loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 11 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

به گزارش بخش بین المللی گل، رکورد دار خریدهای منچستر یونایتد، خوان ماتا، با دفاع از دیوید بر ضرورت حمایت از دیوید مویس تاکید کرد.

خوان ماتا که در ژانویه گذشته از چلسی به اولدترافورد آمد اعتقاد دارد مشکلات شیاطین سرخ نباید بزرگ شود و مویس فصل سختی را پشت سر می گذارد، وی در این باره گفت:" ما باید متحد باشیم؛ حالا زمان ایراد گرفتن به مویس نیست. الآن نباید به دنبال مقصر بگردیم.
" در این زمان فقط باید با یکدیگر متحد باشیم و به فکر پیشرفت تیم باشیم؛ ما باید از مربی خود حمایت کنیم و به او باور داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. مویس فقط مربی ما نیست، فقط تاکتیک ها را مشخص نمی کند. او همه چیز ماست. زمانی که به او توهین می شود و از او ایراد گرفته می شود مانند این است که به همه ما ایراد گرفته شده است.
" برخی از دوستان من به من می گویند، در این شرایط در باشگاه های اسپانیایی شرایط متفاوت خواهد بود اما در تیم شما همه پشت سر سرمربی هستید."
منابع موثق گل از حضور دیوید در پرتغال خبر داده اند؛ احتمال می رود او برای دیدن بازی جکسون مارتینز، مانگلا، گارای و ... به پرتغال رفته باشد.
ماتا در این باره نیز می گوید:" زمانی که من به اینجا آمدم، برنامه سرمربی و باشگاه برای فصل بعد بود. همه می دانیم که در شرایط سختی قرار گرفته ایم، اما سران باشگاه به دنبال خرید های جدیدی هستند تا بتوانند بازیکنان بزرگی را به باشگاه بیاورند. من یقین دارم که باشگاه به کورس قهرمانی باز خواهد گشت؛ از زمانی که من کودک بودم یونایتد برای قهرمانی می جنگید و حالا هم همه چیز مهیاست که برای قهرمانی بجنگیم.
منبع:منچسترنیوز
برچسب ها ماتا , مویس , حمایت ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 852
  • بازدید کلی : 22,761
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد