loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




امیر بازدید : 13 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

1 - گزینه های هلندی ات را برای خط دفاعی رو کن

هوملس مهم ترین هدف فن خال در خط دفاعی محسوب می شود اما باید پذیرفت که این هدف کمی تا قسمتی، غیر ممکن می تواند باشد. دست کم اگر غیر ممکن هم نباشد برای محقق شدنش به معجزه نیاز است. اما مسئله خط دفاع یونایتد بسیار جدی تر از این حرف ها است که لوئیس فن خال بخواهد در انتظار معجزه بنشیند. دست کم یونایتد به یک دفاع وسط و یک مدافع راست نیاز دارد و در این بین اگر گزینه های «آچار فرانسه» هم وجود داشته باشد، شرایط بسیار بهتر می شود. بلیند، دی فری و فلار 3 مدافعی بودند که زیر نظر فن خال در تیم ملی هلند فوق العاده کار کردند. گرچه گفته می شود دی فری در آستانه پیوستن به لاتزیو قرار دارد، اما فلار و بلیند به شدت در دسترس به نظر می رسند. شاید فن خال نیاز به تصمیمی «سریع» در این مورد داشته باشد چرا که یونایتد نمی تواند مدت زیادی در بازار به دنبال مدافع بدود. خوبی امثال فلار و علی الخصوص بلیند خاصیت «آچار فرانسه» بودنشان است. برای مثال بلیند به غیر از مهاجم نوک و دروازه بانی، در هر پستی می تواند بازی کند و اتفاقا عملکردش نیز قابل قبول خواهد بود. فرانک دی بوئر درهای خروج را به روی بلیند باز کرده است، گزینه های هلندی ات را رو کن آقای فن خال.

2 - بی مصرف ها را سریع دور بینداز

برای بسیاری از هواداران یونایتد تحمل کردن چهره آقای برگزیده ممکن بود، اما رو به رو شدن با قیافه ی بازیکنانی همچون یانگ، نانی و کلورلی بسیار دشوار به نظر می رسید. لیست مازاد یونایتد بسیار پر و پیمان به نظر می رسد و فن خال باید هر چه سریع تر برای متمرکز شدن تیم، وضعیت این بازیکنان را روشن کند. فن خال می گوید تا با همه بازیکنان کار نکند هیچ تصمیمی را نخواهد گرفت اما خودش نیز بهتر از هر فردی می داند که امثال یانگ، کلورلی یا نانی قطعا به درد یونایتد «نوین» نخواهند خورد. تماشای مجدد چهره بازیکنانی همچون یانگ و کلورلی قطعا هواداران یونایتد را می تواند راهی بیمارستان کند!

3 - آن هافبک جنگجویت را انتخاب کن

بسیاری از کارشناسان و روزنامه نگاران هلندی و انگلیسی معتقدند که فن خال در یونایتد 3-3-4 بازی خواهد کرد. سیستم 3-3-4 یکی از مهم ترین پارامتر های لازمش «تعادل» در خط میانی است و قطعا نابغه هلندی به دنبال یافتن این تعادل در تیم خواهد بود. رئال مادرید فصل گذشته شاید یکی از بهترین نمونه ها برای بیان «تعادل» خط میانی در سیستم 3-3-4 باشد. جایی که ژابی آلونسو درگیری های میانه میدان را به عهده می گرفت و به خوبی با پاس های بلندش منطقه بازی را در شرایط مختلف عوض می کرد. لوکا مودریچ «رابط» تیم در خط میانی بود و با پاس های کوتاهش کلیه خطوط تیم را به یکدیگر متصل می کرد و در نهایت آنخل دی ماریا «بازیکن نفوذی» تیم محسوب می شد. اگر آندره هررا اسپانیایی را به عنوان «رابط» فن خال در نظر بگیریم و همچنین خوان ماتا نیز فردی باشد که پشت خط حمله 3 نفره تیم انجام وظیفه کند، آن گاه مرد «جنگجو»ی فن خال در مرکز زمین نامشخص خواهد بود . فلچر و کریک بازیکنان خوبی هستند اما باید پذیرفت که یونایتد احتیاج به نیرویی تازه در این زمینه دارد. برای همین است که فن خال به شدت خواهان آرتورو ویدال است، انتقالی که گرچه احتمالش از خرید هوملس بیشتر است، اما باز هم سختی های خاص خودش را دارد. هافبک جنگجو و همه کاره ی یونایتد در مرکز زمین شاید، مهم ترین بخش در راستای شکل گیری منچستر یونایتد «نوین» باشد.

4 -  به جوانان اعتماد کن

مویس با هنرنمایی اش بازیکنی همچون زاها را تبعید کرد اما لوئیس فن خال نشان داده که به کار با جوانان علاقه مند است. زاها، لینگارد، ویلسون و لاورنس بازیکنانی هستند که قطعا می توانند زیر نظر فن خال به بازیکنان بزرگی برای یونایتد تبدیل شوند. فن خال بارها نشان داده که می تواند مهره های «مهمی» را معرفی کند و در یونایتد این فرصت بیشتر از همیشه برای او مهیا خواهد بود.

هواداران یونایتد بی صبرانه منتظر ادامه کار تیمشان در بازار خواهند بود و امیدوارانه شرایط تیم را دنبال می کنند. لوئیس فن خال قدم های مهم خودش را در باشگاه آغاز کرده است و دست کم هواداران یونایتد در سراسر دنیا می توانند امیدوار باشند که این قدم ها را این بار فرد «درستی» بر می دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 1,093
  • بازدید کلی : 23,002
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد