loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




ADMIN بازدید : 19 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لوییس ون گال از فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ هدایت منچستر یونایتد را به مدت ۳ فصل عهده دار خواهد بود.

لوییس ون گال ۶۲ ساله در نقاط مختلف اروپا سرمربی گری کرده است و تا به الان حدود ۲۰ سال می باشد که مربی تیم های مختلف می باشد و با ۳ تیم مختلف اروپایی عناوین زیادی را کسب کرده است او لیگ قهرمانان اروپا لیگ اروپا را نیز کسب کرده است و همچنین یک جام بین قاره ای و دو سوپر جام اروپا و همچین سوپر کاپ در آلمان و هلند را در کارنامه خود می بیند.

او پس از جام جهانی سکان هدایت منچستر یونایتد را به دست خواهد گرفت او اکنون هدایت تیم ملی هلند در جام جهانی را بر عهده دارد.

رایان گیگز بازیکن مشهور انگلیسی که دوران طولانی را در باشگاه منچستر یونایتد پشت سر می گذارد به عنوان دستیار ون گال انتخاب شده است رایان برای اولین بار در دوران ورزشی خود در چهار بازی هدایت منچستر یونایتد را در اواخر این فصل بر عهده گرفت.

مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد اد وودوارد گفت:”لوییس ون گال یکی از برجسته ترین مربیان در دنیا می باشد و ما بسیار خوشحال هستیم که او را در تیم خواهیم داشت او در دوران ورزشی خود به تمام افتخارات رسیده است و اولدترافورد می تواند برای ادامه کار او بسیار تاریخ ساز تر شود و در اینجا به عناوین زیادی دست پیدا کند.”

“همه ما امروز از این انتخاب خوشحال هستیم قهرمان شدن در اروپا و بردن لیگ های داخلی بسیار برای ما عالی می باشد و انتخاب او بسیار ما را هیجان انگیز می کند.”

“مردم او را به عنوان یک مربی بزرگ یاد می کنند اما من نیز از هوش او واقعا لذت می برم او مربی بسیار بزرگی می باشد او بسیار اندیشمند می باشد و تفکرات تاکتیکی او بسیار عالی است من مشتاقانه منتظر کار با او می باشم.”

“من خوشحال هستم که لوییس دستیار اول خود را رایان انتخاب کرده است رابطه رایان با باشگاه بسیار طولانی می باشد و او با سیاست ها و فلسفه های باشگاه آشنایی دارد که می تواند برای لوییس کارایی زیادی را داشته باشد علاوه بر این رایان می تواند تجربه بسیار خوبی را در کنار لوییس ون گال یاد بگیرد و همچنین آوردن جوانان به تیم اصلی می تواند به تیم کمک های بسیار را بکند.”

لوییس ون گال گفت:”همیشه آرزوی من مربی گری در لیگ برتر بوده است و مربی گری در منسچتر یونایتد تنها آرزوی من بوده است و کار در بزرگترین باشگاه دنیا باعث می شود من به خود افتخار کنم.من گذشته در اولدترافورد به عنوان مربی تیم حریف حضور داشته ام و من آگاه هستم که آنجا باورنکردنی است و تماشاگران آنها جو بسیار خوبی را در اولدترافورد ایجاد می کنند این باشگاه را می توان به عنوان جاه طلبی عنوان کرد که من نیز مشتاق این هستم که در اینجا به افتخارات زیاد دست پیدا کنم من مطمئن هستم که تاریخ ساز خواهیم شد و تاریخ را بار دیگر تکرار می کنیم.

جوئل گلیزر گفت:”من خوشحال هستم که ون گال را به عنوان مربی در یونایتد خواهیم دید او تاریخچه افتخارات زیادی را دارد و او به همراه رایان گیگز می توانند به همه چیز دست پیدا کنند و او در بازی دادن به جوانان تجربه خوبی دارد و این برای باشگاهی مثل یونایتد عالی است من مطمئن هستم او در این باشگاه به افتخارات زیادی دست پیدا خواهد کرد و به همراه بازیکنان و طرفداران به همه چیز دست پیدا خواهیم کرد.

آوی گلیزر گفت:”لوییس به ما می پیوندد و این واقعا عالی است و باید منتظر ایده های هیجان انگیز او در باشگاه باشیم او مربی باهوشی می باشد هیئت مدیره او را به عنوان هدف اصلی برای مربی گری در یونایتد در نظر گرفت و همه ما از همین الان منتظر شروع فصل آینده می باشیم و ببینیم ون گال چه کار خواهد کرد.

رایان گیگز گفت:” من هیجان زده ام که می توانم به عنوان دستیار مربی کار کنم لوییس ون گال مربی در سطح جهانی می باشد و من مطمئن هستم با حضور در کنار او می توان تجربه های بسیار زیادی از او یاد بگیرم و این واقعا به من کمک می کند منچستر یونایتد بخش عظیمی از زندگی من بوده است و من واقعا خوشحال هستم که می توان بار دیگر در یونایتد باقی بمانم و به عنوان مربی ایفای نقش کنم.

فرانس هوک به عنوان مربی دروازه بان انتخاب شده است او مربی دروازه بان هایی همچون ون در سار افسانه ای و ویکتور والدز در بارسلونا بوده است او نیز به یونایتد خواهد پیوست و خصوصیات این مربی در آموزش دادن به شوت های از راه دور به دروازه بان می باشد.

مارسل بوت نیز به عنوان دستیار به یونایتد خواهد پیوست او دوران مربی گریش را در باشگاه هایی همچون بایرن مونیخ,تلستار,اف سی وولندهام و فاینورد سپری کرده است.

منبع:manchester-united.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 1,004
  • بازدید کلی : 22,913
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد