loading...
پایگاه هواداران منچستریونایتد
حمایت می کنیم

 




red devil بازدید : 15 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

خرید جدید باشگاه اینتر، نمانیا ویدیچ که امروز به طور رسمی به این تیم ملحق شد و در نشست مطبوعاتی شرکت کرد، می‌گوید تصمیمش برای ترک منچستریونایتد تجربه یک چالش تازه بوده است.

مدافع صربستانی منچستریونایتد بعد از نه سال حضور در این تیم، امروز به طور رسمی به تیم اینترمیلان ملحق شد. وی در نشست مطبوعاتی گفت:

"بعد از نه سال نیاز به یک انگیزه و چالش تازه در زندگی فوتبالی‌ام داشتم. اینجا انگیزه ای مضاعف دارم و می‌توانم جوانب شخصی فوتبالم را توسعه دهم. ایتالیا جای فوق العاده ای برای زندگی کردن است و نزدیک خانه ام است. نمی‌دانم وضعیت آینده چگونه خواهد بود، امّا اکنون سه سال در خدمت تیم اینتر خواهم بود. اکنون تنها به این فکر می‌کنم که خوب تمرین کنم تا بهترین کارایی را برای تیم به همراه داشه باشم."

ویدیچ در خصوص شایعات حضور هرناندز در تیم اینتر گفت: "هرناندز سوالی در مورد اینتر از من نپرسید و من چیزی در این باره نمی‌دانم. دوست دارم شماره 15 را بپوشم، البته هنوز معلوم نیست. البته مشکلی با هیچ شماره ای ندارم. نکته مهم این است که ما به عنوان یک گروه کار کنیم و به اهداف تیم دست پیدا کنیم، این مسئله اساسی است."

وی در ادامه افزود: "اینتر یکی از بزرگترین تیم‌ها دنیاست. تاریخ و سنت بزرگی دارد. آن‌ها پروژه جدیدی را آغاز کرده اند و من فوراً آن را پذیرفتم و خوشحالم که اینجا هستم. می‌توانستم سال‌ها قبل به ایتالیا بیایم، امّا این فرصت اکنون به وجود آمد و فکر نمی‌کنم این یک گام رو به عقب در زندگی من باشد. فوتبال ایتالیا مناسب سبک و سیاق فوتبال من است و اکنون در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا حضور دارم."

ویدیچ با قراردادی سه ساله امروز رسماً به تیم اینترمیلان ایتالیا ملحق شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    امکانات دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 1,158
  • بازدید کلی : 23,067
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب

    برنامه بازی ها

    Football results provided by whatsthescore.com

    نتایج و آمار

    Widget powered by WhatstheScore.com

    جدول لیگ برتر

    Standings provided by whatsthescore.com


    حامیان ما

    منچستریونایتد