loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




امیر بازدید : 10 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سر الکس فرگوسن و رایان گیگز به راب سوایر, فیزیوتراپیست تیم اصلی که بعد از 23 سال همراهی با باشگاه از سمتش کناره گیری کرد ادای احترام کرده اند.

راب سوایر در سال 1991 به یونایتد ملحق شد و قبل از این که سال 1999 به عنوان فیزیوتراپیست اصلی انتخاب شود, به عنوان دستیار جیمی مک گرگور و دیوید فیوره در باشگاه فعالیت می کرد.

سر الکس به Manutd.com گفت: "من شروع راب در باشگاه را به یاد دارم _ او یک جوان بسیار مشتاق بود و همیشه برای پیشرفت خودش و یاد گرفتن بیشتر, تمرکز زیادی را صرف می کرد.

"من خیلی خوش شانس بودم که در زمان حضورم در باشگاه با افراد وفادار زیادی کار کردم. افرادی مثل راب, لس کرشاو, دیو بوشل, جیمی رایان و پل مک گینس. همه ی آن ها 20 تا 25 سال برای من کار کردند. راب وفاداری فوق العاده ای نسبت به من داشت. او شخصی خوب و مردی دوست داشتنی است. در تمام مدتی که همراه من بود حتی یک مشکل هم با او نداشتم. او به وضوح به دوران حرفه ای خود نگاه کرده است و می خواهد که زمان بیشتری را با خانواده اش بگذراند.

"بسیاری از افراد در بازی [فوتبال] ممکن به دلیل وضعیت مشهوریتی که در آن است از انجام وظایفشان دور شوند, و صد در صد ما ستاره های فوق العاده ای در باشگاه داشتیم, اما این مسئله هیچوقت روی کارکنانی مانند راب تاثیری نگذاشت. آن ها همیشه به بازیکنان کمک می کردند که در زمین مسابقه روی پایشان بایستند و این اعتباری برای باشگاهی مانند ما است. من مدتی طولانی با راب همکاری کردم و از کاری که انجام داده است احساس غرور می کنم. او بسیار خوب به باشگاه خدمت کرده است و من برای آینده اش بهترین ها را آرزو می کنم."

گیگز بعد از تکرار همان احساسات, اضافه کرد: "راب خدمتگذاری فوق العاده برای باشگاه بود و آن طور که من به یاد دارم برای زمانی طولانی در باشگاه حضور داشته است. او همیشه در کارش غرور و افتخاری بزرگ کسب می کند و یک حرفه ای واقعی است.

"من دوست دارم که به خاطر تمام کمک ها و راهنمایی هایش در این سال ها, و کارهایش برای نگه داشتن من در فوتبال برای مدت طولانی از او تشکر کنم. او به طور خستگی ناپذیر برای منفعت تیم کار می کرد و از زمانی که به ما پیوست, به ندرت روزی برای مرخصی داشت.

"من می دانم که او از گذراندن وقت بیشتر با خانواده ش لذت خواهد برد و مطمئنم که در فصل آینده او را در حال تماشای چند بازی در الدترافورد خواهیم دید.

"دوست دارم که از طرف همه ی افراد حاضر در منچستر یونایتد آرزوها و تبریک های گرممان را به مناسبت بازنشستگی راب, به او اعلام کنم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 1,171
  • بازدید کلی : 23,080
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد