loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 17 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
هافبک بلژیکی شیاطین سرخ، پس از انتقال پرهزینه اش به اولدترافورد، نتوانسته نمایش‌های خوبی داشته باشه و حالا می‌گوید که فصل آینده خودش را ثابت خواهد کرد.

آی اسپورت- مروان فلینی، هافبک منچستریونایتد  پس از یک فصل ضعیف در اولدترافورد، مصر است که فصل آینده توانایی هایش را ثابت خواهد کرد.

او در ر وز آخر نقل و انتقالات، با 30 میلیون یورو از اورتون به یونایتد پیوست و بسیاری به این انتقال، اعتراض و انتقاد‌هایی داشته‌اند.

همچنین مصدومیت نیز یکی دیگر از عوامل افت فلینی در یونایتد بود.

او در مصاحبه با دیلی تلگراف گفت : "می‌خواهم فصل آینده توانایی هایم را ثابت کنم. البته اول باید آماده ی بازی کردن باشم. می‌توانم وقتی مصدوم هستم هم بازی کنم ولی وقتی آماده باشم، همه چی عوض می‌شود.

3 ماه مصدوم بودم و دوران سختی پشت سر گذراندم. وقتی به تیم جدیدی می‌پیوندید، می‌خواهید که بازی کنید و وقتی بازی نمی‌کنید، تماشای بازی تیم حتی خارج زمین هم سخت است.

وقتی این فصل تمام شود، خودم را برای فصل آینده آماده خواهم کرد."

پس از انتقال فلینی در لحظات آخر نقل و انتقالات، او به خروج از یونایتد در زمستان نزدیک بود.

او در این رابطه گفت: " دوره ی سختی را پشت سر گذاشتم زیرا برای 2 ماه با اورتون در حال آماده سازی بودم و نمی‌دانستم که قرار است انتقالی رخ دهد. ولی در پایان، من می‌خواستم که از اورتون بروم و به یونایتد پیوستم. اضطراب و استرس زیادی در ابتدا داشتم ولی در پایان اوضاع بهتر شد."

برچسب ها مروانه فلایینی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 1,022
  • بازدید کلی : 22,931
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد