای بینز روی نانی اما ضربه ماتا راهی به چهارچوب دروازه اورتون ندارد

دقیقه 57: کرنر میرایاس به آلکاراس می رسد اما ضربه سر او چندان قوی نیست و دخه آ به راحتی توپ را مهار می کند

دقیقه 75: روی پاس بسیار خوب میرالس، که شب خوبی را پشت سر می‌گذراد، نایسمیث داخل محوطه صاحب موقعیت شد. کنترل نایسمیث خوب نبود و به همین دلیل، ضربه ی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت

 دقیقه 79: بار دیگر، ناسمیث در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت. روی یک ضد حمله ، اورتونی ها که در موقعیتی 4 به 3 قرار داشتند، موقعیت خوبی برای ناسمیث فراهم کردند ولی ضربه ی نهایی او با واکنش خوب د‌خه‌آ روبرو شد


آمار بازی:

                      منچستریونایتد                           اورتون

گل:                       0                                         2

شوت به دروازه        4                                         6

مالکیت                  62                                       38

کرنر                       5                                         6

خطاها                   8                                         9

آفساید                   5                                         2

تعویض ها               3                                         3

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 884
  • بازدید کلی : 22,793
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد