loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 20 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گیگز که این فصل به عنوان بازیکن-مربی برای منچستریونایتد فعالیت می کرد، اکنون از هم تیمی سابقش خواسته تا به او کمک کند.

رایان گیگز، سرمربی موقت منچستریونایتد، بعد از اولین جلسه تمرینی اش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ، از هم تیمی سابقش، پل اسکولز خواست تا برای کمک، به کادر فنی تیم اضافه شود.

دیوید مویس روز گذشته از سرمربیگری شیاطین سرخ اخراج شد و باشگاه بلافاصله رایان گیگز را به عنوان سرمربی موقت معرفی کرد.

گیگز که این فصل به عنوان بازیکن-مربی برای منچستریونایتد فعالیت می کرد، اکنون از هم تیمی سابقش خواسته تا به او کمک کند.

نیکی بات و فیل نویل دیگر کمک های گیگز در کادر فنی منچستریونایتد هستند.

بات پیش از هدایت تیم زیر 19 ساله های باشگاه را برعهده داشت و اسکولز در رقابت های اروپایی به او کمک کرد.

نویل یکی از اعضای کادر فنی دیوید مویس بود اما علی رغم جدایی سرمربی سابق اورتون، در کارینگتون ماند.

این چهار هم بازی سابق به همراهی گری نویل، ماه گذشته یک باشگاه آماتور به نام استالفوردسیتی را خریداری کرده بودند.

منچستریونایتد در حال حاضر با 23 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

ADMIN بازدید : 14 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دیوید مویس پس از آنکه از سمت خود در منچستر یونایتد کنار گذاشته شد ، برای اولین بار لب به سخن گشود.

طی این مصاحبه که توسط اتحادیه ی مربیان لیگ برتری منتشر شده است مویس از کارکنان و هواداران تشکر کرده است ولی نه از بازیکنان !!!!

“انتخاب شدن به عنوان سرمربی منچستریونایتد ، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان، چیزی بوده است که من همیشه به آن افتخار کرده و خواهم کرد.”

” بر عهده گرفتن کار ها بعد از یک مدت طولانی با ثبات و موفقیت به ناچار به چالشی بسیار جدی تبدیل می شد ولی این چیزی بود که من همیشه از آن لذت می بردم و هرگز فکری راجب جا زدن ( منصرف شدن) نداشتم.”

“درجه ی مربیگری در منچستریونایتد بسیار بزرگ و بالا می باشد ولی من هرگز دست از تلاش سخت برنداشتم و این امر در مورد کادر فنی من نیز صادق است. من از آنها به خاطر فداکاری و  و وفاداریشان در طی فصل گذشته تشکر می کنم.”

” ما کاملا متمرکز و متعهد بودیم تا تغییراتی اساسی که تیم بزرگسالان به آن نیاز بود را اعمال کنیم. این کار باید ضمن کسب نتایج خوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان انجام می شد ولی به هر حال در طول انجام این تغییرات ، عملکرد و نتایج تیم به گونه ای نبود که باشگاه منچستریونایتد و هواداران آن انتظار آن را داشتند و یا به آن عادت کرده اند. و من هم نا امیدی آنها را درک می کنم و با آنها شریک می شوم.”

“در مدت کوتاه حضور من در باشگاه متوجه شدم که الدترافورد و کارینگتون چه مکان های فوق العاده ای هستند. من میخواهم از کارکنان منچستریونایتد تشکر کنم که باعث شدند تا از روز اول من احساس خوبی داشته باشم و خودم را قسمتی از خانواده ی منچستریونایتد بدانم. و البته همینطور از هوادارانی که در طول این فصل از من حمایت کردند تشکر می کنم. من برای شما و باشگاه در آینده بهترین ها رو آرزو می کنم.”

” من همیشه معتقد بودم که یک مربی در طول دوران حرفه ای خود هرگز دست از آموختن نخواهد کشید و من میدانم که تجربه ی فوق العاده با ارزشی را از دوران حضورم در منچستریونایتد بدست آورده ام. من مفتخر خواهم ماند که تیم را تا مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کردم و از سر الکس فرگوسن تشکر می کنم که به من و توانایی های من اعتماد کرد و به من این فرصت را داد تا هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرم.”

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

ADMIN بازدید : 20 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ترکیبی از همدردی و انتقاد از این تصمیم، در صحبت‌ها شنیده می‌شد.

آی اسپورت- پس از اخراج دیوید مویس، افراد مشهور فوتبالی و غیرفوتبالی، نظرات مختلفی راجع به این اتفاق و جایگزین‌های احتمالی او در رسانه‌ها مطرح شد.

ترکیبی از همدردی و انتقاد از این تصمیم، در صحبت‌ها شنیده می‌شد.

مایکل اوون، بازیکن سابق لیورپول و منچستریونایتتد در این رابطه گفت: "اخبار عجیبی از اولدترافورد به گوش می‌رسد و با پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی، یونایتد باید 100% تلاشش را انجام دهد. مویس انتخاب درستی بود.

در واقع آنها به او اعتقادی نداشتند، که در این شرایط او بهترین تصمیم‌ها را می‌توانست بگیرد. سوال بزرگ در این شرایط این است که نفر بعدی کیست؟

دوایت یورک، مهاجم سابق یونایتد، معتقد است که گیگز، انتخاب خوبی خواهد بود. او گفت: "فکر می‌کنم که برای نتیجه گرفتن و اتحاد، باید شخصی با برند و مارک یونایتد در صدر کارها باشد. فکر می‌کنم که گیگز انتخاب مناسبی است.

جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول نیز در این رابطه گفت: " جایگزینی فرگوسن کار سختی بود ولی خوب پیش نرفت. فصل فاجعه باری برای یونایتد بود.

مک گراث، بازیکن سابق یونایتد در این رابطه گفت: " فکر نمی‌کنم که دیوید مویس انسجام شخصیتی کافی برای این کار را داشت و در مقایسه با فرگی، این موضوع برای او مشکل ساز شد."

گری لینه کر، مفسر فوتبال نیز گفت: " سرمربی گری در یونایتد، همیشه از کارهای بسیار سخت بوده و پس از فرگوسن، این سختی به اوج رسید.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید نیز در این رابطه گفت: "برای مویس ناراحت هستم. در واقع این زندگی یک سرمربی است. بعضی اوقات اوضاع خوب پیش نمی‌رود و از شر شما راحت میشوند. البته این کار یونایتد مرا متعجب کرد زیرا آنها اینگونه نیستند. این اتفاق از هرباشگاهی انتظار می‌رفت ولی از تیمی مثل یونایتد با حضور 26 ساله ی فرگوسن، بعید بود."

ADMIN بازدید : 21 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گویا بروسیا دورتموند برای جذب شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی منچستریونایتد، به این باشگاه انگلیسی پیشنهاد ارائه داده است.

به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ به نقل از Fussballtransfers, به ادعای برخی نشریات بریتانیایی، باشگاه دورتموند رسما خواهان جذب شینجی کاگاوا ستاره ژاپنی یونایتد شده است.

کاگاوا که سال 2012 وستفالن را به مقصد منچستر ترک کرد، نتوانست مطابق انتظار در ترکیب شیاطین سرخ جا افتاده و درخشش پیشین خود را تکرار کند و حالا فرصت بازگشت به دورتموند را پیش روی خود می بیند.

دورتموندی ها که این روزها علاوه بر تلاش برای جذب جانشین روبرت لواندوفسکی در خط حمله خود، به دنبال تقویت نیمکت خود برای فصل آینده نیز هستند، شینجی کاگاوا را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود برای پر کردن این خلاء در تابستان پیش رو هدف قرار داده اند.

گفته می شود باشگاه دورتموند قصد دارد کاگاوای ژاپنی را همانند نوری شاهین با قراردادی قرضی و یک و نیم ساله به وستفالن بازگرداند و با گنجاندن بندی در قرارداد این ستاره 25 ساله، این امکان را برای خود فراهم کند که در صورت رضایت کلوپ از عملکرد این بازیکن، قرارداد وی برای بلندمدت تمدید شود.

گفتنی است؛ علاوه بر دورتموند، کاگاوا با علاقه باشگاههایی نظیر؛ اینترمیلان، اتلتیکو مادرید و فنرباغچه نیز روبروست.

ADMIN بازدید : 18 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مالک قطری باشگاه پاریسی معتقد است که او در PSG خوشحال است و قصد ندارد جایی برود.

آی اسپورت- ناصر الخلیفی، مالک پاری سن ژرمن می‌گوید که تیمش قصد دارد لورن بلان را با وجود پیشنهادهای متعددی که دارد، در تیمش حفظ کند.

این سرمربی  48 ساله، پس از اخراج مویس، یکی از محتمل ترین گزینه‌های نیمکت شیاطین سرخ است. باشگاهی که در سال 2003، فوتبالش را در آنجا به پایان رساند.

بلان به همراه PSG در حال حاضر صدر جدول فرانسه قرار دارد و به تکرار قهرمانی این تیم در لوشامپیونه بسیار نزدیک است.

در حال حاضر آنها با وجود یک بازی عقب افتاده، 7 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، موناکو فاصله دارند.

گزارش ها در فرانسه حاکی از آن است که بلان به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد و خلیفی می‌گوید که بلان جایی نخواهد رفت.

او در مصاحبه با اکیپ گفت: "لورن بلان همراه ما خواهد ماند.

او اینجا خوشحال است و دلیلی ندارد که پیش ما نماند."

با بالا رفتن احتمال حضور بلان در یونایتد، از آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به عنوان جانشین او در پاریس یاد می‌شود.

ADMIN بازدید : 17 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این مربی اسپانیایی در تابستان گذشته جانشین یوپ هاینکس در بایرن شد اما با اخراج مویس از منچستریونایتد، شایعاتی در مورد حضور او در الدترافورد به گوش می رسید.

آی اسپورت- پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، با رد شایعه پیوستنش به منچستریونایتد به عنوان جانشین دیوید مویس، تاکید کرد که دوست دارد در آلیانس آره نا بماند.

 این مربی اسپانیایی در تابستان گذشته جانشین یوپ هاینکس در بایرن شد اما با اخراج مویس از منچستریونایتد، شایعاتی در مورد حضور او در الدترافورد به گوش می رسید.

گواردیولا به خبرنگاران گفت:" من در بایرن هستم و قراردادی سه ساله دارم. احساس می کنم می توانم در اینجا پیشرفت کنم.

من برای حضور در آلمان فرهنگ کاتالانی ام را تغییر دادم و این آسان نبود. به زمان نیاز دارم. هنوز کارهایی هست که باید انجام بدهم. از بودن در اینجا راضی هستم و می خواهم اینجا بمانم. باشگاه و هواداران به کار من احترام می گذارند."

پیش از این یورگن کلوپ نیز شایعه پیوستنش به یونایتد را رد کرده است و می گوید به دورتموند متعهد است.

ADMIN بازدید : 22 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آی اسپورت - بدجنسی کارتونیست ها ، حال مان را خوب می کند . این تصویری است که به عزای عمومی مربیان لیگ برتر بعد از اخراج مویس نگون بخت پرداخته است . مربی ای که همه دستاوردهای گذشته را در ده ماه از کف داد . جالب است بدانید سهام منچستر با اخراج مویس به بالاترین رقم خود در 11 ماه گذشته رسبده است!

ADMIN بازدید : 20 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آی اسپورت - صبح امروز مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد در یک مصاحبه رسما اعلام کرد دیوید مویس سرمربی این تیم پس از 10 ماه مربی گری در این باشگاه، اخراج شده است و به جای او رایان گیگز تا پایان فصل هدایت شیاطین سرخ را بر عهده می گیرد.

عمر مومنی کاریکاتوریست سایت گل این مساله را سوژه ی کاریکاتور زیبایش قرار داده است.

ADMIN بازدید : 17 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آی اسپورت- با اخراج دیوید مویس از باشگاه منچستریونایتد، سهام این باشگاه به بالاترین قیمت خود در 11 ماه اخیر رسید.

ارزش سهام این باشگاه در بورس نیویورک امروز صبح 17.90 دلار بود که با انتشار خبر اخراج مویس به 18 دلار افزایش پیدا کرد.

باشگاه منچستریونایتد امروز سرانجام اعلام کرد که دیوید مویس به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد تا این مربی اسکاتلندی خیلی زودتر از پایان قرارداد 6 ساله اش، الدترافورد را ترک کرد.

روز گذشته و در اولین انتشار خبر اخراج قریب الوقوع مویس، سهام مچنستریونایتد ارزش کاهش شدیدی داشت اما در پایان روز به مبلغ قابل قبول 17.72 دلار رسید.

ارزش کنونی سهام منچستریونایتد در 11 ماه گذشته و بعد از اعلام خبر جدایی سرالکس فرگوسن سابقه نداشته است.

ADMIN بازدید : 30 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

منچستر یونایتد که در نبود فرگوسن با بحران رو برو شده است قصد دارد هنوز به مویس اسکاتلندی فرصت دهد و او باید سال اینده عالی کار کند را که غیر اینصورت باید به فکر تیم دیگری باشد.

مویس می خواهد خریدهای زیادی انجام دهد و دو بازیکن از پورتو مد نظر اوست.مویس قصد دارد جکسون مارتینز و مانگلا را به خدمت بگیرد.

این موضوع در حالی است که روزنامه های پرتغالی امروز اعلام کردند پورتو با یک پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی هر دو بازیکن خود را خواهد فروخت.

7870637d7f4e564f3f42a6ea980acc7b

هفته گذشته مویس به پرتغال رفته بود و از نزدیک بازی این دو بازیکن را دید.مارتینز در ۵۸ بازی ۸۹ گل زده است.مانگلا که تیم دوم شهر منچستر نیز دنبال اوست دارای یک بند ازادسازی ۵۰ میلیون یورویی می باشد.مارتینز را نیز می توان با ۴۰ میلیون به خدمت گرفت.

البته یونایتد شاید مارتینز را به خدمت نگیرد چرا که هنوز ون پرسی خوب کار می کند و از طرفی استعداداهای جوانی مانند ویلسون در حال ظهور هستند.

اما اصلی ترین ضعف یونایتد در این فصل در مرکز خط  دفاعی می باشد و در طول فصل یونایتد در سه بازی متوالی از یک زوج استفاده نکرده است.در پایان فصل ویدیچ راهی ایتالیا می شود و فردیناند احتمالا خداحافظی می کند.

حال باید دید مویس هر دو را به خدمت می گیرد و یا فقط برای جذب مدافع جوان فرانسوی اقدام می کند.

منبع:پایگاه هواداران منچستریونایتد

تعداد صفحات : 37

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 867
  • بازدید کلی : 22,776
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد